۲۲۹۸۹۱
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

گروهک منافقین به داعش پیوست

گروهک تروریستی منافقین که بیش از ۳۰ سال از تاسیس آن می گذرد و درحال حاضر در کشور عراق مستقر می باشد، با انجام همکاری های اطلاعاتی و عملیاتی ، به داعش پیوسته است.

خبرگزاری تسنیم: گروهک تروریستی منافقین که در اصل برای مخالفت با انقلاب اسلامی در سال ۱۹۸۰ شکل گرفته بود، پس از ایجاد اختلاف های زیاد قومی و مذهبی در ایران و ایجاد درگیری های نظامی و ترور تعدادی از سران سیاسی و نظامی ، از ایران اخراج شد و طی فراری دسته جمعی با هماهنگی حزب بعث عراق و رییس جمهور آن یعنی صدام که از مخالفان جدی انقلاب ایران بود در عراق مستقر شد.

این گروه مخالف ایران به تدریج با پشتیبانی های آموزشی و تسلیحاتی حزب بعث عراق به یک سازمان اطلاعاتی و عملیاتی تبدیل شد و علاوه بر مخالفت با انقلاب اسلامی، به ایفای نقش در حمایت از حزب بعث در مواجهه با مخالفین عراقی و حتی سایر کشورها پرداخت.

گفته می شود این سازمان از پشتیبانی های منحصر به فرد مالی و تسلیحاتی سرویس های امنیتی بین المللی برخوردار بوده است و با حمایت های آنان در موقعیت های ویژه ای قرار داشته و دارد.

شهرک نظامی امنیتی اشرف و بیش از ۲۰ نقطه استراتژیک و مهم از جمله امکاناتی بوده است که این سازمان فقط در کشور عراق از آن برخوردار بوده است. در حال حاضر پایگاه اصلی و مقر فرماندهی این سازمان در اردوگاهی مجهز به نام لیبرتی و در نزدیکی فرودگاه بغداد می باشد که این خود مزیتی ویژه برای انتقال لوازم و تجهیزات امنیتی و نظامی مورد نیاز از طریق خطوط هوایی خواهد بود و حتی به نوعی سیطره اطلاعاتی و عملیاتی این سازمان بر پایتخت عراق را شامل گردیده است.

تروریست های داعش در یورش خود به عراق تا فاصله ۲۰ کیلومتری این پایگاه رسیده بودند که اگر می توانستند خود را به این پایگاه استراتژیک و فرودگاه بغداد برسانند، قطعا تغییرات اساسی تری در عراق رخ می داد و داعش با استفاده از ظرفیت و تجربه بالای این سازمان، تهدید بزرگ و جدی برای حکومت عراق به حساب می آمد.

گفته می شود این سازمان در شناسایی مسولان و فرماندهان میدانی مورد نظر داعش مسئولیت پذیرفته است و در حال شناسایی مکان ها و دفاتر حضور افراد مشخص شده و تهیه طرح ترور آنان می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی شد بالاخره به داعش پیوسته یا مقابل داعش قرار گرفته؟؟؟!!!

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم پیوسته یا نپیوسته!!!!!!!1

    • بدون نام

      خبر خیلی بدیه واسه ما ایرانیا. دشمن در دشمن بر علیه ما

    • بدون نام

      اینها که تکلیفشون معلومه،زمان جنگ هم در خدمت صدام بودن،اگر غیر از این بود جای تعجب داشت.

    • بدون نام

      همشون از یه قماشن. بی منطق و آدم کش.

    • آشنا

      طناپاک زاده مدارید چشم امید - که زنگی به زمزم نگردد سفید****اینها ذاتشون خیانته حالا یا باداعش باشند یا حزب بعث

    • یاسر

      لعنت خدا بر این مزدوران جنایتکار که دم از اسلام انقلابی میزنند اما با کثیف ترین گروههای جنایتکار همکاسه میشوند .ننگ ونفرین بر این مزدوران که تادیروز دستشان دردست صدام ولعنتی وحزب بعث عراق بود وحالا دردامن داعش قرارگرفته اند که جایگاه خبیث ترین و مرتجعترین داعیان اسلام است .

    • عباس

      خدایا یعنی این مسئولان جهانی نمی دانند که اینها دستشان آلوده به خون هموطناننمان می باشد و از آنها حمایت می کنند و اصلاً کمی تعجب نمی کنند که یار وفادار داعش شده اند پس شک نکنید که دست اینها با داعش با امریکا و اسرائیل در یک کاسه می باشد و متاسفم برای ان دسته هموطنانی که می دانند داعش چه جنایتکارانی می باشند و این سازمان ننگین با انها می باشد و باز هم فکر می کنند که مبارزین راه درستی می باشند ( حتماً همکاری و جنایت با داعش می شود مبارزه با ایران ) البته شایدی هم باشد چون آنها می دانند نظام و مردم ایران از جنایت بر علیه مردم مظلوم عراق و سوریه نگران و ناراحت هستند و انها اینگونه مردم و انقلاب و مسئولین را ازار می دهند زیرا می دانند که با ازار دیدن هر یک از انسانهای سالم و پاک از ملمانان مردم و دولت ایران داغفدار می شوند و خودشان لذت می برند .

    • ایران

      این چه نوع خبر گذاریه
      بابا خجالت بکشید
      تیتر یه چیزه و خبر یچیز دیگه
      گور پدر منافقین و مجاهدین و همشون
      اما شما باید ازکارتون خجالت بکشید
      خبرگذاری شرم اور به این میگن
      دروغ گویی بده اغا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج