adexo3
۲۳۲۵۳۱
۱۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

حرف های آخر دو متجاوز به نوامیس

دو محکوم پرونده «گرگ هاي زرد» در حالي صبح روز گذشته پاي چوبه دار رفتند که پرونده همدست ديگر آنان همچنان در حال رسيدگي است.

روزنامه خراسان: دو محکوم پرونده «گرگ هاي زرد» در حالي صبح روز گذشته پاي چوبه دار رفتند که پرونده همدست ديگر آنان همچنان در حال رسيدگي است.

دو محکوم به اعدام که در روزهاي نه چندان دور در نهايت بي رحمي و سنگدلي به نواميس مردم تجاوز مي کردند و اعتقاد داشتند که پليس نمي تواند در اين شهر بزرگ آن ها را شناسايي کند، در سکوت مطلق بازداشتگاه آرام نشسته بودند.

گويي زمان براي آن ها از حرکت ايستاده بود چرا که بايد تا ساعتي ديگر پاي چوبه دار مي رفتند شايد هم در خلوت خود به وحشت و دلهره هاي دختراني مي انديشيدند که چند ماه قبل با گريه و التماس از آنان مي خواستند تا رهايشان کنند و عفت آنان را لکه دار نکنند و... در همين حال بود که ۲ محکوم به اعدام براي آخرين بار لب به سخن گشودند.

ع.ن گفت: رسانه ها به پرونده ما بال و پر دادند به همين خاطر هم جرايم ما به چشم آمد و دستگاه قضايي خيلي زود به اتهامات ما رسيدگي کرد و حکم آن نيز خيلي سريع به اجرا درمي آيد. اگر چه قبول نداريم که در اين ماجرا تنها ما مقصر بوديم چرا که وقتي برخي زنان و دختران با ظاهري زننده از خانه هايشان بيرون مي آيند آن ها نيز در ارتکاب اين گونه جرايم تقصير دارند و از همه مهم تر خانواده ها هستند که بايد کنترل مناسبي در وضعيت ظاهري، نوع پوشش و همچنين رفت و آمدهاي فرزندان خود داشته باشند.

از سوي ديگر هم مسئولان بايد در برخورد و جمع آوري لانه هاي فساد جدي تر عمل کنند چرا که بدبختي ما نيز از وقتي شروع شد که پايمان به اين خانه هاي فساد باز شد. مبارزه جدي با زنان خياباني و فساد بايد در اولويت هر کاري قرار بگيرد چرا که وقتي فردي در منجلاب فساد افتاد ديگر از هيچ جرمي روي گردان نيست و ما هم به جايي رسيديم که هيچ چيز جلودارمان نبود.

«رضا.ب» نيز گفت: همان طور که قبلاً نيز گفتم ما با زنان محجبه و چادري کاري نداشتيم يعني اصلاً آن ها را سوار نمي کرديم چرا که يقين داشتيم دچار دردسر خواهيم شد. پس بايد به خانواده ها بگوييد اجازه ندهند فرزندانشان با ظاهري تحريک آميز در خيابان ها ظاهر شوند. جرمي که ما انجام داديم بسيار زشت بود و نبايد تا اين اندازه پيش مي رفتيم اما تحت تأثير وسوسه هاي شيطاني قرار گرفتيم و کارمان به اينجا کشيده شد. اميدوارم که ديگران از سرنوشت ما درس عبرت بگيرند و راه خلاف نروند چرا که عاقبتي جز اين (اعدام) ندارد!

دو محکوم به اعدام که صبح روز گذشته به دار مجازات آويخته شدند اقدامات مجرمانه خود را از آبان سال گذشته در مشهد آغاز کردند. آنان با استفاده از يک دستگاه تاکسي پژو بين شهري، دختران مسافر را به جاده مشهد - فريمان مي کشاندند و آنان را به زور مورد تجاوز قرار مي دادند. ۲ محکوم مذکور در آذر سال گذشته با تلاش کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شدند و پس از تکميل تحقيقات در دادسراي عمومي و انقلاب در شعبه پنجم دادگاه کيفري خراسان رضوي محاکمه و به اعدام محکوم شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه دیگه بندازین تقصیر خانمای بیچاره همیشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما در خانواده مادر خواهرتان با حجاب جلوي شما ميگشتن؟

      • صابر

        اینم طرز تفکر ایرانی های .....
        هر کسی حجاب نداشته باشه لایق تجاوز هستش!!

      • یک فرهنگی

        با سلام من یک معلمم همیشه به شاگردانم می گویم تمام وجود یک انسان چون گنجینه ای است ایا انسان عاقل این گنج را در اختیار دید همگان می گذارد متاسفانه یک خواهر بی حجاب نمی داند به رایگان این گنج خدادادی را در اختیار دیگران می گذارد به قول حجت الاسلام قرائتی کسی لایق استفاده از زیباییهای یک خانم است که برایش زحمت کشیده
        گذشته از این حجاب ارامشی عجیب به ارمغان می آورد و کسی که باحجاب باشد این آرامش را درک می کند و شادی و ازادی بی حساب مطمئا پایدار نخواهد بود و ببینید مراجعین به داد گاه ها بیشتر از چه قشری هستند شادی واقعی فقط از طرف خدا می اید .
        نور جان در ظلمت اباد بدن گم کرده ام
        آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام
        چون نم اشکی که از مژگان فروریزد به خاک
        خویش را در پیش پای خویشتن گم کرده ام
        چون نفس از مدعای جستجو آگه نیم
        انقدر دانم که چیزی هست و من گم کرده ام

      • بدون نام

        فرهنگی، متاسفانه تو بویی از فرهنگ نبرده ای.

      • ممد ساده دل

        از لحن نوشته کاملا معلومه پند دهندگان خواستن از اب گل الود ماهی بگیرند و حرفای خودشون نیست.اینا هم که نمی تونن بگن نخیر کی گفته.نظر شخصیه.پاک نکنید :)

    • بابک

      این را واقعا راست میگه. آخه چرا یک دختر باید با یه ساپورت نازک در جامعه در بیاید تا موجب تحریک آقایون شود. چرا ؟؟؟؟؟؟؟ باید چند تا از این دختر ها هم محاکمه کنند.

      پاسخ ها

      • nazi

        خدا ذهن کثیف تو شفا بده

      • بدون نام

        برادر من اونوقت فرد مورد نظر با برگ درخت هم تحریک می شه.. باید بره دکتر.. به ما چه که مردم مریضن به خاطر چشم کثیف مردها این زن های بدبخت باید سختی بکشن.. والله!

      • بدون نام

        مردها مریضند خب درسته قرآن هم فرموده که ای زن درست صحبت کن و در ست پوشش داشته باش چون یکسری از دلها مریضند.

      • نگین

        برادر محترم کسی که نتونه خواسته هاشو کنترل کنه لیاقت زندگی تو جامعه رو نداره. تو مراحل رشد آدمها یاد می گیرند نیازهاشونو تو زمانها و مکانهایی که مجازه ارضا کنن . کسی که اینو یاد نمی گیره از حیوان پایین تره پس بمیره بهتره

      • صابر

        متاسفم واسه افرادی مثل بابک که طرز فکری دارن مثل داعش! یا با ما باش یا هر چی سرت بیاریم حقته !

      • آرش

        چه حرف بی ربطی میزنی چرا مرد باید تحریک بشه برو ببین تو کشورهای پیشرفته اروپایی و امریکایی خانوما چطور میگردن ببین کنار ساحل چه طوری حموم آفتاب میگیرن تو همین فرانسه و آلمان تابستون که میشه تو پارک ها بعضی خانوما کاملا عریان حموم آفتاب میگیرن حتی یه مرد هم بهشون نگاه نمیکنه حالا برو تو اینترنت سرچ کن تو کشورهای مثل هلند و نروژ و المان و سوِییس و دانمارک و بلژیک و اتریش و فرانسه و... که کشورهای پیشرفته ای هستن آمار تجاوز چه قدر هست من در این مورد خوندم که یه چیزی میگم هر چندسالی شاید یه تجاوز صورت بگیره که اون هم اگر تحقیق کنی میبینی متجاوز مهاجر غیرقانونی از یه کشور عقب افتاده بوده یا یه بیمار روانی بوده بعد برو آمار تجاوز تو کشورهایی مثل مصر و عراق و هند و ایران رو بخون و مقایسه بکن اگر به خاطر پوشش باشه که کشورهای پیشرفته اروپا باید وضعشون خیلی بدتر از ما باشه در حالی که میبینیم برعکسه

    • بدون نام

      دیگه نظر ندین خواهشا...
      دلم نمیاد بگم خدا بیامرزتتون!!!

    • بدون نام

      عذر بد تر از گناه به این میگند .

      پاسخ ها

      • m

        با سلام ،وقتی کبریت و باروت را کنار همدیگر بگذارید هر لحظه آتش می گیرید مثل این می ماند که بگویی گوشت را در معرض گربه می گذارم و هیچ اتفلقی نمی افتد خیر اولین کسی که باید مواخذه شود خودمانن هستیمم ،بله باید طوری قدمم برداریم که دیگران را جلب خودمان نکنیم ،زن یا مردی که با وضع نامناسب می آید بیرون از دو حال خارج نیست یا اینکه برای جلب توجه دیگران می آید بیرون یا اینکه اینکه کمبود شخصیت دارد و وکسی که اینطور باشد یقینا تبعات بعدی دارد ،و نکته آخر اینکه با این اوضاع و احوال که در جامعه حرکت میکنند برخی حیوانات تمدن و پوششان از ما بهتر است ،حتما تامل با فکر بر روی این مساله داشته باشید احساسی نظر ندهید

      • بدون نام

        داداش m چرا چرت و پرت میگی؟

      • بدون نام

        پاسخ به نظر m
        چرا فقط تو این مملکت کبریت و باروت ، گوشت و گربه نمی تونن با هم کنار بیان

      • بدون نام

        یوزر از حرف زدنت معلومه خیلی بی فرهنگی، یاد بگیر اول نوع نظر دادن و بعد بنویس

    • آزاده

      عجب مزخرفاتی!!! تحریک!!! مگه همین خفاش شب چند سال پیش نبود که حتی به چادری هم رحم نمیکرد؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم همه ی خانم ها چادری هم بشن این کثافتها باز هم پیدا میشن نمیدونم باید چیکار کرد

      • بدون نام

        همین خفاشه هم تحریک شده که دست به این کار ها زده شهوت مرز هم نداره جوری که به جنون میرسونه ادم شما شهوت یک مرد ندارید پس هیچوقت نمیفهمید من چی میگم.بعضی ها که از جنس مخالف زده شده اند سراغ حیوانات میروند حیواناتتتتت...

      • آسمان بارانی

        سلام حجاب یکی از دلایلش هست درسته که اگه همه خانمها چادری بشن این جور آدمها بازهم هستن اما میشه با حجاب کامل این موارد کمتر اتفاق بیفته ضمن اینکه ملاک چادر نیست منظور حجاب مناسب و کامله

    • بدون نام

      من یه لحظه شک کردم. اینا واقعا متجاوز بودن یا معلم اخلاق؟ عین یه نفر که میاد تو تلویزیون و نصیحت میکنه اینا هم پند و اندرز دادن!!!!

      پاسخ ها

      • جواد

        نه جانم متجاوز بودن ولی رسانه محترم میخواد از این قضیه استفاده کنه و حجاب و تبلیغ کنه

    • بهنام

      یکم عجیب نیست دو نفر محکوم به اعدام دو ساعت قبل از مرگشون درباره ی حجاب و معضلات اجتماعی و محاسن چادر حرف بزنند !!!!
      یه لحظه فکر کردم که یه جامعه شناس برا یه تعداد دانشجو کنفرانس گذاشته .

    • بدون نام

      مثلا با چاپ این چرندیات چه چیزی رو میخواین القا کنید یعنی توی یه مملکت اسلامی اگه هرکی محجبه وچادری نباشه امکان داره هرکسی برداره ببره بهش تجاوزکنه هر خزعبلاتی رو که این حیوونای وحشی گفتن که نباید شما چاپ کنید یه کم خوب فکر کن بعدچاپ کن لطفا توپم تو زمین اینو اون ننداز للللللطفا !!

    • علیرضا

      آقا شر و ور بسه دیگه. مردمو احمق حساب نکنین: "تقصیر زنا و دختراس که با وضع ززنده میومدن خیابون، ما با چادری ها کاری نداشتیم." آدم فاسد با همه کار داره، چادری یا غیرچادری. شما چشماتونو بشورید و فکرای فاسدتونو درست کنید نمی خواد بهانه الکی بیارین.

    • بدون نام

      این حرفهای اوناست یا کسان دیگه؟ چه آدمهای فهمیده ای بودن اگه حرف اونا بوده!!! وای وای وای

    • مرتضی

      من یه معلمم
      و تاحدودزیادی هم مذهبی
      بخداآدم این دخترا و خانومها رو اینجوری با این اوضاع زننده میبینه وسوسه میشه
      بخدامن همیشه نگرانم که نکنه خدای نکرده مشکلی برای م پیش بیاد
      خانومهاخیلی مراقب خود وجامعه باشید

      پاسخ ها

      • علی

        معلم چشماتو درویش کن

      • m

        بنده با نظر این معلم موافقم ،و در جواب آقا مرتضی که گفت شما چشما را درویش کن فمیخوام بگم که اگر در خیابان کثافاتی ریخته باشد چشم انسان به آن می خورد لازم نیست کسی بگوید آآآآقآآآ مرتضی مگر اینکه انسان کور باشد

      • آرش

        خاک بر سرت

      • بدون نام

        اگر واقعا نگران هستید بهتره خانه نشین بشید. افرادی مثل شما که با فرزندان این مملکت سر و کار دارند نباید انقدر سست عنصر و بی جنبه باشند چون احتمال جنایتی فجیع رو زیاد می کنه

      • بدون نام

        اگه به اقایون میگفتند به خاطر به گناه نیفتادن خانمها این همه پارچه را زمستان وتابستان با خود حمل کنید هیچ وقت این حرف را نمیزدید.میگفتین خانمها چشمهایشان را درویش کنند.ا درست نیست همه چیز را به گردن خانمها بیندازید. برادر من با نماز وروزه از خدا کمک بگیر .وچشم از نامحرم برگیر.

      • بدون نام

        آخه کدوم ظاهر زننده؟ حجاب که توی ایران اجباریه و بیچاره زنهای ایرانی هم مثل کلفت و کارگر هستن با اون لباس ها و ریخت های پوشیدشون

      • بدون نام

        بنظر من خودت را به دکتر نشون بده

    • کامی

      سلآم دوستان.اینا اگه فهم و شعورشون درحد این جملآت بود ک دیگه تجاوزنمیکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم شیطان ی لحظه گولت میزنه وازخدا جدات میکنه توهمون ی لحظه اتفاقی ک نباید بیفته میفته بعدش عذاب وجدان وناراحتی وپشیمونی داره

      • بدون نام

        کاربر محترم اینها به 16 نفر بلکه بیشتر تجاوز کردند بعد شیطون یه لحظه گولشون زده؟

    • میم

      واقعا تاسف باره که گناه خودشون رو به
      گردن خانم ها میندازن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقیقت هم همینه
        چطور خانم ها راحت بیان بیرون ولی آقایان عذاب بکشند.
        اگر قرار آزادی باشه باید برای همه آزادی باشه
        یعنی اینکه وقتی خانمی آزاده هر طور که دلش می خواد بپوشه پس آقا هم آزاده.
        نه اینکه آقایون تو منگنه باشند خانمها روز به روز برهنه تر بیرون بیاند

      • بدون نام

        95درصد خانوم ها 5 درصد خود فرد ..حالا خدایی چی خودت بیشتر شهوتی میکنه.

    • خسته ام

      واقعا باید هر دختری که با ظاهری بد وارد خیابون میشه بگیریش همونجا اعدامش کنید ، از هیچ چیزی نمی ترسم جز از زنان بد دامن

      پاسخ ها

      • nazi

        تو رو باید اعدام کنن که باعث وقوع اتفاقاتی شبیه این نشی

      • بدون نام

        از شیطان درون خودت بترس.

      • بدون نام

        حتما زنان بد دامن زیاد دیدی دور و برت واسه همون چشمت ترسیده.

      • بدون نام

        اعدام که نه ولی اگه اموزش داده بشه خیلی بهتره

    • آرمین

      جالبه ! نصیحت هم میکنن! حالا که
      داره پای دار میره توبه کرده.! خعلی دیرشده عزیزم!!!

    • بدون نام

      خدایا توبه ، مردم رو ... فرض کردین که این مزخرفات رو مینویسین . متاسفم . راستی تو کشورای دیگه که هیچ کس چادر نداره هم از این خبرا هست؟؟؟

    • bahram

      عجب منطقی!! پس اگه اینجوربود بایدتوکشورهای اروپایی همه مردارو اعدام کنن .مسئله فرهنگ پایین ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین بر نظر پاک ووالایت.

      • بدون نام

        امار تجاوز تو کشور های دیگه با کشور خودمون مقایسه کن

      • مریم

        من خودم مانتویی ام مخالفتی با آزادی خانوما ندارم ولی این آزادی نیست لجام گسیختگیه. زنای اروپایی آزادی ولی هیچ کجای دنیا به اندازه ایران پوشش باعث تحریک نمیشه زنای اروپایی نه به اندازه زنای ایرانی آرایش میکنن نه طوری لباس میپوشن که نپوشیدنش بهتره.تا وقتی طرز فکر ایرانیه پوشش هم باید ایرانی باشه

    • بدون نام

      خب متاسفانه حقیقته به نظرم ,جامعه پر از این کثافتاست اگه خانما حجاب رو بیشتررعایت کنن برای امنیت خودشونه ,نمیگم دلیلش اینه ها,به نظرم تو کشوری که ادعای اسلامی بودن میکنه خانم ها باید از هر نظر امنیت داشته باشن صرف نظر از پوششون ولی متاسفانه ما خیلی تا اونجا فاصله داریم

    • مهدی

      ذهن بیمار خودشون رو میندازن گردن خانمها!!! توی جامعه ما همش میگن خانما مواظب باشید بهتون تجاوز نشه!! اما به هیچ آقایی یاد نمیدن که تجاوز نکن!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا بدون منطق چرت گفتی

    • بدون نام

      اینهایی که پوشش نا مناسب خانومهارا تایید میکنند حتما خودشان پوشش مناسب در جامعه ندارند .لباسی که بتن میکنیم هویت و شخصیت ما را نشان میدهد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونایی هم که بدحجابی خانمها رو مقصر میدونن خودشون افراد سست عنصر و دایم التحریک هستند. نظر هر کس بیشتر از لباسش شخصیتش رو نشون میده

      • بدون نام

        کاملا اشتباه فکر کردی.

      • بدون نام

        اره مثل حیون ها که لختن .نشونه شخصیت شون رابه راه به هم رحم نمیکنند

    • بدون نام

      این جای سوال است که چرا این خانمها با این همه مشکلات که در راه ازدواج مردان است اینگونه وارد خیابان می شوند که آقایان تحریک شوند البنه آقایان نیز باید خود سازی کنند ولی این اراده برای کنترل نشان دادن خود یا تیپ زدن در خیابان برای خانمها قابل کنترل است و اصلا چرا باید این کار را بکنند ؟ جزخود را در معرض نمایش قرار دادن چیز دیگری برایشان دارد خوب این روا نیست این کار را بکنی بعد هم بگویی چرا به من چپ نگاه شده همیشه عفت خانمها برای جامعه نشان امنیت است .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم وقتی ادم بوی اشغال بده مگس ها هم دورورش جمع میشن

    • بدون نام

      من خودم 23 سالمه ومانتویی ام ولی بخداوندی خدا ی وقتایی خانوما رو با پوششی تو خیابون میبینم ک ی لحظه ک چ عرض کنم واسه ی ساعتی هنگ میکنم

    • سارا

      من کارمند هستم و لباسم کاملا پوشیده و حجاب دارم.بارها تو مترو و خیابان مورد مزاحمت قرار گرفتم. بحث درست لباس پوشیدن مهمه اما اینکه بخوان این جنایت بزرگ و به این ربط بدن جای تاسفه... خیلی راحت عمل فجیع اونهارو توجیح میکنند.. واقعا متاسفم برای کشوری که مردمش چه مرد و چه زن امنیت ندارند..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزاحنت داریم تا مزاحمت اگه افرادی مثل شما تو جامعه زیاد بود این مشکلات نداشتیم

    • علی

      حرکات وپوشش مشمیزکننده برخی ازخانمهاحیوانات راهم ازراه منحرف میکند!!!وای بحال چنین خانواده هایی!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله درسته خودتون رو درست معرفی کردید

    • احمدرضا

      من فکر می کنم همه در مقابل این مسائل مسئولیم، اول اینکه باید تعریف درستی از آزادی داشته باشیم بالاخره در دیگ بازه ولی گربه هم باید یه کم حیا کنه، برای مثال وقتی در خونه کسی بازه آیا باید داخل خونه رو نگاه کرد،آیا باید از پنجره آپارتمان به حیات همسایه نگاه کرد، چرا ما باید این قدر کمبود داشته باشیم؟ اگر خانم یا آقایی به هر دلیل پوشش مناسبی نداره، ما باید به خود اجازه تجاوز بدیم،نگاه کردن عمدی به خونه همسایه، به نوع پوشش مردم و ... هم نوعی تجاوز محسوب می شه، یعنی این شده دلیل که چون پوشش مناسبی نداشتند ما تحریک شدیم و ... ،پس انسانیت کجا رفته، چرا در مقابل همدیگه احساس مسئولیت نداریم،ببینید عزیزان، شما آلان به هر ناحیه از طبیعت کشورمون مسافرت کنین می بینید چطور اون فضای به اون زیبایی با ریختن زباله زشت و نابود شده، یا در اماکن عمومی می بینید چطور با مصرف سیگار و قلیان دود تو حلق امثال من که دودی نیستیم می کنن و موارد بی شمار دیگه، آیا این تجاوز به حقوق دیگران نیست، کی می خواهیم فرهنگ خودمون رو اصلاح کنیم،عزیزانم اگر فرزند همسایه مون دزد شده ، معتاد شده و خلاصه انواع دیگه از این تجاوز به حقوق دیگران که انجام میده بخاطر اینه که مابه عنوان همسایه هیچ وقت به خودمون اجازه ندادیم که کمی براش وقت بزاریم تا شاید تونستیم بخشی از مشکلاتشون رو حل کنیم در نتیجه اولین کسی که آسیب می بینه ما هستیم که با اون خانواده همسایه هستیم،پس تا زمانی که ما نسبت به هندیگه احساس مسئولیت نکنیم و فقط سرمون تو لاک خودمون باشه باید منتظر اوضاع بدتر از این باشیم.

    • بدون نام

      اينا خواستن خودشونو و كاراي كثيف و ذهن مريضشون رو توجيه كنن.
      اميدوارم تو جهنم بسوزن تا ابد

    • محمود

      مشكل جامعه ماازبي حجابي خانم ها است وعدم برخوردجدي تردستگاهها ي مربوطه

      پاسخ ها

      • فرزاد

        آره محمود جان ، اگه بی حجابا نبودن اون اختلاس ها و دزدی دکل ها هم نبود !!!!!!!!

      • بدون نام

        وقتی مسولین بی ارزه باشند همین میشود

      • مجتبی

        مجید جان دلبدم اون عرضه اس ن ارزه :|

    • مهرداد

      سلام آقایی که با ساپورت تحریک میشه اون مرد نیست.یه حیوانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با ساپورت کسی تحریک نمیشه.اینکه قبلا چی دیده که که تحریک میشه که به جای ساپورت چیز دیگه میاد زهن اش

      • بدون نام

        و زنی که با ساپورت میاد بیرون، زن نیست؛ یک بی حیایِ هرزه است.

      • بدون نام

        ولی بعضی از ساپورتها چیزی از لخت بودن کمتر ندارن

    • بدون نام

      همه باید بسیج بشن برای چیز تو که خلاف نکنی

    • بدون نام

      خواهش میکنم از خانوم های عزیز نسبت به پوشش خود درجامعه دقت لازم را داشته باشند وازلباسهای تحریک کننده استفاده نکنند

    • بدون نام

      هر خانمی که ناراحتی و مخالف این نظراته که هرجور دوست دارن بیان بیرون اشکالی نداره.....
      بحثی نیست خوب اصلا حالت نیمه لخت بیان بیرون و هر بلایی هم سرشون اومد بندازن تقصیر مردای هوسباز.بحثی نیست......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم ولی بعضی از مرد ها خیلی دیگه پرو اند

    • بدون نام

      این همه آدمای بزرگ تو کشور ما تو این مملکت باید از حرفای دو متجاوز عبرت بگیریم.

    • علی

      همیشه یادتان باشد راجع به یک مشکل اجتماعی یک عامل را مقصر ندانید بلکه چندین عوامل اجتماعی باعث بروز یک مشکل اجتماعی می شود

    • یک فرهنگی

      با سلام من یک معلمم همیشه به شاگردانم می گویم تمام وجود یک انسان چون گنجینه ای است ایا انسان عاقل این گنج را در اختیار دید همگان می گذارد متاسفانه یک خواهر بی حجاب نمی داند به رایگان این گنج خدادادی را در اختیار دیگران می گذارد به قول حجت الاسلام قرائتی کسی لایق استفاده از زیباییهای یک خانم است که برایش زحمت کشیده
      گذشته از این حجاب ارامشی عجیب به ارمغان می آورد و کسی که باحجاب باشد این آرامش را درک می کند و شادی و ازادی بی حساب مطمئا پایدار نخواهد بود و ببینید مراجعین به داد گاه ها بیشتر از چه قشری هستند شادی واقعی فقط از طرف خدا می اید .
      نور جان در ظلمت اباد بدن گم کرده ام
      آه از این یوسف که من در پیرهن گم کرده ام
      چون نم اشکی که از مژگان فروریزد به خاک
      خویش را در پیش پای خویشتن گم کرده ام
      چون نفس از مدعای جستجو آگه نیم
      انقدر دانم که چیزی هست و من گم کرده ام

    • پیام

      این حرف های آخر مطمعن هستین خود مجرمین گفتند؟؟ یا شما از خودتئن در اوردین؟؟
      آخه کدم بدبختی ساعت اخر مردنش این حرفا رو میزنه؟؟
      مردم رو احمق فرض کردین؟ با این سیاه هنمایی ها فقط اعتماد مردم رئو از دست می دهید... کی میخواین از تاریخ درس عبر بگرین؟؟

    • رضا

      امام باقر علیه السلام فرمود: (لا نجاة الا بالطاعة؛ تنها راه نجات ما انسانها در پیروی از دستورات خداست).
      خدای مهربان در قرآن کریم به مردان فرمود که چشمانتان را از نگاه به نامحرم کنترل کنید و به زنان فرمود که خودنمایی نکنید.
      اگر هر کدام از ما مرد و زن مسلمان، خودمان به این دستور خدا عمل کنیم، یک قدم به نجات خود و جامعه نزدیک شده ایم.
      فراموش نکنیم که همه در یک کشتی سواریم، اینگونه نیست که اگر زیر پای خود را سوراخ کردیم به دیگران ربطی نداشته باشد!!!

    • زماني

      سلام انسان وقتي كه اشتباهي ميكند ميخواهد ان را گردن ديگري بيندازدومتاسفانه در جامعه ي ما در اتفلقات اينچنيني زنان رامقصر اصلي به حساب مي اورند عزيز من بقيه مردان هم در همين محيط هستند پس چرا انان دست به چنين جنايتي نمي زنند خوب بودن بايد دوطرفه باشد بقول خود جاني قاتل كثيف به زنان محجبه اگر كاري نداشتند بدليل ترس از سرعت دستگيري بوده ودر اين قضيه حتما بايد خانواده ي مجرمان نيز كه چنين افراد پست رذلي راتربيت وتحويل جامعه داده اند نيز محاكمه وبه بدترين مناطق تبعيد شوند

    • بساك

      سلام خواهران وبرادران گرامي اين چه توجيه زشت وبي اساسي است متاسفانه اقايون در جامعه ي ما نه سرشون به باحجاب ميشود نه بي حجاب وبيشتر اوقات من از مرد بودن خودم بخداوندي خدا خجالت ميكشم وازبس دنبال اين مسائل هستند شوخيهاي روزمره شان دوروبر اين چيزهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد واقعی شما هستید کاش بقیه یاد می گرفتند

    • امیر

      تو ایران باید حجاب رعایت بشه اینجا اروپا یا آمریکا نیست ،اگه تو عربستان بدحجابی بشه سریع اعدام میکنن،حجاب اصل اسلام و بی حجابی یعنی مخالفت با اسلام که باید بدون چون چرا برخورد قاطع بشه،اگه بخوایم قوانینقوانین اسلام رو اجرا کنیم دیگر شاهد هیچ فسادی توی ایران نخواهیم بود

    • فربد

      سلام متاسفم كه فرزند من بايد زير دست بعضي از اين معلمين محترم تربيت بشه،در كدوم كشور بقول شما بي بند وبار دنيا از اين جور حيوانيت ها ديده ميشه معلم عزيز؟رژيم صهيونيستي سالهاست سرزمين مسلمين را اشغال كرده چند بار شنيدين به يك دختر مسلمان تجاوز بشه؟آيا همه دختران فلسطين با چادر ميگردن؟اين كثافتكاريا فقط از ما در مياد ، به خدا يه كم فكر و شعور بد نيستا!!!

    • فرشته

      همیشه پای یک زن در میان اس خخخخخخ

    • مسعود

      خانمایی ک اینجا دارین الکی چرت و پرت میگین تمام این حرفاتون برا اینه ک باساپورت بیرون اومدن خودتون رو توجیه کنین.بذارنتون لخت میاین بیرون.کافیه یکی بگه مجازین لخت در بیاین همه شماهایی ک اینجا دارین پوشش نامناسب رو توجیه میکنین لخت بیرون میاین.بعدشم اگر فرهنگ ب برهنگی هس ک حیوانات از همه خانماب بی حجاب بافرهنگ ترن.از طرفی باید اون دخترای خیابونی رو با فرهنگ ترین ها دونس!
      لطفا وختی از پوششتون ایراد میگیرن بدتون نیاد و توجیه نکنید!
      بله از طرفی مردان هم مقصرن و این غیر قابل انکار هس.اما ب نظرتون جرقه اول رو کی میزنه؟مرد یا زن؟وختی ی دختر با مانتو تنگ و کوتاه و ساپورت میاد بیرون مگه میشه انتظار داش مردی نگاش نکنه؟این دختر قصدش ب نمایش گذاشتن اندامشه.
      درست لباس بپوش تا گرفتار این بدختی ها نشی

    • بهروز

      این مشکل در همه کشورها هست و ربطی به پوشش ندارد. اگر به پوشش مربوط بود باید آمار تجاوز در اروپا و آمریکا از همه جا بیشتر می بود. این مشکل یک مشکل اجتماعی بزرگ است که ناشی از عقده های روانی و فشارهای اجتماعی است. بیشترین آمار تجاوز در کشورهای افریقایی و هندوستان است که اتفاقا زنان پوششهای معقول هم دارند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بالاخره یک نفر نظر درست ، جامع و کامل داد

    • بنده خدا

      من نه طرف خانوم ها هستم نه طرف آقایون، مشکل اصلی مملکت و جامعه ی ماست که هر دو طرف رو در حال فشار گذاشتن پس اگه هر مشکلی پیش میاد تقصیر زن و مرد نیست تقصیر جامعست.

    • عصبانی ملخ

      خدابیامرزپدر خانومم میگفت ادم بی عرضه و گناه کار تقسیر اتشو میندازه گردن این واون ....

    • بدون نام

      برای حفظ سلامت جامعه خانوم ها وظیفه دارن پوشش مناسب داشته باشن و آقایون هم عفت نگاه.این ک یه طرف وظيفشو انجام نده بندازه تقصیر طرف مقابل ک توجیه نشد!!!

    • شیوا

      این حرف ها بیهوده است.خودرا اصلاح و آگاه کنید.هر فردی برای خودش زندگی میکنه.آزادی پوشش و سلامت فردی از آن مردم جامعه است.آدم خراب مردوزن نداره!!یادتون باشه....اینقدر به زنها گیر ندین..

    • مجید

      باید از افرادی که چنبن کارهایی در جامعه انجام میدن فقط اعدام کنن فقط اعدام و این هم خیلی عالی شد حالا ببینیم کسی جگر میکنه به ناموس مردم چپ نگاه کنه

    • بدون نام

      الان ب این نتیجه رسیدم هرکسی ک نگران خودشه و امنیت خودش واسش مهمه میدونه چیکار کنه ب من وشما ربطی نداره اگه اتفاقی افتاد واسش بعدش کاسه چه کنم چه کنم دست نگیره وبقیه رو مسئول بدونه

    • سهند

      اینها چگونه با یک تاکسی اینهمه تجاوز کرده اند و چرا دیر دستگیر شده اند چرا نظارتی بر تاکسی ها اونم بین شهری نیست. اینهمه دوربین و غیره بازم اینهمه تجاوز. مسولین انتظامی باید خیلی سریعتر وارد عمل بشوند.

    • بدون نام

      تو جهنم خوش بگذره.

    • sara

      با تاکسی چطوری این کارو میکردند؟؟؟
      سوار تاکسی نشیم چیکار کنیم؟؟؟

    • ناظر

      وضعیت پوشش بعضی از خانمها و دختران ایران از بی حجابی کشورهای بی دین بدتر است چون شما وقتی چیزی را بدون پوشش می بینی زیاد جذابیتی ندارد تا همان را در یک پوشش پرزرق و برق نازک وشفاف تماشا کنی و این یک اصل است برای فروش جنس که متاسفانه این رویه در بین دختران و زنان این کشور باب شده است که خود باعث تحریک و تحریص جنس مخالف میگردد

    • بدون نام

      12

    • دلسوز

      مسئولان !به فکر خانه عفاف باشید والله جوانی که اوج شهوتشه نمی تونه جلوی خودشو نگه داره.والله نمی تونه.وقتی مذهب ما این اجازه رو به ما میده که ازدواج موقت را در جامعه ترویج بدیم چرا کاسه داغتر از آش می شویم مگر اعمال ما جلوتر از مذهب مابایدباشد . چرا تنگ نظری ها از جامعه پاک نمی شود.

    • مهرداد

      اگه خداي نكرده يكي از اين اقايون به يه كشور خارجي مثل تركيه بره كه بيشتر خانوما بي حجاب هستن دو سه روزه به جهنم واصل ميشه.(

    • علي رضا

      كارشون اصلا و تحت هيج شرايطي درست نبوده

      اما چقدر آدم بي دين تو اين مملكته؟

    • iman

      بنظر من باید همه این دختر ها و زنهایی که واقعا بد میگردن رو همین کار سرشون بیارن چون حقشونه بابا تو خارج هم اینطوری نمیگردن تازه تو خارج یه جایی هست که مردا برن خودشونو ارضا کنن اما تو ایران از این خبرا نیست.چرا دختر باید خودشو مثل عروسک کنه و بیاد تو خیابون بابا ما نمیگیم چادر و مقنعه بپوش اما حداقل حجابتو درست کن پیرمرد 60و70 ساله هم این دخترای امروزی رو میبینه براشون راست میکنه چه برسه به یه جوون که تا حالا دستش به دختر نخورده

    • بدون نام

      قابل توجه دوستانی که از بی حجابی طرفداری کرده اید: این دو نفر که نفعی در این حرفها ندارند و می دانند که تا چند دقیقه دیگر اعدام می شوند. اینها حرف دلشان را می زنند. پس به جای فرار از واقعیت و توجیه بدحجابیتان مواظب خودتان باشید و خود را از نامحرمان بپوشانید.

    • بدون نام

      بررسی های آماری، گرایش روزافزون دختران امریکایی به حجاب را نشان می دهد. علاقه رو به افزایش دختران جوان نیویورکی به پوشیدن لباس هایی که بخش های بیشتری از بدن را بپوشاند و آنها را کمتر در معرض دید دیگران قرار دهد، توجّه محقّقان را به خود، جلب کرده است.
      یافته های محقّقان گروه تحقیقاتی «IG» (که یک گروه تحلیل آماری در مرکز نیویورک است)، نشان می دهد که نسل جدید جوانان دختر نیویورکی، بر خلاف نسل های قبلی، علاقه چندانی به خودنمایی و پوشیدن لباس های بدن نما ندارند. «ملیسا لاویجن» از محقّقان این گروه، در توضیح تحلیل های آماری گروه خود می افزاید: «از نظر ما آمارهای دریافتی از نسل جوان دختران نیویورک، حاکی از آن است که مردم، به پوشیدگیِ بیشتر روی آورده اند».

    • پگاه

      پس اگر اینطوره تو اروپا همه باید بهم تجاوز بکنن.این چرت و پرتا چیه.پس انسانیت کجا رفته؟؟؟

    • بدون نام

      چرا فکر میکنید اگر یه خانم بدون چادر بیرون بیاد او ادم درست نیست درست است که چادر حجاب برتر است ولی نمی شه که توهین به کسی بشه که چادر سر نکرده ای ادم اشغال به خاطر اینکه برای کار زشت خودش سر پوش بزاره حرف مفت زده

    • میرزا

      جناب یک فرهنگی، بنده به هیچ وجه قصد توهین و موعظه ندارم اما خو دت هم حرفای خودتو با این شعر نقض میکنی!! اگه زیبایی یک نعمت خدادادی است پس چرا می باید از ترس و لرز ولگرد ...فقط بفرما چون امنیت نیست مواظب خوتون باشید!! و بابک عزیز زمانی که چشم ها و روانهای هرزه پرسه میزنن چه ربط دارد بهتره که مردمی که با هرزگوین به اموال یا صورت زیبای دیگران نظر ناپاک دارن تنبیه بشن، مگه کسی که خودروی زیبایی داشت بایستی با زور و اجبار از او بگیریم؟؟!!! برای این بینش مستبدانه متاسفم مگه شما خودتون مادر و خواهر و زن ندارید؟؟ که نسبت به دیگران اینقده حریص هستین؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج