۲۴۸۷۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اعتراف یک دزد به جنایت قدیمی

در پی سرقت‌های مشابهی از خانه‌ها در تویسرکان که در آن دزدان با تخریب در خانه‌ها و توپی زنی به داخل خانه طعمه‌هایشان نفوذ می‌کردند تیم ویژه‌ای از پلیس وارد عمل شد.

روزنامه ایران: در پی سرقت‌های مشابهی از خانه‌ها در تویسرکان که در آن دزدان با تخریب در خانه‌ها و توپی زنی به داخل خانه طعمه‌هایشان نفوذ می‌کردند تیم ویژه‌ای از پلیس وارد عمل شد.

فرمانده پلیس تویسرکان گفت: مأموران با دستگیری یک دزد خانه با سابقه ۲۵ سرقت، پرده از قتلی رخ داده برداشتند. سرهنگ محمد معصومی افزود: به دنبال وقوع چند سرقت خانه، مأموران پلیس با استفاده از روش‌های خاص پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی خود سرانجام موفق به شناسایی دزد شدند. وی گفت: مأموران پلیس با هماهنگی قضایی و کسب مجوز قانونی در یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه دزد در یکی از شهرهای همجوار شده و وی را غافلگیر و دستگیر کردند.

فرمانده پلیس تویسرکان ادامه داد: پس از بررسی و بازجویی‌های بیشتر، این دزد به طور صریح به ۱۷ سرقت خانه در تویسرکان با آدرس‌های نامشخص و هفت سرقت دیگر با پوشش مأموران پلیس در برخی شهرهای استان البرز اعتراف کرد و پرده از راز یک قتل نیز برداشت.

وی افزود: این دزد گفته که در تابستان سال ۹۳ در شهر نهاوند و هنگام کف‌زنی از یک مسافر درگیری ایجاد شده و آنها پول‌های وی را به سرقت برده‌‌اند.

وی تصریح کرد: مالباخته برای بازپس گیری پول‌های خود به در خودروی این دزد آویزان و توسط دزدان حدود ۳۰۰ متر روی زمین کشانده می شود و با سر به زمین برخورد می کند و در اثر این برخورد دچار عارضه مغزی شده و پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان جان می‌بازد.

فرمانده پلیس تویسرکان افزود: در رابطه با موضوع قتل همدست دزد که قبلاً دستگیر شده بود و در زندان به سر می برد با بازجویی، به همدستی با قاتل اعتراف کرد و پس از یک سال پرده از قتل صورت گرفته برداشته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج