adexo3
۲۱۲۱۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پولادی برگردد تمام عمر محروم می‌شود

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ما در قضیه سروش رفیعی ما خواهان دور زدن قانون نبودیم، بلکه انتظار همکاری داشتیم.

خبرگزاری تسنیم: افشین پیروانی در پایان تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ملی با ابراز گلایه از مشکلی که برای سیدجلال حسینی و سروش رفیعی پیش آمده و آنها نمی‌توانند همراه تیم ملی راهی ازبکستان شوند، اظهار داشت: ما یک خانواده هستیم و دوست داریم در این سفر همه اعضا بدون مشکل تیم را همراهی کنند.

وی افزود: سروش رفیعی هنوز مشکلش حل نشده و سیدجلال حسینی، بازیکن باسابقه تیم ملی هم با مشکل مالیاتی مواجه است و نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند. حل نشدن مشکل آنها یک نوع بی‌احترامی به تیم ملی است، البته من نمی‌خواهم حرفی بزنم که به مانند قضیه سروش رفیعی یکسری سریع مصاحبه کنند. کل حرف ما این است که اگر سروش رفیعی توانست فولاد را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند باید مشکل او برای تیم ملی هم حل شود، چرا که تیم ملی در اولویت قرار دارد. از دوستان انتظار داشتیم که در خصوص رفیعی و سیدجلال همکاری لازم را با تیم ملی داشته باشند.

مدیر تیم ملی در خصوص اینکه گفته می‌شود چون پولادی برای حل مشکل سربازی‌اش به ایران برنگشته اداره نظام وظیفه حاضر نیست در خصوص سروش رفیعی با تیم ملی همکاری کند، گفت: پولادی ایرانی است و قطعاً به مملکت خود برمی‌گردد. پولادی با باشگاه قطری یک سال دیگر قرارداد دارد و دوستان بدانند اگر او بخواهد به ایران برگردد و راهی خدمت سربازی شود آن وقت باشگاه قطری می‌تواند از این بازیکن به AFC و فیفا شکایت کرده و او را برای سالیان سال محروم کند.

وی تأکید کرد: هم‌اکنون پولادی متعهد است تا به قراردادش با باشگاه قطری عمل کند و بعد از پایان قراردادش قطعاً به ایران خواهد آمد. لازم است بدانید غیر از سروش رفیعی و سیدجلال که نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند همین الان به ما اطلاع دادند به سردار آزمون پس از ورود به ایران گفته‌اند مشکل خروجی چندنوبتی دارد و باید فردا به اداره گذرنامه رفته و اجازه خروج از کشور بگیرد. در حال حاضر عدم همراهی این سه بازیکن در سفر به ازبکستان قطعی است.

پیروانی با تأکید بر اینکه دوستانی که باید کمک می‌کردند تعلل کردند، خاطرنشان کرد: تیم ملی نیاز به حمایت دارد. اگر تیم ملی نتیجه بگیرد خوشحالی برای همه است و ناراحتی از عدم نتیجه‌گیری باید برای همه باشد. ما که نمی‌خواستیم قانون را دور بزنیم، فقط درخواست کردیم سروش رفیعی در این اردو تیم ملی را همراهی کند اما به یک باره آقایان سریعاً موضع گرفته و مصاحبه‌هایی انجام دادند. ما خواهان همکاری هستیم و نه دور زدن قانون.

«وظیفه همه جوانان و فوتبالیست‌ها این است که به خدمت مقدس سربازی بروند و ما منکر این قضیه نیستیم»، وی با بیان این جمله در پاسخ به این سؤال که چرا هاشم بیک‌زاده در تمرین امروز تیم ملی غیبت داشت، گفت: بیک‌زاده دچار سرماخوردگی شده است و با اجازه از کادرفنی امروز را استراحت کرد. خواهشاً در این مورد واقعیت را بنویسید! بیک‌زاده بازیکن تیم ملی است و همه باید به هم احترام بگذاریم تا انشاءالله تیم ملی بتواند نتیجه بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج