۲۸۸۶۰۹
۵۰۸۴
۵۰۸۴
پ

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!

تابه حال توجه كرده ايد كه فضاي داخلي خانه و نحوه چيدمان اسباب و اثاثيه منزل ارتباط مستقيمي با افزايش انرژي شما در بدو ورود به منزل دارد؟

وب سایت تزئین: تابه حال توجه كرده ايد كه فضاي داخلي خانه و نحوه چيدمان اسباب و اثاثيه منزل ارتباط مستقيمي با افزايش انرژي شما در بدو ورود به منزل دارد؟ به عقيده طراحان داخلي يكي از مهمترين عواملي كه موجب تشديد نگراني و پريشاني حال فرد، پس از گذران يك روز كاري مي شود، حضور در فضايي است كه هيچ گونه هماهنگي در نوع چيدمان و رنگ آميزي آن ديده نمي شود.

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!

گرچه به نظر ساده مي آيد؛ ولي تناسب بين رنگ ديوارها با پرده و مبلمان و نيز نحوه دكوراسيون داخلی تاثير فوق العاده اي در شاد و سرزنده كردن آدم ها دارد. مشكل اصلي بيشتر خانه ها يكنواختي است.

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!

در اغلب خانه ها نقطه تمركز محل قرار گرفتن تلويزيون است كه چون معمولا در يك كنج خلوت قرار مي گيرد، افراد را از توجه و لذت بردن از ساير فضا محروم مي كند. ابتدا براي از بين بردن يكنواختي مركز توجه خانواده را تغيير دهيد. مبل ها را به جاي اينكه به ديوار تكيه دهيد، كمي به هم نزديك كنيد و يك قطعه فرش يا گليم به صورت قطري پهن كنيد با اين كار تمام توجه را از تلويزيون برداشته ايد.

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!

فراموش نكنيد يكي از مواردي كه باعث مي شود افراد خانواده از هم فاصله بگيرند و به اتاق هاي خودشان پناه برند، نبود فضاي گرم و صميمي براي گفت وگو است. البته اين بدان معني نيست كه تلويزيون را به طور كل از اتاق نشيمن حذف كنيد. تلويزيون را به جاي قرار دادن در كنج به مركز ديوار بياوريد به گونه اي كه در فاصله مياني دو كاناپه قرار گيرد.

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!

حتي مي توانيد در انتهاي اتاق دو طبقه چوبي نصب كنيد و از آن به عنوان ميز تلويزيون، كتابخانه و حتي قراردادن اشياي زينتي استفاده كنيد. قرار دادن گياه در بين كاناپه و قفسه ها نيز كمك بزرگي به تغيير روحيه افراد مي كند.

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!

تغيير ديگري كه براي رهايي از يكنواختي پيشنهاد مي شود، تغيير چيدمان آشپزخانه است. ميز ناهارخوري را از آشپزخانه بيرون آوريد و در فاصله بين اپن و محل قرارگيري مبلمان قرار دهيد. با اين كار محل اجتماع خانواده در زمان صرف شام را از فضاي سرد و يكنواخت آشپزخانه دور مي كنيد. گذاشتن آباژور بلند در فاصله بين اپن و ميز ناهارخوري در كنج ديوار نيز تاثير بسزايي در دلپذير كردن فضاي خانه از لحاظ نورپردازي خواهد داشت.

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!

عنصر رنگ را به هيچ وجه فراموش نكنيد. رنگ جادويي است كه مي تواند اتاق را از محيطي سرد و كسل كننده به فضايي گرم و صميمي متحول سازد. اولين عنصري كه در بدو ورود به خانه چشم را خيره مي كند، رنگ است. استفاده از رنگ هاي روشن مثل سبز، آبي و صورتي براي پرده؛ رومبلي، كوسن و حتي ديوارها مي تواند شادابي و سرزندگي مضاعف در انسان ايجاد كند.

از چیدمان تکراری خانه‌ام خسته شده‌ام!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج