adexo3
۲۲۱۹۸۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عالیشاه: برای دربی آینده هم انگیزه دارم

امید عالیشاه در حالی که چند پیشنهاد خارجی نیز در جیبش داشت ترجیح داد در فصل آینده نیز با پرسپولیسی ها تمدید کند و با پیراهن این تیم به میدان برود.

ورزش سه: مهاجم جوان پرسپولیس از انگیزه های جدید در سومین فصل حضورش در این تیم خبر می دهد، قهرمانی و تجربه دوباره گلزنی در دربی.

امید عالیشاه درباره تمدید قراردادش با این تیم گفت: افتخار می کنم یک فصل دیگر در خدمت پرسپولیس باشم و امیدوارم لیاقت داشته باشم و بتوانم بازیکنی مثمرثمر باشم.

وی ادامه داد: تمام تلاشم را می کنم نسبت به دو فصل گذشته بهتر باشم و نتایج بهتری نیز کسب کنیم. امیدوارم بازیکنانی که اضافه می شوند نیز بتوانند برای تیم موثر باشند و نتیجه بگیریم. شرایط خوبی در حال حاضر داریم و امیدوارم در راستای هدفی که باشگاه و کادرفنی در نظر گرفته در فصل آینده گام برداریم و قهرمانی را به همراه پرسپولیس کسب کنیم.

امید عالیشاه در واکنش به این سوال که گفته می شد ادعای پیشنهاد خارجی اش بازارگرمی بود و در صورت پیشنهاد از سوی تیم اروپایی او لژیونر می شد نیز گفت: قبل از تمدید قرادادم از پیشنهادات خارجی ام حرفی نزده بودم و اصلا نیز به دنبال بازارگرمی نبودم. اما سه تا پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشم ولی ترجیح دادم در این تیم حضور داشته باشم و ان شاالله در فصل آینده مقامی در خور شان این تیم کسب کنیم و با قهرمانی همراه باشد تا با خاطره خوب ترانسفر شوم.

بازیکن جوان پرسپولیس در ادامه درباره یارگیری های این تیم و این سوال که شرایط برای قهرمانی با توجه به یارگیری پرسپولیسی ها و جدایی محمد نوری فراهم است گفت: همه چیز به کادرفنی بستگی دارد و به نظرم با اضافه شدن ۳-۴ بازیکن دیگر شرایط خوبی پیدا کنیم و بتوانیم در تقابل با دیگر تیم های نتیجه خوبی کسب کنیم. فرصت خوبی داریم و میتوانیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم.

امید عالیشاه بعد از یک نیم فصل بد،بعد از گلزنی در دربی به روند رو به رشد خوبی رسید و اکنون هواداران از او انتظار دارند در فصل آینده نیز در دربی گل بزند: من به خاطر ارادتی که به هواداران داشتم دوست داشتم با پرسپولیس ادامه دهم. در این مدت خیلی ها از من درباره شرایط قراردادم سوال می کردند و خواهان ادامه همکاری ام با پرسپولیس بودند. دوست داشتم دینم به پرسپولیس و هوادارانش را ادا کنم. اینکه چه کسی در دربی بازی کند و گل بزند مهم نیست و البته من دوست دارم در دربی آینده هم گل بزنم و انگیزه زیادی دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج