جاباما
۲۳۴۰۵
۳۰ نظر
۵۵۵۹
۳۰ نظر
۵۵۵۹
پ

کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

سليقه افراد با هم متفاوت است، بنابراين هر كسي دوست دارد يك مدل، موهايش را كوتاه كند اما فقط سليقه نيست كه در انتخاب مدل موها تاثير دارد بلكه حالت موها و صورت نيز مي‌تواند تا حد زيادي مدلي را زيباتر يا زشت‌تر نشان دهد

کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اين روزها كوتاه‌كردن مو يك هنر محسوب مي‌شود و هر فردي حتي اگر چندان مهارتي هم نداشته‌باشد، مي‌تواند فرق ميان يك كوتاهي خوب را از كوتاهي بد تشخيص دهد چون به راحتي با يك تغيير ساده در موها چهره فرد كاملا عوض مي‌شود. بيشتر خانم‌ها هم به‌شدت روي موهاي‌شان حساس‌ هستند و حاضر نيستند حتي يك سانت موهاي‌شان را بيشتر كوتاه كنند، بنابراين ترجيح مي‌دهند به آرايشگري مطمئن مراجعه كنند اما انتخاب مدل مناسب نيز گاهي مشكل است، هر مدلي به‌صورت خاصي مي‌آيد و از طرف ديگر مدلي كه براي موهاي صاف مناسب است مسلما براي موهاي فر چندان زيبا نيست. اگر بدانيد چه مدلي مناسب حالت موها و صورت شماست حسابي كارتان آسان مي‌شود و حتما از نتيجه نيز راضي‌تر خواهيد بود.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اگر مي‌خواهيد خاص باشيد

در اين مدل كوتاه، اندازه و قد موها تا حدي با هم متفاوت است و آرايشگر بايد براي به‌دست آوردن چنين حالتي از تيغ استفاده كند و با قيچي نمي‌توان اينگونه موها را خرد كرد. اين مدل بيشتر مناسب خانم‌هايي است كه موهايي صاف دارند و اگر موهايي حالت‌دار و فر و همچنين خيلي پرپشت داريد بهتر است از اين مدل صرف‌نظر كنيد يا حداقل با تيغ موها را خرد نكنيد. چون در اين صورت موها به‌خوبي روي هم سوار نمي‌شوند و شما از نتيجه آن راضي نخواهيد بود.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اگر موهاي شلوغ دوست داريد

اگر موهاي شما حالت‌دار است يا كمي فر دارد (حواس‌تان باشد كه فقط كم فرها) و بيشتر اين حالت‌ها و فرها نيز در پايين موهاست، احتمالا اين مدل يعني «لير» روي شانه براي شما مناسب است(به‌خصوص اگر موهاي خيلي مرتب دوست نداريد.) البته براي اين‌كه بتوانيد هميشه حالت موها را زيبا نگه داريد بايد حتما از يك ژل موي ملايم نيز استفاده كنيد. همچنين اين مدل بهتر است شلوغ يا با بابليس درست شود.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اگر مدل‌هاي ساده دوست داريد

در اين مدل لايه‌ها و لير‌هاي مو تقريبا از وسط سر شروع مي‌شوند و موها به سمت پايين فقط كمي خرد مي‌شوند.اين مدل مناسب خانم‌هايي است كه دوست دارند خيلي راحت موهاي‌شان را حالت دهند و بيشتر ترجيح مي‌دهند، روي سرشان سبك باشد وخيلي مدل‌هاي عجيب و غريب نمي‌پسندند و دوست دارند هميشه ساده باشند.البته اين مدل را هم مي‌توان با اتو صاف كرد و هم با سشوار از زير يا رو براشينگ كرد.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اگر چهره جواني داريد

اين مدل بيشتر براي صورت‌هاي جوان‌ مناسب است.در اين حالت‌ بايد پايين ساقه موها كاملا از هم جدا و مشخص باشند تا مدل بتواند خود را به‌خوبي نشان دهد ودر نتيجه صورت شاداب‌تر به‌نظر برسد.براي اين‌كه موها حالت بهتري بگيرند بايد به موها واكس يا ژل مو بزنيد و سپس انگشتان‌تان را داخل موها ببريد و آن‌ها را به بخش‌هاي مختلف تقسيم كنيد تا كاملا حالت پايين موها خود را نشان دهد.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

هم براي موهاي صاف، هم فر

اگر موهايي فر داشته‌باشيد اين مدل كمي موها را صاف‌تر و كم حجم‌تر نشان مي‌دهد چون از داخل به‌طور مورب كوتاه مي‌شود. البته اگر موهايي صاف داريد بهتر است از آرايشگرتان بخواهيد كه روي موها را كمي بيشتر خرد كند تا موها خود را پرپشت‌تر و پرحجم‌تر نشان دهند.البته اين مدل چندان مناسب دختران نوجوان نيست چون سن آن‌ها را بيشتر نشان مي‌دهد و بهتر است خانم‌هاي بالاي ۲۵ سال از آن استفاده كنند اين مدل وقتي از زير سشوار شود به اكثر چهره‌ها مي‌آيد.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اگر صورت بيضي شكل داريد

اين مدل را به خانم‌هايي پيشنهاد مي‌كنيم كه صورتي بيضي شكل دارند، همچنين خانم‌هايي كه همان مدل‌ موهاي قديمي را نسبت به امروزي‌ها ترجيح مي‌دهند.براي حالت‌دادن آن نيز ابتدا بايد موها را به سمت بيرون سشوار بكشيد و بعد موها را با همان برس به داخل برگردانيد تا موها خودشان را پر حجم‌تر نشان دهند.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اگر پيشاني بلند داريد

اين مدل بسيار ساده را به دختر خانم‌هاي كوچك‌تر پيشنهاد مي‌كنيم و البته براي خانم‌هايي هم كه موهايي صاف و پيشاني بلند و صورتي كشيده و لاغردارند نيزمي‌تواند كاملا مناسب باشد، به‌خصوص اگر صورت لاغري داشته باشند با يك سشوار از رو، صورت آن‌ها پرتر، زيباتر و شاداب‌تر به‌نظر خواهد رسيد.


کدام مدل مو برای صورت شما مناسب است؟

اگر موهاي‌تان خيلي پرپشت است

اين مدل مناسب خانم‌هايي است كه موهايي بسيار پر پشت و پرحجم دارند و در نتيجه نمي‌توانند به راحتي به موهاي‌شان حالت دهند. در اين مدل موها را از حدود ۳ سانتي‌متري كف سر به سمت پايين با تيغ يا قيچي‌هاي مخصوص كم پشت مي‌كنند و در نتيجه از ميزان حجم موها كمي كاسته مي‌شود. بهتر است كساني كه موهايي نازك و ظريف، خشك و آسيب‌ديده دارند از اين مدل صرف‌نظر كنند.


پوش دادن مكرر، به ساقه مو آسيب جدي وارد مي‌كند كه معمولا غيرقابل ترميم نيزهست. درحالي‌كه يكي از جايگزين‌هاي مناسب پوش دادن، استفاده از اسپري‌هاي مو است كه همان فوايد افزايش اصطكاك را به همراه دارد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • maryami

      هی هی

    • نازيلا

      1سوال ببخشيد ميشه بگيد چيكار كنيم پر پشت شه؟

    • یلدا

      خیلی جالب بود ممنون من از مدل دومی خیلی خوشم اومد

    • فاران

      الان اینا مدل مو بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خجالت می کشیدید کمی طبیعی تر نشون بدید ؟؟؟

    • سعید

      ببخشید اینا چیه واقعا؟ پس پسرا چی؟

      پاسخ ها

      • maha

        پسرا میتونن بعد عید که هوا رو به گرمیه موهاشونو کچل کنن تا تابستون زیاد اذیت نشن پاییز هم که هوا رو به سردیه فقط دورشو بزنن که سرما نخورن تازه اسمشم المانیه...چند سال هم صبوری کنن خودش همش میریزه نمیخواد پول ارایشگاه بدن...

      • محمد الف

        ماشاا... چه اعتماد به نفسی دارید شما ... پسرا با 1000 تومان کچل می کنن و راحت تو خیابون راه میرن ولی دخترا با 80 هزار تومان موهاشونو درس میکنن و آخر سر میره زیر روسری ... هی هی هی ...

      • ساجي

        هه هه هه با maha كاملا موافقم!

      • بیتا

        عالی بود maha :)

    • سعید

      اولا اونی که میگید گوسفندو بعد عید پشمشونو می چینن . من گفنم مدل برا پسرا پیشنهاد بدین بعدشم مدل المانی مال دهه پنجاست ببخشید .وقتی هم ادم زن بگیره موهاش خود به خود میریزه اینو درست گفتید

    • شیرین

      چرند بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا راست می گی شیرین چرند بود

    • سپیده

      ممنون اززحمات فراوانتان

    • bahar

      like maha

    • sara 3030

      خداییش من که همه مدلی بهم میاد

    • مهسا

      چتریو خیلی دوست داشتم مرسییییییییییی

    • پریسا

      خیلی خوب بود

    • بدون نام

      خيلي خوب بود ممنون

    • mahshid

      eyal maha

    • amin

      افرین اینا رو از کجا اوردی؟اینا مدلایه برتر سال1500میشه.

    • بدون نام

      کاش اسمشونم میگفتی

    • امیر

      اخه کجا با هزارتومن کچل می کنند شما ادرس بدید من همین الان برم کچل کنم الان با هزارتومن فحشم نمی دند

    • آیدا

      خیلی خیلی خسته نباشید مسخره ترین مدل موهایی که دیدم تو این سایت بود

    • هدیه و حنانه و یاسمن

      آره واقعا خیلی مسخره بود.

    • امیر

      به نضر من کچل خیلی قشنگتر از این مدلاست کچل کنی سنگینتر

    • سها

      عاشقتم بااین مدل موهات

    • رها

      کوچولو آدم با زن گرفتن کچل نمیشه با زیادی دادزدن سر زنش کچل میشه شما مردا دقت کنید سرهمسرتون داد نزنید چون کچل میشید

    • بدون نام

      کاش یک مدل برای کسانی که موهای فر دارند میگفتید

    • ناشناس

      بد نبود
      کاش اسامی رو هم میگفتید

    • ناشناس

      بد نبود
      کاش اسامی رو هم میگفتید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج