اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۵۸۵۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زن جوان رئیس باند توزیع «شیشه»

سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، پس از حدود ۲ هفته عملیات اطلاعاتی پیچیده، درحالی یک باند توزیع گسترده مواد مخدر صنعتی در مشهد را متلاشی کردند که یک زن جوان سرکرده این باند بود.

روزنامه خراسان: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، پس از حدود ۲ هفته عملیات اطلاعاتی پیچیده، درحالی یک باند توزیع گسترده مواد مخدر صنعتی در مشهد را متلاشی کردند که یک زن جوان سرکرده این باند بود.

مدتی قبل سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای مبارزه با باندهای مواد افیونی، به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد افرادی در زمینه انتقال مواد مخدر صنعتی از استان های دیگر کشور به خراسان رضوی فعالیت دارند و مواد مخدر را به صورت گسترده در مشهد توزیع می کنند بنابراین آن ها با جمع‌آوری مدارک مستند، ماجرا را به مقامات قضایی در دادسرای انقلاب مشهد گزارش کردند و بدین ترتیب با صدور دستور ویژه قضایی، رصدهای اطلاعاتی در این باره آغاز شد و سربازان گمنام امام زمان(عج) برخی اعضای این باند را زیر چتر اطلاعاتی خود قرار دادند تا این که مشخص شد آن ها چندین کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع «شیشه» را به مشهد منتقل کرده‌اند.

ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که زنی حدود ۳۵ ساله «سرباند» توزیع مواد مخدر است و اعضای‏ باند، مواد مخدر را در مخفیگاه خود جاسازی کرده‌اند.

پس از تکمیل تحقیقات که در نتیجه یک سری عملیات پیچیده اطلاعاتی انجام گرفت، سربازان گمنام امام زمان(عج) مخفیگاه این باند را در منطقه محمدآباد مشهد به محاصره درآوردند و با دستور قضایی، مکان مورد نظر را که یک منزل مسکونی بود مورد بازرسی قرار دادند. در این عملیات ۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی شیشه که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد و سرباند توزیع کنندگان مواد مخدر به همراه ۲ مرد دیگر که از اعضای باند بودند به دام افتادند.

این گزارش حاکی است: سرکرده این باند هنگام دستگیری، یک میلیارد ریال رشوه به همراه مقداری طلا را برای چشم‌پوشی از دستگیری خود پیشنهاد کرد اما سربازان گمنام امام زمان(عج) به وظیفه قانونی خود عمل کردند و ضمن رد پیشنهاد مذکور، دیگر اعضای این باند را نیز دستگیر کردند و تلاش آنان برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با این باند همچنان ادامه دارد. به گزارش خراسان، اعضای دستگیر شده این باند برای رسیدگی به پرونده اتهامی، تحویل مراجع قضایی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جدا پیشنهاد را رد کردند؟؟؟یعنی تو این کشور کسی پیدا میشه از پول چشم پوشی کنه؟؟؟بعیده والا یعنی این قسمت خبر را قوپی اومدیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج