۲۶۹۹۳۶
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

دختری که ۱۰ سال در کافی نت زندگی کرد!

والدین Xiao Yun تصور می کردند دخترشان که ۱۰ سال پیش از خانه فرار کرده و هرگز بازنگشته بود، حتما جان خود را از دست داده. اما هفته گذشته پلیس این دختر را در یک کافی نت پیدا کرده اند.

وب‌سایت دیجیاتو: والدین Xiao Yun تصور می کردند دخترشان که ۱۰ سال پیش از خانه فرار کرده و هرگز بازنگشته بود، حتما جان خود را از دست داده. اما هفته گذشته پلیس این دختر را که اکنون ۲۴ سال سن دارد، زنده و کاملا سالم در یک کافی نت پیدا کرده اند.

به گزارش «چاینا مورنینگ پست» این خانم ۱۰ سال پیش، هنگامی که فقط ۱۴ سالش بوده در پی مشاجره با خانواده خود، خانه را ترک کرده و تاکنون هم هیچ خبری از او به دست نیامده بوده. تا اینکه چند روز پیش در یک کافی نت در حالی که «کراس فایر» بازی می کرده او را پیدا کرده اند.

دختری که 10 سال در کافی نت زندگی کرد!

در تحقیقات پلیس مشخص شد او از کارت شناسایی جعلی برای ورود به کافه های اینترنتی استفاده می کرده و در سال های اخیر تقریبا همه روز خود را در چنین مکان های سپری می نموده است. پس از دستگیری اعتراف کرده که چند سال پیش از خانه فرار کرده بوده و در کافی نت ها مشغول به کار بوده و تاکنون تقریبا با انعام مشتری ها زندگی کرده و برای کسب درآمد بیشتر، صندوق داری نیز انجام می داده است.

پس از مخالفت های ابتدایی، سرانجام Yun قبول کرده تا با خانواده خود ملاقات کند. پدر و مادر او در تمام این ده سال به امید اینکه فرزندشان با آنها تماس بگیرد، شماره تلفن خود را عوض نکرده بودند.

پس از این ملاقات مادر Yun گفته: «من انسان خشن و بداخلاقی هستم و قبلا دایم دخترم را سرزنش و با او بدرفتاری می کردم. اما حالا او بزرگ شده و من هرگز با او بد صحبت نخواهم کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش بحال این پدر ومادر که خدا دوباره بچه شونو بهشون برگردوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج