اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۱۵۷۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ایرانیان: کار صادقیان اصلا درست نبود

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از مطلب اینستاگرامی هافبک این تیم، گفت: کار پیام صادقیان اصلا درست نبود و از دست او گلایه دارم.

خبرگزاری مهر: رحیم ایرانیان درباره پُست اینستاگرامی پیام صادقیان برای خداحافظی از تیم نفت تهران با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: من این کار را نمی‌پسندم. هر بازیکنی قبل از آنکه تصمیماتش را در اینستاگرام و صفحات شخصی‌اش منتشر کند، باید به مربی و باشگاهی که او را به تیم آورده، احترام بگذارد.

وی افزود: پیام صادقیان باید قبل از این کار، با سرمربی تیم صحبت می‌کرد و بعد از آنکه به توافق رسید و تصمیم نهایی گرفته شد، آنرا علنی می‌کرد. من از صادقیان گلایه دارم و کارش درست نبوده است. من به این بازیکن زنگ زدم تا در این خصوص صحبت کنم ولی پاسخگو نبود.

سرپرست تیم نفت تاکید کرد: بازیکنی اگر نمی‌خواهد در تیم باشد اول باید به سرمربی و باشگاه نامه بزند و آنها را در جریان بگذارد.

ایرانیان درباره اینکه آیا با این تفاسیر صادقیان از تیم نفت جدا خواهد شد یا خیر، گفت: خیر، ایشان یک چیزی گفته است. تصمیم را سرمربی تیم می‌گیرد.

وی همچنین در خصوص اینکه باشگاه فولاد به دنبال جذب سیدجلال حسینی و آلویس نانگ بازیکنان تیم نفت است، گفت: هر باشگاهی اگر بازیکنان ما را بخواهد باید از راه قانونی وارد شود و با باشگاه نفت مذاکره کند نه بازیکن. تا الان هم هیچ نامه‌ای از باشگاه فولاد برای مذاکره با حسینی و نانگ به ما نرسیده است. ضمن اینکه لیست خروجی و ورود بازیکنان نفت هنوز مشخص نشده است.

سرپرست تیم نفت درباره دیدار این هفته این تیم با صبای قم، یادآور شد: صبا این هفته‌ها سرحال است و نتایج خوبی گرفته. بازی سختی با تیم صبا داریم و امیدوارم که برابر این تیم خوب ظاهر شویم.

ایرانیان در پایان درباره برنامه نیم فصل تیم نفت و برپایی اردو در کشور ترکیه، گفت: هنوز اردوی ما در ترکیه قطعی نشده است. احتمالا بعد از بازی با صبا سه روز تمرینات ما تعطیل شود و سپس تمرینات را شروع کنیم. باشگاه در تلاش است تا اردوی ترکیه را برگزار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صادقیان آدم بشو نی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج