اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۵۱۶۰۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ظریف با بان کی مون در نیویورک دیدار کرد

وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به‌سر می‌برد، امروز (دوشنبه) با بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ وزیر امور خارجه کشورمان که برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به‌سر می‌برد، دوشنبه با بان‌کی‌مون دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.

در این دیدار، بان‌کی‌مون با استقبال ویژه از شرکت رئیس‌جمهور کشورمان در هفتادمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و با اشاره به توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، این توافق را موفقیتی برای صلح منطقه‌ای و جهانی توصیف و اعلام کرد که سازمان ملل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی آماده همکاری کامل برای اجرای این توافق هستند.

در این دیدار همچنین موضوع کشته شدن حجاج کشورمان در حادثه اخیر مِنا از سوی محمدجواد ظریف با دبیرکل سازمان ملل متحد مطرح شد.

بحران‌های منطقه‌ای سوریه، یمن، عراق و لبنان نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دبیرکل سازمان ملل با توجه به جایگاه منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران خواستار همکاری نزدیک‌تر ایران با سازمان ملل برای حل این بحران‌ها شد.

ظریف در پاسخ، ضمن رد راه‌حل نظامی برای بحران‌های منطقه‌ای، گفت: ایران همواره برای راه‌حل سیاسی این بحران‌ها تلاش کرده است و همچون گذشته به همکاری خود با سازمان ملل متحد و کشورهای منطقه برای پایان بخشیدن به بحران‌های منطقه‌ای از طریق مذاکرات سیاسی ادامه خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج