adexo3
۲۲۵۶۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
۱۵ نظر
۵۰۰۵
پ

انحراف خودرو و ورود به داخل کلانتری! +عکس

به دنبال عدم توانایی راننده یک دستگاه خودروی پژو در کنترل وسیله نقلیه، این خودرو با سرعت زیاد و شکستن شیشه های ورودی، وارد کلانتری ۱۲ شهرستان رشت می شود و خساراتی وارد می کند.

خبرگزاری ایرنا: به دنبال عدم توانایی راننده یک دستگاه خودروی پژو در کنترل وسیله نقلیه، این خودرو با سرعت زیاد و شکستن شیشه های ورودی، وارد کلانتری ۱۲ شهرستان رشت می شود و خساراتی وارد می کند.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: مقارن ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه امروز، یک دستگاه خودروی پژو پارس که در کنار خیابان پارک بود، به ناگاه با سرعت زیاد بعد از اینکه نزدیک بود عابری را زیر بگیرد، وارد کلانتری ۱۲ شهرستان رشت شده و همه شیشه های ورودی کلانتری را می شکند.

انحراف خودرو و ورود به داخل کلانتری! +عکس

وی با اعلام اینکه خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشت، افزود: راننده این خودرو خانمی ۲۷ ساله اهل و ساکن یکی از استان های مرکزی بوده که به علت عدم مهارت در رانندگی هنگام بیرون آمدن از پارک، با سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه وارد کلانتری شد.

سرهنگ جعفری خیرخواه با اشاره به اینکه در این حادثه دیوار ورودی کلانتری و شیشه های سکوریت و میز و صندلی و آبسردکن و ... آسیب دیده است، بیان داشت: راننده این خودرو و سرنشین که در داخل خودرو گیر کرده بودند، با کمک ماموران انتظامی از خودرو خارج شده و پس از حضور عوامل آتش نشانی و جرثقیل در محل، خودرو نیز از داخل کلانتری خارج می شود.

وی با بیان اینکه راننده خودرو از ناحیه سر و بینی به صورت سطحی دچار جراحت شد، گفت: بعد از تنظیم صورتجلسه و ترسیم کروکی، راننده خاطی برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: با توجه به لغزندگی سطح خیابان ها به علت بارندگی های چند روز اخیر، رانندگان باید توجه بیشتری نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه می کنند این خانم ها!!!

      پاسخ ها

      • sara

        چه میکنند اون آقایونی که دنده عقب میرن تو اتوبان بچه شونو میکشن

      • بدون نام

        خب گناه داره داشته ياد ميگيره..

    • دیندامال

      گواهینامه گرفتن هم مسخره شده مثل بقیه چیزها اخه کسی که اینقدر ناشیه چطور گواهینامه مهارت وصلاحیت در رانندگی بهش دادن حتما باید بزنهچند نفر رو نفله کنه !

      اینجور ادما توخیابونها مثل بمب هستند درست مثل اونایی که ادعا رانندگیشون میشه ومرتب ویراژ میدن هردو خطرناکنند برای جامعه.

    • حمید

      من خودم چند ساله راننده ام اما خدا وکیلی همیشه از رانندگی خانم ها ترسیده ام هر وقت هم در هنگام رانندگی با خانم راننده ای رودررو شده ام همیشه سعی کرده ام جانب احتیاط رو رعایت کنم چون میدانم خانم ها هم مثل بسیجی ها بی ترمز ند . مشرق جان قربون دستت منتشر کن .

      پاسخ ها

      • سحر بانو

        چقد لوس . نیست که آقایون خودشون خیلی خوب رانندگی میکنن

    • dalton

      یه لحظه فکر کرده قوچه زده دیگه خخخخخ.

    • بدون نام

      راه تورا می خواند.

    • امید

      خانمها خیلی مطمئن رانندگی میکنند!!!

    • رضا

      احتمالا زنه خواسته بره گواهینامه اشو تمدید کنه.

    • بدون نام

      لطفا اینقدر در مورد رانندگی خانمها بد نگید.حتما بنده خدا بعد از چند سال موفق به دریافت گواهینامه شده میخواسته به پرسنل کلانتری محل اطلاع بده یه سره رفته داخل کلانتری

    • بدون نام

      این موضوع یکم مشکوکه .....حتما یه خصومتی با این اقایون شاغل در کلانتری داشته و خواسته اینجوری انتقام بگیره ....اره قربونش ...خبررو سانسور میکنند ..اینجا ایرانه ...

    • بدون نام

      از اين نميسوزم كه خانم ها رانندگيشون خوب نيست چون به خاطر مسائل ژنتيكي زودتر دچار استرس ميشن و غيره ولي از اون خانم هايي كه در عين ضعف رانندگي با تلفن صحبت ميكنن و يا سيگار ميكشن واقعا حرصصصصصصم در مياد قضيه كلاغ و طاوسه ديگه

    • صادقی

      فقط یه خانم ایرانی میتونه با ماشین بره توی کلانتری!!!

    • بدون نام

      لطفا اینقدر در مورد رانندگی خانمها بد نگید.حتما بنده خدا بعد از چند سال موفق به دریافت گواهینامه شده میخواسته به پرسنل کلانتری محل اطلاع بده یه سره رفته داخل کلانتری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج