جاباما
۲۲۹۴۹۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

برای روزهای گرم تابستانی اگر دنبال مانتویی خنك، راحت و كاربردی می‌گردید، نگاهی به كارهای تابستانه «ریس» بیندازید؛ برندی ایرانی كه بیشتر از تولید مانتوهای لوكس، نمونه‌های كاربردی در كارهای خودش دارد.

محصولات جدید برندها به وقت تابستان
مجله زندگی ایده آل :

rees

تابستان به كام

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

برای روزهای گرم تابستانی اگر دنبال مانتویی خنك، راحت و كاربردی می‌گردید، نگاهی به كارهای تابستانه «ریس» بیندازید؛ برندی ایرانی كه بیشتر از تولید مانتوهای لوكس، نمونه‌های كاربردی در كارهای خودش دارد. در سایت این برند ایرانی امكان خرید آنلاین محصولاتش هم وجود دارد و شما می‌توانید باتوجه به جدول سایزبندی به صورت غیرحضوری خرید كنید. از طرفی از تابستان امسال، تولید بلوزهای زنانه را هم به كارهایش اضافه كرده است.

chante

با هنرمندان ایرانی

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

اگر خرید یك كیف را در برنامه دارید، قبل از هر انتخابی نگاهی به كارهای تولیدكنندگان داخلی بیندازید؛ برندهایی مثل چنته كه مدل‌های مختلف كیف زنانه و مردانه را تولید می‌كنند. كیف‌های دست‌دوزی كه به خواست شما با استفاده از چرم طبیعی یا مصنوعی دوخته می‌شوند و می‌توانید از كیفیت دوخت طرح و مدل مورد نظرتان مطمئن باشید. این طراحان مجموعه‌ای از چرم با رنگ‌های مختلف در اختیار دارند كه دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند.

samsung

لباس‌های تازه برای S۶

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

شركت سامسونگ، جدیدترین گوشی هوشمند خودش (galaxy S۶) را سال گذشته روانه بازار كرد و حالا كسانی كه این گوشی را خریداری كرده‌اند، می‌توانند در فكر خرید لباسی تازه برای تلفن همراه‌شان باشند. شركت سامسونگ در همكاری با برندهای دیگر مثل سواروسكی، مون‌بلان، بریتو و. . . قاب‌های متنوعی برای جدیدترین محصول خود عرضه كرده است. قاب تمام كریستال سواروسكی، چرمی مون‌بلان و. . . می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌های مختلف مشتریان سامسونگ باشند.

mulberry

همراهی برای هر روز

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

اغلب خانم‌ها كوله‌پشتی را از كمدشان خارج كرده‌اند و فقط برای موقعیت‌های خاص مثل سفر از كوله‌پشتی استفاده می‌كنند اما اگر كیف جدید ملبری را ببینید، نظرتان عوض می‌شود. شركت انگلیسی ملبری در جدیدترین كیف خود كه به تازگی رونمایی كرده، از فرم كوله‌پشتی الهام گرفته اما با طراحی رسمی و منحصر به فردی كه آن را از شمایل یك كیف اسپرت و دانشجویی خارج كرده ‌است. در دوخت این كیف، چرم چرخ‌دوزی شده به كار رفته و با داشتن چند دسته، به شیوه‌های مختلف قابل استفاده است. آبی فلزی هم رنگ تازه‌ای است كه ملبری با تولید این كیف به مشتریان خود معرفی می‌كند.

valentino

رنگی‌رنگی‌ها ادامه دارند

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

چند سالی است كه طراحان شركت مد ولنتینو، شیفته دنیای رنگ‌ها شده‌اند و محصولاتی روانه بازار می‌كنند كه جسورانه از تركیب رنگ‌ها بهره برده‌اند. در مجموعه اكسسوری‌هایی كه این برند برای تابستان امسال آقایان طراحی كرده، همین جسارت دیده می‌شود. كفش، كیف و عینك‌های آفتابی كه هر چند سبز ارتشی رنگ زمینه كار است اما با حضور رنگ‌های شاد مثل زرد، قرمز، صورتی، آبی و. . . متفاوت شده‌اند. خبرهای رسیده حاكی از آن است ولنتیتو، جریان رنگ بازی را در مجموعه پاییز و زمستان خودش ادامه می‌دهد و باید همچنان منتظر كیف و كفش‌های راه راه رنگی از این برند باشیم.

Tag heuer

سبز و سیاه برای رونالدو

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

كریستین رونالدو، فوتبالیست محبوب پرتغالی سفیر برند تگ هویر است و همكاری‌های زیادی با این شركت ساعت‌سازی سوئیسی داشته. تازه‌ترین همكاری این دو، ساعت جدید تگ هویر بوده كه در نمایشگاه بازل سوئیس رونمایی شد. روی این ساعت كرونوگراف علاوه بر نام شركت سازنده، نشان CR۷ كه نام برند رونالدو است، به چشم می‌خورد. در طراحی این ساعت رنگ مشکی و رنگ اسپرت سبز باهم ترکیب شده که با قیمتی حدود ۱۵۰۰ دلار در بازار عرضه شده است.

طرح نو در خانه

Bara decoration

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

حضور و فعالیت شركت‌های ایرانی در حوزه طراحی داخلی، به مشتریان این فرصت را داده تا برای تازه كردن حال و هوای خانه‌شان نیازی به برندهای خارجی نداشته باشند. شركت دكوراسیون بارا، یكی از تولیدكنندگان داخلی است كه محصولات چشمگیری را تولید می‌كند. انواع كوسن‌ با طرح‌های خلاقانه، ماگ‌های فانتزی و تابلوهای مناسب برای دیوارهای رهاشده خانه، بخشی از تولیدات این شركت ایرانی هستند.

carrera

از قلب تاریخ

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

سابقه عینك‌هایی كه شركت «كررا» به اسم مدل قهرمانی تولید می‌كند، به سال ۱۹۷۹ برمی‌گردد. از آن سال تا امروز عینك‌های قهرمانی كررا با همان فرم و شكل تولید می‌شوند. در طول این سال‌ها مواد جدیدتری به بازار آمده‌اند و مدیران این شركت تخصصی طراحی و ساخت عینك هم در تولید نمونه‌های جدید خود مواد تازه به كار برده‌اند. عینك‌های قهرمانی جدید وزن كمی دارند چون از نوعی پلاستیك سبك در تولید آنها استفاده شده است. این عینك‌ها به دلیل داشتن شیشه بزرگ و پوشاندن تمام اطراف چشم، یكی از مناسب‌ترین عینك‌ها برای محافظت از چشم به حساب می‌آیند.

chanel

از طرح‌های مردانه به دنیای زنانه

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

شركت فرانسوی شنل از جدیدترین ساعت زنانه خودش رونمایی كرد كه طی یكی، دو ماه آینده روانه فروشگاه‌های این برند خواهد شد. طراحی این ساعت از نمونه‌های مردانه شنل الهام گرفته شده و به همین دلیل آن را مدل مردانه نامگذاری كرده‌اند. ساعت جدید شنل، صفحه مستطیلی ساده با خطوط صاف و خط‌كشی شده دارد. این نمونه ساعت در چند سایز تولید خواهد شد كه اندازه XL آن، نمایشگر تاریخ هم دارد. ساعت طرح مردانه اما زنانه شنل با طلای سفید و سرخ ۱۸ عیار تولید می‌شود كه در نمونه طلای سفید یك دور برلیان هم دور صفحه ساعت كار شده است.

anargol

با گل‌های انار

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

اگر به جای مانتوهای فاخر و كار شده كه در كارهای اغلب طراحان ایرانی دیده می‌شود، دنبال مانتوهایی ساده و صمیمی می‌گردید، با انار گل آشنا شوید. یک برند ایرانی كه كار خودش را از سال ۱۳۹۲ با تولید مانتو شروع كرد و حالا یك تولیدكننده كامل است كه شلوار، مانتو، شال، كیف، كفش و. . . زنانه و مردانه تولید می‌کند و در نمایندگی‌هایش به فروش می‌رساند. طرح‌های انار گل بیشتر مطلوب دختران جوان و كسانی است كه پوشیدن لباس‌های راحت و سبك را ترجیح می‌دهند. در مجموعه تابستانه انار گل وجود پارچه‌هایی‌ با گل‌های ریز چشمگیر است.

Tony burch

دستبندی برای شبانه‌روز

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

شركت تونی برچ و فیت بیت، در همكاری با هم دستبندی طراحی و تولید كرده‌اند كه به قول خودشان می‌تواند راحت‌ترین دستبند دنیا باشد. در ساخت این دستبند از چرم نرم و انعطاف‌پذیری استفاده شده و قطعه فلزی وسط آن طراحی مینیمالی دارد؛ به همین دلیل محصول جدید تونی برچ در كارهای روزانه مزاحمتی برای شما ایجاد نمی‌كند و حتی هنگام خواب هم می‌توانید به دست داشته باشید. این دستبند در ۳ رنگ چرم سفید، كرم و قهوه‌ای تولید شده كه بند آن دوبار دور مچ دست می‌چرخد.

montblanc

لوكس‌ترین انتخاب مردانه

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

مون بلان بیشتر از هر چیز در تولید قلم‌های لوكس در دنیا مشهور است اما عطرهای این برند را هم نمی‌توان نادیده گرفت؛ مثل عطر مردانه‌ای كه به تازگی تولید كرده است. این عطر به جای شیشه، جعبه فلزی نقره‌ای براق دارد كه باعث شده لوكس‌تر از شیشه‌های عطر مرسوم در بازار به نظر برسد. در تولید این عطر هم از عصاره مركبات مثل گریپ فروت در كنار ادویه‌ها و گلی مثل بنفشه استفاده شده كه در مجموع برای استفاده آقایان در تمام روز مناسب است. مدیران مون بلان معتقدند این عطر كه «امبلم» نام دارد، بهترین انتخاب برای مردان باجذبه است.

braun

پیشنهاد به مردان سختگیر

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

برای مردان سختگیری كه به تمیزی چهره خودشان اهمیت می‌دهند، داشتن وسیله اصلاح كاربردی و سریع از خواب شب واجب‌تر است. به تازگی، براون محصول تازه‌ای را برای این آقایان روانه بازار كرده: ریش‌تراش‌های سری ۹ براون. به گفته متولیان شركت براون، این دستگاه جدید، راحت‌ترین وسیله اصلاحی است كه تا امروز در دسترس آقایان قرار گرفته. ریش‌تراش سری ۹، قدرت بالایی در كوتاه كردن موها با كمترین آسیب‌رسانی به پوست دارد. این دستگاه ۴ تیغه دارد كه همزمان با هم حركت می‌كنند و اصلاح كامل را در كمترین زمان ممكن انجام می‌دهند. ریش تراش جدید براون برنده جایزه طراحی رد دات« red dot» هم شده است.

zegna

اسپرت‌پوشی به سبك زنیا

محصولات جدید برندها به وقت تابستان

برند كهنه‌كار و قدیمی زنیا، كار خودش را با تولید پارچه‌های نفیس مردانه شروع كرد؛ پارچه‌هایی كه مناسب دوخت كت‌وشلواری فاخر بودند. این شركت ایتالیایی از چند سال پیش تولید مجموعه‌های مردانه از كیف و كفش تا لباس‌های اسپرت را شروع كرد. زنیا در مجموعه‌ای كه برای بهار و تابستان ۲۰۱۵ طراحی كرده، پیشنهادهای قابل‌توجهی برای ست‌های نیمه‌رسمی مردانه دارد. در این مجموعه تی‌شرت‌های سه‌دکمه یقه‌داری به چشم می‌خورند كه می‌توانید با كت‌های تك ست كنید. توصیه جذاب این برند ست كردن طرح دور یقه با كمربند است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج