adexo3
۲۱۸۵۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نجات ۲۰ نفر از آتش ۲۰۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۲۰ تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی درپی وقوع حریق در پارکینگ این ساختمان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از نجات ۲۰ تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی درپی وقوع حریق در پارکینگ این ساختمان خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۲:۲۵ وقوع حریق یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در پارکینگ یک ساختمان چهار طبقه ۱۱ واحدی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان نبرد، خیابان مسلم جنوبی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل ادامه داد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق درپی آتش‌گرفتن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در پارکینگ این ساختمان رخ داده و در پی آن دود زیادی طبقات ساختمان را فراگرفته و منجر به محبوس شدن شماری از ساکنان آن شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان بطور همزمان عملیات مهار و اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: با تلاش ماموران آتش‌نشانی ۲۰ نفر که در طبقات این ساختمان محبوس شده بودند نجات پیدا کردند که هفت تن از آنان شامل شش زن و یک مرد دچار دودزدگی و شوک‌زده بودند که توسط اورژانس مداوا شدند.

ملکی ادامه داد: گروهی دیگر از آتش‌نشانان نیز سه خودرو از جمله دو دستگاه ۲۰۶ و یک دستگاه L۹۰ را قبل از سرایت آتش از پارکینگ خارج کرده و شعله‌های آتش را نیز به طور کامل مهار و اطفا کردند.

به گفته وی آتش‌نشانان در ساعت ۳:۱۲ به عملیات خود خاتمه دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • fahim

      ینی چیییییی چرااااا ینی منم باید استرس داشته باشم !!!؟! ک نکنه ماشینم بترکه یه هویییی؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج