adexo3
۲۷۳۷۹۲
۲۴۸ نظر
۵۰۱۸
۲۴۸ نظر
۵۰۱۸
پ

کودک بی پول و خونی که بند نیامد

«مادري فرزند خود را براي بخيه صورتش به اورژانس بيمارستان مي‌برد، اما پزشك اورژانس پس از اينكه متوجه مي‌شود خانواده اين كودك پولي ندارد بخيه صورت او را مي‌كشد». اين اتفاق كه شنبه شب در يكي از بيمارستان‌هاي خميني شهر رخ داده است، روز گذشته به صدر اخبار رسانه‌ها آمد.

آرمان- زهرا سليماني: «مادري فرزند خود را براي بخيه صورتش به اورژانس بيمارستان مي‌برد، اما پزشك اورژانس پس از اينكه متوجه مي‌شود خانواده اين كودك پولي ندارد بخيه صورت او را مي‌كشد». اين اتفاق كه شنبه شب در يكي از بيمارستان‌هاي خميني شهر رخ داده است، روز گذشته به صدر اخبار رسانه‌ها آمد. هر چند وزير بهداشت اين اتفاق را تاييد كرده و وعده داده است با متخلفان برخورد مي‌شود، اما اتفاقاتي از اين دست نشان‌دهنده در معرض تهديد بودن اخلاق پزشكي است.

در چند سال اخير در مواردي برخورد‌هاي نامناسبي با بيماران در بيمارستان‌هاي مختلف انجام شده است. اين در حالي است كه اخلاق پزشكي يكي از اولويت‌ها در شغل پزشكي است. روز گذشته وزير بهداشت اقدام پزشكي را كه در يك بيمارستان دولتي بخيه‌زدن صورت يك كودك حادثه‌ديده را بعد از متوجه شدن عدم توانايي والدينش براي پرداخت پول، نيمه‌كاره رها مي‌كند تاييد كرد. سيدحسن قاضي‌زاده هاشمي در حاشيه سمينار «پزشك پژوهشگر» در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه شنيده شده؛ شب شنبه در بيمارستاني در خميني شهر اصفهان مادري فرزند خود را براي بخيه صورتش به اورژانس اين بيمارستان مي‌برد، اما پزشك اورژانس پس از اينكه متوجه مي‌شود؛ اين خانواده پولي ندارد، بخيه صورت اين بچه را مي‌كشد؛ گفت: بله، متاسفانه من هم شب شنبه از اين موضوع باخبر شدم و‌‌ همان آخر شب دستور دادم حتما امروز يك تيم به آن بيمارستان برود و تحقيقات لازم را انجام دهد.

هاشمي ادامه داد: رئيس دانشگاه علوم پزشكي اصفهان نيز ضمن عذرخواهي، افراد متخلف در اتفاق شب شنبه را از جمله مسئول شيفت به دستگاه قضائي معرفي كرد و گفت: اگر كساني در اين موضوع متخلف باشند حتما با آنها برخورد مي‌شود. به گزارش ايلنا، او همچنين در پاسخ به اين سوال كه مگر بيمارستان‌هاي دولتي پولي مي‌گيرند كه اين بيمارستان درخواست پول داشته، گفت: خير، براي من هم جاي سوال بود و به همين علت تيم بازرسي را به اين بيمارستان فرستادم و تا ظهر امروز اين ماجرا مشخص مي‌شود و اميدوارم به عدالت با افراد برخورد شود.

افزايش تخلفات با عدم پاسخگويي

يك جامعه شناس و متخصص سلامت عمومي درباره اخلاق پزشكي و ارج نهادن به اين حرفه به «آرمان» مي‌گويد: اگر گوشه و كنار كشور اخبار متعددي در زمينه تخلفات پزشكي و ديگر مشاغل مشاهده مي‌شود به دليل كاهش پاسخگويي افراد نسبت به مسئوليتشان است و به اين ترتيب افراد در هر قشري در پي كم فروشي هستند. امير محمود حريرچي درباره رفتار پزشك خميني شهري در مقابل عدم توانايي مالي خانواده‌اي مي‌افزايد: هر دانشجو در رشته پزشكي چندين واحد درس اخلاق پزشكي مي‌گذراند و در پايان نيز با سوگندنامه پزشكي مدرك طبابت به او عطا مي‌شود.

به گفته او پزشك به دليل عصبانيت دست به اين كار زده و شرايط عادي نداشته است، بي‌شك پزشك در شرايط عادي مي‌دانست كه چنين رفتاري خلاف اصول انساني است ديگر چه برسد به اخلاق نامه پزشكي. حريرچي تاكيد مي‌كند: در واقع پزشكي كه دست به چنين اقدامي مي‌زند با كمبودهاي و مشكلات رواني فراواني مواجه است. به گفته او نهادهاي كنترل‌كننده در بررسي رفتار افراد آنطور كه بايد و شايد دست به اقدام‌هاي بازدارنده نمي‌زنند. براي مثال نهادهايي همچون نظام پزشكي، پزشكي قانوني و ديگر نهادها براي بررسي چنين رفتارهاي به وجود آمده است، اما اغلب اين نهادها يا به لغو پروانه نظام پزشكي اين فرد خاطي مي‌پردازند يا بعضا با توجيه اين عمل خواهند گفت پزشك در شرايط عادي نبوده يا در واكنش به فحاشي يا توهين دست به اين اقدام زده است.

اين جامعه شناس تصريح مي‌كند: در واقع مسئول كنترل جامعه نباید به انسان‌هايي توجيه گر سپرده شود. حريرچي تاكيد مي‌كند: بايد توجه داشت آنچه در جامعه با عنوان امنيت و اعتماد اجتماعي مطرح شده با اينگونه توجيه‌ها محقق نمي‌شود. به گفته او اين نوع رفتارها از سوي پزشك به عنوان فردي قسم خورده تاسف بار است. اين در حالي است كه در كشورهاي پيشرفته فرد پزشك در هر محفلي موظف به معرفي خود است تا به اين ترتيب افراد از حضور او در جمع احساس امنيت كنند. حال با اين تفاسير جايگاه پزشك و رسالت پزشكي را با وضعيت اين شغل در كشور مقايسه كنيد. اين جامعه شناس تصريح مي‌كند: پزشكي كه دست به هر گونه اقدام خلاف پزشكي و خلاف رسالت اخلاق پزشكي مي‌زند بايد بداند كه با اين اقدام كل مجموعه پزشكي را زير سوال برده است. حريرچي با بيان اينكه پزشكان متعهد در كشور كم نيستند، مي‌گويد: متاسفانه عدم مسئوليت نسبت به شغل و حرفه افزايش يافته است، آن هم به اين دليل كه قرار نيست به مرجعي پاسخگو بود و به اين ترتيب كنترل‌كنندگان جامعه نيز توجيه گر شده‌اند. او پزشكان ايراني را با اخلاق برمي‌شمرد و مي‌افزايد: بهترين پزشكان دنيا ايراني هستند و اكثر آنها نيز از روي علاقه و با حداقل دريافتي در اين حرفه فعاليت مي‌كنند؛ اينكه در گوشه‌اي از كشور پزشكي بدون احساس مسئوليت نسبت به حرفه خود دست به اقدام‌هاي سوئي در اين زمينه مي‌زند نشان‌دهنده عدم آگاهي در آن فرد است.

احياي كم و كيف اخلاق پزشكي را خواستاريم

يك عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس درباره رفتار پزشك خميني شهر به «آرمان» مي‌گويد: به دليل اين اقدام شنيع اين پزشك بايد براي تمام عمر از طبابت محروم شود، آن هم به اين دليل كه اين فرد نسبت به ابتدايي‌ترين اخلاق پزشكي بي‌توجه بوده است و بهترين مجازات براي او عدم صدور مجوز اشتغال در كل كشور است. سيامك مره صدق درباره رعايت اخلاق پزشكي مي‌افزايد: در كشور ما تعريف درستي از اخلاق پزشكي ارائه نشده است، براي مثال ميزان ناچيزي از اخلاق پزشكي شامل مسائل مالي مي‌شود و اصل اخلاق پزشكي مربوط به رعايت ضوابط علمي در اين كار است.

به گفته او براي مثال نوشتن يك آزمايش در صورت عدم نياز بيمار از لحاظ علمي اقدامي برخلاف اخلاق پزشكي محسوب مي‌شود يا تصميم به عمل جراحي فرد در صورت عدم نياز نيز خلاف اخلاق پزشكي است. اين عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس با بيان اينكه عدم احترام به پزشكان و عدم رعايت احترام به بيماري به عنوان يك فرد يا مددجو نيز از ديگر موارد در عدم رعايت اخلاق پزشكي محسوب مي‌شود، مي‌افزايد: در اكثر كشورهاي دنيا بر اساس فرهنگ مسئولان ذي ربط يكسري اصول و چارچوبي براي پزشكان و بيماران تعريف كرده‌اند، در نظام پزشكي و وزارت بهداشت كشور ما نيز يك سري كميته‌هايي براي تعريف اين وظايف تشكيل شده است. مره صدق تصريح مي‌كند: در انجمن‌هاي تخصصي پزشكي با هماهنگي‌هاي انجام شده هرچه سريع‌تر معيارهاي اخلاق پزشكي به شكل مدون منتشر مي‌شود و جزو آموزش‌هاي پزشكي قرار گيرد. او مي‌افزايد: با توجه به فرهنگ توحيدي مردم ايران بايد با همكاري پزشكان دانشمند و روحانيان در اسرع وقت اخلاق پزشكي بر اساس ضوابط ديني مردم توجه قرار گيرد.

بازداشت متخلفان بيمارستان اشرفي خميني‌شهر

معاون دادستان شهرستان خميني شهر گفت: ديشب كادر متخلف بيمارستان اشرفي اين شهرستان براي انجام تحقيقات تكميلي با دستور مرجع قضايي، بازداشت شدند. ايرنا نوشت؛ يوسف كريمي افزود: در پي مراجعه شاكي به دادستاني شهرستان خميني شهر و استماع اظهارات مادر و كودك پنج ساله اين پرونده، دستور احضار متهمان صادر شد. وي اضافه كرد: متهمان كه يك پزشك و يك پرستار هستند پس از تفهيم اتهام بنا به دستور مقام قضايي براي انجام تحقيقات تكميلي، روانه بازداشتگاه نيروي انتظامي شدند. معاون دادستان شهرستان خميني شهر با تاكيد بر اينكه مراجع قضايي اين شهرستان با قاطعيت به اين پرونده رسيدگي خواهند كرد، از رسانه‌هاي گروهي و خبرگزاري‌ها خواست كه تا زمان اعلام نهايي حكم و تشكيل دادگاه از هرگونه اظهارنظر پيرامون اين پرونده خودداري كنند.

وي اظهاركرد: در آينده نزديك، اخبار تكميلي از اقدامات قضايي و تحقيقات درباره اين پرونده در اختيار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. جمعه هفته گذشته مورخ ششم آذر، پسر بچه‌اي به نام «صدرا زاهدپور» به دليل جراحت چانه به بيمارستان اشرفي اصفهاني خميني‌شهر مراجعه و به‌صورت سرپايي و با بخيه زدن محل جراحت درمان مي‌شود اما به دليل ناتواني خانواده اين كودك براي پرداخت هزينه درماني، پزشك و پرستار اقدام به باز كردن بخيه‌هاي كودك و از درمان وي ممانعت مي‌كنند. پيش از اين، معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي اصفهان با اشاره به اينكه تخلف كادر پزشكي بيمارستان شهيد اشرفي اصفهاني خميني شهر به‌طور جدی از سوي اين دانشگاه در حال پيگيري است تصريح كرد: در اين خصوص منتظر صدور حكم نهايي توسط دادگاه هستيم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهارو اعدااام کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه عده ظاهرا میخوان فقط بکشن..مگه راه انداختن حمام خون امنیت و انسانیت میاره.مگه تو سزار رومی بقیه هم گلادیاتور که هی شصتتو پایین میدی بکش بکش!هر جرمی مجازات متناسب با خودشو داره.در ضمن متاسفم اون بیمارستان بریزن که لنگ پول بخیه یه بچه است.متاسفم برای تو پزشک که به اندازه پول بخیه یه آدمه

      • بدون نام

        حالا میان میگن داعش این کار و کرد اون کارو کرد.اینها که دست کمی از داعش ندارین

      • بدون نام

        پس این طرح تحول سلامت چی بود اوردنش وسط ؟!!! فقط برای بستری ها بود ؟!

      • سهیل

        مشکل ریشه ایه برادرا و خواهرا

        من خودم سوم تجربی میخونم . .
        و خوب دانش آموزایی رو میبینم ک هیچی واسشون مهم و فقط ب درسشون و بعدها پول درسشون اهمیت میدن . .
        نمونش هم یکی از هم کلاسی هام ک مطمئنم پزشکی قبول میشه و راپرت همه رو ب مدیر میده . .
        وقتی معیار رسیدن ب یه پست به این مهمی فقط درس باشه و نه شعور همین میشه ک هست .. تازه الان ک ی دانش آموزه ادعاش میشه دکتر ک شد دیگه خدایی میشه واسه خودش . .
        چند تا دختر رفتن عمل دماغ انجام بدن و بعد از 2 ماه فهمیدن حاملن؟
        فقط از ترس آبرو هم یعضیا هیچی نمیگن

        من میشم ی روانشناس ک در درجه اول آدمای تحصیل کرده رو آدم کنم

      • علی

        دوست عزیز مسئولان بی لیاقتی که در مناصب عالی کشور جاخوش کرده اند و مسبب اصلی فقر و فساد و فلاکت مردم هستند باید هر چه زودتر جای خود را به افراد لایق داده و خود را به محاکم قضائی معرفی کنند

    • ايراني

      ازمرگ نترسید. .ازاین بترسید که وقتی زنده اید چیزی در درون شما بمیرد. ..به نام انسانیت...

      پاسخ ها

      • علی

        در تاریخ 94/9/6 کودک چهار ساله صدرا زاهدپور به علت زخم چانه به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر برده میشود.
        متخصص طب اورژانس پس از معاینه دستور بخیه کردن زخم را می دهد.
        پرستار کشیک شروع به بخیه زدن می کند، در همین حین همراه بیمار جهت تکمیل پرونده و تسویه حساب به قسمت اداری می رود و بر می گردد و می گوید هزینه 50 هزار تومان زیاد است و قادر به پرداخت آن نیست.
        از آنجا که پرستار موظف به تکمیل پرونده و ضمیمه کردن فرم تسویه حساب به پرونده است (وگرنه قانونا کسورات می خورد و هزینه وصول نشده به صندوق بیمارستان از حقوق آخر ماهش کسر می شود!) از همراه بیمار کسب تکلیف میکند که چکار کند.
        مادر بیمار می گوید هزینه زیاد است، اگر بخیه نشود چه؟
        به او می گویند زخم بزرگ نیست ، زیر چانه است (در دید نیست) و بچه دختر نیست، بخیه نشود هم مشکلی به وجود نمی آید، خودش جوش میخورد ولی ممکن است کمی جای آن بماند.
        مادر تصمیم به بردن کودک می گیرد، زخم کودک با یک بخیه زده شده پانسمان شده و پرونده بدون طی مراحل قانونی نیمه کاره می ماند و مادر و بیمار بیمارستان را ترک میکنند.

        چند روز بعد مادر توسط پرسنل اخراجی بیمارستان تحریک به شکایت میشود، و در تاریخ 94/9/15 اتفاق افتاده به صورت وارونه (کشیدن بخیه توسط پرسنل درمانی!) رسانه ای میشود.
        مسوولین وزارت بهداشت بجای کشف حقیقت ، بر موج احساسات پاک جامعه سوار شده و خبر از تعلیق و بازداشت! پرسنل درمانی؛ و درمان کودک توسط جراح پلاستیک! را می دهند.

        اگر هر کدام از ما کمی وجدان داشته باشیم و کمی عقلانی فکر کنیم متوجه خواهیم شد که این قضایا به جز دروغ و جو سازی علیه پرسنل درمانی، چیز دیگری نبوده و هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که بخیه زده شده کشیده شود!
        گذشته از این، وقتی دریافتی از بیمار به صندوق بیمارستان می رود، چه دخلی به پزشک و پرستار دارد که بیمار پول بدهد یا نه! ای کاش مسوولین وزارت بهداشت به جای انجام حرکات عوامفریبانه، اقدامی در جهت رفع مشکلات قانونی پزشکان و پرستاران خدوم مهین مان که شب و روز برای رفع آلام و نجات جان انسان ها تلاش میکنند، انجام میدادند، تا کمتر شاهد اتفاقاتی از این دست باشیم، کم نیستند بیمارانی که بخاطر مشکل مالی قید درمان را می زنند و این فقط نمونه ای از این دست بود.
        لطفا از وزیر محترم بپرسید قوانین حاکم بر مراکز درمانی دولتی چه اختیاراتی به پرسنل برای ارائه خدمات رایگان داده است؟!!

    • ايراني

      ازمرگ نترسید. .ازاین بترسید که وقتی زنده اید چیزی در درون شما بمیرد. ..به نام انسانیت...

    • محمود

      از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدم 20:30در خبرش گفت بقراط در گورش لرزید ولی من فکر می کنم جدا از مساله بقراط ما چقدر سقوط اخلاقی کردیم ،چطور کسی که از اون انتظار میره که دستش شفا بخش باشه بخاطریک رقم نازل بخیه زده شده رو مجدد بشکافه ، یعنی تواون بیمارستان هیچ کس نبود که به این پزشک اعتراض کنه یا وساطت کنه که این اتفتق صورت نگیره ؟؟؟
      آقای پزشک ،خانم پزشک شما که از بغل مریضی این مردم پول های هنگفتی به جیب می زنید آیا فکر نمی کنید که شما هم سلامتیتون با نا سلامتی مرز بسیار اندکی داره آیا شما بیمار نمی شید شما به مشکلات سخت برخورد نمیکنید اگر مشابه این رفتار با شما صورت بگیره ،هوار هوار نمی کنید انسانیت در این کشور کجا رفته ،شاید در جامعه پزشکی خدمات زیادی انجام بشه ولی شما لکه سیاهی هستی در این پیراهن سفید

      پاسخ ها

      • user

        پزشکا هم مقصر نیستن دولت مقصره . دولت سودجویی میکنه از دکتر و بیمارستان

      • بدون نام

        مقصر چیه؟نداشتن انسانیت چیکار به دولت داره.اینا آدم نیستن که

      • بدون نام

        پزشکان صد در صد مقصرن چون خواسته هایشان را اصلا به دولت دیکته میکنند.

      • علی

        در تاریخ 94/9/6 کودک چهار ساله صدرا زاهدپور به علت زخم چانه به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر برده میشود.
        متخصص طب اورژانس پس از معاینه دستور بخیه کردن زخم را می دهد.
        پرستار کشیک شروع به بخیه زدن می کند، در همین حین همراه بیمار جهت تکمیل پرونده و تسویه حساب به قسمت اداری می رود و بر می گردد و می گوید هزینه 50 هزار تومان زیاد است و قادر به پرداخت آن نیست.
        از آنجا که پرستار موظف به تکمیل پرونده و ضمیمه کردن فرم تسویه حساب به پرونده است (وگرنه قانونا کسورات می خورد و هزینه وصول نشده به صندوق بیمارستان از حقوق آخر ماهش کسر می شود!) از همراه بیمار کسب تکلیف میکند که چکار کند.
        مادر بیمار می گوید هزینه زیاد است، اگر بخیه نشود چه؟
        به او می گویند زخم بزرگ نیست ، زیر چانه است (در دید نیست) و بچه دختر نیست، بخیه نشود هم مشکلی به وجود نمی آید، خودش جوش میخورد ولی ممکن است کمی جای آن بماند.
        مادر تصمیم به بردن کودک می گیرد، زخم کودک با یک بخیه زده شده پانسمان شده و پرونده بدون طی مراحل قانونی نیمه کاره می ماند و مادر و بیمار بیمارستان را ترک میکنند.

        چند روز بعد مادر توسط پرسنل اخراجی بیمارستان تحریک به شکایت میشود، و در تاریخ 94/9/15 اتفاق افتاده به صورت وارونه (کشیدن بخیه توسط پرسنل درمانی!) رسانه ای میشود.
        مسوولین وزارت بهداشت بجای کشف حقیقت ، بر موج احساسات پاک جامعه سوار شده و خبر از تعلیق و بازداشت! پرسنل درمانی؛ و درمان کودک توسط جراح پلاستیک! را می دهند.

        اگر هر کدام از ما کمی وجدان داشته باشیم و کمی عقلانی فکر کنیم متوجه خواهیم شد که این قضایا به جز دروغ و جو سازی علیه پرسنل درمانی، چیز دیگری نبوده و هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که بخیه زده شده کشیده شود!
        گذشته از این، وقتی دریافتی از بیمار به صندوق بیمارستان می رود، چه دخلی به پزشک و پرستار دارد که بیمار پول بدهد یا نه! ای کاش مسوولین وزارت بهداشت به جای انجام حرکات عوامفریبانه، اقدامی در جهت رفع مشکلات قانونی پزشکان و پرستاران خدوم مهین مان که شب و روز برای رفع آلام و نجات جان انسان ها تلاش میکنند، انجام میدادند، تا کمتر شاهد اتفاقاتی از این دست باشیم، کم نیستند بیمارانی که بخاطر مشکل مالی قید درمان را می زنند و این فقط نمونه ای از این دست بود.
        لطفا از وزیر محترم بپرسید قوانین حاکم بر مراکز درمانی دولتی چه اختیاراتی به پرسنل برای ارائه خدمات رایگان داده است؟!!

    • حسین

      حدود 15سال پیش برادر زاده من که دختر 4ساله ای بود هنگلام بازی افتاد وزانوی او حدود 2سانت پاره شد سریع اور را به بیمارستان لاهیجان بردم وقتی به پزیرش رسیدم با وجود گریه زیاد بچه وسوالهای مکرر من که باید کجا برویم مسئول پزیرش درحال چانه زدن روی مبلغ پول از یک بیمار دیگر بود که با فریاد من مجبور شد آدرس را به من بگوید وقتی بچه را برای بخیه روی تخت گذاشتم بچه از ترس محیط گردن من را ول نمیکرد ومدام گریه میکرد آن دکتر هم کارش راشروع نمیکرد ومدام به من میگفت که باید اول فیش بگیرم تا اوکارش راشروع کند و وبا توجه به اینکه میدید آن بچه از ترس گردن من را محکم کرفته و ول نمیکند باز هم اصرار داشت که باید اول فیش بگیرم تا کارش راشروع کند بعد که من اورا قانع کردم توان پرداخت بخیه صد نفر را دارم وی شروع به بخیه کردن کرد بعد از گرفتن فیش از آن شخص سوال کردم اگر یک نفر پول نداشت تو این کار را حتی اگر بچه باشد انجام نمیدادی میگفت به ما دستور دادند . آیا واقعا میشود دستور داد که انسان نبود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درگذشته و حتی حالا اگر کسی دسترسی به فضای مجازی و رسوندن صداش به جراید نداشته باشه مرگ افراد رو هم حتی در صورت عمدی بودن و سهل انگاری فوت خودبخودی اعلام میکردند و میکنند.ضمنا وزیر بهداشت فعلی بسیار باوجدان و مسئولیت پذیرند و انعکاس میدن و پیگیری میکنند.

      • user

        پذیرش دوست عزیز، پذیرش.

      • بدون نام

        حالا شما هم گیر بده به کلمه پذیرش ... !

    • بدون نام

      چه جور دلشون اومد؟

    • بدون نام

      متاسفم برای وزارت بهداشت و جامعه پزشکی.متاسفانه پزشکان به وفور رشوه میگیرند و فوق العاده پولکی هستند

    • بدون نام

      اون دکتر نیست باید قصاص بشه باید از کار برکنار بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هم قصاص بشه هم برکنار؟؟

    • داریوش

      متاسفیم برای بزشک و مسئول ان بیمارستان که بول برایشان بیشتر از جان مردم ارزش دارد. جناب وزیر بهداشت تبریک میگویم!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه آدم بی فکر اومده توی حرفه پزشکی هم وزیر بهداشت باید جواب بده؟

    • سایه

      موندم اگر توی زایشگاه یکی بزاد و پول نداشته باشه چیکار میکنن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احتمالا بچشو حراج میزارن

      • ناشناس

        حتما کادر پزشکی محتر م و مسئول اقدام به قتل نوزاد میکنند مطمئنا" از این جماعت هرچی بگبی بر میاد

      • بدون نام

        نه داداش حتما بچه رو برمیگردونن سر جاش تو شکم مادرش و میگن تا مامان و بابات پول ندن نمیتونی به این دنیا بیای

      • بدون نام

        تا پذیرش نشه وحسابداری نره که بستری نمیشه .

      • بدون نام

        پدر نوزاد به بردگی برده میشه!

    • رضا

      معلومه حکمشان چیست...انتقان به یک شهر بد آب و هوا در کشور برای ادامه طبابت با اختصاص مزایای خدمت در مناطق بد آب وهوا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادامه طبابت ؟!!! اگر پروانه اش لغو نشه نمیشه به این دولت اعتماد کرد .

    • بدون نام

      ایکاش صدا وسیما گزارشی از مطبهای پزشکان شهرکرد تهیه می کرد تا هموطنان فاجعه در جامعه پزشکی را میدیدند
      پزشک متخصص در یک ساعت 60 مریض رو ویزیت میکنه حق ویزیت با دفترچه 30هزارتومن

    • ایرانی

      وقتی مدارس دولتی بدلیل عدم واریز سرانه دانش آموزان ، از دانش آموزان با آّبروریزی در داخل کلاس پول می گیرند یا اتفاقات اداره برق در صورت تماس پول می گیرند و کار انجام می دهند پزشک ها هم طبق دستور عمل می کنند و از مریضها پول می گیرند اگر نگیرند از جیبشان باید بدهند این مسائل هم دقت و بررسی شود که دولت ما وقتی نتواند طبق قانون اساسی تا دوره متوسطه آموزش رایگان است عمل نمی کند از این بدتر ها هم دیده می شود کسی توجهی نمی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پزشک اگر از مریض پول نگیرد باید از جیبشان بدهند؟؟؟؟؟؟؟

      • user

        عزیز جان همه ادارات بیمارستانها دکترا همه همه شده منبع در امد برای دولت

    • پویا

      قابل توجه وزیر محترم بهداشت ، فقط با تزریق میلیاردها تومان نمی توان نظام سلامت را متحول کرد ، اولین گزینه در تحول نظام سلامت بعد انسانی و تغییر رفتار کادر پزشکی و پرستاری می باشد

    • عباس

      باز هم دسته گل دیگه ای از دکترهای محترم. آخه یکی نیست به این دکتر محترم بگه اصلا بنده خدا هزینه رو نداده مگه از جیب تو داره میره؟ کاسه داغتر از آش

    • بدون نام

      صد رحمت به بيمارستان در حاشيه

    • حق گو

      بهترین مجازات برای این به اصطلاح دکتر وپرستار باطل کزدن جواز کارشون هست تابقیه دکترهایی که مثل این بی وجدان هستن حساب کار دستشون بیاد

    • ناشناس

      اظهار نظر نکن یعنی چی اقای معاون اینجا حرف از انسانیت است چرا اینقدر ضعیف عمل میکنین

    • مجتبی

      باسلام بنده بعنوان یک انسان خیلی ازاین موضوع متاثرشدم واقعادروزارت خانه ای که سکان دارش جناب آقای دکترهاشمی بااین سابقه بسیارعالی وعنایات ویژه ایشان به ملت شریف این کشوردرامردرمان انصافامثال زدنیست شاهد اینچنین بی مهری هایی ازجانب بعضی ازپزشکان جامعه باشیم پس انسانیت راکجافرستاده ایم لیکن ازجناب آقای وزیرخواهشمندیم نظارت ویژه ای برکارمجموعه بیمارستانهای کل کشوروهمچنین قشرپزشکان جامعه که متاسفانه بعضا شاهدچنین برخوردهایی هستیم داشته باشندتابه یاری خداونددیگرشاهداین اتفاقات دلخراش نباشیم انشاالله

    • بدون نام

      این دکتر ها قسم پزشکی نخوردند. قسم پولدار شدن خوردن.

      پاسخ ها

      • user

        بخدا پزشکا تقصیر ندارن مقصر دولت ماست

      • user

        یعنی چه پزشکا تقصیر ندارند اصلا گیریم هیچ چیز این دولت درست نباشه وجدان اون از خدا بی خبر کجا رفته که دستور داده همچین بلایی به سر یک بچه 4 ساله بیارن

    • بدون نام

      اینا به چی قسم خوردن چقدر بی رحم ایناییکه میگن فیلم نسازین بهم توهین میشه کجان به انسانیت توهین نشده الان

    • سعید

      در کدام دین این کار اخلاقی است. اقای پزشک فرض کن این بچه فرزند خودت بود ایا باز هم این کار را می کردی؟
      فکر می کنی پزشک شدن یعنی ؟ پزشک یعنی این؟ من که امسال کنکور دارم خجالت می کشم پزشکی بروم.زیرا وقتی از من می پرسند چه کاره ای بگویم پزشک.

    • مژده محبی

      با سلام به نظر من این اتفاق به دلیل بی کفایتی وزیر بهداشت است و ایشون باید استعفا بدن

      پاسخ ها

      • لیلی

        چرا فرافکنی می کنید؟ یعنی از همچین اتفاقی هم می خواهید برداشت و غرض ورزی سیاسی کنید؟
        تو دولت قبل هزار تا اتفاق وحشتناک افتاد، اون موقع چرا تز نمی دادید که استعفا بدهند؟... کمی انصاف داشته باشید

      • سهیل

        لیلی جان چرا نه ؟
        وزیر انرژی کشور ژاپن فقط واسه اینه 2 ساعت برق کشور قطع شده استعفاشو نوشت . .
        یعنی دردی ک این بچه کشیده کمه؟؟؟
        بچه خودتم بود همینو میگفتی؟
        مشگل ما اینجاست ک میگیم بچه ما ک نبوده ب ما چه ؟

    • سیدحسین گوهریان

      تمامي بيمارستان هاي دولتي اول واريز نكني درمان نميكنند

    • حسین محمودی رفسنجان

      پس این سوگندی که پزشکان ما هنگام فارغ التحصیلی می خورند به خاطر چیه ؟

    • بدون نام

      اخرش پزشک و پرستار میشن بی گناه و مادر وبچه میشن گناهکار.آخه اونا از نظر سازمان پزشکی خدا هستند و مردمم موش آزمایشگاهی و منبع درامدشون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول.

    • نا شناس

      فقط اعدام در ملع عام شایسته چنین پزشکان و دستیا رانش هست واعدام بهترین گزینه عبرت دیگر پزشکانیکه بجای خدا پولو پرتش میکنند

    • بدون نام

      صد رحمت به داعش

    • بدون نام

      فقط باید گریست به این سالهای مرگ انسانیت.

    • بدون نام

      تعجب می کنم این فرد تا حالاچرا به داعش نپیوسته

    • مصطفی

      این همان تفکرات داعشی است که چند مدتی است در جامعه پزشکی ما رواج پیدا کرده دارن از این طریق مردم را خورد وخوار وبی اهمیت میکنند چرا باید پول پرستی رواج پیدا کند که به ناچار خود پرستی و هزاران هزار خلاف دیگر در پشت آن ظهور خواهد نمود -مگر نه این است دکتر در جامعه ما بالاترین شخصیت اجتماعی حساب می شود خیلی زشت است که اینها بخواهند مجری تفکرات داعشی باشند

    • بدون نام

      بعضی ها برای نجات یک گربه جان خودرا به خطر می اندازند ولی این ناپزشک !!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      متاسفم برای جامعه پزشکان ، که بیشتر آ نها کار طبابت نمی کنند بلکه معامله می کنند.

    • پیمان

      این دکتر باید از کارش برکناربشه باید وزارت بهداشت نظارت داشته باشه به این بیمارستانهای دولتی پدر مردمو در آوردن این بیمارستانها باید گفت فقط این پزشک مقصر نیست همه مسولین مربوطه مقصرند

    • بدون نام

      وزیر بهداشت لطفا باز حقوقشان را زیادتر کنید وقتی اینهمه حقوق ومزایا بهشون میدهد و باز هم طلبکار هستند چه انتظاری دارید برخی از پزشکان کلا دیگه دنبال پول هستند نه حفظ جون ادما

    • بدون نام

      تز درمان داعشی رو اجرا کردن
      اول زدن بخیه بعدم کشیدن بخیه !!!!

    • علي

      اقاي وزيرتحويل بگير!

    • بدون نام

      بالاخره بچه بخیه شد؟کسی در مورد درمان بچه هه چیزی نمیگه لطفا روشن کنید؟

    • احمد

      اگه این کار در یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکایی میشد هفته ها خب یک رسانه های ما و مسئولین میشد حتی امکان داشت مجلس ما گروه تحقیق برای وضع بیمارستانهای اروپایی بسازد

    • مجید

      این اتفاق تو اصفهان افتاد کولاک کرد .تو تهران بود هم کولاک میکرد تو قم هم همینطور.اما امثال این اتفاقات روزی صدبار در خوزستان اتفاق میافته هیچکس حرفی نمیزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینطور در استانهای محروم تر دیگه .اینم چون اصفهان بود تونستند در رسانه ها منعکس بکنند

      • سهیل

        این مظلومه ک ظالم پروری میکنه . . .
        اعتراض کنین. .
        متحد باشید و پدر این جور آدما رو درارید

    • بدون نام

      خدا پدر مهران مدیری رو بیامرزه درود به شرافتش که حداقل سعی کرد یه گوشه از عمق مصائب مردم رو از دست این جامعه مغرور پزشک نشون بده

      پاسخ ها

      • user

        آره ولی نتیجه شو هم دیدن که چطور جلوی برنامه اش رو گرفتن و حتی صدا و سیما هم پشتش رو خالی کرد و وادارش کردن که بره

    • عدنان

      اصفهانیه دیگه

    • سید

      خانواده کودک میبایست حق این پزشک زشت کردار را کف دستش میزاشتند

    • ناشناس

      اصفهانی ها از قدیم به خساست و گدایی مشهور بودن از این جماعت از این کارها بعید نیست

      پاسخ ها

      • Parand

        خجالت هم خوب چیزیه...انقدر راحت به هم وطنای خودت توهین میکنی؟؟ برترین ها واقعا تو اصلا نظرات رو میخونی؟؟

      • user

        مگه تو شهر شما از این اتفاق ها نمی افته تو شهر من که میفته

    • بدون نام

      اگه یه نگاه به پشت جلد دفترچه های بیمه تامین اجتماعی بندازید نوشته :
      مقام معظم رهبری : بیمار نباید دغدغه ای جز بیماری داشته باشد .


      خیلی از ما ها مدت ها است که از مراجعه به مراکز درمانی خودداری می‌کنیم و اصولا از بیماری وحشتناکتر، هزینه های درمان آن است ؛ هزینه های سنگینی که حتی در مراکزدولتی هم بسیار بالا است .

      هزینه بخیه زدن زخم چانه ، 150 هزار تومان شده است؛ آن هم در بیمارستانی دولتی! آیا نباید از هزینه های درمانی بزرگ تر بترسیم و از مسئولان به خاطرگرانی وحشتناک درمان ناله کنیم ؟

      غیر از این است که همین هزینه های گزاف موجب شده که بیماران از دریافت خدمات محروم بمانند، یا مراکز درمانی از پذیرش افراد بی پول سر باز بزنند و اینقدر تکرار شد و مسولان نخواستند ببینند . . . ، تا اینکه شکافتن بخیه در نظر کادر درمانی بیمارستان خمینی شهر غیرطبیعی نرسیده است؟

      به نظر شما در این ماجرا، مقصر فقط پزشک و پرستاری بوده‌اند که بخیه زده شده به چانه کودک را شکافته اند یا ناظرانی که این مشکلات را در تمامی سالهای گذشته ندیده‌اند ؟ آنهایی که هزینه های گزاف زدن چند بخیه در بیمارستان دولتی را نمی‌بینند ؟

    • بدون نام

      متاسفم برای این پزشک نماها، الان بخیش رو کشیدی انداختی تو سطل زباله پولش برگشت؟ بی وجدان حاضر شدی بخیه رو بندازی دور ولی رو صورت بچه نباشه. شرافت داشته باش

    • ملت

      ازمن سنی گذشته چیزهایی که میبینم باورم نمیشه .... همه چیزازاین مملکت رفته حتی انسانیت !!!!!!!متاسفیییییم

    • یه انسان

      واقعاًمتاسفم برای چنین انسانهایی که اسم خودشونو گذاشتن *دکتر*.دولت بایدفکری به حال این وضع بکنه

    • مهدی

      اخلاق انسانیت درآمده منفی 100توهم زمینه ها!

      پاسخ ها

      • هموطن

        باید مدرک طبابت اون دکتر باطل بشه چون اون دکتر از انسانیت هیج بوی نبرده است

    • مهران

      دوستم در یکی از بیمارستانهای انکارا در ترکیه بستری بود وقت ترخیص شنیدم قانونی دارن که کسی که هزینه درمان و فعلا نداره میتونه تعهد بده بعدا پول و بیاره که رفتم یه برگه گرفتم و یه تعهد نامه ساده نوشتیم و دوستم براحتی ترخیص شد ، حتی کانون مددکاران اجتماعی تو ترکیه وجود داره که طبق درخواست شخص بابت هزینه های درمان مبالغی رو پرداخت میکنه .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونجا ترکیه است با ایران مقایسه اش نکن !

      • سهیل

        مهران جان اینجا ایران است . .
        کشور مثلا مسلمان

    • حامد

      این خبر تو رسا نه های جهان هم باز خورد بدی برای ما داره
      باید تو اینگونه مواقع گذشت داشت خیلی تاسف داره

    • جوهری ازگناوه

      قضاوت وتنیبه این افراد فقط کاردکتر هاشمی است این عمل زشت ودوراز انسانیت همدکتر راکه انسانی وارسته.وزارت بهداشت ودرمان.وجامعه پزشکی.رازیرسوال برده ازدکترعزیز ودلسوز انتظارمیرود تصمیم قاطع بگیرند تادراینده شاهدچنین عمل ضدانسانی درجامع نباشیم

    • تهراني

      از اينكه اين پزشك هموطن ماست خجالت زده ام

      پاسخ ها

      • سهیل

        همه ما ایرانی ها از دم همین جوری هستیم
        این بچیه کشیده . .
        اون یکی وسط زمستون مستاجرشو پرت میکنه بیرون...
        اون یکی میخوابونه تو گوش کارگرش . .

        ما همه اینجوری هستیم . .
        من اصفهان زندگی میکنم و از اینکه حتی یه گردهم آیی کوچیک هم واسه این مسطله برپا نشده واقعا متاسفم

    • علی

      خدا لعنتشون کنه

    • ناشناس

      از خدا بی خبرن این افرادی که این طور با هموطنانشون رفتار میکنن ....

    • مسافر دل شكسته

      از اصفهانيها بعيد نيست ! بعد از سالها درمان خداوند پسري به من هديه كرد و زمانيكه يكسالش بود براي اولين و آخرين بار براي مسافرت به اصفهان رفتيم در مورد رفتار بد اصفهاني ها خيلي شنيده بودم ( لازم به ذكر است كه از نظر وضع مالي جزو قشرمرفه جامعه هستيم و با يك نگاه به وضع و ظاهرمون كاملا مشخصه )شبي به پارك اگر اشتباه نكنم آبشار اصفهان رفتيم پسرم بچه ها رو كه ديدتاتي تاتي دويد توي استخر توپ و همسرم رفت بليط تهيه كنه !اون آقاي مسئول استخر كه يك جوان اصفهاني بود همين كه ديد همسرم كمي دير آمد دست بچه را گرفت و از درون استخر و از روي پله پرت كرد روي زمين كه بچه من از شدت گريه نفسش بند اومد اون شب تا صبح توي هتل گريه كردم و با اولين پرواز به شهر خودمون برگشتيم فقط دلم ميخواد اون آقا اين نظر رو بخونه و بدونه واگذارش كردمم بخدا ، انشالله خير نبينه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون وقت شما از کجا مطمئنی اون جوون اصالتا اصفهانی بوده؟؟؟ چقدر زود تر و خشک رو با هم می سوزونیم

    • سیما

      متاسفانه یکبار در ساختمان پزشکانی در ساری شاهد این بودم که یک نگهبان دچار حمله ای شبیه صرع شد... جالب بود که با وجود اونهمه پزشک توی ساختمان بقیه نگهبانا جرات نکردن از انها کمک بگیرن و زنگ زدن اورژانس بیاد و تا ساعتی بیچاره در حالت نیمه بیهوش منتظر ماشین اورژانس شد

    • mostafa

      ..............

    • بدون نام

      باید اعدام بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پروانه اش لغو بشه کافیه .

    • ناشناس

      دولت تدبیر و امید به کجا چنین شتابان

    • محمد س

      اقای وزیر بهداشت .اقای رئیس بیمارستان و البته شما اقای مسئول حراست همان بیمارستان ....واقعا ایرانی هستید

    • احسان

      خاک عالم تو سر اون دکتری که انسانیت رو با 150000 تومن عوض کرده واقعا جای تاسف داره اونم توی بیمارستان دولتی.

    • داود

      انسانیت در جامعه ما داره ار بین میره، من خودم معده ام نفخ کرده بود داشتم سنگ کوب میکردم از درد، رفتم بیمارستان دولتی دکتر گفت اول قبض بگیر گفتم من دارم میمیرم منو نجات بده هر چی پول بخوای میدم بعد مرفین بهم زد آروم شدم

    • مارال

      زنده باد پرسپولیس ورئال مادرید^_^

    • بدون نام

      اهای پزشکانی که به مهران مدیری گیر میدادید.الان کجایید.

    • بی نام

      حیف است اسم این ها را انسان گذاشت این ها از حیوان هم پست ترند.

    • بدون نام

      شما چطور به خودتان اجازه میدهید به مردم یک شهر توهین کنید خسیس و گدا خودت هستی وهمه ی اجدادت مثل اینکه در این قضیه با یک اصفهانی اینطور رفتار شده این پزشک اصلا اصفهانی نبوده کسانی که اینطور به مجموع مردم توهین میکنن وافترا میزنن در قیامت باید جواب تمام مردم را بدهند انشالا اینقدر ادم خوبی هستین که اعمال خوبتون برای پاسخ به مردم یک شهر کافی باشه من به شخصه از کسانی که به ناحق به اصفهانیها توهین میکنند نمیگزرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا من چندبار به اصفهان رفتم با مردمان بسیار با ادب ومتینی برخورد کردم ممکنه مقتصد وحسابگر باشند ولی ادمهای خوبی هستند.

      • سالار

        کاملا موافقم. من اصفهانی نیستم ولی به اونجا سفر کردم و انصافا در تمام مدتی که اصفهان بودم کوچکترین رفتار بدی از هیچ اصفهانی ندیدم...واقعا مردم دار و خونگرم بودند.

      • Parand

        مرسی که حرف دل من رو زدید....جواب تمام اون هایی که راحت به اقوام توهین میکنن، با خود خدا...

      • user

        من اصفهانی نیستم و فقط یک بار به اصفهان سفر کردم که بسیار سفر خوبی بوده و دلم میخواد باز هم این سفر برام تکرار بشه دیروز منم به کسی که به اصفهانی ها توهین کرده بود اعتراض کردم که برترین های عزیز سانسور فرمودند البته من علت رو نتونستم درک کنم چون حرف بی ادبانه و بدی نزده بودم فقط یک اعتراض ساده بود

    • هادی

      این یکی از کوچکترین ناهنجاریست که درون جامعه پزشکی رخنه کرده و انسانیت در حال انحطاط است ، باور کنید کوچکترین است قسم میخورم
      در حال نابودی انسانیت هستیم ، ما که فقط شعار میدهیم و درووغ گویی آفت شده است
      اخبار امشب را گوش کنید تا متوجه شوید چقدر راحت موضوع فیصله داده خواهد شد.

    • سعید

      من یک داستان جالب بگم تا بفهمید مهران مدیری چرا داشت با طنز به این مثلا پزشکان هشدار میداد که متاسفانه نگذاشتند پروژه طنز به اخر برسد.چند سال پیش بنده تو یک درگیری ناخواسته افتادم و طرف مقابل یک چاقو توی پایم کرد بالاخره بنده رو با کلی مشکل به اورژانس بردند که به گفته پزشک اگه2دقیقه دیرتر منتقل میشذم کارم تمام و فوت میشدم.دکتر حدود نیم ساعت با برادرهام بابت زیر میزی چانه زد که با یک مبلغی راضی شده و بعد نیم ساعت شروع به عمل کردند در حین عمل از کمر به پایین امپول بی حسی زدند بعد دیدم که من را مثل گوسفند جابجا میکنند و به این طرف و انطرف پرتم میکنند متعرض شدم گفتم چرا اینجور برخورد میکنید پزشک و پرستارهای اطرافش با خنده گفتند عاقبت کسی که کارش به چاقو کشی میرسد همین است منم گفتم اولا که مگه شما دیدین من چاقو کشم یا نه ؟(در حالی که من برای میانجیگری داخل وارد نزاع شده بودم)ثانیا اگه اونجور هم که شما میگین هم باشه من الان پیش شما یک مجروحم پس انسانیت شما کجا رفته .بله دوستان اینم از پزشکان خوب کشورمون

      پاسخ ها

      • Parand

        جناب اون روش بیحسی که برای شما انجام دادن اسمش هست "اسپاینال". در این روش خیلی طول میکشه تا حس کمر به پایین شما به طور کامل برگرده. به همین خاطر برای جابجایی یا حتی تکون خوردن، احساس کرختی و سنگینی شدیدی میکنید. در این حالت وزن بیمار بسیار سنگین میشه و با تکون دادن شما حتی به آروم ترین محو ممکن، شما احساس می کنید دارن پرتتون میکنن این ور اون ور...

      • user

        دقیقا همچین اتفاقی برای برادرمن هم افتاد توی پارک چند آقا مزاحم ما شدند که وقتی برادرم اعتراض کرد یکی از اون پسره چاقو کشید و دست برادر من مجروح شد وقتی به بیمارستان رفتیم اون خانم دکتر اول که مدتی اصلا ما رو ندیده میگرفت و وقتی من بهشون تذکر دادم که دست برادرم خونریزی داره شرع به معاینه کرد و موقع معاینه با یه کینه خاصی انگشت خودشو داخل زخم برادرم فرو کرد طوری که که داد برادرم در اومد بعد گفت موقعی که چاقو کشی میکنی باید به فکر این چیزا باشی در در حالی که برادر من مهندس ساختمان هست و برای خودش تو این جامعه کاره ای هست برادرمن فقط بهش گفت شاید مرد تو بی غیرت باشه و به خاطر این که به فرهنگ تو آسیبی نرسه از ناموسش دفاع نکنه ولی من در هر شرایطی از ناموسم دفاع می کنم هنوزم وقتی یاد اون زن میقتم از هر چی دکتره متنفر میشم . یه دکتر حق نداره قاضی بشه فقط باید طبابت کنه حتی اگر مریضش یه جانی باشه حق توهین نداره

    • poorya

      یعنی من موندم اون لحظاتی که داشته بخیه رو میکشیده و بچه داشته گریه میکرده اون بی شرف چطوری به کارش ادامه میداده؟

    • بدون نام

      ای پادشاه خوبان . برگرد و به بچه دبستانیها تغذیه

      رایگان روزانه بده . داد از غم قبض کمک به مدرسه .

    • بدون نام

      هر پزشک در هر کشیک کلی در آمد دارد از جمله حق شیفت، کارانه و... با این در آمدهای خوب پزشکان واقعا باعث تاسف است که دست به چنین کاری بزنند

    • بدون نام

      اینا پزشک نیستن جلادن لعنت به چنین افرادی که نلم مقدس پزشکی رو آلوده میکنن تا ابد لکه این ننگ به روی پیشانی اون پزشک و پرستار خواهد ماند خدا از سر تقصیر این افراد نگذره

    • مهدي

      بگو فرض كن پسر خودته وقتي حالت معصومانه أن كودك مياد تو نظرم دلم ميخواد بميرم

    • باقری

      خدا رو شکر که حد اقل وزیر بهداشت انسان است و انسانیت دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه فایده ؟!!!

    • هموطن

      ما مسلمانيم!!!
      در كشورهاي غير مسلمان اينكار را مي كنند؟
      چرا و به چه دليل به اين روز افتاده‌ايم؟
      زير دست چه كسي نان خورده و بزرگ شده‌ايم؟
      چه كساني به اين افراد و امسالهم مدرك مي‌دهند؟
      جواب مردم جهان را چه بدهيم؟

      پاسخ ها

      • user

        اتفاقا تو کشورهای خارجی درمان رایگانه اما کشور مسلمان نه

    • ابوالفضل

      با سلام آقاي دكتر خيلي مردي همين ...................لطفا اگه امكان داره كلمه آقا و دكتر و قبل از اسمت حذف كن

    • بنده خدا

      واما متاسفم برای ان کوتاه فکرهایی که همه رابایک چشم میبینندوانگ فرقه گرایی میزنندایادراستانهای دیگری چنین افرادی وجودندارندانوقت این اعمال چه ربطی به محل سکونت افراددارد وای باشرف مگراصفهانیهاازتوگدایی کردند ویاسرسفره تونشستندکه باوجدان نداشته ات اینگونه قضاوت میکنی

    • محمد

      عزیزم وقتی با پول به طرف مدرک دکتری میدن(آزاد و بین الملل)معلومه همین میشه
      من نمیدونم پس ما که دولتی قبول شدیم و پدرمون درومد چه فرقی با اونا میکنیم پس

    • عسل

      باید چهره پزشک وپرستار مقصر در تلویزیون ملی نشون داده بشه کاری ک اینا کردن هزاران برابر ناجوان مردانه تر از کیف قاپی هست ک عکسشو تو روزنامه ها میندارن فردا تو روزنامه میزنه الف.ک ؟؟؟؟!!! مجازاتشم جریمه نقدی >>>
      اسمشو بگن تا همه بشناسنو بدونن

    • مژگان

      با سلام واقعاً این چنین آدمهایی پیدا میشند؟ اونهم با یه بچه بی گناه؟ دکتزر بی رحم! با خودت فکر نکردی بعد از تحمل درد پارگش چونه این بچه بدبخت، دوباره با بی رحمی بخیه رو کشیدی که عمداً باعث خونریزی و عذاب بچه بشی؟ خودت بچه نداری؟ دل چطور؟ شرم بر تو

    • ایلیا

      برادران این اتفاق در همه جای ایران میفته فرقی هم ندارد دوستانی که ربطش دادند به خساست و ... از روی نفهمی حرف میزنند. دوست عزیزمون گفته در خوزستان بارها این اتفاق افتاده آیا خوزستانیها خسیسند این مشکل مشکله پزشکیه که آنها پولکیند و بی درد ان شاءاله دردهای بی درمان نصیب این قبیل افراد بشه و حتی با پول هم نتوانند جلوی بیماریشونو بگیرند. الهی آمین

    • ناشناس

      من مادرم بیمارستان ولایت قزوین دربخش سی سی یو بستری بود ولی نیروی خدماتی زن نداشتند ونیروی خدماتی مرد امور بیماران زن راانجام می دادوقتی اعتراض کردیم گفتند حق باشماست ولی نیرو کم داریم.بوزارت بهداشت به جای این همه پول یامفت به بعضی هادادن نیرو برای جاهایی که واقعا لازم است استخدام کند.

    • بدون نام

      کاش ب شهرکرد هم سر میزدید ویزیت 32 تا 38 هزار تومان شده دارو خانه ها هم که دارو را ب قیمت خون میفروشن . ما برای درمان بیشتر ب اصفهان میریم فکر کنم شهرکرد کسی به کار پزشکها و داروخانه ها نظارت نمیکنه

    • بدون نام

      چطور وقتی یک نفر قبض برق و آب خود را پرداخت نمیکند و آب و برق او قطع میشود انسانیت نمیمیرد من فکر میکنم پول بخیه آن کودک صرف پرداخت قبض برق و آب شده بود چرا که در تاریکی نمی توان زندگی کرد البته کار افراد بیمارستانی مورد تایید نیست اما برای اینکه احساسات مردم جریحه دار نشود سامانه ای تشکیل شود و مردم شماره تماس خود را به آن سامانه بدهند تا در مواقع لزوم توسط اینگونه مراجع با آنها تماس گرفته شود تا در چنین مواقعی توسط مردم که داوطلب هستند جبران شود.

    • الیاس

      اخه چرا چرا چرا یکی به من بگه چرا خدایا ای قادر و ای توانا بر هر کاری کمک کن به صورت و بی پولی این بنده ات و هدایت کن ستمکاران را که تو بیننده و شنوده ترینی یا رب

    • یه ایرونی مثه خودت

      با این که اهل جنگ و جدل و دعوا نیستم ولی به خدای لاشریک قسم اگه تووو اون بیمارستان بودم خرخره اون دکتر رو میجویدم

      اگه زندانشم بود میرفتم

      بی وجدان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شانس اوردي نبودي چون احساساتت كاردستت ميداد.همچون اين پزشك رعايت قوانين كاردستش داد.هردوكارازناداني است

    • حسین

      اونوقت همین ها به سریال مدیری اعتراض کردن و همه شو سانسور کردند. فکر کردن مردم نمیفهمن. چرا میفهمیم اما کاری از دستمون نمیاد تو هیچ زمینه ای و گرنه حال و روزمون بهتر از این بود.

    • بدون نام

      درود بر مهران مديري

    • ايرج اميري

      اميدوارم به خداوند قادر متعال خون انهايي بند نياد كه بي نوبت ويزيت بستري و عمل ميشوند .

    • بدون نام

      وای خدای من شیعه مسلمون ایران باورم نمیشه البته که باید از کار کردن محروم بشن تا دیگه گسی یه همچین کاری رو انجام نده اینها جلادند نه پزشک! بچه طفل معصوم رو بخیه اش رو کشیدند فقط پروانه کارشون رو ازشون بگیرید بروند گاری جابه جا کنند تا حالیشون بشه یه من ماست چقدر کره داره

    • علی

      لعنت ا...علی القوم الظالمین

    • حمید

      دکتر که نبوده جلاد داعش بوده

    • جنوبی

      سلام من یک معلمم.اگر معلمی خدای ناکرده مرتکب چنین رفتاری شده بود،حالا تمام کشور علیه او بیانیه میدادند.اما پزشک از خدا بی خبر،حیوان صفت چنین جنایتی مرتکب میشود وفرداها با روحیه ای مضاعف سر کار برمیگردد وبه جنایتش ادامه میدهد.جا دارد این پزشک را برای همیشه خانه نشین کرد تا در دنیا نیز تاوان حماقتش را پس دهد.بسیار بسیار ناراحت کننده است.

    • صدرا

      زیادهم جای تعجب نیست داریم مسیری را طی می کنیم که همه اش شده شعارزدگی تظاهربه اخلاق مادیگرای این نمونه ای ازصدهاررفتار ضدانسانی درکشوری که مهدتمدن وانسانیت بوده است به راستی ماراچه شده است

    • رامین

      خاک تو سر این دولت با کار کنانشون واقعا متاسفام

    • بدون نام

      ؟؟؟ سریال در حاشیه مهران مدیری همین حرفها بود ولی با جنبه طنز !!خدا لعنت کنه ادم بی وجدان رو در هر شغل و منصب

    • بدون نام

      اگر من انجا بودم با چاقو تیکه تیکش میکردم اون دکتر کثافت

      پاسخ ها

      • علی

        دوست عزیز لطفا از چاقویت برای نابودی عوامل فقر و فساد و فلاکت مردم استفاده کن. مطمئنا کاربرد بهتری داره

    • نوری

      به نظر شما اگرتو این مملکت امام حسین وامام علی زنده بشن وپول نداشته باشن کسی دورشان جمع میشه یا اصلا کسی تحویلشان میگیره؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول

    • بدون نام

      کسی که پول نداره حق هم نداره بچه به دنیا بیاره که درگیر این مشکلات بشه مردم چقد خودخواهن خرج خودشون رو ندارن ولی حتماااااااا باید ازدواج کنن و بچه بیارن عزیز من خب نداری بچه نیار مقصر تویی نه اون دکتر

    • رسول مردی که کلیه ش را مجانی اهدا نمود

      این گوساله اگه توهین نشه به گوساله . مروت و جوانمردیت کجا رفت . این یک کمونیسته به تمام معنا است . من در راز بقا دیدم که پلنگ به بچه اهو پناه داد . شما مگر سوگند نامه سقراط را بجا نیاوردید . کتاب طب و قانون زنده یاد بوعلی را نخواندید . علم پزشکی توسط بو علی سینای ایرانی کشف شد . این پزشک و پرستار را به جنگل ببرید تا از حیوانات درس بیاموزند که لاقل به همد نوع خود وفادارند . یا صاحب الزمان خودت شاهد و گواه باش . منظر ظهورت هستیم

    • مریم

      تو کشور ما خیلی به حوضه بهداشت و درمان بها دادن و بیشترین بودجه کشور به اونا اختصاص داده شده که بنظر من هیچ پیشرفتی تو حوضه سلامت باتوجه به این همه امکانات و حقوق م مزایا در این حوضه، نداشتیم

    • بدون نام

      این دکترا 80% اینجورین یه 20% از اینا پیدا میشه انسانیت داشته باشه هیچ قانونی هم برای برخورد با اینا وجود نداره برای بنده که زیاد تعجب برانگیز نبود چرا که به خاطر شرایط شغلی و کاری که دارم از این بدتر از این پزشکها دیدم خدا از هرچی ظالم نگذره

    • بدون نام

      خاک تو سرت دکتر پول پرست بخاطر دوتا بخیه

    • رضا

      در اکثر دکتر های این زمان چیزی بنام انسانیت دیگه تموم شده.من خودم پدرم 3 سال سرطان داشت دیدم جامعه ی کثیف پزشکی این زمونه چطوریه.الان دغدغه ی دکتر های ما شده ماشین لوکس و سفر دور دنیا و خونه و ویلای شیک داشتن نه اینکه غرور و افتخار و در معالجه کردن مریضی که چشم خونواده ها منتطرشن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتالیا را یادت رفت بگی عشقشونه انتالیا رفتن !!!!

    • کارگر

      دوستان نسنجیده قضاوت نکنید بینم این کثافت ازچه کانالی این مدرک رو گرفته . بی صفت تو یکبار نماز خوانده ای . یک سوره قران را گوش داده ای . من مطمنم تو ایرتانی الصل نیستی اشغال هنوزم اشغال شرف داره بهت فشار خونم رئ بالا بردی شماره موبایلتو کثافت بده تا فیلم حیات وحش برات بفرستم بلکه درس یاد بگیری بازم میگم تو ایرانی نیستی ایرانی شرف داره حیثیت داره ابرو داره

    • محمد نظری

      دکتر جان و پرستار. شمابه عنوان جلاد داعش خودتو هر چه زود تر معرفی کن لطفاااااااا.بی رحم اخه چه جوری دلت اومد بخیه بچه رو بکشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد ولش کنیییییی

    • پیمان

      خاک برسرهمچین دکترا واقعا مملکت رابدنام میکنند مسولین پیگیری کنید همه جا همه استانها وشهرستانها

    • بدون نام

      حالا خداوکیلی کدومتون حاضرید مفته برای کسی کار کنید همتون فردین بازی در میارید!
      چون دکتر شده باید فی سبیل الله کار کنه
      پول نداره میره مدد کاری بیمارستان رایگانش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه تو بیمارستان باشم وبشنوم که بخاطر نداشتن پول قراره بخیه بچه ای یا حتی بزرگسالی را هم بکشن پول داروی خودم را میدهم بهشون ..مثل همه مردم دیگر .

    • بدون نام

      این دکترو باید اعدام کنند تا عبرت بشه برای دیگران توف به شرفت تو از داعش هم بدتری

    • بدون نام

      این پزشک لحظه ای دلش رو به سرزمین کربلا مینداخت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه این دل داره؟!

    • ناشناس

      بقران از انسان بودن خودم خجالت میکشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخی!چراااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • farer

      این ها را از بیمارستان بیرون کنید . مدارکشان را باطل کنید . بی ناموس های لاشی

    • user

      تا کی باید بسوزیم . اون کودک جرمش اینه ایرانیه . ماه قبل بود چهل تن دارو به یکی از کشورهای درگیر عربی فرستادند . ای مادر دلشکسته و ای کودک زبان بسته بی گناه اینچنین نخواهد ماند

    • نیلو

      ما که آنجا نبودیم نظر بدیم شاید والدین بچه ناسزا یا فحش داده اند بهر حال باید جور دیگری عمل میکردند از ترس قوانین بیمارستان چنین کاری کرده اند برای افراد بی بضاعت قبلا باید تدابیری در نظر گرفته بشه بالاخره اونها کارمند بوده اند

    • جسینی

      این چنین کثیف ها را که راه پیدا کردند به پزشکی " به دست مردم باید داد تامردم به جزای عملشان یرسانند

    • صبا

      اصلا حالا که فکرشو میکنم سریال در حاشیه طنز نبود کاملا رئال بود با این اوضاع

    • علي

      واقعا متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب متأسف باش!

    • شمس

      بنده خودم پرستار هستم انجام این عمل ناجوانمردانه در اصفهان را محکوم میکنم حیف از نام پرستار که برای ایشان استفاده میشود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ناجوانزنانه! ایشون زن بوده!

      • بدون نام

        هر چند که خیلی از پرستارها هم در شیفتهای کشیکشون به جای رسدگی به مریض مشغوا حرف زدن با هم یا تلگرام بازی هستند

    • کاوه

      اصلا نمیتونم درک کنم...چه طور میشه با یه بچه4ساله این کارو کرد...خدایا...

    • مهدی

      اکثر دکترها قسم بقراط خوردنند که حتما از مریض پول بگیرند با هر ترفندی -ودر تجارت با هدیگر مسابقه گذاشته اند و به همت طرح سلامت ماهی صد ملیون حقوق میگیرند و صرف نظراز تورم هر سال تعرفه خود را افزایش میدهند اخه رو چه حسابی باید در امد یک پزشگ 100 برابر یک کارگر باشد

    • امیر

      فروردین سال 91 یکی از دوستانم که مسموم شده بود به سرعت به بیمارستان امام در کرج رساندم انجا تا فیش ها را پرداخت نکردم هیچ کاری نکردند پرسنل بیمارستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتماسابقه داری و یا سیاری.

    • ییییی

      مرگ

    • داوود

      حتما مسول ابدار خانه بوده

    • بدون نام

      این واقعا فاجعه است پس انسانیت کجارفته حواسمون باشه ما اشرف مخلوقاتیم . خدا همه را به راه راست هدایت کنه .آمین

    • جمشید

      سلام از سریال حاشیه ایراد نگیر آقای پزشک درود بر مهران مدیری

    • ناهید

      گفتند دکتر عصبانی بوده ....غلط کرده میخواست بره مرخصی .....این دکتر نیست .....انسان نیست ....متاسفانه جامعه پزشکی ما در حال سقوط به ناکجااباداست .....کاش واقعا برخورد جدی بشود نه فقط شعار بدهند ....متاسفانه ادم بی پول در این مملکت باید بمیره..همه امکانات خاص قشر از ما بهتران است .

    • رضاا

      وزیر محترم بهداشت ببینید
      چطور قسم و اخلاق پزشکی در این مملکت زیر پا گذاشته میشود ایا باید به تنبیه معمولی در مورد این افراد بسنده کرد

    • حسن

      باید این پزشک ملعون وپست را اعدام کنند تا بقیه دکتر ها بفهمند

    • بدون نام

      توکز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت نهندآدمی

    • بدون نام

      از بس پول مفت دادن به این پزشک ها، هار شدن پدر سوخته ها

    • منصوره

      اقا یا خانم محترمی که نوشتی اصفهانیا خسیسن و بخاطر همینه،واقعا واست متاسفم با این طرز فکرت.منم توی همونبیمارستان کارمیکنم اما اون شب شیفت نبودم
      چرا شما همه رو باهم قاطی میکنی؟
      تو جامعه پزشکی ادم خیرخواه زیاد هست.
      چون منو نمیشناسین میگم،من هرماه یه مبلغی ازحقوقمو میدم به مددکاری بیمارستان
      یادمه اولین حقوقی که گرفتم ۳۰۰ تومن بود و همشو دادم به مادر جوونی که جراحی داشت،چیزی نیست اما من همه پولی که داشتم رو دادم
      اصفهانی هم هستم!
      پس لطفا همه رو باهم قاطی نکن.
      این پزشکم چندین بار از نظر مالی به بیمارای خود منم کمک خیلی زیادی کرده بود اصلا وقتی شنیدم باورنمیکردم.
      کارش غیرانسانی بوده واقعا و ظلم اشکار و امیدوارم عدالت اجرا شه
      من واقعا متاسفم بخاطر این قضیه ولی خدا شاهده به عنوان یکی از اعضای کادردرمان همیشه اولویتم درمان بیمار و روحیه دادن بهش بوده.سه ساله کارمیکنم و امیدوارم تاابد هم همینطور باشه اولویتم.
      یاحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موفق باشی عزیزم .

      • یک ایرانی

        مخلص امثال شماها هم هستیم ولی...

    • ليلا

      خيلي دلم گرفت،لعنت به اين گرگهاي انسان نما

    • اردبیلی

      باید اون دکتروجوازشو باطل کنند بعدش بره کارگری کنه تا بفهمه مشکل پول نداشتن درچنین مواقعی وحتی در زندگی روز مره از کجا سرچشمه میگیره.کجاست وجدان و انسانیت

    • بدون نام

      اون دو نفر رو باید تو حلشون انقدر سکه و اسکناس پر کنن تا بمیران

    • بدون نام

      كاش حالا پزشكان محترم تجمع اعتراضي بر پا ميكردند نه برأى نمايش يك طنز از تلوزيون درود بر در طنز در حاشيه او گفت ما نشنيديم

    • بهزاد

      دریغ از یک عذر خواهی وزیر بهداشت برای اولین با از مسلمان بودنم خجالت کشیدم

    • بدون نام

      تجارت بجای طبابت متاسفم

    • بدون نام

      خاک توسرت بااین دکتربودنت

    • بدون نام

      دکترها بخاطر پول مریض بیمارستان رها میکنند میرن مطب چون پول مطب بیشتر از بیمارستان دولتی میشه اکثر دکترها هم مریضهای خود را به بیمارستان خصوصی ارجاع میکنند و میگویند در بیمارستان دولتی کار نمیکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اف فرین .ولی کی هست که گوش کنه

    • ناشناس

      واقعا ما داریم کجا میریم.آقا چرا آدمای پولدار ،وبقیه کسایی که در نتیجه خواست خدا کسی یاچیزی شدن نمیدونن اونا رو خدا وسیله قرارداده برای امید دادن برای شفا برای روزی رسوندن .چرا خدا رو ناراحت میکنی آخه هرچقدر هم داشته باشی مگه بیشتر از یه کفن با خودن میبری.من نمیدونم مگه دکترا تعهد ندارن .ایمان اعتقاد .بابا یارو تو کشور خارجی از گشنگی داره میمیره یه لقمه نون که داشته باشه اگه بدبختیو ببینه باهاش تقسیم میکنه.من به اون دکتر فقط میتونم بگم حتی اگه تلاش کنی دوباره آدم خوبی بشی درد اون بخیه روی صورت بچه واشک اون مادر خیلی سنگینه .آخرتتو باختی دکتر ..

    • بدون نام

      به صورتش اسید بپاشید

    • جاوید

      من، یک شهروند معمولی که از این شنیدن چنین اخباری متأثر می شوم چه کاری می توانم انجام دهم؟
      شاید سهم من فقط ابراز انزجار است و گذشتن و واگذار کردن مشکلات به آنها که مسئولش هستند. من مسئول چه هستم؟ شاید من کارمند ساده یک اداره دولتی باشم. شاید یک معلم، مهندس یا پزشک هستم. شاید شغل آزاد دارم. شاید خانه دارم یا دانشجو یا حتی بیکار بیکار. بارها این عبارت را شنیده ام : از دست ما که کاری برنمیاد…
      و تا حدودی به جاست. یک زن خانه دار که توانایی اصلاح سیستم مدیریتی یا جامعه پزشکی را ندارد. یک فروشنده دوره گرد، یک معلم یا کارمند که قدرتی ندارد. اما حقیقت این است که همه ما مقصریم. اگر تاریکی را نمیتوان از بین برد دست کم شمعی روشن کنیم تا زمین نخوریم.
      من، یک شهروند معمولی، اگر از عمق ظلماتی که در آن دست و پا میزنم غافل باشم ، توانایی آن را دارم که در مقامی که هستم به اندازه همان پزشک خمینی شهر بی اخلاق باشم. و چه بسا هستم. شاید مادری هستم که به جای رسیدگی و تربیت فرزندم وقتم را به صورت دیگری میگذرانم. شاید معلمی هستم که در آموزشم خست میورزم، شاید …

    • بدون نام

      پیش مهندس کار میکنم روز اول پرسید اصول دین چنتا گفتم پنجتا گفت خیر شیشتا گفتم ششمی چیه گفت وجدان کار اگر نداشته باشی به در نمی خورد?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دراصول دین همون عدالت و معادهم همینو میگه! اگه به عدالت خدا وروز قیامت معتقد باشیم کوچکترین گناهی نخواهیم کرد!

    • محمد

      از خدا نترسیدی............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه امثال این میدونن خدا چیه؟!!!

    • دیوار

      خوبه دکتره روشنتون کرد همه چیوگرون کردن یارانه بدن هرروز منت میزارن قط کنن بیمارستان یعنی اول پول بعددرمان حتی تصادفی به نظرم این پزشک خواسته ذره ای ازحواس ماروجمع کنه دولت دستورمیده وقانون بیمارستان همش ازجیب مردم خرج میکنن پس پول نفت وگازو سنگ کوه ومعادن کدوم گوری میره

    • محمدرضا

      اگر وزیر بهداشت که نماینده ی ملت هم هست کمی شرف و انسانیت و صداقت داشته باشد افرادی مثل این پزشک رذل و نامرد را تا اخر عمر تبعید می کنه .چون اگه بذاره افرادی مثل این پزشک بی غیرت به جامعه و اجتماع برگردند بوی تعفنشان همه جا را می گیره و همه مسموم میشن .

    • شهروند

      وقتي پزشكان ماهي خدا تومان حقوق دريافت مي كنند از سرانه بيت المال. چه انتظاري است نداري را درك كنند. يك كارگر ماهي يك ميليون دريافتي اش است يه پزشك عمومي ساده هم از 10 ميليون تا 100 ميليون حقوقش است. آيا انتظار ميرود كه نداري را درك كند....
      خدايا از اين همه تفاوت طبقاتي خسته شديم از اين همه بي عدالتي كجا پناه ببريم

      پاسخ ها

      • سهیل

        یه پزشک جراح با زیر میزیو این جور چیزا ماهی 100ملیون درآمد داره . .
        بعضی وقتا از سیاست روسیه خوشم میاد نمیزاره پول زیادی دست مردم باشه

    • مرجان

      من کاری به رفتار دکتر و پرستار ندارم ،اما کسی که پول نداره اشتباه میکنه بچه دار میشه 10 تا 10 تا بچه میارن که چی ..... تازه مادر کار میکنه پدره راننده تاکسیه 150 نداشته بده ؟؟؟؟

    • سید جعفر

      گرگ زاده گرگ شود .گرچه با ادمی زاد بزرگ شود .

    • محمد

      ما هم یه بچه دو ساله داشتیم که حالش اصلا خوب نبوده سه مرتبه بردیم بیمارستان امام علی چابهار که تحویل اش نگرفتن بعد یه هفته بار چهارم بردیم تحویل نگرفتن مشکل بچه اسهال و استفراغ بود بعد یه هفته فوت کرد گناهش چی بود که تحویل اش نگرفتن

      پاسخ ها

      • امیر

        ضمن عرض تسلیت به شما وخانواده محترمتان!
        هرچند دردناکه ولی بعرض میرسانم که نتیجه اش تفاوتی نداشت جر اینکه اگه بستریش میکردن هم دارو ندارت را میگرفتن و هم تیکه پاره اش میکردن،هم بالای سرش سلفی میگرفتن،هم اعضای بدنش رابرمیداشتن،هم از موقع جان دادنش فیلم میگرفتن و...درنهایت جسدی غیرقابل شناسایی تحویلت میدادن که بمراتب غمناکتر بود!اینها درد مارا درمان نمیکنن بلکه دردهایی بر درد ما می افزایند!!!

    • حافظ

      اقا این بندگان خدا دوستان فیتیله ای یه اشتباه کردن (با وجودی که خودشون آذری زبان هستن)
      پدرشون و در آوردن.
      به نظر شما این پزشک و همکاراش هیچ فرقی با حرمله که تیر سه شاخه زد دارن.
      یعنی این حرکت توبیمارستان اونم دولتیش نوبره.

      اصلا باید کاری باهاشون کرد که درس عبرت بشه واسه بقیه.
      بعد میان اعتراض میکنن به مهران مدیری.

    • شیعه

      به نظر من تحت هر شرایطی وظیفه انسانی همه ماست که به افراد بیمار کمک کنیم بخصوص اینکه اگر تخصص ما در همین زمینه هم باشه. اینکه مسئول اش چی گفته و چی شنیده... پول اداره برق بیمارستان داده نداده یا هر حرف دیگه ای توجیه بیخود و بی منطقی است بر غیر انسانی شدن رفتار .
      چه کسی گفته انسان نباشیم... واقعا جامعه پزشکی در کشور چرا اینقدر بی اخلاق شده.. وقتی دانشجوهای پزشکی به جای یاد گرفتن ارزش های اخلاقی و انسانی پر از هزار فیس و افاده میشن نتیجه میشه باز کردن بخیه این طفل معصوم و فیلم برداری از جوون مردم در حال مرگ و جون دادن و لامپ و غیره ......
      کاش در دانشگاه های پزشکی افراد رو اول با خدا و ایمان آشنا کنند . تقریبا خیلی پزشکان ایرانی لائیک شدن . با هر کدومشون صحبت می کنی گویا خودش خداست و بقیه رو خلق کرده...فرد رو نه به عنوان یک بیمار بلکه به عنوان یک کیسه پول و اسکناس می بینه....
      البته هستند محدود پزشکانی که انسانیت رو معنا کردند ولی کاش همه اینگونه بودند...کاش................

    • بدون نام

      برترین ها تمام نظرات توهین به پزشکا رو تایید میکنی پس اینم تایید کن لطفا.اولا به این مردم بگین پول مربوط به بیمارستااااانه نه پزشک پس انقد نگین پول پرست.منم پزشکم تاحالا همچین چیزی ندیدم خدا لعنت کنه کساییو که باعث میشن امثال من که داریم تو بدترین نقاط ایران خدمت میکنیم(کهنوج،قلعه گنج کرمان)نادیده گرفته بشیم یکسری افرادم از رو غرض بیان نظر بدن.من مطمینم مشکل از طرف سیستم بهداشتیه مملکته وگرنه پولش تو جیب پزشک نمیرفت بیمارستان این قانونو گذاشته.برا مسولینم راحته تقصیر گردن پزشک باشه وگرنه آبروشون میره.لطفا همشو چاپ کن

      پاسخ ها

      • سهیل

        داداش بچه خر نکن . . .
        میتونستن یه مدرکی چیزی بگیرن به عنوان وثیقه تا بعد پولو بیارن

      • امیر

        بحث بر سر پول نیست! اگه ملزم به دریافت پول بود میخواست مثل سایر مراکز درمانی که ابتدا فیش واریزی را دریافت میکنن و بعد مداوا را شروع میکنن ایشون هم همین کار را بکنه! دراینصورت این خونواده یک فکر دیگه ای میکردن و یا مصدومشون را میبردن! نه اینکه سلاخیش بکنن و از بیمارستان بیرونش بکنن!
        ما از شما پزشکان زحمت کش وفداکار میخوایم که خودتون اینها را از جمع خودتون دور کنید تا زحمات شما زیر سؤال نرود!موفق باشید

    • بوشهری

      اینها بر میگرده به ضعف دستگاه وزارت بهداشت تا حالا هرچی وزیر گفته . دکترا در عمل اونو به باد تمسخر گرفتن وزیر ضعیفه حرفش خریدار نداره فقط داره در رسانه ملی وزارتخانه اش را با سخرانی های الکی تبلیغ میکننه اقای وزیر متأسفیم . قاطع نیستی همه دارن تو محافل خانوادگی و اداری و دوستانه بخاطر این عمل قبع لعنتتون میکنن

    • بدون نام

      برترین ها هر چی نظر توهین بود چاپ کردی.من از حقی که ازم ضایع کردی نمیگذرم....خستگیه هر چی زحمت کشیدم برا این مردم چند برابر رو تنم موند...وهنوز این مردم نمیدونند دولتشون از پزشکم بیگاری میکشه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و اونوقت این طفل معصوم باید مجازات بشه؟!!!

    • مهتاب

      آقاي دكتر خيلي نامردي .برو تو داعش عضو شو اونا به تو احتياج دارن

    • لیلی

      تف چرخ گردون...تف

    • گیتا

      خیلی مسخره است که در بیمارستان ها این اطلاعیه نوشته شده که هرگونه بی احترامی و درگیری با کادر بیمارستان مجازات سه تا شش ماه حبس داره...اونوقت کادر بیمارستان اجازه هر نوع بی حرمتی و عمل غیرانسانی رو در قبال بیماران دارن...

    • 09368128822

      برخورد درست لغو پروانه کار و باطل کردن مدرک

    • مریم

      ببینم اگه پزشک به خاطر بی پولی بیمار بخیه اون بچه رو باز نمیکرد، مدیر بیمارستان دارش میزد؟ما ارادتمند همه پزشکان با وجدان ومحترم هستیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بخدا! اگه از گداهای رهگذر هم کمک میخواست این پول رو بهش میدادن!

    • سرباز روح االه

      به نظر من باید چشم این کور دل آدم را بخیه کرد . تو در رگ خون داری ؟ انسانیت داری ؟ .در مستند حیات وحش دیدم که شیر اهویی را شکار کرد دید بچه داره اهو را رها کرد .خجالت از ان مادر نکشیدی ؟خجالت از این نامردی نکشیدی ؟. بغض گلویم را گرفته . فقط میگویم مادر اصفهانی من شرمنده تم امیداورم خدا این صحنه رو از تو فکرت پاک کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا نسل اینجورآدما رو از روی زمین برداره!

    • مریم

      جلو چشم خودم تو درمانگاه سرم رو از دست پیرمرد بیچاره درآوردن هی بهش میگفت پسرت دیر کرد نیومد پیرمرد بیچاره رو به مرگ بود .... پسرش اومد دعوا کرد باباشو برد هزینه هم ازش گرفتن اونوقت میگن چرا طنز در حاشیه جامعه ی پزشکی رو به تمسخر گرفته واقعا براشون متاسفم

      پاسخ ها

      • قللی

        اگه پسره کمی دیرتر میرسید قلوه ی پدره هم در میاوردن! والا شانس آورده زود رسیده...

    • باران

      واقعا جای تاسف داره ..این بیمارستان نزدیک خونه ماست کلا هرکس بره به این بیمارستان مردنش حتمیه.امکاناتش صفره کادر پزشکیش هم ناکارامده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از قرار معلوم اونجا سلاخ خونه است و اشتباهی تابلو ی بیمارستان نصب شده!

    • payman

      مادرم درتاريخ 1394/6/24 دربيمارستان امام خميني(ره) پارساباد تحت عمل جراحي ازناحيه كمرقرارگرفت. عمل باموفقيت انجام شد. جهت اعمال ريكاوري ودرزمان به هوش آمدن دكتر بي هوشي وپرستار به موقع كارهاي لازم را انجام نداده اند. دكترجراح به صورت اتفاقي وارد اتاق ميشود متوجه ميشود كه هيچ كاري براي بيمارانجام نداده اند مريض به علت نرسيدن اكسيژن سكته ميكند كه بعداز دادوفرياد دكترجراح دكتربيهوشي وپرستار وارد ميشوند كه بعداز چندين ساعت علائم حياتي جزئي برمي گردد. اما تابه امروزهنوزدربيمارستان دربخش ويژه بستري وهيچ پيشرفتي نمي كند.ومسئولين بيمارستان ميگويند ببريد خونتون رسيدگي كنيد.خودشان كم كاري كرده اند مادرم به اين روز افتاده وماهيچ امكاني هم نداريم به جاي ديگري ببريم. خواستارآن شديم كه يك آمبولانس بدهند تا به تهران ببريم ولي از دادن آمبولانس هم خود داري ميكنند از 24 شهريور تابه حال خواب وخوراك نداريم كسي هم نيست به دادمابرسد اميدوارم موردتوجه مسئولين محترم قرارگرفته باشد

      پاسخ ها

      • امیر

        ضمن آرزوی سلامتی هرچه زودتر مادر عزیزت!خدارا به آه مادرت وبه این شب 28 صفرقسم میدم که دودمانشون را به باد بده!الهی آمین

    • مردی که فشار خونش بالا زد با این خبر

      درد را از هر طرف بنویسی درد است.ما تمام این پست ها و میزها و درجه ها را مادیون شهدا مفقودین اسرا جانبازان گرانقدر .و مادران شهدا هستیم که برای رفاه من وشما از جان و دل و فرزندانشان گذشتند تا به کسی خیانت و ظلم نشود شهدا ما شرمنده ایم یاد حسین فهمیده افتادم که نارنجک به خود بست تا تانک دشمن ما را منفجر کند یاد شهدای غواص که در باتلاق شب طوفانی را برای رفاه ما گذراندند و با بالهای بسته ی شکسته زیر شکنجه نامردان شربت شهادتت نوش جان کردند . یاد معلم فداکار لرستان که امسال به خاطر رساندن دانش اموزش در سیل خروشان غرق شد مملکت ما مردان فداکار ی دارد این پزشک ایرانی نیست دورود بر ایرانیان ایرانی این کار را نمیکند ایران حیوانات جنگلش هم وحشی نیستند . دورود بر مسلمانان جهان نابودی کفر و کافر

    • عارف

      همه دوستان راست میگن ولی خب دکتر مگه ویلا نمیخواد مگه ماشین انچنانی نمیخواد خب دوست من اگه ایشون پول هنگفت از من و شما نگیره چجوری بره خارج برا تفریح بابا یخورده بفکر این عزیزان هم باشین همه که مثل ما عادت به سرخ کردن صورت با سیلی ندارن بابا شما چه توقعاتی از این بیچاره دارین

    • هدهد

      بنظر من بهترین کاری که دولت میتونه بکنه واردات پزشکه از افغانستان کامبوج واریتره ست چون واقعا دیگه پزشکای ما نه کارایی دارند نه اخلاق حرفه ای پدر بنده در یکی از بیمارستانهابدلیل عدم برخورد اصولی وبی مسولیتی وکم کاری پزشک فوت شدن بنظر من مراکز آموزشی ابتدا باید بعد انسانی پزشکارا تقویت کنن بعد اونارووارد چرخه کارکنن

      پاسخ ها

      • فقیر

        با این وضعیتی که داریم جلو میریم طولی نخواهد کشید که این پزشکان ایرانی هم همه رو یتیم میکنن وهم ناقص و هم فقیر و هم
        بی آبرو!!!والا...

      • user

        توهین در هر حالی درست نیست پزشکان این کشور هایی که گفتی در بدترین شرایط و با کمترین امکانات دارن به مردم کشور هاشون خدمت می کنن و مسلما تا حالا تو کشورشون این فاجعه هایی که تو ایران به وجود میاد نیومده چون هنوز به اونجایی نرسیدن که تمام مشغله شون گرون شدن هزینه سفرشون به به کشور های اروپایی باشه

    • بدون نام

      خاک بر سر وزارت بهداشت ودرمان کنم خبر مرگتون بیتیید این کامنتها رو بخونید....چه وضعیه اخه
      باید ایران هم مثل استرالیا که پرستار از کشورهای دیگه جذب میکنه ، دکتر پرستار از بیرون ایران جذب کنه وقتی این قوم متوحش و متکبر از بیکاری به ...خوری افتاد شاید ادم بشن

    • مهدی

      حالا وقتش که انجمن صنفی پزشگان نسبت به افزایش تعرفه پزشگان به خاطر حسن رفتار اقدام نمایند

    • رمضان

      سال گذشته در اتوبان ذوب اهن تصادف شدیدی به وقوع پیوست مردم بی خیال از کنارش گذشتند من اونجا بودم متاسفانه قبلش تو پمپ بنزین گوشیم به سرقت رفت . به این جماعت اصفهانی گفتم اقایون گوشیتون رو بدید زنگ بزنم امداد جاده ای و پلیس کسی گوشی نداد متاسفانه بعد از 40 دقیقه با گوشی یک خانم که بچه لرستان بود تماس حاصل کردیم پلیس و امداد جاده ای امدند ولی چه فایده سه نفر فوت کردند . از لحاظ خسیس که خسیسند ولی محترمند .

    • بدون نام

      حالا خداوکیلی کدومتون حاضرید مفته برای کسی کار کنید همتون فردین بازی در میارید!
      چون دکتر شده باید فی سبیل الله کار کنه
      پول نداره میره مدد کاری بیمارستان رایگانش

    • شیخ رسول

      نظر اینجانب اینه که این دکتر و همدستاش رو بجای موش ازمایشگاهی مورد استفاده قرار دهند . این ناجوانمرد حروم لقمه رو بیارید در شبکه خبر به مردم معرفی کنید ازش بازجویی کنید که بزمجه این چه غلطی کردی . مگه بوی از انسانیت تبردی دد صفت تو رو باید حکم مفسد فی الارض برات صادر کنند با او ن عایشه همدستت برو زندگی نامه صدام را بخوان دیدی از کاخهای مجلل به کانال فاضلاب پناه برد در کانال هم امنیت نداشت . تو صدامی هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج