جاباما
۲۴۸۱۴۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مراسم عرضه آیفون ۶s خراب شد +عکس

سامسونگ در مراسم عرضه آیفون در شهر لندن، برخی از کارمندان خودش را برای تبلیغ گوشی‌های S۶ و S۶ اج پلاس فرستاده بود.

وب سایت مجله دیجی کالا: گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس از امروز در ۱۲ کشور دنیا عرضه شدند. محصولات جدید اپل از این به بعد آمار مختلفی را از خودشان به‌جا می‌گذارند و قطعا کاربران زیادی هم آن‌ها را خریداری می‌کنند. این موضوع باعث شده که بسیاری از شرکت‌ها مانند سامسونگ دست به‌کارهای مختلفی بزنند تا بتوانند مشتریان آیفون را به سمت محصولات خودشان جلب کنند.

افرادی که می‌خواهند گوشی‌های آیفون جدید را خریداری کنند، از مدت‌ها قبل از عرضه آن جلوی فروشگاه‌های مختلف صبر می‌کنند. برخی از آن‌ها هفته‌ها جلوی فروشگاه‌های مختلف چادر می‌زنند و منتظر عرضه این محصولات می‌مانند تا اولین نفری باشند که گوشی جدید اپل را به‌د‌ست می‌گیرند.

در این میان شرکت سامسونگ در زمان عرضه آیفون‌های جدید در کشور لندن سعی کرد به مشتریان گوشی‌های اپل بگوید که آن‌ها حق انتخاب دارند و می‌توانند گوشی دیگری را خریداری کنند. سامسونگ برخی از کارمندان خودش را به محل عرضه آیفون‌های جدید در لندن فرستاده بود.

این افراد تابلوهایی در دست داشتند که به شکل غیر مستقیم گوشی‌ها گلکسی S۶ اج پلاس و گلکسی S۶ را تبلیغ می‌کردند. از آنجایی که اپل از سال گذشته آیفون را در مدل‌های بزرگ‌تر هم عرضه کرده، سامسونگ با این کار قصد دارد نظر کاربران اپل را به محصولات جدیدش جلب کند.

رقابت سامسونگ و اپل همیشه جذاب بوده است. سامسونگ در این رقابت همیشه کارهای عجیبی انجام داده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقات دیگری رخ می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این اقدام سامسونگ را مشاهده کنید:

مراسم عرضه آیفون 6s خراب شد +عکس

مراسم عرضه آیفون 6s خراب شد +عکس

مراسم عرضه آیفون 6s خراب شد +عکس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج