کد خبر: ۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۳
تعداد بازدید: ۴۵۷۳۹
تعداد نظرات: ۱۶۲ نظر
این بار سراغ خودروهای شهرمان رفته ایم تا ببینیم چه مدل هایی بدون توجه به ظاهرشان در خیابان ها تردد دارند و می توان برچسب زیبانبودن (بخوانید زشت) را به آنها چسباند.

برترین مجله اینترنتی ایران

هفت صبح: اگر ارزش ظاهری خودرو کمتر از بعد فنی آن بود سالانه میلیاردها دلار از سوی غول های صنعت خودروسازی صرف پروژه های سنگین طراحی نمی شد. درواقع برترین های این صنعت پذیرفته اند که ظاهر خودرو درواقع خوشامدگویی آن به خریدار است. آن هم در دوره ای که مد و پیروی از آن بیش از هر زمانی مورد توجه است و خیلی ها دیگر به خودروی شان تنها به عنوان وسیله ای برای عبور و مرور نگاه نمی کنند.

مگر اینکه توجیهات اقتصادی و نگاه مصرفی به خودرو خلاف آن را ثابت کند. بگذریم؛ این بار سراغ خودروهای شهرمان رفته ایم تا ببینیم چه مدل هایی بدون توجه به ظاهرشان در خیابان ها تردد دارند و می توان برچسب زیبانبودن (بخوانید زشت) را به آنها چسباند. مطمئنا بحث در این مورد کاملا تخصصی و در عین حال سلیقه ای است ولی آنچه که مرور می کنیم از برآیند نظرات و سلیقه هایی به دست آمده که حوالی این مدل ها می چرخند؛ آنجا که جدا از تخصص در زمینه طراحی، آنچه که فرد عادی با دیدن یک مدل به ذهنش خطور می کند.

 می تواند بگوید با خودرویی زیبا طرف است یا نه! پس اگر خودروی شخصی تان در این لیست بود دلیل بر بدبودن آن نیست. درواقع طراحانش نتوانسته اند آنچنان که باید و شاید آن را از نظر دیگران زیبا جلوه دهند. این را ما نمی گوییم، مقایسه با رقبا و آنچه که واقعا زیبا ساخته شده است می گوید.

پژو 405 SLX؛ قاتل 405 معروف



اگر قرار بود کاریکاتور پژو 405 که طراحی قدیمی ولی اصولی و معقول دارد را بکشند، مطمئنا همانی می شد که این روزها جلوی چشم مان رژه می رود. از آنجایی که طراحان شرکت های خودروسازی کشورمان بسیار خوش ذوق هستند، تصمیم گرفتند تا بر چهره قدیمی این 405 خسته از تغییرات، دست هنرمندانه ای بکشند و این شد که 405 SLX در سال 1388 وارد بازار شد تا مثلا طرفداران این خودرو را با شاهکاری جدید رو به رو کنند. البته شاهکاری فقط در قسمت چراغ ها، سپرها، قالپاق و آینه های جانبی! چراغ های مه شکن داخل سپر در قسمت جلو که هیچ گونه همخوانی با دیگر قطعات سپر ندارد، در باز کن صندوق بار روی سوییچ و همچنین باله ای با طرحی بسیار عجیب روی صندوق عقب اوج این هنرنمایی بود که ظاهر کلاسیک این خودرو را کاملا از بین برد.

MVM 110؛ شوخی با هنر طراحی



خواهر کوچک تر دوو ماتیز روزهای خوبی را در ایران می گذراند. البته به خاطر شرایط فنی و مصرف سوختش؛ وگرنه اگر این خودرو را بدون شناخت اولیه پشت ویترین نمایشگاهی ببینید اولین عکس العمل تان تعجب خواهد بود! هرچقدر که می شد به ماتیز خرده گرفت، این محصول چینی روی ماتیز را کم کرده است. کاری به کوچک بودن و تناسب آن برای مانورهای شهری نداریم که از حق نگذریم خوب است ولی چراغ های درشت و جلو پنجره عجیب شکاف مانندش چیزی نیست که بتوان به راحتی هضم کرد. این خصیصه به نمای پشتی آن هم سرایت کرده و بیشتر از هر چیزی در این قسمت چراغ می بینید! فرم بدنه که بدون هیچ گونه خلاقیت، جذابیت و خطوط قوی شکل گرفته هم کاملا تیر خلاص را بر طراحی آن می زند. MVM 110 در واقع موتور، صندلی و چهار چرخی است که درون یک کابین معمولی قرار گرفته است.

سانگ یانگ اکتیون؛ خاص بودن به قیمت زشت شدن



شاید اولین چیزی که در مورد ظاهر اکتیون به ذهن تان برسد این باشد که چراغ های این خودرو برعکس نصب شده! طراحی اکتیون زیاد دلچسب نیست و مانند کیا اسپورتیج با آن هیبت و قیافه عضلانی شما را مجذوب خود نمی کند اما خوشبختانه خطوط به کار رفته تا حدی هماهنگ با هم هستند و یکپارچگی در طراحی اکتیون از نکات بارز آن است. طراحی عقب و مخصوصا فرم چراغ های آن این قست هم کاملا ساده است و هیچ جذابیت و نکته خاصی در آنها دیده نمی شود. در مورد طراحی و ظاهر این خودرو به نظر بیشتر از هر چیزی این سلیقه است که قضاوت می کند. چرا که همان قدر که این مدل می تواند برای شخصی زیبا و مناسب باشد شاید از دید شخصی دیگر کاملا نامناسب و زشت به نظر برسد. ولی مطمئنا هنگامی که خودرویتان را اولین بار به دوست تان نشان دهید از او خواهید شنید: «این چیه که خریدی؟»

هافی لوبو؛ اسباب بازی



جدیدا شاهد محصولی جدید با نام لوبو از کمپانی چینی Hafei هستیم که در کلاس هاچ بک های کوچک شهری قرار می گیرد. در مورد این خودرو باید گفت در نگاه اول شاید فکر کنید با یک اسباب بازی طرفید! اسباب بازی که چراغ های عقب عجیبی دارد؛ شکل مثلثی آنها که از دو استوانه هالوژنی ساخته شده اند شمایل خاصی را به آن بخشیده اند؛ مخصوصا قسمتی از آنها که از نمای کناری نیز معلومند. چراغ های جلو هم حالت ذوزنقه ای دارند که در سر پیچ ها، راننده خوردوی جلویی را نسبت به خطر آگاه تر می کند و به نظر می رسد همان نقش راهنما و چراغ های خطر روی آینه ها را در جایی دیگر بازی می کند. در کل می توان این گونه گفت که آن دسته از رانندگانی که تنها می خواهند خودروی شان کمی از لحاظ ظاهری نامتعارف باشد، لوبو را انتخاب می کنند. بد نیست بدانید حتی خانم ها هم به این مدل آنچنان روی خوش نشان نداده اند.

MVM 530؛ به یاد دهه 90



از چینی ها بیشتر از این می توان انتظار داشت؟ این خودرو هرچند در سال 2006 برای اولین بار به بازار عرضه شد و آنچنان قدیمی نیست اما طراحی ظاهری آن بیشتر شبیه خودروهای دهه 90 است. در نمای بیرونی و در بخش جلو، بیش از هر چیز چراغ های بزرگ خودنمایی می کند که البته متناسب با آن جلوه پنجره اش که کرومی است، بزرگ تر از حد معمول طراحی شده تا حداقل توازن حفظ شود. در نمای جانبی هم، شیشه ها شکل تخم مرغی دارند که در کنار خط صاف کشیده شده از چراغ جلو تا انتها، تلاش کاذب طراحان برای جلوگیری از یکنواختی را نشان می دهد. در نمای عقب هم دوباره شاهد طراحی چراغ هایی هستیم که بارزترین نکته آن بزرگ بودنشان است و به نوعی بین بخش عقب و جلوی خودرو از این نظر هماهنگی ایجاد شده! با این تفاوت که صندوق بزرگ و مرتفع در این قسمت آن تا حدی بزرگی این چراغ ها را تعدیل کرده است. اگر استایل خودرو یکی از فاکتورهای شماست، این دستپخت چینی چیزی نیست که انتظارتان را برآورده کند.

پروتون ویرا؛ به یاد دهه 70



ویرا محصول شرکت پروتون مالزی با همکاری شرکت میتسوبیشی ژاپن بود که در سال 83 تولید و مونتاژ آن در زاگرس خودرو شروع شد. کمتر این خودرو را در خیابان ها شاهد هستیم و اکثرا نام پروتون را با مدل GEN.2 می شناسند. شاید دلیل اصلی این نادیده گرفته شدن، اصرار این مدل روی طراحی کلاسیک قدیمی آن باشد. ویرا در اصل همان میتسوبیشی لانسر است و از این نظر نمی توان به آن زیاد خرده گرفت ولی از حق نگذریم ظاهرش آنچنان که باید و شاید دلچسب طراحی نشده، یعنی بهتر است بگوییم امرزوی نیست! فرم اتاق ساده بوده و کمترین خلاقیتی به خصوص در طراحی چراغ های عقب به کار نرفته است و کلا المان های مدرن کمتر در استایل آن به چشم می خورد. اگر طرفدار خودروهای دهه 70 هستید از ویرا خوشتان خواهد آمد؛ در غیر این صورت حتی از پارک شدن آن کنار خودرویتان شاکی هم خواهید شد!

تیبا؛ چند دقیقه سکوت (1)



اگر سواد بصری داشته باشید از نزدیکی این خودرو هم رد نخواهید شد. محصولی که بیش از 45 درصد مراحل ساختش کار خودمان بوده ولی گفته اند طراحی بدنه اش با مشاوره طراحان ایتالیایی صورت گرفته! وقتی این محصول جدید سایپا را در خیابان ها ببینیم، اگر با خودمان روراست باشیم عکس العمل اکثرمان به محض دیدنش به جای تحسین، پوزخند خواهد بود. مثل اینکه طراحان ایتالیایی بیشتر مشغول فعالیت های جانبی و مافیابازی شان بوده اند تا کار روی زیبایی تیبا، در مورد طراحی ظاهری اش تنها می توان گفت: جشنواره خطوط! خطوطی اغراق شده که در هماهنگی کامل با بدنه نیستند. چراغ های برگی شکل جلو، جلو پنجره کوچک به همراه کپی خش داری از چراغ های عقب مزدا 323 تمامی داشته های این خودرو است. فراموش نکنیم که خطوط بدنه هم جزیی از شخصیت تیبا است. به خصوص آنجا که دو خط هم شکل روی گلگیر جلو و عقب توازن طراحی را کاملا به هم زده است. به طور کلی تیبا در یک نگاه، خوب به نظر می رسد ولی گول نخورید؛ اگر به جزئیاتش دقت کنید پشیمان خواهید شد.

پراید 132؛ چند دقیقه سکوت (2)



چند دقیقه سکوت کنیم بهتر است. بیچاره پراید که هرچند وقت یک بار تیغ طراحان داخلی را روی بدنه خود حس می کند. ظاهر کلاسیک فورد فیستا را کره ای ها به اندازه کافی تغییر داده بودند که بعدها با نام پراید به بازار ایران رسید. ولی انگار تجربه مدل 141 برای طراحان خوش ذوق کافی نبود تا شاهکاری جدید با نام 132 خلق شود. شک نکنید اگر ارتقای فنی، ایمنی، تجهیزات و توقف تولید مدل های قبلی نبود کمتر کسی سراغ این مدل می رفت. چراکه فرم بچگانه سپرهای جلو به همراه تقلید خنده دار چراغ ها از BMW چیزی نیست که خوشایند هر کسی باشد. البته این موضوع در بخش عقب آن هم شکل وخیم تری به خود می گیرد. اینجا با صندوقی بزرگ که سپر کوچکش را به چالش کشیده به همراه چراغ هایی با طراحی ناموزون و عجیب طرفیم. از حق نگذریم هیچ جوره نمی توان با ظاهر این خودرو کنار آمد به خصوص در مدل های سفید رنگش!
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۶۲
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
74
82
مگه ایران خودروی خوشگل هم داره؟؟؟
پاسخ ها
نظر رها
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
بی انصاف نباش مها جون ماشین های قشنگم داریم
البته اونا هم همه اش ساخت خارج از ایرانه
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
سورن ای ال ایکس واقعا قشنگه هم داخلش و هم خارجش
از ایرانخودرو بعید بود فکر کنم از دستشون در رفته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
43
217
. به نطر من ال90از همه اینا زششششششششششترهl
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
واقعا...بعد ادعا میکنیم داریم میشیم ابر قدرت سازنده های ماشین!!!!!!
نظر shayan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
واقا این ماشین ها بدن
نظر خواننده خبر
| درباره زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
38
73
ریو ، 206صندوقدار ، هیوندای ورونا رو فراموش کردید
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
اما این نظر شخصی شماست.ماشینهایی که تو خبر بود واقعا زشت هستند.اما اینایی که شما گفتید از نظر من و خیلیا زیبا هستند.بخصوص 206SDو ریو
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
206SD هه هه هه ه ه ه ه ه . . . !
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
درسته ریو و هیوندای ورونا واقعا زشته ولی 206 که سالره همه ی ماشین های ایرانیه منم خودم 206دارم واقعا تکه
نظر سید حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۷
یعنی با این نظرت ثابت کردی که سلیقه نداری
SWITZERLAND
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
پاسخ
89
19
ژیانو نگفتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
43
14
دنیا و پژو صندوقدار. بسیار زیباست
پاسخ ها
نظر داریوش سیامردی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
با سلام...اگر پژو sd کمی عریض میشد بسیار زیبا دیده میشد
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
دقیقا احمد
نظر 0111
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
اره عزيز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
122
21
از تمام ماشینای ایرانی بدم میاد
فقط یک ماشین هست که توی ایرانه اونم زانتیا دوسش دارم مخصوصا بادیش
پاسخ ها
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
راست میگی زانتیا خدایی ماشین لوکسیه.
نظر زلیخا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
می خرم واست البته با نخش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
36
51
اینا هنوز خوبشن ولی سعی کنید تیبا رو از همه جهات نشون بدید...من موندم کی طراح این بوده بازم 1ریو به 100تا ازایناشرف داره
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
خدایی تیبا هم ماشینه ادم سوارش شه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
15
40
پیکان،ناز نفست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
10
78
این همه شعار کم آوردن به تیبا میگن زیبای ایرانی
خدا می دونه دیگه زشتش چیه
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
دقیقا
نظر مهدی ( گرافیست)
| درباره زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
29
39
چرندمیگی
بهتره زیباترین خودروها ( هرچند زیبایی سلیقه ایست ولی این مقوله های هم دارای المانهای کاملا علمی و ثابت شده ایست که شما به هیچکدام از این المانها اشاره نکردید) هم انتخاب می کردید تا مخاطب خودش حق انتخاب داشته باشد
به نظر می آید نویسنده بیشتر نظرات شخصی خودش را آورده ( شاید هم پدرکشتگی با این خودروها داشته )
تا یک بحث علمی و کارشناسی شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
31
85
نمیگم لامبورگینی و بوگاتی و فراری و ....خداوکیلی فقط کیا اوپتیما 2011 رو با اینا مقایسه کن.قیمتش هم توی کشور سازنده تقریبا 20 میلیون خودمونه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
66
19
چه جالب این مطلب رئ دیروز توی روزنامه هفت صبح خوندم
چه کپی جالبی بدون ذکر منبع
پاسخ ها
نظر صادق
| FRANCE |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پس اون :هفت صبح: اولش چیه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
7
13
میکه نمیشه نمیشه ولی اکه بشه چی میشه
پاسخ ها
نظر adfgsd
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
دقیقا چی می گی؟؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
15
61
نظر من در مورد ماشین های ایرانی باشه کدوم خوشگل تر هست ، همون 405 ولی شکل قدیمش مدل های 85 که واقعا زیبا است نه این مدل جدید چینی که همش چینی هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
28
31
تو اين رنج قيمت ، تقريبا فقط پارس قشنگه . بقيه در حد اعلا مذخرفن .
پاسخ ها
نظر خودم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پارس چیه؟
اسمش (پرشیا)س.
اونم خیلی زشته، ببخشیدا البته.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
22
14
زانتیا فیس لیفت یادتون رفت...
پاسخ ها
نظر AMIR HOSSIEN
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
چرت پرت نگو. پرشیا خیلی هم زیباست از تیباو... که بهتره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
181
8
نه به نظر من تیبا خیلی خوشگله. شما اصلا حس زیبایی شناختی ندارین. تیبا که قشنگه با بقیه شو کاری ندارم.
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
ببخشید اشتباهی دستم خورد مثبت دادم
نظر user
| FRANCE |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
خوشگل ندیدی پس
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
÷س اگه ماشین منو ببینی چی می گی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
7
105
همین که 99% ماشین های ساخت ایران از سلامت کامل به دورند و قاتل جان آدمند برای همه ما بسسسسه حالا خوشگلیش ارزونیمون ما خوشگلی نخواستیم فقط ایمنی داشته باشن از سر ما زیاده...انقدر که زانتیا جون آدمارو گرفت که ساختش متوقف شد!!!
نظر عليرضا از ملاير
| درباره زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
پاسخ
11
18
پس پيكان وانت چي شد؟
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
مزدا باحاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پاسخ
25
54
اصلا مگه ماشین زیبا داریم؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
پاسخ
36
11
دلتون هم بخواد- ماشین ها به این خوشگلی!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
15
51
به نظر من ال 90 از همه این ماشینا زشت تره...
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
دقیقا
نظر melika
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
خداییش ال90 خیلی داغونه
نظر melika
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۵
خداییش ال90خیلی داغونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
6
32
انقدر بدم مياد از اينايي كه الكي افاده ميان كه بايد بحث كارشناسي بشه
ولمون كن بابا (مهدي گرافيست) برو دنبال تيله بازيت................
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
باباباحال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
64
17
زشت ترین ال 90موافق با سمیرا
206خوشگلتره با پول ما دانشجوهاااااااااا
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
ال 90 که ماشین نیست 206 را بچسب خدایی تکه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
20
43
دلنون خوشه.همنیش مردم باید برند دنبال وام که یکی چهارچرخ زیر پاشون داشته باشند شما رفتین دنبال زشتی و خوشکلی.از همه زشتتر 206مثل تخم مرغ
پاسخ ها
نظر maryam
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
فراموش نکن 206 زیباترن هارمونی رو داره
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
اره گرونیه بدجور اما 206 که باحاله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
6
10
وانت تراکتور با موتور زانتیا و بدنه قایق یادت نره با قیمت فقط و فقط وفقط و فقط 40 میلیون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
9
11
kashki pool dashtam mvm 110 zesht male man mishod.
پاسخ ها
نظر امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
فرانک جان شما با 2میلیون میتونی ماشین های خیلی بهتر از MVM 110 بخری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
15
1
از نوع ایرونیش فقط
زانتیا"$$$$$$$$$$$$$
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
2
13
البته زست تر از اینام هست
لطفا به کاپوت جلو تیبا توجه کنید!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
3
2
jenabe Email ferest, be fekre joone mardomo iimenie mardom bashin benazare man behtare ta be fekre ghiafe mashin! salon mod ke nemibarim mashinamoono baba!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
3
6
وای همش یه طرف ماتیزم یه طرف از افتضاحیش
ماشینای ایرانی افتضاهست
از کامنت امیرم کلی خندیدم باحال گفته
پاسخ ها
نظر Melody
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
vaaaaaaaaay az matiz motenaferam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
پاسخ
8
8
حرف الکی نزن اولا . تو بی سلیقه ای . L90 و پیکان وانت از همه زشت ترند.
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
دقیقا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
11
11
پراید هم خیلی خیلی قشنگه.......... خوب اونم ماشینه دیگه، ناراحت میشه ها
نظر علی از لاهیجان
| درباره زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
5
17
ادم پیکان مدل55سوار شه اما ال90هرگز.ازبس زشته این ماشین نه ماس ماسک
پاسخ ها
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
اره دقیقا من استان بقلیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
13
8
قشنگ ترین ماشین ایرانی همون 206 چه sd چه هاش بک به درد همه سنسن هم می خوره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
1
9
من که خودمو راحت کردم رفتم یه رنو 5 خریدم نه حرفی و نه حدیثی پشتشه سگشم میرزه به 100 تا تیبا وقتی میشینی پوشت فرمون تیبا انگار موتورش رو صندلی مسافره کنارته انقدر که صدا میده خیلی مسخرست توش میشینی باید صدا اهنگو انقدر بربری بالا که صدا های داشپورتو موتورشو نشنوی کجاش خوبه بد میخوان ملیش کنن بخدا لیفان 520 بهتر از تیبا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
12
11
فعلا" تو خودروهای ایرانی ، سمند ال ایکس که اخیرا" با نام سمند EF7 تولید میشه خوبه که تیپ قشنگی داره - بدترین خودرو از نظر تیپ و ظاهر L90 است و بعد هم 206 SD  
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
نمیدونم چی بگم.اما sd با کمی تغییر خیلی زیبا میشه ....یکم وت میخواد...
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
206 کمی تغییر میخواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
6
0
پس زانتيا دو كوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
3
22
عمر دست خداست همه این ماشینهای ایرانی فقط وسیله هستند !!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
پاسخ
8
4
واقعا لوبو مثل اسباب بازی میمونه ولی 206 ماه اگه صندوق دار باشه که دیگه نگو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
پاسخ
8
7
مگه ماشین خوشگل ایرانی وجود داره؟همشون مسخرن باید نصفه قیمت بدن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پاسخ
13
5
من فقط سورن رو میپسندم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
پاسخ
4
6
mashine man 207 sefide dosesh daram mashine mamimam dost daram mazda3
پاسخ ها
نظر داریوش سیامردی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
207 یعنی پول زیادی دادن اما با mazda3 کاملا موافقم...حرف نداره و به نظر من از new زیباتره.
نظر ملودی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
207 کیلویی چند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ
11
3
فقط پیکان جوانان رو عشقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
2
12
با سلام
نظر مجله رو دست کم در مورد پروتون ویرا لیفت بک اصلا قبول ندارم.نویسنده نظرات شخصی خودش رو نوشته.حتی لازم نیست اشاره کنم چه خودروهایی به زشتی جلو یاعقب معروفند که نامی از اونها به میون نیومده!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
پاسخ
4
3
حيف شركتهاي بزرگ ماشين سازي از طراحان ايراني استفاده نمي كنند تاسود بيشتري ببرند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
پاسخ
2
23
ال نود رو از قلم انداختید. میتونست رتبه ی اول بیریخت ترین ماشین هم باشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
پاسخ
2
11
پس ريو كو؟اون كه از همه بيريخته
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۹
پاسخ
4
13
دلم به حال مردم کشورمون میسوزه . هرچی آفتابه لگنه مسولیین میارن براسواریشون
مــــــــــــــــردم تورو خدا تورو جدتون تحریم کنید ماشینای به اصطلاح ساخت داخل و بذارید ی تکونی ب خودشون بدن .بابا کره از ما عقب تر بود الان ی کیاموتورزش همه خودروسازای مارو با یه ماشینش میذاره تو جیب با یه ماشین! اینا لایق مردم ما نیست که بیان ماشین بیست سال پیش کره رو سوار شن
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
کاملا" موافقم،فقط تحریم...اما مردم ما خیلی.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
پاسخ
9
36
خودروهای ایرانی کدومش خوشگله؟
ترتیب خودروها ازخوشگل ترین به زشت ترین
-پارس
-مگان
-سورن
-زشت ترین ماشین دنیا ال نود ودویست وشش
-
پاسخ ها
نظر user
| NETHERLANDS |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
بگم
نظر user
| NETHERLANDS |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۵
چرت نگو
نظر 206
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
خوردی ؟
نظر جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
سورن-
مگان-
پارس-
206-
رانا-
سمندال ایکس-
پراید131-
تیبا-
ال90 بدبختم آخره پرایدپیشرفتس!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۹
پاسخ
3
2
پیشاپیش عذر خواهی میکنم ولی یه ضرب مثل معروف هست که میگه : کار هر بز نیست خرمن کوفتن گاوه نر میخواهد و مرد کهن...
نظر داریوش سیامردی
| درباره زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
پاسخ
0
2
با سلام خدمت تمامی دوستان... من یک پژو 405 gli دارم مدل 1384 که بسیار تمیز و خوب نگه داشتم.یک سری تغییرات دادم...شامل اینکه پروژکتور سمند و پراغهای slx برای جلو نصب کردم که البته نور خیلی خوبی نداشت و مجبور به استفاده از لامپ philips 55 w night with شدم و چراغهای عقب هم led sport نصب کردم که به علت نداشتن مه شکن مجبور شدم روی سپر عقب از مه شکن rio استفاده کنم.دوستانی که دیدن .... تایید کردن و زیبا شده...به نظر من میشد با کمی دقت پژو slx بسیار زیباتر ساخته میشد و با توجه به قدرت موتور 1800 که تسمه دار میباشد از حالت تمسه به حالت دندهای کوپلینگ دار موتوری با امنیت بیشتر و اطمینان بیشتر حاصل میشد. سیمکشی لامپهای جلو هم کلا با رله 2 کنتاکت انجام شد که عالی جواب داد . با تشکر ds
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
پاسخ
12
2
واقعا پزو slxماشین مضخرفی
پاسخ ها
نظر علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
خیلی هم قشنگ است مخصوصا رنگ سفیدش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پاسخ
1
2
خیلی موافق نیستم. زیبایی یک امر کاملا نسبی هستش. مقاله شما نظر شخصی نگارنده بوده و هیچ ارزش بالاتری نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
پاسخ
3
4
قشنگ بود . بیشتر بچه ها گفتن ال 90 با تیبا زشته موافقم اما اگه کپش کنی یه کم زشتی اش کمتر میشه . فقط 206
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
پاسخ
1
8
فقط لند کروز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
پاسخ
8
5
از زیبا به زشت 206 پرشیا زانتیا ال90
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
پاسخ
0
5
سلام فقط اینو بگم که آلمان دوبار تو جنگ جهانی شکست خورده الان خوذرو سازهای المانی حرف اول وآخر تو صنعت خودرو میزنن ولی ماچی؟؟؟؟؟ ایران خودرو و سایپا کجا بنز بی ام و پورشه فولکس کجا؟!؟!؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
پاسخ
19
10
ال نود تنها ماشین داخلی استاندارد با قیمت مقول ساخت داخل البته بالای 60 درصدش هنوز ایرانی یا چینی نشده و تنها ماشین داخلی که در دنیا هنوز تولید میشه حتی در المان هم فروش میره
پاسخ ها
نظر 206
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۲
بحث استاندارد و قیمت و معقولیت نیست موضوع طراحی هستش که ال نود مثله وانت میمونه و یا میتونی بهش بگی قوطی کبریت دیگه دوره ماشین های مربع مستطیل تموم شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۸
پاسخ
48
4
به نظرمن 132خیلی هم خوشکله،یه دنیاویه132
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۹
پاسخ
1
8
تیبا اشتباه بزرگ سایپا بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
پاسخ
1
3
واقعاتیبا ماشینه بایدبدنشون سه تا هزار
پاسخ ها
نظر 222
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
من با نضر تو معافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
پاسخ
2
3
زشت ترين ماشين تيبا همچين گفتن مينياتور که ادم فکر مي کرد از فراري قشنگ تره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
پاسخ
1
3
خيلي زست است مخصوصا ام وي ام 110و530
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
پاسخ
5
3
باید پژو پارس هم تو این لیست قرار می گرفت،چون خداییش تو زشتی نظیر نداره،قیافه مضخرفی داره،به نظر من که زشت ترینه ....
پاسخ ها
نظر کریم خان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
l90 دست کمی از پژو پارس نداره،عین جعبه کبریته..زشتی هم حدی داره !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
پاسخ
6
6
پژو پارس زشت ترین ماشین ایرانی ست(نظر خودم)

تا چه حد موافقید با این حرف؟
پاسخ ها
نظر kian
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
پرشیا از همه ماشینهای ایرانی زیباتره...
نظر امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
بیش از حد موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
پاسخ
1
1
پروتون ویرا+هافی لوبو
++++++++++++++
این دو تاهم تو زشتی و بد شکلی دست کمی از پژو پارس ندارند،قیافه آشغالی دارند !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
پاسخ
5
6
ولی از حق نگذریم پارس اسپرت یک چیز دیگست.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
پاسخ
2
27
سمندef7 خداییش حرف نداره هم ظاهرش قشنگه هم داخلش به صد تا پرشیا هم می ارزه .ال 90 هم خداییش از زشتی رو دست نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
پاسخ
13
1
حیف132.405.نیست.دلتون بخواد.اصلا همه ی اون ماشی نایی که میگین زشته بدین به من.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
پاسخ
2
2
به نظر من سورن از همه ی ماشین های ایرانی زیباتره کلاس بالاتری داره و L90 زشت ترین ماشینی که تاکسی کشور رومانی بوده و قرار بوده جایگزین پیکان در ایران بشه !
-
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پاسخ
3
4
خداییش ال 90 از پشت که نگاهش کنی،مثل گوش الاغه،اونایی که دارن ناراحت نشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
پاسخ
2
4
سلام.یه ماشینو یادتون رفته ها ! پارس .خدایماشینای ایرانیه.خودمم پارس دارم عاشق پارسم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۱
پاسخ
0
2
چند تا از اىن زشت ها رو دارىد به ما هم بدىد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
پاسخ
3
2
تورو به خدا اینا رو ببین هر کی یک ماشین داره از اینا میگه خشگله.من خودم پارس دارم و اعتراف میکنم خاک بر سرمونو این ماشینامون
یارو تو المان مرسدس سوار میشه اگه بیاد یه سر به این تاپیک بزنه میفهمه ما فقیرهای بدبخت ایرانی هیچ وقت پیشرفت نمیکنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
پاسخ
0
2
یه سری پشت ازرا نشستم دیگه دوس ندارم 206 تیپ 2 مدل 86 خودمو سوار بشم ماشینای ایرانی کمترین امکانات و چرت ترین طراحی رو دارن فنی که دیگه اصلا حرفشو نزن !!!!!!!
پاسخ ها
نظر امیر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
افرین نضر منم اینه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۰
پاسخ
2
1
چشم هاتو کمی باز کن 405 اس ال ایکس خیلی هم قشنگ است مخصوصا رنگ سفید
پاسخ ها
نظر مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
دمت گرم واقعا قشنگه.رنگ سفید که محشره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
پاسخ
43
2
سمند رو نگفتی.دقت کردی هر چی دهاتی و کارمندای مفت خور همه ال 90 و سمند سوار میشن؟نمیدونم از چی این ماشینها خوششون میاد؟من به این دوتا ماشین میگم ماشین مفت خوری.جان من یه روز که میرین بیرون فقط به قیافه این سمند سوارها توجه کنید
پاسخ ها
نظر سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
مینا خانوم بنده هم سمند سوارم قیافم هم بدنیست .نکنه سمندسوارها مزاحمت ایجادکردن واستون؟؟؟هیچ سمند سواری نیاز به توجه شماوامثال شماندارد.
نظر علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
خداييش راس ميگه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
پاسخ
1
22
mina شما که نظر میدی سمند ماشین نیست....اولا دهاتی و کارمند هفت جدو آبادهته دوما سالار هر چی ماشین سمند هستش ......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
پاسخ
1
2
خوشا خودم که یه وانت مزدا 1000 سبز رنگ دارم اخ اخ نمیدونی چه صفایی داره تو دست انداز ها چند متر اینو بالا میشی نمیدونی چیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
پاسخ
3
28
ال90تنها ماشین استاندارد ایرانه کمی توجه کنیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
پاسخ
3
30
شما ها چی میفهمین فقط L90عشق است هم نرمه هم جادار هم زیبا .مثل امرسان میمونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
پاسخ
2
2
فقط تو رو خدا دیگه نظر ماشین ندین با این نظراتون هه هه گند ترین ماشین ایرانیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
پاسخ
0
0
تو ایران بهترین ماشینه به جای این یه پراید میزاشتین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۱
پاسخ
2
0
قلت کردی ام وی ام زشته سانگ یانگم زشت نیست پروتونم زشت نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
پاسخ
6
13
به نظرمن عروس ایرانی سورن ای ال ایکس خیلی خوشکله!
پاسخ ها
نظر حمید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
داشتم آشغال بود با ال90 عوضش کردم از قیافش که بگذریم خداییش قابل مقایسه با اون سورن لاشی نبست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
پاسخ
1
3
تیبا=صندوق عقب 206sd+کاپوت پراید که روش سوهان کشیدن+ در 206 که با کفگیر زدن روش یکم صاف شده!!!
3تا پلتفرم از پژو گرفتن جایگشت هاش رو میسازن!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
پاسخ
5
14
SLXسالاره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۴
پاسخ
2
42
شما ها همه از روی تعصب حرف میزنین هیچ وقت نمیخواین حقیقتو بفهمین فقط هم پول زیبایی رو میدین نزدیک 50 میلیون واسه یه 206 مسخره با امکاناتی که تندرم داره با قیمت 35 میلیون من خودم تندر دارم خیلی هم ازش راضی هستم به نظرم یکم خرجش کنی و اسپرتش کنی 100 تای پارس و سورن و 206 همه مدلو میکنه تو جیبش تندر سالاره به نظرم باید بهش برسی
نظر علی میرزایی
| درباره زشت ترین خودرو های ایران را بشناسید!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
پاسخ
1
0
ماشین ها جیگربودند
GERMANY
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
پاسخ
1
2
ماشین ایرانی فقط پژو پارس نوک مدادی. اوف کوپش کنی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
پاسخ
2
1
پرچم سورن ELXبالاست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۹
پاسخ
0
0
درسته 132 کمی عجیب ه ولی تنها مدلی از پرایده که قابلیت اسچرت کردن بالایی داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
1
1
اقايون عزيزماشين ما كردهافقط بارس موتورزانتياست خداييش كيفت داره البته مدل زير٩٠ش ولى براخوشكلي تيبا اخرابروريزى بودبراماايرانيها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۱
پاسخ
1
1
اقايون عزيزماشين ما كردهافقط بارس موتورزانتياست خداييش كيفت داره البته مدل زير٩٠ش ولى براخوشكلي تيبا اخرابروريزى بودبراماايرانيها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
پاسخ
1
0
سمند و رانا و 206 sd و آردی و روآ و پراید 131 و 111 و.... زشت

زانتیا و ال90 و ریو و 405 slx سفید و 206 هاچ بک و پراید هاچ بک های قدیمیا و پراید151 !! ... زیبا هستند...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
پاسخ
0
1
سلام، کشورهایی که الان خودروهای خشکل میزنند سالهای سال تولیدو فکر کردن تا الان همچین ماشینهای خوشکلی میزنند ، مثل سیتروئن که ابتدای کارش ماشینهایی مثل ژیانو میزد حالا هم امثال سی فایو ، کشور ما حدود ۱۲ ساله داره تولید میکنه ،همواره مونتاژ میکرده ، تجربه خیلی مهمه
پاسخ ها
نظر علي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
قشنگ گفتي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
پاسخ
0
0
بین ماشینهای ایرانی فقط پارس خوشگله بقیه که ... تیبا که افتضاحه ههه ههه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
پاسخ
0
0
ماشینای ایران خیلی زشتن من بنز دارم فقط بنز خوبه اره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
پاسخ
0
1
فقط پژو پارس اونم ای ال ایکس موتور زانتیا عاشقشم...
قیافه ترسناک و با ابهت و باوقاری داری...
موتورشم که حرف نداره میکنه میره...
سواریه خوبی هم داره...
بنظرم پارس قشنگترین ماشین ایرانه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
پاسخ
1
0
هیچ ماشین ایرانی قشنگ نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
پاسخ
1
0
هیچیش زشت نبود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
پاسخ
1
0
جان من ال 90 خودم عالیه لوکس زیبا محکم دارای جذابیت خاص این ماشین مال فرانسه هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
پاسخ
0
0
به نظر من زشت ترین ماشین روی کره زمین ال لگن ببخشید ال ۹۰ که در راس همه این ماشینا که گفتید هستش و متعجبم که چرا اسمی ازش برده نشده اینقدر زشته که از جلو شبیه قوطی کبریت از عقب شبیه فرقون از بالا شبیه فرقون وارونه و از بغل شبیه سرسره میباشد واقعا باعث تاسفه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
پاسخ
0
0
مگه غیر از این چندتا مدل و مشتقاتشون ، ماشین دیگه ای هم تو ایران داریم؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ
0
0
فقط پارس،سورن با سمند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
پاسخ