جاباما
۲۰۸۷۲۴
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

یک هفته، هفت چهره

«یک هفته، هفت چهره» را از این به بعد هفته ای یک بار خواهیم داشت؛ دراین سری یادداشت های هفتگی با پر رنگ کردن هفت چهره ی خبر ساز یک هفته ی گذشته گریزی به دنیای سیاست ،ورزش ،فرهنگ و...خواهیم زد.

یک هفته، هفت چهره




برترین ها - ایمان عبدلی: «یک هفته، هفت چهره» را از این به بعد هفته ای یک بار خواهیم داشت؛ در این سری یادداشت های هفتگی با پر رنگ کردن هفت چهره ی خبر ساز یک هفته ی گذشته گریزی به دنیای سیاست ،ورزش ،فرهنگ و...خواهیم زد و با درشت نمایی موضع گیری ها و مصاحبه ها و کنش های چهره های مختلف نگاهی عمیق تر به مناسبات اجتماع ایرانی خواهیم پرداخت، امیدواریم با استقبال شما عمر «یک هفته هفت چهره» طولانی و پربار باشد .

175 غواص شهید یا «احترام بر انگیز، هفته»

یک هفته، هفت چهره

کشف پیکر ۱۷۵ شهیدغواص عملیات کربلای ۴ که با دستان بسته به شهادت رسیدند، موج عظیمی ابتدا در شبکه های مجازی و متعاقب آن در جامعه ایجاد کرد ،خبری که تمام اخبار روزمره ی سیاسی و حتی ورزشی را زیر سایه ی سنگین خودش محو کرد و حس میهن پرستی و ادای احترام به آنهایی که ورای حرف ها و شعار ها عاشقانه پای میهن جان دادند را زنده کرد، جوانان دهه ی ۷۰ که بارها متهم به دوری از ارزش ها شده اند در یک حرکت خود جوش صفحات مجازی را به نفع غواصان عاشق میهن به رنگ وطن در آوردند ،فرقی ندارد اپوزیسیون باشیم یا وصل ، از هر طیف و رنگی که باشیم ایثار در راه وطن راه مورد توافق همه ی ماست. آن ۱۷۵ شهید دست بسته با همان دستان بسته ۸۰ میلیون قلب را حول عشقی به نام "ایران" پیوندی دوباره دادند .

علی کفاشیان یا «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم ، هفته»

یک هفته، هفت چهره

اتفاقات هفته ی پایانی لیگ و دست به دست شدن قهرمانی از تبریز تا اصفهان منجر به استعفا و یا برکناری رییس دپارتمان داوری جناب آقای حسین عسگری شد، در حالی که انتقادات به داور بازی هر روز بیشتر شده ، کفاشیان با حفظ موقعیت خود حالا حمایت جامعه ی داوری را هم از دست داده است. ، در همین کش و قوس خبر بی اعتبار بودن مدرک مربیگری سرمربی تیم امید در رسانه ها منتشر می شود و در حالی که تیم امید باید مهیای مسابقات مرحله ی پایانی مقدماتی المپیک باشد، حالا جایگاه سرمربی خود را متزلزل می بیند ، چگونه کفاشیان و تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال متوجه موضوعی به این مهمی نشده اند؟! دو روز قبل تیتر روزنامه ی (خبر ورزشی ) هم به ماجراها ی رییس فدراسیون اضافه شد، تیتر خبر از مازراتی یک میلیارد و پانصد میلیونی یک آقا زاده ی ورزش داد و البته فدراسیون فوتبال قرار است این اتهام را پیگرد قضایی کند.

آزاده نامداری یا «منو از یاد نبرید ، هفته»

یک هفته، هفت چهره

بعد از اتفاقات پر تب و تاب جدایی نامداری و فرزاد حسنی ، مدتی بود که خانم نامداری از صدر اخبار فاصله گرفته بود، تا اینکه انتشار عکسی از فیلم جدید پرویز شهبازی (نسیم) با بازی نامداری که به نوعی اولین تجربه ی بازیگری ایشان است دوباره خانم مجری را به صدر اخبار برد ،سایت های ارزشی نظیر صراط نیوز با انتقاد از نامداری که قبل تر به پوشش چادرش افتخار کرده بود ، دوباره نامداری را به صدر اخبار بردند ؛ انتقاد صراط نیوز و پاسخ نامداری را بخوانید تا ماجرا را بهتر متوجه بشویم.

صراط نیوز : جالب است که این مجری سابق تلویزیون، در مصاحبه های پیشین خود بارها به پوشش همیشگی چادر خود از جمله در تلویزیون، افتخار کرده بود اما بلافاصله پس از گرفته شدن آنتن از او، این پوشش را کنار گذاشت.

نامداری : من، آزاده نامداری‌ام؛ چادری‌ام ولی هیچوقت نان چادر را نخورده‌ام، ادای اعتقاد را درنیاورده‌ام. برعکس؛ اگر اهل نفاق بودم، هیچوقت زندگی‌ام را با دوستانم به اشتراک نمی‌گذاشتم. مثل خیلی‌ها پشت همان نقاب‌های ظاهرالصلاحی پنهان می‌شدم.

حداد عادل و ... یا «تغییرات اصولگرایانه ی ، هفته»

یک هفته، هفت چهره

جشن دو سالگی مجموعه طنز «دکتر سلام» در مجموعه تالار وزارت کشور افرادی را گرد هم آورد که کنار هم بودنشان با توجه به مواضع مشترکی که دارند تعجب آور نیست، اما جمع شدن آنها حول محوری مثل "طنز" کمی عجیب به نظر می رسید ؛غلامعلی حداد عادل،سید محمد حسینی ،سید نظام الدین موسوی (مدیر خبرگزاری فارس)،سعید قاسمی ،فاطمه آلیا،علیرضا زاکانی ،عزت ضرغامی ...همایش از دو جهت جالب توجه بود، اول اینکه همایش منتقدین دولت در تالار وزارت کشور انجام شد و دولت به منتقدینش فرصت ابراز داد و دوم اینکه افرادی که با توجه به سابقه و اعمال سیاسی آنها طناز بودنشان کمی بعید به نظر می رسید با استفاده از ابزاری مثل طنزرویه ی انتقادی شان را به دولت حفظ کردند.

مهدی طارمی یا «پسر خوب ، هفته»

یک هفته، هفت چهره

در میان نسل فوتبالیست های جو زده و عمدتا بی اخلاق و بد اخلاق وطنی ،نظیر جوان بوشهری پرسپولیس کمتر پیدا می شود، در روزگار افاده فروشی با ماشین و شب زنده داری های شبانه به صرف قلیان، یک نفر انگار به جا مانده از نسل های قبلی فوتبال ایران؛ حجب و حیا را با خودش به زمین سبز آورده ،طارمی جایزه ی انتخاب بهترین بازیکن فصل از نگاه هواداران ؛ (یک دستگاه ماشین ام وی ام ) را تقدیم "مجتبی محرمی" کرد و شاید ناخواسته مهرش را در دل هواداران پرسپولیس بیشتر کرد ، خدا کند همیشه خوب بمانی پسر...

محسن رضایی یا «بازگشت سردار، هفته»

یک هفته، هفت چهره

بخشی از یادداشت حسین شریعتمداری در روزنامه ی کیهان خطاب به محسن رضایی : ((مرزهای عربستان از سوی هیچ کشوری غیر از انصارالله مظلوم یمن مورد تهدید نیست. اکنون باید خطاب به دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت گفت؛ آیا منظور شما در تاکید بر دفاع از مرزهای عربستان، در مقابل تعرض دیگران، مقابله نظامی ایران با یمن است؟! به یقین چنین منظوری نداشته‌اید ولی اظهارات شما مخصوصا در شرایط کنونی غیر ازاین مفهوم و مصداقی نمی‌تواند داشته باشد.))

بخشی از پاسخ محسن رضایی به یادداشت شریعتمداری:

((هیچگاه فکر نمی کردم افرادی در جبهه ی انقلاب پیدا شوند ، که نسبت به برادران خود این همه بی حرمتی کنند جنابعالی و برخی از دوستانتان قریب به ۱۵ سال،بویژه در سالهای اخیر اینجانب را با ده ها توهین و افترا همراهی کرده اید، مخصوصا مجموعه بی حرمتی های اخیر و زنجیره ای شما در مورد مصاحبه بنده با شبکه المیادین لبنان که از حد تحمل عبور کرده است .))

ناصر حجازی یا «مرگ پایان کبوتر نیست ، هفته»

یک هفته، هفت چهره

شاید "آزادگی" ناصر حجازی گوهر کمیابی است که او این همه پس از مرگش هم خبرساز می شود ، در مجموعه ی آبی و حتی فراتر از آن این روزها در حوالی سالگرد دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران هرکه می خواهد مشروعیت بگیرد تلاش می کند خودش را به نام حجازی وصل کند و چه زیباست نام او که به تاسی از مرام ماندگارش مانا شده است ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • كامبيز سليمي

      واقعا شما خبري مثل اون غواصان شجاع شهيد رو با خبر بي ارزش يه خانم حزب باد مثل خانم نامداري در يك سطح ميدونيد ؟؟؟؟ واقعا براتون متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیز دل برادر شما ی توجهی به تیترها بفرمایید کاملا متوجه میشید مطالب از هم تفکیک شده . حالا من میتونم برای شما متاسف باشم ؟
        به اندازه تمام افراد راه هست برای رسیدن به خدا....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج