۲۲۰۸۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۳
۱۳ نظر
۵۰۰۳
پ

اظهارات علیخانی پس از تذکر معاون سیما

احسان علیخانی پس از اینکه برنامه‌اش از سوی معاون سیما مورد تذکر واقع شد، در برنامه جمعه‌ شب «ماه عسل» درباره‌ی حاشیه‌ها و انتقادهای اخیر نسبت به این برنامه صحبت کرد.

خبرگزاری ایسنا: احسان علیخانی پس از اینکه برنامه‌اش از سوی معاون سیما مورد تذکر واقع شد، در برنامه جمعه‌ شب «ماه عسل» درباره‌ی حاشیه‌ها و انتقادهای اخیر نسبت به این برنامه صحبت کرد.

سازنده ویژه برنامه افطار شبکه سه (ماه عسل) در برنامه روز گذشته (۱۲ تیر ماه) چند تن از جانبازان جنگ را به برنامه خود دعوت کرده بود.

او در پاسخ به اظهارات یکی از مهمانان مبنی بر اینکه برخی نان در درد مردم می‌زنند و می‌خورند‌، گفت: می‌دانم اگر بخواهم در این باره صحبتی کنم، سوء استفاده از مردم است اما اجازه می‌خواهم صحبت کنم.

علیخانی سپس به توضیح این مطلب پرداخت که در طول سال هیچ کاری انجام نمی‌دهد، برنامه دیگری نمی‌سازد و کل سال به فکر برنامه‌ای است که قرار است در ماه رمضان اجرا کند.

مجری و تهیه‌کننده ماه عسل سپس تصریح کرد: تمام پولی که من از این برنامه در یک ماه درمی‌آورم، ۴۵ میلیون تومان است. حتی کت و شلواری هم که با آن جلوی دوربین حاضر می‌شوم را با پول خودم می‌خرم و این طور نیست که مدیر شبکه هزینه‌ی آن را برایم کارت به کارت کند.

علیخانی افزود: ۳۵ روز است که خانواده‌ام را ندیده‌ام و شب‌ها روی کاناپه می‌خوابم. به خدا تمام مهره‌های گردن و کمرم درد می‌کند فقط به عشق آنکه صندلی برنامه را به مردم بدهم تا از دردشان بگویند. چون دلم می‌خواهد برای این مردم کاری که از دستم بر می‌آید را انجام دهم. هر روز دغدغه اینکه مهمانان به برنامه برسند را داریم. یا باید دوستانمان را فرودگاه بفرستیم یا ترمینال و یا ایستگاه راه آهن تا مهمانان برنامه را به موقع به استودیو بیاورند.

سازنده برنامه «ماه عسل» گفت: مگر می‌شود خطایی نداشته باشیم؟! من هم قبول دارم که برنامه ما کاستی‌هایی داشته است و این امری طبیعی است. به قول محسن تنابنده که می‌گفت: وقتی برنامه‌ای را من ساخته‌ام به مادرم چکار دارند؟!

او اضافه کرد: جایی خواندم که نوشته‌اند دست کثیفت را از سر کودکی که به برنامه‌ات آوردی بردار! دست من کثیف اما شماها که مدعی دست‌های پاک را دارید، چرا کاری نمی‌کنید؟!

در پی حاشیه‌های پیش‌آمده برای دو برنامه «ماه عسل»، علی‌اصغر پورمحمدی - معاون سیما - در نامه‌ای به شبکه سه تذکر داد و خواستار توبیخ عوامل انتخاب مهمان‌های دو برنامه یادشده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sahar

      انقدددر دربارش مطلب بگید که برنامه رو متوقف کنن و بجاش یه سخنرانی و چندتا پیام بازرگانی بزارن ........

    • بدون نام

      بسیار برنامه بدی است لطفا تعطیلش کنید

      پاسخ ها

      • sahar

        چشم ، حتماا...

    • بدون نام

      اتفاقا برنامه ش جالبه . اقای غلیخانی موفق باشی

    • بدون نام

      هر برنامه ای به جای خودش خوبه چرا ما ادما همش در صدد تخریب دیگران هستیم بنده خودم صرفا شاید این برنامه را‌نبینم ولی هستند کسانی که این برنامه رو دوست دارن پس به نظر و سلیقه همه احترام بذاریم

    • الی

      user برنامه ی ماه عسل قشنگه چرا باید تعطیل بشه ، شما نمی تونی حقایق رو ببینی نبین ، شایدم خیلی بی دردی شایدم جزو دلواپسانی ، اما بفهم مردم مشکلات دارن ، حالا یه برنامه هم که ساخته میشه که توش مشکلات عده ای بازگو میشه بده ، همش که نباید مهمونای برنامه ها بازیگر وخواننده و ورزشکارا باشن ، ماه عسل بیسته بیسته بیسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر دبیرستانی

    • یه ادم گرفتار

      چون اقای علیخانی زندگی واقعی مردم رو نشون میده باید توبیخ بشه...یا اون کسانی که از دنیای ما ادمها بیخبرند از درد دل مردم خبر ندارن....ای بابا دنیارو باید جمع کرد نه احسان علیخانی رو....دستت رو میبوسم احسان جان..هی تو ای که از دنیا بی خبری رفتی بیمارستان طبی کودکان تا حالا شده چند ماه کنار خیابان رو کارتون..تو ماشین بخوابی تا بچت خوب بشه نه شکم سیر...بی درد...

    • سارا

      برنامه مزخرفیه ولی خیلی طرفدار داره و نباید بیخودی تعطیل بشه

    • نیروانا

      ماه عسل بی نظیره بهترین برنامس بیخودی براش حاشیه درست نکنید

    • نرگس

      یه برنامه زنده خوب داشتیم دلمون خوش بود به همون با تنگ نظری هاتون همینم از ما بگیرین ..واقعا که ای ملت :شما از چی راضی هستین که این دومیش باشه

    • گلرخ

      چقدر ما ايراني ها احساسي حرف ميزنيم . تا ديروز يه جبهه ديگه بوديم. نشون دادن دردهاي مردم بدون ارائه راه حل چه فايده اي داره. كدومشون به يك راه حلي ميرسه؟ نقش دولت و خيرين كجاست توي اين برنامه ؟ ميشينيم راز زندگي يه نفر يا خانواده اي رو ميشنويم. بعد ارزيابيشون ميكنيم خيلي انسان باشيم انگ بهشون نميزنيم .يه كم مهربون باشيم گريه ميكنيم بعد ميگيم خدا رو شكر ما اينطوري نيستيم. بعد هم افطار

    • ناهید

      این جماعت همینن خودشون کاری نمیکنن یکیم ک میاد یه برنامه متفاوت بسازه ک واقعییت های تلخ زندگی ادمارو بی تظاهر نشون بده بهش حمله میکنیم .انگار یاد گرفتیم همیشه دروغ بگیمو وانمود کنیم همه چیز خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج