جاباما
۲۸۹۶۱
۵۶۴ نظر
۸۸۰۴
۵۶۴ نظر
۸۸۰۴
پ

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

خیلی‌ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کار در منزل یا کسب و کار خانگی را اداره کنند. آیا شما دوست ندارید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر هنگفت داشته باشیدبدون این‌که از خانه‌تان خارج شوید؟ این ایده های آسان کار در منزل که در این جا می خوانید خیلی زود شما را به درآمد می‌رساند.

برترین‌ها: شاید در گذشته مشاغل خانگی و دورکاری، شغل‌هایی درجه دوم به حساب می‌آمدند، اما امروزه با شلوغی کلان‌شهر‌ها و پیشرفت روش‌های نوین ارتباطی، اینگونه مشاغل را می‌توان راهکاری درآمدزا برای افرادی دانست که از رفت و آمد دائم به محل کار فراری هستند.

شرکت‌های بزرگ ایران و جهان با بررسی فواید استخدام کارمندان دورکار، بسیاری از کاربران خود را بر اساس مهارت‌های لازم و به صورت پروژه و فعالیت محور استخدام می‌کنند. درواقع بر خلاف شغل‌های کلاسیک که بیشتر به زمان کاری توجه می‌شد، در مشاغل فریلنس و دورکاری، این موفقیت در انجام پروژه در کمترین زمان ممکن است که اهمیت پیدا می‌کند.

با این اوصاف با توجه به علاقه، تخصص و زمان آزاد روزانه، مشاغلی هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان کار در منزل، دورکاری و حتی کارآفرینی‌های خانگی در نظر گرفت. شغل‌هایی که می‌توانند از بسیاری از شغل‌های روزمره و همیشگی ما پردرآمدتر و جذاب‌تر باشند.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که از روش‌های سنتی کاری با زمان‌بندی‌های فشرده خسته شده‌اید، با ما در برترین‌ها همراه باشید تا شاید بتوانید شغل آینده خود را از میان مشاغل خانگی و تخصص‌های معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید.

نویسندگی، ترجمه و تولید محتوا

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

یکی از مشاغلی که بسیاری از علاقه‌مندان به مباحث هنری، فرهنگی، علمی و فناوری به آن روی آورده‌اند، تولید محتوا است. تولید محتوا می‌تواند در راستای ترجمه متون خارجی باشد و یا حتی ترکیبی از خلاقیت فردی و اطلاعاتی که می‌توان از اینترنت کسب کرد.

فرد علاقه‌مند به این شغل باید با زبان‌های خارجی، استفاده از وب، برنامه‌های ویرایشگر عکس و البته روش‌های صحیح نوشتار فارسی آشنا باشد. اگر در گذشته وبلاگ‌نویسی کرده‌اید و یا دستی به قلم دارید، تولید محتوا شغلی درامدزا و جذاب برای شما به حساب می‌آید.

بسیاری از وب‌سایت‌های مشهور به دنبال افرادی هستند که بتوانند محتوا جذاب و خواندنی را برای آن‌ها تهیه کنند و می‌توان این موضوع را تایید کرد که در صورت وجود این تخصص در شما، درآمد لازم و شغل موردنظر چندان دور از دسترس نیست.

هرچند ممکن است در ماه‌ها و سال‌های اولیه با کمترین میزان پرداختی روبرو باشید، اما با پیشرفت متون و ساخت رزومه کاری، درآمد شما نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر به نویسندگی، ترجمه و تولید محتوا برای وب‌سایت‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا لپ‌تاپ را روشن کنید و درباره موضوع مورد علاقه خود بنویسید. هیچکس بهتر از خود شما نمی‌تواند کیفیت نوشتاری شما را بررسی کند.

طراحی گرافیکی، ویرایش عکس و ویدیو

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

طراحی و ویرایش، مجموعه‌ای از فعالیت‌های مختلف است که به طور کلی در زیر مجموعه گرافیک و گرافیک رایانه قرار می‌گیرد. اگر به طراحی و ادیت فایل‌های ویدئویی و گرافیکی علاقه دارید، یادگیری این هنر می‌تواند آینده شغلی شما را حتی از راه دور تضمین کند.

در نظر داشته باشید که شاخه‌های مختلف این رشته از جمله طراحی، گرافیک رایانه، طراحی وب، شخصیت سازی، ویرایش عکس و ویرایش ویدیو، هرکدام بازار کاری متفاوت و درامد‌هایی مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهند.

با داشتن علم و تخصص لازم در این زمینه، بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری، وب‌سایت‌های فریلنس، شبکه‌های اجتماعی و حتی محیط‌های آموزشی از راه‌دور، می‌توانند به عنوان یک بازار هدف پر سود در نظر گرفته شوند.

البته این موضوع را باید در نظر داشته باشید که یادگیری هرکدام از شاخه‌های گرافیک می‌تواند ماه‌ها زمان ببرد و بهتر است در این مسیر به صورت همزمان سطح زبان انگلیسی خود را نیز گسترش دهید تا بتوانید از منابع در دسترس و به‌روز انگلیسی نیز بهره ببرید.

برنامه‌نویسی، طراحی وب، طراحی برنامه‌های موبایل

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

برنامه‌نویسی چه در ساختار طراحی وب قرار بگیرد و چه در شاخه‌های پیشرفته‌تر مد نظر شما باشد، می‌تواند به شغلی خانگی و پردرآمد تبدیل شود. در نظر داشته باشید که شاخه‌های مختلف برنامه‌نویسی از جمله برنامه‌نویسی موبایل به ماه‌ها و سال‌ها تجربه و تلاش نیازمند است.

هرچند پس از یادگیری این تخصص دیجیتال، شما با دنیایی از فرصت‌های شغلی داخلی و خارجی روبرو خواهید شد که درآمد بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

وب‌سایت‌های فریلنس و دورکاری داخلی و خارجی، راه ارتباط سریع کاربران با برنامه‌نویسان است. از سوی دیگر بستر‌های فروش محصولات دیجیتال مثل مارکت‌های مختلف اندروید نیز می‌تواند به یک درآمد دائمی برای برنامه‌نویسان تبدیل شود.

باید به این موضوع دقت داشته باشید که اولین قدم برای یادگیری برنامه‌نویسی، تقویت زبان‌انگلیسی و استفاده از منابع جدید خارجی است. منابعی که حتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارند و می‌توان با چند کلیک ساده از آن‌ها بهره برداری کرد.

درآمد کلی رشته‌های مختلف برنامه‌نویسی از بسیاری از مشاغل کلاسیک و زمان‌گیر بیشتر است و می‌توان این فعالیت را از پشت میز اتاق به بهترین شکل ممکن انجام داد. هرچند سختی مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، بسیاری از علاقه‌مندان به مشاغل خانگی را به رشته‌های دیگر سوق می‌دهد.

تایپ مقالات، کتاب‌ها و جزوه‌ها

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

اگر زمان و انرژی کافی برای یادگیری یک تخصص جدید را ندارید و قصد دارید در کمترین زمان ممکن به درآمدزایی برسید، انجام پروژه‌های تایپ می‌تواند مشکل شما را به صورت کوتاه مدت حل کند. هرچند درآمد پایین این شغل اینترنتی باعث شده تا عملا نتوان به آن به عنوان شغل اول نگاه کرد.

بسیاری از وب‌سایت‌های ترجمه، دانشگاهی، انتشاراتی‌های مختلف و حتی کافی‌نت‌ها، نیاز به افرادی دارند که با سرعت و دقت بالا، متون دستی را به متون تایپ شده تبدیل کنند. از سوی دیگر تایپ متون انگلیسی در سایت‌های خارجی نیز درآمد دلاری مناسبی را برای شما کسب خواهد کرد.

مدت زمان زیادی برای یادگیری تایپ ۱۰ انگشتی فارسی و انگلیسی لازم نیست و بعد از مدتی و با مشاهده چندین ویدیو آموزشی، شما به سرعتی قابل قبول در این زمینه خواهید رسید.

بازاریابی و فروش اینترنتی

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

با ورود شبکه‌های مختلف پیام رسان و اجتماعی به زندگی شخصی ما، شکلی جدید از بازاریابی نیز به زندگی ما ورود کرد. اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک، توئیتر و حتی شبکه‌های اجتماعی داخلی، همه و همه می‌توانند به بازار هدف بسیاری از شرکت‌ها و گروه‌های اقتصادی مختلف تبدیل شوند.

با این اوصاف اگر شما بتوانید به هر نحوی در فروش محصولات مختلف نقشی داشته باشید، می‌توانید درآمدی مناسب را نیز کسب کنید. این فروش می‌تواند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی صورت بگیرد و یا حتی با استفاده از برنامه‌های تبلیغاتی مثل دیوار و شیپور، برای شما درآمدزایی کند.

بسیاری از بازاریابان اینترنتی ملک و خودرو، گروه‌های تبلیغاتی مرتبط با وب‌سایت‌های مشهور فروش مثل دیجی‌کالا و حتی کانال‌های شخصی فروش در وب‌سایت‌های مختلف و پیام‌رسان‌ها، درآمدی بسیار بیشتر از شغل‌های سنتی و کلاسیک دارند. با این حال مقداری خلاقیت و تجربه برای بازاریابی لازم است، اما می‌توان راز و رمز این فعالیت اقتصادی را در کمترین زمان ممکن آموخت و به درآمدزایی رسید.

صفحات شبکه‌های اجتماعی چه شخصی باشند و چه مرتبط با موضوعی خاص، با دارا بودن جذابیت‌های لازم با جذب کاربران اینترنتی همراه خواهند بود. در نظر داشته باشید که شاید داشتن یک کانال و پیج از دور ساده به نظر برسد، اما در عمل نیاز به پیگیری و تلاش روزانه زیادی دارد. تلاشی که البته از درون خانه و به صورت دورکاری امکان پذیر است و نیازی به یک بنگاه اقتصادی خاص ندارد.

آشپزی و شیرینی پزی

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

بازار فروش مواد غذایی سالم خانگی آنچنان داغ است که می‌توان یک آینده شغلی مناسب را در آن پیش‌بینی کرد. در صورتی که در زمینه‌های مختلف آشپزی و شیرینی‌پزی تخصص دارید، می‌توانید با استفاده از سیستم‌ها و شبکه‌های فروش مواد غذایی و برنامه‌های در این زمینه، محصولات با کیفیت خود را به دست مشتری برسانید.

شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام نیز می‌توانند منبع ساده و بدون هزینه برای به نمایش گذاشتن غذا‌ها و شیرینی‌های شما باشند. بسیاری از مردم از غذا‌های رستورانی خسته شده‌اند و وقت کافی برای پخت غذا را نیز در اختیار ندارند. از این رو می‌توان پیش‌بینی کرد که یک غذای سالم خانگی، با اقبال عمومی روبرو شود.

کمی خلاقیت و البته تجربه لازم در زمینه فروش محصولات می‌تواند به کمک یک آشپز حرفه‌ای بیاید. برای مثال پخت و فروش مواد غذایی حیوانات خانگی، پخت شیرینی و کیک مراسم‌های خاص و حتی اضافه کردن غذا‌های قدیمی و فراموش شده به منو خانواده‌ها، از جمله مواردی است که با استقبال عمومی کاربران روبرو شده است.

خیاطی و طراحی لباس

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

خیاطی یکی از شغل‌های بسیار قدیمی بازار فعالیت‌های خانگی است که با حضور شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های اینترنتی، درآمد بیشتری را نیز نصیب هنرمندان این رشته کرده است.

با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانید محصولات و طراحی‌های جدید خود را در کمترین زمان ممکن در سراسر جهان نمایش بدهید. از سوی دیگر فروشگاه‌های آنلاین نیز به بستری مناسب برای فروش محصولات شما تبدیل شده اند.

بسیاری از افراد هستند که محصولات خود از جمله ساده‌ترین شکل‌های خیاطی مثل بالش و کوسن تا لباس‌های شب پیچیده را در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسانند. یک همکاری درآمدزا که به هزینه‌ای ناچیز را برای راه‌اندازی نیازمند است. هرچند باید این موضوع را در نظر داشت که یادگیری خیاطی به سال‌ها تجربه در این زمینه نیازمند است.

ساخت و فروش صنایع دستی

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

صنایع دستی و سنتی ایرانی و بین‌المللی، بازاری مناسب در ایران و جهان دارند. چه هنر شما در زمینه چوب باشد، چه سفال و چه دیگر محصولات فرهنگی و هنری، می‌توان انتظار داشت که با استفاده از بازار‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، درآمد کافی را در اختیار شما قرار دهد.

یادگیری بسیاری از صنایع دستی، هزینه چندانی ندارد و تنها به کمی خلاقیت و پشتکار نیازمند است. در صورتی که به فعالیت‌های هنری خانگی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمینه‌های مختلفی مثل خراطی، سفال‌گری، شمع‌سازی، عروسک دوزی، ساخت زیورآلات، چرم دوزی و فرش بافی را مد نظر قرار دهید.

البته یادگیری اصول اولیه فروش اینترنتی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند درامد شما را تا حدود زیادی افزایش دهد. تلگرام، اینستاگرام و بستر‌های فروشی مثل فروشگاه‌های آنلاین اینترنتی ایرانی و بین‌المللی، درامد تومانی و دلاری زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند. بسیاری از صنایع دستی ایرانی، محبوبیت زیادی در سطح جهان دارند.

تولید و بسته‌بندی مواد غذایی

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

تولید ترشیجات، خیارشور و دیگر مواد غذایی اولیه مثل سبزیجات پاک شده در صورتی که در محیطی بهداشتی انجام شود، می‌تواند درآمدزا باشد. در نظر داشته باشید که بسیاری از تولیدات خانگی نیازمند دریافت مجوز کارگاه خانگی تولیدی هستند که در اغلب موارد از دریافت مالیات معاف هستند.

علاوه بر این در صورت دریافت این مجوز می‌توان از وام‌های کارآفرینی نیز استفاده کرد. بسته بندی مواد غذایی مثل حبوبات، سبزیجات، قند و شکر نیز می‌تواند درامدی نسبی را نصیب افرادی کند که به کار در منزل علاقه‌مند هستند.

پرورش گیاهان خانگی و دارویی

شغل‌هایی برای علاقمندان به کار در منزل

با توجه به آلودگی هوای کلان‌شهرها، بازار خرید گیاهان خانگی داغ‌تر شده و می‌توان انتظار داشت که پرورش این‌گونه گیاهان، با فروشی مناسب روبرو شود. البته باید به این موضوع دقت داشت که پروسه یادگیری این شغل خانگی ممکن است کمی وقت‌گیر و البته خسته کننده باشد.

گیاهان خانگی به تغییرات آب و هوایی حساس هستند و بهتر است پیش از شروع به این کار، مطالعات لازم را در این زمینه انجام دهید تا با مشکلات کمتری در دوران پرورش گیاهان روبرو شوید.

پرورش کاکتوس، قارچ و گیاهان دارویی مثل جوانه کلم بروکلی نیز در سال‌های اخیر با محبوبیت بیشتری روبرو شده که می‌تواند درآمد کافی را نصیب اینگونه شغل‌های خانگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرحناز دانشور

      در مورد كار در منزل خانمهاي خانه دار پيشنهادي بدهيد ممنون

      پاسخ ها

      • سجاد

        سلام
        شما ماتونید کار تابلو فرش و قالیبافی را به روش مدرن شروع کنید البته اگر حوصله دارید.
        نسبت به سطح سوادتون باید کار در منزل متناسب اتخاذ کنید تا خستگی روحی برایتان نداشته باشد.
        موفق باشید

      • مینا

        سلام من در چرم دوزی مهارت دارم وکیف های چرم قشنگی میدوزم امکانش هست جایی رو برام معرفی کنید ؟که کارشون رو توخونه بتونم انجام بدم

      • صادق

        لینک زیر سایت تبلیغاتی خارجیه هرروز 150 دلار ازش میتونید دربیارید تو سمت چپ قسمت بالا ریجستریشن رو بزنید با ایمیل معتبر. اگه سایت باز نشد با فیلتر شکن

      • بدون نام

        اخه چرا چرت و پرت میگید اینا که نود درصد کارا برای کشورای خارجیه.

      • Sami

    • رها

      دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریتم. استعداد زیادی دارم و روابط عمومی بالا.چه کاری برایم مناسب است؟

      پاسخ ها

      • نیما

        سلام یک سوال داشتم
        اموزش هم میدید من خیلی دوست دارم چرم روزی یاد بگیریم

      • رضا

        من یه کار خ ب در منزل و هرجاباشه سراغ دارم جهت اطلاعات بیشتر تو تلگرام پی ام بدین۰۹۳۶۰۰۶۰۷۳۸

      • Chokan

        ✔جذب در شرکت IT حضور مجازی✔

        شرکت نودینو به عنوان یک شرکت

      • Sami

      • مهدیه ریاضت

        من ایمیل ندارم خانوم شکست خورده بادوفرزند خردسال جویای کاردرمنزل بسته بندی میشه کمکم کنید ثواب داره به خدا منم مثل خواهران.

      • شریفی

        هر کس که بیکاره و انگیزه و توان داره و خیلی فعاله می تونه با من تماس بگیره می تونم کمکش کنم
        0933-367-28-83
        0912-0-602-682

    • بیتا

      با سلام
      ذر مورد اشپزی که گفتین از کجا بایذ شروع کنم؟لطفا راهنمایی کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از خونه

      • حححح

        خونه

      • بدون نام

        آشپزخونه

      • بدون نام

        از پشت گاز

    • فائزه

      من ارشدشيلاتم........كمكم كنين كاري پيداكنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به دانشگاه گردشگران بنیاد بروید و دوره آشپزی را در انجا تجربه کنید

      • بدون نام

        پرورش ماهی بزن

      • شریفی

        من تو کار تجارتم اگه خاستید می تونم کمکتون کنم
        0912-0-602-682

    • فاطمه

      من زیاد کار نکردم اما حدود5 سالی بوده بعد از بارداری ناچار شدم خونه بشینم کلا تجربم اینو میگه تو جامعه ما خانوما اگر مجبور نیستن کار نکنن فقط براشون یه تن خسته میمونه بهتره با چیزای دیگه خودشونو سرگرم کنن اگرم مجبورن که دیگه راهی نیست

    • مینا

      من بیکارم دوست دارم کاری توی خانه داشته باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من کار سراغ دارم

      • مریم

        سلام ، اقای یوزر میشه بگید چه کاری سراغ دارید ؟
        من خودم تایپیست هستم ، طراحی کارت و یزیت و طراحی بنر هم دارم یاد میگیرم ، فتوشاپو و پاورپوینت هم بلدم ، میشه راهنمایی کنید ؟

      • مریم

        برو به این سایت خیلی خوبهhttp://minikar.com/signup.php?REF=ZWxlbmFiYWtraHNoaUBnbWFpbC5jb20=

      • عباس

        اگر خیاطی بلد هستی من کار خیلی دارم

      • بدون نام

        کجامیشه به ماهم بگیدخیلی به این کاراحتیاج دارم ممنون

    • فاطمه

      دوسدارم کاری درخانه داشته باشم

    • صادق صادقی

      با سلام
      اینجانب علاقه مند به همکاری در زمینه بازار بورس
      را دارم در صورت صلاح دید راهنماییم کنید
      با تشکر

      پاسخ ها

      • عباس عبداللهی

        لطفا مرا هم راهنمایی کنید.متشکرم

    • وحید

      سلام مدتی هست بیکار شدم.دانشجوهستم وکارت پایان خدمت ندارم.با این شرایط جایی قبول نمیکنن که کار کنم.رشتم برق وقدرت هست.خودم تکنسین هستم.از دستگاهای هیدرولیک وپنوماتیک یه چیزهایی حالیم هست.حالاکمکم کنید با این شرایط کار پیدا کنم یا این که در منزل مشغول به کار بشم.ممنون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عمو رحیم موفق باشی

      • fjcj1995g@gmail.com

        با من تماس بگیرید
        0933672883

    • فاطمه

      میشه کاری برام پیداکنیدکه بشه توخونه انجام داد

    • بدون نام

      انجام ترجمه

      پاسخ ها

      • حیدرنژاد

        من می توانم متون دشوار عربی را به فارسی ترجمه کنم. ضمنا تصحیح متون و نگارش مقاله و پایان نامه را هم انجام می دهم. حوزه کاری من ادبیات و عرفان است.09197744839

    • فریبا

      من بیکارم دوست دارم کار در منزل داشته باشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازدواج کن عزیزم

      • بدون نام

        متاسفم واست با این طرز فکرت!! ازدواج چه ربطی به کار داره؟!

    • سحر آتشانی

      من الان مشغول به کار هستم ولی شغلم رو دوست ندارم. دوست دارم کار تو خونه داشته باشم در ضمن من جامعه شناسی خوندم کجا میتونم کار پیدا کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی جامعه

    • پریسا

      باسلام
      کارمندیکی از ادارات دولتی هستم با 7سال سابقه کار ولی از اینکه هر روز سر ساعت مشخصی از خونه خارج بشم وکار تکراری انجام بدم خسته شدم لطفا کمکم کنید که یه کار پرتنوع پیدا کنم درضمن رشته تحصیلی من مدیریت بازرگانی هست ومدرک عکاسی هم دارم باتشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشی دلت زده

      • بدون نام

        مدیریت عکاسی یا عکاسی بازرگانی بکن

    • اکبر حکیمی

      کاشت زعفران گلدان درتهران

      پاسخ ها

      • ماریا

        سلام.میشه منو راهنمایی کنید

      • بدون نام

        بیشتر توضیح دهید

      • عباس عبداللهی

        ساکن شیرازم.علاقه به کاشت زعفران در خانه دارم.ممنونم

      • امیدم

        سلام.ساکن‌هرمزگانم کمکم‌کنیدتابتونم زعفرون پرورش بدم

    • سعیده

      با سلام
      من لیسانس ریاضی کاربردی دارم میخواستم ببینم شما چه کاری تو محیط اینترنت به من معرفی میکنید؟
      با تشکر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید آموزش ریاضی

    • بدون نام

      سلام کاراینترنتی در خانهپیشنهادکنید ممنون

    • مهشید

      با سلام
      من لیسانی کامپیوتر دارم میخواستم ببینم شما چه کاری تو محیط اینترنت به من معرفی میکنید؟
      با تشکر

    • فاطمه

      سلام
      ترم اخر IT ام. کار در منزل می خاهم.کار با کامپیوتر ،اینترنت و...
      مرسی

      پاسخ ها

      • حامد

        شما میبونید سایت طراحی کنید. که خودش درامده. ودر محیط سایتتون .تبلیغ ازشرکتهای بزرگ داشته باشین.

    • ماریا

      سلام .من دانشجو هستم.آشپزیم خیلی عالیه. عکاسی هم بلدم دوربین دیجیتال هم دارم.لطفا منو راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عروسي كن.يه خانم خانه دار تحصيلكرده كه از هرانگشتش هنر ميباره

      • مهدی

        ببینید الان این بنده خدا که راه افتاده و به هرکی میرسه پیشنهاد میکنه که ازدواج بکنه نمونه خوبی از یک فرد بیکار هست که برا خودش کار پیدا کرده.

      • مهناز

        سلام اقا مهدی افرین خیلی نظر جالبی دادی کلی خندیدم با این نظر با حالت

      • سحر

        :) خیلی با حال جواب دادی آقا مهدی :))

      • سعید

        بنده خدا بیکاره دنباله کار مشکل داره نیاز داره شما مگه انسان نیستید مسخرش میکنید خودتونو بزارید جای اون بنده خدا واقعا دلتون خوشه یعنی خوسی زده زیر دلتون

    • بیکار

      سلام من دانشجوی هوشبری هستم خرج و مخارجم زیاده میخواستم یه شغل تو خونه یا هرجایی داشته باشم تا کسب درآمد کنم خواهش میکنم راهنمایبم کنین ممنون

    • بیکار

      سلام
      من دنبال یه کاری در منزل میگردم لطفا راهنماییم کنید.

    • بدون نام

      سلام من کارشناسی ژنتیک دارم دنبال کار میگردم ......

    • حمید

      من بیکارم میخواستم یه کار در منزل بهم ارایه کنید

      پاسخ ها

      • ارزو

        تنبل نرو به سایه
        سایه خودش می آیه

      • علی

        این خانم انصافا جواب خوبی بهت داده. ماشالله تو یه مردی واسه خودت. برو دنبال کار بگرد یه کم قکر کن و با دیگران هم مشورت کن مطمئن باش کار پیدا میشه. موفق باشی.

      • بدون نام

        ببین چی بلدی و به چه کاری علاقه داری. وقتی به بقیه می گی برام کار پیدا کنید یعنی خودت را بردۀ بقیه کردی.

    • شقایق فرهود

      من ارشد منابع طبیعی هستم سه ساله که دفاع کردم و دنبال کار میگردم خواهش می کنم میشه من را برای پیدا کردن کار راهنمایی کنید

    • فاطمه

      من هم کارشناسی امار دارم اما متاسفانه بعد 4سال هنوز بیکارم به این نتیجه رسیدم کار درمنزل انجام بدم لطفن من را راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • امین

        سلام
        فکر کنم شما بتونی ریاضی به صورت خصوصی تدریس کنی
        درآمد خوبی ام داره
        موفق باشی

    • نگار نیک زاده

      من میخوام برای مامانم یه کار پیدا کنم لطفا مادرم را راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نمیدونم کجای مامانم درد می کنه لطفا یک دارو بهش بدهید! آخر این هم سواله خواهر من؟

    • وحید

      بدبختانه کسانی که مدرک هم دارند برای کار بیرون باید آشنا داشته باشند وگرنه یا باید بیگاری کنند یا بیکار باشند

      با اینکه هزارجور کار در منزل تا حالا معرفی شده ولی هیچ ارگانی یا هیچ شرکتی (مثل خیلی از شرکتهای غربی) به فکرش نرسیده که بیاد بانی این کارها بشه. کاش یه روزی خودم بتونم همچین کاری رو بکنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم دلم میخواد یه همچین کاری رو بکنم ولی نمیدونم چه جوری. خودم فوق لیسانس هستم و توی دانشگاهها ساعتی تدریس میکنم نیاز چندانی به درآمد ندارم اما وقت آزاد زیاد دارم و دلم میخواد یه کاری واسه اینهمه بیکار انجام بدم

      • الهام

        سلام، من دارم یه همچین کاری رو شروع میکنم ولی در ابتدای راهم، اگه دوست داشتین با هم همفکری کنیم

      • Sh

        سلام الهام جان، من هم علاقه مندم که برای شروع این کار، می تونم بپرسم طرح شما چطوره؟

      • بدون نام

        سلام منم یه ایده برای همکاری و سازمان دهی بیکاران دارم اگه تمایل به همکاری دارید ایمل بزنید saye_net@yahoo.com

    • سپیدار

      با سلام
      من لیسانی کامپیوتر دارم میخواستم ببینم شما چه کاری در منزل به من معرفی می کنید؟
      با تشکر

    • رضا

      سلام من بیکارهستم ومیخواهم یک کاردرمنزل بهم پیشنهادکنید

      پاسخ ها

      • عطا

        قالی بافی

      • بدون نام

        همین بابلایی ها یا چیزی شبیه اونها

    • سهیلا بابایی

      از بیکاری وروزمرگی خسته شدم دیپلم کامپیوتر دارم وخانه دارم شوهرم درامد کمی داره ومیخوام درامدی از خودم داشته باشم

    • سمیرا فرهمند کیان

      لیسانس ادبیات فارسی هستم جویای کار

    • عشقی

      سلام بنده 10 ساعت وقت خالی دارم مدرکم لیسانس معماری دارم هر کاری باشه در خدمتیم

      پاسخ ها

      • الهام

        باسلام، اگه هنوز هم وقت خالی دارین با هم بیشتر صحبت کنیم

    • مریم نمازی

      سلام من دیپلم فرش دارم 2تاتابلوفرش هم بافتم درحال حاضردانشجوهستم دوس ذارم 3ماه تابستان روکارکنم جویای کارهستم

    • عاطفه

      یعنی تو این دنیا و توی ایران همه چیز مسخره دروغ هست هیچی واقعیت نداره خودتونو مسخره کنید با روزی 30000 تومان در منزل کار کنید اینا سر کاری هست کذب و دروغ هست

    • زهرا

      به نام حق سلام ،با توجه به شرایط اقتصادی به دنبال کار در منزل یا کاری می گردم که بتونم منبع درامدی داشته باشم البته کار هایی مثل پرورش قارچ خوراکی ، بافت فرش ، تدریس و غیره رو تجربه کردم حتی چند نمونه کارهای روزنامه هم انجام دادم اما موفق نبودم واقعا به کمک احتیاج دارم با تشکر

    • ریحانه

      سلام من خانه دارم و جویای کار در منزل هستم اگر کاری سراغ داشتید به من معرفی کنید ممنون

    • فاطمه

      به نام حق دانشجوی کاردانی رشته ی حسابداریم به دنبال کاری نیمه وقت هستم لطفا کمکم کنید

    • بدون نام

      با سلام.پروژه برای اجرا سراغ دارین.با رزومه خوب

    • بدون نام

      با سلام.پروژه برای اجرا سراغ دارین.با رزومه خوب

    • داریوش شفیع

      با سلام
      دانشجوی ترم آخر حسابداری البته 3تا درس مونده.
      کار ساختمون سازی هم دارم و سررشته دارم.
      هر کاری باشه در خدمتیم

    • کارشناس تحولات

      این مطالب بیشتر برای خارج از کشور استفاده داره انگار ترجمه شده بود آخه توی ایران ما کسی به مشاور تلفنی پول نمیده هن.ز فرهنگش نیامده

    • زهرا

      من خانومی هستم خانه دار. که دوتا فرزند دارم و شوهرم بیمار است.. میخواهم کاری در منزل داشته باشم...

      پاسخ ها

      • نهال

        کارهای دستی مثل خیاطی قالیبافی

    • فرزانه

      آقا من مامانم بیکاره هیچ هنریم نداره چیکار کانم که یه درآمدیم داشته باشه از ای بیکاریم دربیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکی به من یه راه پیشنهاد بده

      پاسخ ها

      • علی

        آشپزی بلد هستند بصورت پاره وقت(3 ساعت در روز)

      • شمه

        یص

    • بردیا

      سلام ...دانشجوی ترم آخز مترجمی زبان انگلیسی هستتم و به کار ترجمه علاقه دارم......ممکنه راهنماییم کنید یا سایتی بهم معرفی کنید که اینترنتی ترجمه کنم...چند تا سایت سر زدم اما فعال نبودن...ممنون میشم جواب میلم ارسال بشه....اگر امکان داره

      پاسخ ها

      • مهشید

        olink.ir
        این سایت اکیه! ;) برو قسمت دپارتمان ترجمه- استخدام فوری مترجم، یه فرم واست میل میکنن پر کنش بعد چند روز بعد ازمایشی یه صفحه رو ترجمه میکنی اگه نمره بالایی اوردی استخدام میشی! یکی دو هفته ای طول میکشه اما :D

    • ستاره

      اینجا دنباله کار نگردید تو ایران تا مثه حمال کار نکنی به پول نمیرسی

    • shahram

      سلام من 50 میلیون تومان پول دارم می خوام یه تولیدی بزنم جا هم دارم ، به نظرتون چی کار میشه کرد که سودش هم خوب باشه توی یه شهر کوچیک ممنون میشم اگه کمکم کنین .

      پاسخ ها

      • NAHID

        فعلا بهترین کار اینه یک حساب جدید در بانک مسکن افتتاح شده که پنجاه میلیون بذاری بعد سه سال سه برابر پول میدن. این کار نیست ولی تولیدی بزنی پول در نیاد پولت رفته یا بیایی با هم در کرج یک تولیدی مانتو بزنیم با نصف پولت

    • zahra sadat mirvakiki

      سلااام
      من امسال سال کنکورمن.ینی پیش دانشگاهی میخونم.شدیدا دوس دارم پول در بیارم.تا حالا یکی کار در منزلم کردم.پشتکارم خوبه اگه قابل بدونین.میشه ی کار در منزل پر درآمد بهم بدییین؟؟؟اگه میشه لطفا برام ایمیل کنین جونکه دیگه نمیتونم بیام تو سایت
      ممنوووووونم

      پاسخ ها

      • ناهید

        امسال فقط درس بخون حتی اگر فقط نان خشک میخوری

    • نازی

      سلا عزیزان خدا بهم استعدادزیادی داده منتهی برای هر کار هنری استعداد دارم خیلی دوست دارم مشوق و راهنمایی من باشید مثلا دوست داشتم درآمدم با کارای هنری زیاد باشه راهنمایی کنید

    • افرینش

      سلام لطفا راهنماییم کنید که چه کاری را می توانم در منزل انجام بدهم و درامدی برای خودم داشته باشم

    • محسن

      ای باباهممون سرکاریم

    • asal

      سلام لطفا کار مثل بسته بندی بهم معرفی کنید خیلی نیاز دارم کمکم کنید در منزل باشه خواهش میکنم پولش مهم نیس چقدر باشه فقط از غذا پختن و خونه تمیز کردن خسته شدم لااقل سرم گرمه .ممنون میشم کمکم کنید

      پاسخ ها

      • سبا غفوری

        من تو کار تولید مقنعه هستم.اگه یه چرخ خیاطی داشته باشی من بهت پارچه میدم تو خونه برام بدوزی.هر مقنعه 1000 تومان

      • رضا

        اگر نزدیک شهریار ساکن هستی من کار بسته بندی خشکبار دارم میتونی بیایی اینجا

      • مسعودی

        عسل جان اگه هنوز کار پیدا نکردی بگو کجا زندگی می کنی و چند ساعت وقت آزاد در روز داری؟

      • حسین

        کار بسته بندی خشکبار در شهریار میخام

      • طاهری

        سلام
        من خیاطی بلدم و خیلی خیلی به کار نیاز دارم.
        خانم غفوری پیشنهادتون برای من هم میشه؟

      • مریم

        سلام خانم سبا غفوری هنوزم تو کار تولید مقنعه هستین

    • مریم

      سلام . من دانشجوی رشته پزشکی هستم.می خوام کار کنم . دستم در تایپ کردن تنده. میخواستم بدونم که واسم کار تایپی در خانه پیدا میشه که بتونم بخشی از وقتم رو صرف تایپ کنم و در آمدی کسب کنم؟

    • محسن رضایی

      من بیکارم و تخصصم حلبی سازی است

    • sheyda

      سلام .من دانشجو رشته هنرم تابلو نقاشیم میکشم عکاسی هم بلدم دوربین دیجیتال هم دارم.لطفا منو راهنمایی کنید

    • مریم

      سلام .من یه کارپردرامدتوخونه میخوام.خودمم خانه دارم.لطفاراهنماییم کنین.ممنون

    • سبا غفوری

      من تو کار تولید مقنعه هستم .اگه کسی چرخ خیاطی داره و آشنایی کمی با خیاطی داره من میتونم پارچه بدم الگو بدم. برام مقنعه تو خونه بدوزه .خودم پارچه رو درب منزل تحویل میدم درب منزل هم تحویل میگیرم.هر مقنعه 1000 تومان.ولی کار تمیز میخوام .(تهران)
      اگر کسی مایل بود بهم ایمیل بزنه
      saba.ghafoori@gmail.com

      پاسخ ها

      • مچ گیر

        هر مقنعه 1000 تومن خسته نباشی خودت چند می فروشی

      • حمیده

        خیلی هم عالی سبا خانم مهربون
        اگه من تهران بودم حتما میومدم با شما کار میکردم.

      • ساناز

        صباخانوم من مایل به همکاری هستم.واسه کارمقنعه

      • الهه

        سلام صبا جون میشه شمارت روبدی تماس بگیرم باهات بره کار دوخت مقنعه

      • بدون نام

        سلام.من شهرستان شاهرودم چجوری مقنعه بدوزم

      • الهام

        سلام خسته نباشید اتفاقا کار خیلی خوبیه و من هم خیلی به کار نیاز دارم لطف یکنین بگین حچطور باهاتون تماس بگیرم

    • سیدمحمدرضا مرتضایی

      سلام.کارمند هستم کار درمنزل را برای بعدازظهرم در منزل درنظردارم لطفاراهنماییم کنید درضمن گول یک تبلیقات را هم خوردم و1500000تومان پساندازمراازدست دادم.والانهیچ پولی برای سرمیگذاری ندارم

    • ثریا

      من دانشجو هستم و یک شغل معمولی دارم واحتیاج به کاردرمنزل دارم اگرکارتایپ باشه میتونم انجام بدم بازم شما راهنماییم کنید

    • naeimeh

      من استعداد و علاقه ی زیادی به اشپزی و بافت مو دارم ولی نمی دونم چه جوری واز کجا شروع کنم.لطفا راهنماییم کنید.

      پاسخ ها

      • مرد

        منم استعداد در مسخره کردن دیگران دارم به نظر شما کاری گیرم میاد منم نمی دونم از کجا شروع کنم چند بار خواستم از شنبه شروع کنم ولی نمی دونم چرا شنبه نیومد

    • منا

      سلام
      توروخدا یه کار بهم پیشنهاد بدین یا منو به جایی مغرفی کنین کار اینترنتی مث طراحی وب بلد نیستم ولی احتمالا اگه برام توضیح بدین بازاریاب خوبی بشم
      خواااااااااهش میکنم کمکم کنین من به کار و درامدش واقعا احتیاج دارم
      با تششکر

      پاسخ ها

      • مرد

        چرا خودتو اذیت میکنی برو شوهر کن خواهش نکن

      • بدون نام

        .

      • سایه

        سلام من و همسرم کارهای هنری و دستی تولید میکنیم اگه دوست داشتی با هم همکاری کنیم

      • سایه

        در صورت تمایل به همکاری تماس بگیرید با تشکر 09192170612 گلسرخی

      • مسعودی

        منا جان اگه کار پیدا نکردی، بگو کدام منطقه زندگی می کنی؟ دوخت و دوز با دست بلدی؟ چند ساعت در روز می تونی کار کنی در منزل؟

    • حجت اله روان پرست

      کسانی که میخوان با وبلاگشون بازاریابی و کسب درآمد کنن میتونن به یکی از سایتهای زیربروند انشالله موفق میشن
      http://bziran.com/AdsAffiliate.php?AdsID=53976

      http://jadidtarinkala.com/AdsAffiliate.php?AdsID=53976

      http://IranianKala.com/AdsAffiliate.php?AdsID=53976

    • سيما

      بإسلام با أرزوى موفقيت اينجانب امادگى سفارش غذا بهترين كفيت براى شركتها وغيره دارم جهت سفارش ٠٩٣٥٨٥٣٠٧٣٨

    • علیرضا

      با سلام
      دنبال یه کار در منزل خوب هستم
      کس میتونه پیشنهاد بده

    • مریم محمدی

      سلام دنبال کار در منزل میگردم .دیپلم دارم/کار بسته بندی ودوخت ساده وچرخ دارم .خواهش میکنم کمکم کنید

    • زینب

      من شوهرم فوت کرده ویک پسر 4ساله دارم خیلی گشتم ولی کار پیدا نکردم هر کاری باشد انجام میدهم چون واقعا به پول نیاز دارم

      پاسخ ها

      • مسعودی

        سلام زینب خانم، اگه هنوز کار پیدا نکردین به این سوالا جواب بدین: 1) آیا دوخت و دوز دستی بلدین؟ مثل دگمه دوختن. 2)منزلتون کجاست؟ 3)چند ساعت در روز می تونین در منزلتون کار کنید؟

      • بدون نام

        سلام من كار دوخت ودوز دستي بلدم منزلمون قزوينه وبمدت 12 ساعت توانايي انجام كار دارم

    • علی

      سلام 40سالمه وکارمند دولتی با13سال سابقه هستم دوننده حرفه ای ماراتن هم هستم دنبال کار بعداز ظهر میگردم در همدان

    • سید محمد رضا جعفری

      من دستگاه پرس دارم ولی خالی مونده وکار نمیکنه اگه شما کار با دستگاه پرس سراغ دارید به من بگید تا کار کنم خودمم فعلا بیکارم جاهم دارم خودم باتشکر

    • بدون نام

      چقدر بیکار اینجا ریخته ! . منم بیکارم البته

    • زهرا

      سلام من بدجور دنبال کار می گردم وبهش نیاز دارم لیسانس روانشناسیم اما حاضرم کارکه تو خونه می شه انجام داد قبول کنم مثل بسته بندی .خواهشا دوستان راهنماییم کنیداهل زنجانم

    • زینب

      سلام سبا خانوم من چرخ دارم وخیاطی هم بلدم

    • عدنان

      گوه تو شانس من. همین روزا یا خلافکار میشم یا دزد یا خودکشی میکنم

    • هادی

      سلام من یه دفتر برای کارای دفتری و...دارم که الان خالیه من بعد خرید این دفتررو به اجاره دادم.اما میخوام خودم ادارش کنم اما دنبال یه کار دفتری خوب میگردم نمیدونم چه کاری شروع کنم؟

    • فاطمه

      من خانم 27ساله هستم ماشین دراختیاردارم دنبال کارمیگردم.محل زندگیمم نزدیک فردیس کرج هستش.راهنمایی کنید.

    • رضا

      من مغازه دارهستم کیف کفش میفروشم خیلی دوست دارم لابه لای کارم یه کار دیگه ای انجام بدم که کمک خرجم باشد لطفا کمکم کنید

    • سمی

      سلام.
      همسر من با یک عالمه وام و قرض و... بیکار شده از کامپیوتر و حسابداری خیلی اطلاعات به درد بخوری داره ولی مدرک نداره.
      سربازیم نرفته چیکار میتونه کنه؟؟؟
      خواهشا راهنمایی کنید.

    • رحمت

      سلام. من يك رانندم و همه مداركم تكميله ولي براي خريد كاميون پول كافي ندارمو خودتون هم ميدونيد تنها مشكل همين پوله راهنمايي كنيد لطفا

    • مریم

      سلام فوق لیسانس دارم اگر کار تایپی دارید انجام میدم متشکرم .

      پاسخ ها

      • مهسا

        اگر علاقه مند به کسب و کار اینترنتی هستید به من ایمیل بزنید
        rarebird71@yahoo.com
        بدون سرمایه تنها با داشتن کامپیوتر و اینترنت

    • هما

      salam khastah an linsns it hastam dost daram to khonah az tarigh computer daramad dashtah bashamnabshid m

    • امیر

      با سلام.قابل توجه خواهران و برادران مشهدی.پیشنهاد یه فرصت شغلی فوق العاده با درامد بالا به تعدادی از افراد با پتانسیل.جهت تمایل با این شماره تماس حاصل فرمایید09359994720

    • سارا نوایی

      سلام,من لیسانس فیزیک نظری دارم در تدریس ریاضی و فیزیک مهارت دارم,برای من کاری هست?

    • متین

      سلام کار در خانه اینجاست به تمام دوستان هر کی کار اینترنتی یخواد به این وبلاگ بره www.cherk0.roomfa.irدرامد من فعلا از این طریقه بعد از ثبت نام در سایتهایی که گفتم بگید تا سایتهای دیگر رو بهتون معرفی کنم

    • نگین نادری

      با سلام.من فوق دیپلم نرم افزار هستم و دانشجوی لیسانسم.به زبان انگلیسی و ترجمه و نرم افزار های گرافیکی و آفیس مسلطم. برای من کاری هست؟

    • راشین

      سلام من فوق لیسانس مدیریت صنعتی هستم .چه کاری پیشنهاد میکنین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه کاری پیشنهاد میکنین؟
        اانگار ما پیشنهاد کنیم فوری میره سراغش و موفق میشخ

    • mahsa

      سلام آقاي مسعودي من دوخت و دوز دستي بلد هستم و وقتم آزاده و اينكه منطقه 10 هستم (كميل/سلسبيل) ميخواستم كارمورد نظرتون رو بپرسم ممنونم

    • مریم

      سلام خوبید ؟ من دنبال کار در منزل هستم . از طریق اینترنت کار تایپ انجام میدم ولی درامدش خیلی کمه . اگه کسی کار تایپ داشت به وبلاگم سر بزنه www.type.blogdoon.com و www.typemaryam.blogfa.com . اگر هم دفتر فنی چیزی سراغ داشتید منو بهش معرفی کنید خیلی خیلی ممنون میشم .

    • رزا

      سلام .منم دنبال کار تووی منزل هستم.کار ترجمه وتایپ هم انجام دادم .تووی اهواز زندگی میکنم .کار بسته بندی هم اگه باشه حاضرم انجام بدم .لطفا راهنماییم کنید

    • شایگان

      سلام من لیسانس مترجمی دارم کاری هست که انجام بدم.

    • apachi

      باسلام.اميرم زنجان.كار كردن عار نيست خجالت كشيدن نداره.من همه كاري كردم تافقط درامد حلال داشته باشم.ازكارگري بگيرتادستفروشي و...-الانم 1ساله خدا دستموگرفته باديبلم كارمندشدم خداروشكر خيلي راضيم

    • بدون نام

      منم وضعم خیلی داغونه برام دعا کنین

    • سارا

      خشالت که با دیپلم کارمند شدی ماکه خودمونو کشتیم وهیچی نشدیم

    • مینا

      سلام به همه دوستان
      من سه ساله که ارشد فیزیک دارم
      دنبال کار هستم. چند جایی تا مرحله استخدام شدن پیش رفتم ولی موفق نشدم (فقدان بند پ). علاوه بر تخصص تو رشته درسیم کار تایپ /تحقیق و هر کاری که با اینترنت و کامپیوتر سر و کار داشته باشه می تونم انجام بدم. پیشاپیش از راهنماییتون تشکر می کنم

    • hami

      متاسفم از اینکه این همه بیکار داریم

    • خانه دار

      سلام اقا یا خانم مسعودی شما تلفن اعلام نکردید من هم کار در خانه میخواهم دگمه دوزی وازاین جور کارها منطقه میدان قیام هستیم لطفا ببگید چه کاری وتلفن بدهید انشاالله اینهایی که در این سایت مردم را راهنمایی میکنند خداوند خیرشان بدهدکنی

    • امیر

      سلام فوق لیسانس کشاورزی-مهندس گیاه پزشکی هستم. 09169717288
      دارای مدرک های زیادی هستم کامپیوتر و زبان وقارچ خوراکی وکود و کرم ورمی کمپوست تجربه کارشناس شرکت ها اما علاقه ای به کارهای کامپیوتری و... ندارم
      وبسیار هنر مند و کارهای مانند عروسک سازی وجعبه سازی را بلدم و برای عید چند عروسک با لباس محلی به اقوام و بچه هاشون برای دکور هدیه دادم. لطفا راهنماییم کنید
      با سپاس
      amrollah.mousavi@yahoo.com

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظر من همین شغل عروسک سازی را به صورت حرفهای ادامه بدید شغل پر درامدی خواهد بود وسرمایه زیادی نیاز ندارد

    • ناشناس

      خانم صبا غفوری لطفا بگویید چطور با شما تماس بگیرم ایمیل بلد نیستم

    • ناشناس

      سلام آقای امیر لطفا برای کسی که میخواهد کار پرورش قارچ را شروع کند بگویید کار قارچ وجعبه سازی سود ندارد ؟؟

    • مریم

      سلام من خانه دارهستم استعداد کارهای هنریم خوبه، بدون رفتن به کلاسی طراحی میکنم واسه خودم و همسرم لباس میدوزم ولی کار بیرون داشتن و کسب درامد یک چیز دیگست

    • بیگدلی

      سلام
      مدیریت سایت چرا پیام قبلی من منتشر نشد. به چه دلیل؟ لطفاً جوابگو باشید.

    • زهره

      من تمایل به کارمقنعه دوزی دارم لطفا تماس بگیرید۰۲۱۳۳۴۷۷۵۸۶

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا تماس بگیرید!
        تودنبال کاری تو باید تماس بگیری

    • رضا

      خانم جهت امور منزل و آشپزی نیمه وقت جنت آباد اگه کسی هست لطفا ایمیل بدید alireza10342@yahoo.com

    • زهره

      صبا خانم لطفا شماره جهت هماهنگی اعلام نمایید

    • نوید

      با سلام و تبریک سال نو من در زمینه وسیقی فعالیت دارم دونبال کاری در منزل میگردم امید وارم تا از کمک شما بتونم استفاده کنم مرسی

    • لیلا ثریاصفت

      با سلام..من کار ترجمه و تایپ می توانم انجام دهم

      شماره من نیز 09382253507 می باشد

      ممنون

    • بدون نام

      ممنون از از اینکه به فکر مایین. خدا قوت. امیدوارم همتون کار پیدا کنید. من یه کاری می کنم واسه خودم.

    • منصوره

      سلام من مهندس کشاورزی هستم و به خاطر بچه هام خانه دار وجویای کار در منزل هستم ممنون میشم که اگر کاری هست معرفی کنید

    • مجید

      سلام آقا رضا من نزدیک شهریار هستم ایا میشود در خانه کار کنم

    • امیرحسین

      هیچ کاری نیست
      خدایا منو بکش

      پاسخ ها

      • mahsa

        سلام به همه
        اگر علاقه مند به کسب و کار اینترنتی یا داشتن شغل دوم یا دانشجوهستید تنها با یه کامپیوتر و اینترنت میتونید به درامد برسید
        حتما بهم ایمیل بزنید
        rarebird71@yahoo.com

    • حسین

      من 10 سال دارم دنبال کار می گردم اما حدود دو ساله کار پیدا نکردم کار هایی که بهم پیشنهاد میدن کارای زیاد جالب وپر درآمدی نیست اگر کاری برام سراغ دارید بگید خیلی خیلی ممنونم.

    • حسین

      سلام من 10 سال دارم ودنبال کار میگردم هرکی یه پیشنهادی میده اما همش بی فایده اند اگه کاری چیزی برام سراغ دارید بگید خیلی خیلی ممنون

    • حمیده

      با سلام من لیسانس زمین شناسی دارم و فوق دیپلم مدیریت خانواده دنبال کار فقط برای سرگرمی میگردم ولی یه کار خوب در ضمن ازدواجم کردم ودو فرزند دارم.مرسی

    • مقتصد

      سلام من اقتصاد خوندم و كلي ايده دارم كه توي سود اور بودنشون شكي ندارم، اگه كسي تمايل داره و ميتونه سرمايه خوبي بياره من در خدمتم

    • کارینه کاراپتیان

      با سلام اینجانب اکنون خانه دار هستم اما با داشتن کامپیوتر در منزل و علاقه داشتن به آن خواهان کار در منزل هستم چندین سال هم سابقه منشی گری در شرکتهای مختلف را دارم و آخرین محل کارم مشاورین املاک بوده و کار منشی گری و مشاور را تواما" انجام میدادم
      اگر چنانچه موردی در رابطه با کار مشاور املاک پیش آمد لطفا" با ایمیل من تماس بگیرید..... متشکرم

    • بدون نام

      کاربران عزیز من هم دنبال کار می گردم باتوجه به اینکه دیپلم نظام قدیم هم دارم دستی در شعر وادبیات هم دارم ضمنا"مرد خوبی هم هستم ،باور بفرمائید.

      پاسخ ها

      • پستچی

        یوزر جان یه کار تو اداره پست هست ماهی 2میلیون بهت میدن فقط اونجا میشینی زبونتو در میاری تمبرو با زبونت خیس میکنن میچسبونن به نامه ها

    • پاییز

      اصلا سراغ ساخت فیلترهوادرمنزل نرید همش کلاهبرداریه کار بدون هیچ ایرادی میدیداما بهونه میگیرن تاپولت رو ندند فقط1000000 ازت میگیرن تابهت خط تولیدشونو بفروشن خدا جوابشونوبده

    • بدون نام

      سلام من ليسانس مخابرات دارم و علاقه شديدى به کار شبکه اما نميدونم چيکار کنم و توى نصب و راه اندازى شبکه تخصص دارم و شديدا به کار احتياج دارم.خواهشا منو راهنمايى کنيد.کار توى خونه رو هم دوست دارم.ممنون

    • بدون نام

      سلام من ليسانس مخابرات دارم و علاقه شديدى به کار شبکه اما نميدونم چيکار کنم و توى نصب و راه اندازى شبکه تخصص دارم و شديدا به کار احتياج دارم.خواهشا منو راهنمايى کنيد.کار توى خونه رو هم دوست دارم.ممنون

    • مجید اکبری

      سلام... دیپلم فنی قدیم دارم و گواهینامه پایه یکم با رانندگی بسیار عالی با سی سال سابقه بدون تصادف و علاقه شدید به طراحی و کارهای فنی میباشم واطلاعات زیاد درباره تمام شهرهای ایران را دارم و اشکال اتش سوزی اتوبوسهای اسکانیا را هم میدانم ولی در حال حاضر بیکارم

    • فرزاد محمدی

      من دندان سازی بلدم ولی مدرک ندارم ایا کاری هس

    • سیمین

      سلام, 27 سال سن دارم و یک دختر 2 ساله, چند وقتی هست که مخارج و کرایه خونه با دخل همسرم نمیخونه. به همین خاطر تصمیم گرفتم کمک خرجش باشم و چون بچه کوچیک دارم نمیتونم بیرون از خونه کار کنم. درخواستم از شما اینه که برام یه کار بسته بندی که بشه تو خونه انجام داد و برای بچه خطر نداشته باشه پیدا کنید. منتظر خبرتون از طریق ایمیل هستم, با تشکر

    • Ava

      باسلام خسته نباشید من فوق دیپلم کامپیوتر هستم میخام یه شغل خانگی راه بندازم بنظر شما چی خوبه؟؟
      ممنون میشم اگه به ایمیل خودم پاسخ بدید

    • افسون

      خانم,اقای مسعودی کاردکمه دوزی وکارهای ساده بلدم,با 8ساعت وقت ازاد,اندیشه شهریارهستم 09124966645

    • محمود

      من درتورکیه هستم

    • معصی

      سلام سایه خانم من لیسانس معماری هستم وجویای کار وعلاقه مند به کارهای هنری ودستی میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چطور می تونم با شما همکاری کنم؟من تهران زندگی نمیکنم اما شما هر کاری بخواید من به هر جایی که بخواین ارسال میکنم.ممنون میشم کمکم کنید.

    • elaay

      سلام اول از خودم بگم لیسانسم مربی شیرینی پزی و آشپزی هستم دیپلم خیاطی و آرایشگری دارم یه مدتم مجتمع آموزشگاه آزاد داشتم بنظر من هر 5 نفر 10 نفر با هم تعاونی بزنید و یه شغلو با هم شروع کنید اینطوری به نتیجه میرسیدپسر 18 ساله میشناسم تو خونه شروع کرد طاراحی کارت ویزیت میرفت مغازه ها کمی ارزونتر کار میگرفت و میبرد تحویل میداد الان تو 23 سالگی شرکت داره با 4 تا کارمند البته پسر خودمه خلاق باشید میشه کمی فکر و زحمتتتتتتتتتتتتتتتتت

    • سارا

      دانشجوی معماری ام. 19 سالمه. دخترم. ی کاره پاره وقت میخوام. چی پیشنهاد میکنید؟

    • فامیل دور

      سلام دوستان.
      یکی از آشناها یک کاری رو شروع کرده خواستم به شما هم بگم .ایشون یه خانوم حدودا 23 ساله هستن که نمیخوان بیرون منزل کار کنن.رشتشون هم نرم افزاره.این بنده خدا ایده جالبی داشت به من هم گفت ولی من شاید سال دیگه شروع به این کار کنم.ایشون رفتن اسم خودشون و مشخصاتشون و سوابق تحصیلیشون رو نوشتن روی یک ششم ورقه آ4.یعنی هر ورقه آ4 رو به شش قسمت تقسیم کردن و مشخصات نوشتن.بعدشم رفتن به مغازه محل سکونتشون و اون جا 100تا پلاستیک دسته دار خریدن و اون کاغذ هایی که مشخصاتشون بود رو انداختن توی پلاستیک و بردن دادن مغازه دار محل که بجای پلاستیکای خود مغازه داره از این پلاستیکا به مشتری بده.الان ایشون ریاضی و زبان راهنمایی و دبیرستان درس میدن.فقط به دختر خانوما.شوهرشون هم کارمنده.بعدشم این بنده خدا پول زیادی از دانش آموزاش نمیگیره یعنی مثلا در حد راهنمایی ساعتی 12 دبیرستان ساعتی15 که از لحاظ صرفه اقتصادی برای اشخاص خیلی خوبه چون اگه در جریان باشین میدونین که کلاسای بیرون چقد پول میگیرن.اردیبهشت آذر دی وخردادو شهریور ماه اوج کارشونه که حتی از شوهرش که کارمنده هم توی بعضی ماه ها بیشتر در میاره.حالا دیگه خودتون میدونین و خداتون

    • حمیده

      سلام میخواستم بهم یه کار براتوخونه بهم معرفی کنین دیپلم دارم میخوام کنکوربدم وبه پول خیلی نیازدارم لطفاپیشنهاداتونوبهایمیلم ارسال کنیدمتشکرم

    • هاجر حبیب الهی

      با سلام
      من دانشجوی ترم آخر کارشناسی آی تی هستم وجویای کار لطفا راهنماییم کنید.


      باتشکر

    • حسن

      با سلام من بیکار وباسرمایه ده ملیون چه کاری میتوانم شروع کنم

    • مختاری

      با سلام و خسته نباشید
      من کارمند هستم و متاهل در دفتر کار هم جز خودم شخص دیگه ای نیست و چون اکثرا وقت ازاد دارم دنبال کار میگردم البته در دفتر کارم انجام بدم اینجا تازه تاسیس و اول راهه و بیشتر در حاله ضرر دادن میباشد تا سود دهی
      بیشتر علاقه دارم یه کاری رو شروع کنم که نیاز به سرمایه نداشته باشه لطفا راهنماایم کنید و یا به ایمیلم ارسال منید ممنون می شم
      جون از پس مخارج زندگی بر نماییم

    • بدون نام

      جناب مسعودی مردم رو علاف کردیااااا
      خوب یه کم اطلاعات بیشتر بده

    • رضوانه نظامی

      سلام .من به یک کار در منزل نیاز دارم یسته بندی .مونتاژ یا هرکاری که داخل منزل بشه انجام داد.ممنون میشم کمکم کنید.

    • مریم

      سلام دوستان من هم خانه دار هستم و بیکار
      البته دارم یه کارهایی انجام میدم شاید به درآمد برسم .
      طراحی کارت ویزیت و تایپ و فتوشاپو پاورپوینت و طراحی بنر انجام میدم با قیمتی مناسب . تایپ رو روزی 50 الی 80 صفحه میزنم . آماده همکاری با کافی نت ها هم هستم .

    • محسن

      خوب بود

    • الهام دهقانی

      Iمن ارشد رشته اقتصاد گرایش توسعه و برنامه ریزی هستم وبیکار لطفا راهنماییم کنید

    • طاهره

      سلام.خانمی هستم 50 ساله خیاطی میکردم مدرک هم دارم .الان نیاز به کار در منزل دارم.راسته دوزی سردوز ....در شیراز ساکن هستم..

    • فرشته

      سلام ميخواسم براي كار درمنزل پيشنهادي بديد.

    • نظری

      باسلام بنده سابقه کارخیاطی مقنعه و پالتو سازی را درتولیدی دارم وسفارش کار در منزل میگیرم اگر کسی تولیدی داشته باشه همکاری مکنم

    • خانم عامری

      سلام آفای مسعودی من چرخ خیاطی دارم خواهش میکنم با من تماس بگیرید02632818122

    • جابر

      سلام من اشپزيم خيلي خوبه

    • یحانه

      من خیلی. پول لازمم تازه از همسرم جدا. شدم کلی بدهکارم شبا با استرس میخوابم کارم پیدا نمیکنم لطفا برام دعا کنید

    • مهدیه

      سلام . تا حالا به تهیه خیارشور تو خونه فکر کردید؟ کار پردرآمدیه
      من دارم سعی میکنم برام دعا کنید از بیکاری توخونه واقعا خسته شدم

      پاسخ ها

      • حسین

        ترشی بادمجون هم خوبه بازدهی خوبی داره اونم امتحان کن

    • بدون نام

      احسنت هر انسانی بایثتی به کاری که انجام میده ایمان داشته باشه تا که به امید خدا موفق شه

    • من میخواهم برام فرش کامپیوتری پیدا کنید

      منم بیکاری لطفا برام یه کار خوب پیدا کنید

    • بدون نام

      سلام من فوق دیپلم نقاشی ولیسانس تصویر سازی هستم چند ساله که بیکارم میشه کمکم کنید شماره 09371921287

      پاسخ ها

      • حسین

        یوزر جان میتونی از اونی که بهت اس ام اس کردم نقاشی کنی پول خوبی بهت میدم

    • فریبا

      سلام من دانشجوی نرم افزارم ترم 5
      شدیدا به کار نیاز دارم یه سالم کار کردم
      لطفا راهنمایی کنید یه کار نیمه وقت پیدا کنم
      با تشکر

    • نوید

      سلامن دانشجوی ارشد نانو شیمی هستم کار تولیدی رو خیلی دوست دارم وعلاقه شدیدی دارم و سرمایم تقریبا 50تا 60 میلیون تومان هست لطفا راهنمایی کنید
      با تشکر

    • ناشناس

      سلام ما قراره با یک شرکت که بسته بندی دستمال کاغذی است همکاری کنیم. به این صورت که ما در منزل آماده کنیم واون برای ما بفروشه، البته باموادی که خودشون در اختیار ما قرار می دهند. اما برای اخذ قرار داد دومیلیون از ما پول نقد می خواد برای ضمانت. که درست نیست این کارو بکنیم. چون ممکنه کلاه بردار باشن. اگه میشه یه جایی رو به ما معرفی بکنید که بشه درضمینه ی این کار بهش اعتماد کرد. چون این کار باشرایط من و خانوادم جور در میاد.

    • ترنم

      منم بیکارم خیلی دوس دارم ی کار در منزل داشته باشم

    • ayub

      سلام من 8 سال سابقه کاری در عمل اوری ماهی و میگو دارم لطفا اگه کاری سراغ داری بهم بگید ممنون میشم

    • حسین

      سلام به همه دوستای گلم که دنباله یه کار پردرآمد هستن...
      اون دسته از دوستای گلم که دنبال کار میگردن و سرمایه اولیه ندارن تماس بگیرن باهام(مشهدی ها و قوچانی ها)
      بدون سرمایه،
      آموزش رایگان،
      درآمد میلیونی....
      09390878975 اسلامی

    • رفعتی

      سلام من22سالمه وتحصیل کرده هستم امابعلت داشتن فرزندکوچک نمیخوام بیرون منزل کارکنم.لطفاکاردرمنزل پیشنهادکنیدترجیحابسته بندی باشه البته کامپیوترهم درمنز ل موجوداست.

    • مریم

      سلام
      سوالی داشتم میشه به این شرکتهای آموزش حسابداری ک تضمین کار هم دارن اعتماد کرد؟
      من مشهد هستم و دنبال کار پاره وقت

    • بدون نام

      من اشبزی رو دوست دارم میشه منو راهنمای بکنید در منزل اشبزی بکنم ؟

    • بدون نام

      سلام منم دنبال کار در منزلم تو شهریارر

    • میلاد

      سلام.من دانشجو هستم‌ مترجمی زبان.اگه کاری سراغ دارید که در منزل خودمان انجام دهم پیشنهاد کنید.ممنون

    • استاد

      با سلام
      ارشد ریاضی,گواهینامه پایه یک,گواهینامه ویژه لودر,گواهینامه ویژه گریدر,گواهینامه ویژه بولدوزر,تسلط کامل به نقشه برداری و کار بادوربینهای مختلف مهندسی,تسلط کامل به نرم افزارهای تخصصی مانن اتوکد,مطلب,میپل وspss ,...
      گواهینامه تعمیر و نگهداری ماشین آلات سنگین
      تسلط کامل به عیب یابی و تعمیر و نگهداری سیستمهای هیدرولیک
      کارت مهارت بنایی,آشنایی در حد عالی به زبانهای عربی و انگلیسی,کارت مهارت جوشکاری و تراشکاری,آشنایی به مسائل اقتصادی و سیاسی منطقه و جهان,آماده به کار هستم.

    • دنیا

      منم دنبال کار درمنزلم کاره بسته بندی هم باشه خوبه قلاب بافیمم عالیه دوره قالی بافیم دیدم توروخدا اگه کار سراغ دارید به من بدهید

    • mahdi jafari

      با سلام
      من دمبال کار در اینترنت هستم. خیلی ممنون مشم که یک کار پیدا کنم با تشکر

    • mahdi jafari

      با سلام
      من دمبال کار در اینترنت هستم. خیلی ممنون مشم که یک کار پیدا کنم با تشکر

    • مریم

      همه اش دروغه مثل خر کار نکنی از پول خبری نیست

    • saghr

      یوزر تو چقد بد بختی بیکار بمیرم بیا بجا این کارا خونمونو جارو کن با ماهی 50تومن البته از سرتم زیادی

    • ahmad

      سلام منم دنبال کار هستم اما کار نیمه وقت کم گیر میاد
      لطفا راهنمایی کنید

    • رها

      دنبال یه کار آبرومند در منزل هستم به پولش هم خیلی نیاز دارم لطفا راهنماییم کنید به کجا باید سر بزنم از کجا باید شروع کنم نمیدونم

    • رها

      دنبال یه کار آبرومند در منزل هستم به پولش هم خیلی نیاز دارم لطفا راهنماییم کنید به کجا باید سر بزنم از کجا باید شروع کنم نمیدونم

    • نازنین

      من از سال 89 فارغ التحصیل شدم صنایع غذایی شدید هم دنبال کار گشتم نبوده کرمانشاه بخدا پاک روانی شدم یعنی پارتی نداری برو بمیر کاری ازت برنمیاد اینجا فقط نظر دادن ای دریغ راه حل

    • زارع

      سلام من خانه دار هستم واز روز مرگی خسته شدم ودنبال یه کار در منزل میگردم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • بدون نام

      سلام من بیکارم نیاز به کار در منزل دارم سراغ دارید

    • بدون نام

      سلام من هم دوز بلدم.هم با چرخ. هم بدون چرخ.لطفا کمکم کنید .خانم سبا برای کار مقنعه میتونم.

    • بدون نام

      سلام
      من هم با لیسانس روانشناسی بی کار هستم.نگهداری از کودک و سالمند در منزل برای کسایی که مدرک ندارن خوبه.در آمدشم بد نیست
      افرادی که کار در منزل انجام دادن میشه از تجربیاتشون بگن.مثلا چقدر درآمدشه ارزش وقت گذاشتن داره یا نه
      ممنون

    • بدون نام

      چقد بیکار

    • سیروس فلاح خواه

      با سلام
      من به دنبال یک کار در منزل با درامد بالا هستم از توانایی بالایی در یادگیری کارها برخوردارم دست به اچار و فنی هم هستم و در کارهایم بسیار دقیق و حساس هستم لطفا چند کار به من معرفی کنید تا بتوانم یکی را انتخاب کنم شرایط اقتصادی خوبی ندارم و بسیار در مضیغه هستم با تشکر

    • آرزو

      باسلام ، من یه خانم خانه دار هستم به خاطر اینکه شوهر خسیس و خودخواهی دارم میخوام در منزل برای خودم درآمدی داشته باشم لطفا مرا راهنمایی کنید درضمن دوره نازک دوزی خیاطی را بلدم و دوخت ودوز دستی و ربان دوزی و گلدوزی هم بلدم و عروسک هم درست میکنم کلا یادگیریم در زمینه هنر عالی

    • بدون نام

      سلام من پرستارم چندماه دیگه طرحم تموم میشه بیکار میشم لطفا راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه پرستار هم بیکار میشه؟؟؟

    • زهراعطای

      سلام من چندماه مادرشدم وخیلی وقتاحوصلم سرمیره دوست دارم کاردرمنزل بگیرم میشه لطف کنیدکمک کنید

      پاسخ ها

      • mahsa

        سلام اگر علاقه مند به کسب و کار اینترنتی هستید به من ایمیل بزنید.
        rarebird71@yahoo.com
        بدون سرمایه تنها با داشتن اینترنت و کامپیوتر

    • سارا

      سلام اقای مسعودی منم دنبال کار در منزلم در مورد کار مقنعه یا الگو منم خیلی نیاز به کار دارم همسرم بیکار خیلی خانه بدوشم با دو فرزند هیچی ندارم تو این دنیا اول خدا بعد هم لطف شما از سمنان متشکرم

    • مرجان

      سلام من ٣٠سالمه و تهرانم و بيكارم البته تا الان هيچوقت كار نكردم چون نياز نداشتم ولي الان نياز به پول دارم ميخام تو خونه كار كنم نميدونم چيكار كنم خونمونم تو محدوده منيريه هستش

    • حسین

      سلام عزیزان من یه کاری در منزل برای خانمم میخوام .خیاطی هم بلد است لطفا راهنمایی کنید

    • بشری

      سلام قبلاتو مزون کار میکردم اما حالا بچه دو ساله دارم میخوام توخونه کارخیاطی انجام بدم لباس زیر زنانه کاملا واردم لطفا راهنماییم کنید چگونه بازار فروش ایجاد کنم

      پاسخ ها

      • مهدیه

        با من تماس بگیرید توی ایمیل.من به یک خیاط خونگی احتیاج دارم که برای مزون که دارم به زدنش شروع میکنم فعلا نسبت به هر دوخت و بعدا ماهانه باهم قرار داد ببندیم و اینکه مزون برای افراد سایز بزرگ است ولی ممکن است هر دوختی بگیریم.

    • مهدیه

      من به یک خیاط ماهر در منزل نیاز دارم، چون مزون دارم میزنم برای افراد سایز بزرگ و فعلا نسبت به هر دوخت با هم قرار داد میبندیم و بعدا ماهیانه.
      کسی هست؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • آرزو

        سلام من دوره نازکدوزی رو گذروندم و برای خودم و خانواده خیاطی میکنم اگه مورد قبولتونه میشه بهم اطلاع بدهید با هم همکاری کنیم

      • بدون نام

        دنبال کارم .لطفا به من خبر بدید

    • بتول جلالی

      بنام خدا من هنر آموز آموزش و پرورش در رشته حسابداری هستم و مایل به انجام کار در این زمینه خصوصا انجام ثبت سندهای حسابداری در شر کتها و مدارس می باشم با تشکر

    • زکریا احمدی

      اگر دنبال کسب درآمد درخانه هستید اگر دانشجو هستید نمیتوانید بروید سرکار اگر بیکار هستید با ما همراه باشید. کار بسته بندی حبوبات در منزل با کارمزد هربسته 800تومان ویژه ی دانشجویان وجوانان بیکار وخانم های خانه دار دیگر نگران نباشید. کافی است با ما قرارداد ببندید. بدون نیاز به سرمایه ی اولیه .بدون نیاز به تهیه ی پکیچ های الکی. بدون نیاز به آموزش وهزینه های گزاف آن بدون نیاز به دستگاه و کار در منزل وبا دست صورت می گیرد. تامین مواد اولیه از سوی شرکت. ارسال بار به تمام نقاط کشور فقط عزیزان شهرستانی به علت هزینه ی رفت وبرگشت بار بابت هر بسته 500تومان پورسانت دریافت میکنند. هر شخص قادر است روزانه صد بسته آماده کند که روزی 80هزار تومان درآمد خواهد داشت فردا دیر است امروز اقدام کنید .

      پاسخ ها

      • لیلا

        سلام اقای احمدی من خیلی مشتاقم که با شما همکاری کنم چون واقعا نیاز به کاردارم و خرج خونه هم بامنه .ساکن زنجانم ممنون میشم شماره تماستون لطف کنید یا بهم ایمیل بزنید

      • سمیه

        سلام . ممنون میشم به من ایمیل بزنین . اگه واقعا پول توش باشه اماده همکاری هستم .

      • محمد

        اگر میشه لطفا به منم ایمیل بزنید جویای کار در منزل هستم
        ممنون میشم

      • م

        سلام من هم ساکن شهرستان هستم میخواستن بینم .لطف ایمیل کنیدشرایط کار چجوریه

      • نرگس توفیقی

        سلام.اگ ممکنه ب من ایمیل بزنید..همدان هستم

    • ثنا

      سلام من زني هستم خانه دار، دنبال شغلي در خانه هستم كه بتونم كمك خرج زندگي باشم ، خياطي در حده دوخت و دوز، وآشپزي و توانايي هركاري را دارم لطفا برايه منم شغل ايجاد كنيد وراهنماييم كنيد ممنون

    • بدون نام

      سلام من كار میخام هرچي ميگردم پيدانميشه تو خونه ها چكار كنم كجابرم

      پاسخ ها

      • پرهام

        من دنبال یه خانم جوان و مودب با ضامن برای نگهداری کودک و انجام امو منزل هستم از تهران بصورت موقت و روزانه .09359599999

    • زکریا احمدی

      اگر دنبال کسب درآمد درخانه هستید اگر دانشجو هستید نمیتوانید بروید سرکار اگر بیکار هستید با ما همراه باشید. کار بسته بندی حبوبات در منزل با کارمزد هربسته 800تومان ویژه ی دانشجویان وجوانان بیکار وخانم های خانه دار دیگر نگران نباشید. کافی است با ما قرارداد ببندید. بدون نیاز به سرمایه ی اولیه .بدون نیاز به تهیه ی پکیچ های الکی. بدون نیاز به آموزش وهزینه های گزاف آن بدون نیاز به دستگاه و کار در منزل وبا دست صورت می گیرد. تامین مواد اولیه از سوی شرکت. ارسال بار به تمام نقاط کشور فقط عزیزان شهرستانی به علت هزینه ی رفت وبرگشت بار بابت هر بسته 500تومان پورسانت دریافت میکنند. هر شخص قادر است روزانه صد بسته آماده کند که روزی 80هزار تومان درآمد خواهد داشت فردا دیر است امروز اقدام کنید .

      پاسخ ها

      • سمیه

        سلام . من و مادرم در خانه بیکار هستیم و به این کار احتیاج داریم . لطفا چند بسته را برای ما بفرستید . اگر واقعا پول توش باشه ما انجام می دیم .

      • بنده خدا

        با سلام کار بسته بندی می خواستم لطفا راهنماییم کنید ممنون

      • بدون نام

        لطفا اگه واقعا کاری وجود داره که بدون دریافت پول از ما بتونیم در منزل انجام بدیم مثل همین کاری که گفتید به منم ایمیل بدید منتظر ایمیلتون
        ممنون
        هستم

    • زکریا احمدی

      اگر دنبال کار بسته بندی در منزل هستید به این وبلاگ سربزنید عالیهkaremanzeli.mihanblog.com

      پاسخ ها

      • سمیه

        سلام . خسته نباشید . ممنونم به من ایمیل زدین . لطفا شماره تو نو بنویسین یا تو همین سایت به من بگین چه جوری بسته ها رو از شما دریافت کنم . اگه براتون امکان داره ما رو با روال کار و تحویل گرفتن بسته های حبوبات و پس دادن اونا بعد از پاک کردن و بسته بندی اشنا کنین ممنون میشم. با تشکر

      • ناهید

        سلام .ممنون از راهنمایتون حتما به وبلاگ سر میزنم

    • پریسا

      چالوس هستم با 2 چرخ راسته 2چرخ سردوز صنعتی نیروی انسانی 2 نفر اطو صنعتی اگه ميشه با هم کار کنیم هزینه رفتو آمد با هم کنار میآیم تعداد بالا میخواهم

    • رویا

      سلام
      من مدتهاست بیکارم دنبال شغل هستم از بیل زنی تا بسته بندی لطفا اگه کسی صدای منو میشنوه راهنماییم کنه کار پیدا کنم

    • سونیا

      منم به آشپزی علاقه زیادی دارم دوست دادم کاری تو خونه داشته باشم

    • لیلا

      سلام . اقای ذکریا احمدی اگهی شما دادین من تماس گرفتم گفتن اصلا ما اگهی ندادیم و پی گیر هسیم ببینیم کی این اگهی داده .خدایی درست نیس اینجوری با ما بازی کردن چرا الکی شماره یه شرکت میذارین که چی بشه واقعا تاسف اور

    • سمیه

      من لیسانس مدیریت دولتی هستم شوهرم سبزی فروش خونه هم ندارم کار تو خونه معرفی کنید

    • مینا هادی

      سلام
      من ساکن اصفهانم و در فکر احداث توایدی هستم لطفا راهنماییکنید که من چه کاری انجام دهم خیلی بیکارم ممنونم

    • سیما

      سلام
      هیچ هنری ندارم فقط 16 سال سابقه کار دولتی دارم.و الانم بیکارم دنبال کار نیمه وقتم 35 سالمه خیلی دوست دارم کارآفرین باشم و واسه خودم کار کنم ولی نمیدونم از کجا و چجوری 20 تومنی هم پس انداز دارم

    • زینب

      سلام
      من یه دختر 13 ساله هستم
      یه کار در منزل موقتی میخام تا اخر شهریور
      لطفا راهنماییم کنین
      ممنونم

      پاسخ ها

      • پرهام

        اگه فکر میکنید میتونید از کودک نگهداری کنید با من تماس بگیرید09359599999

    • اميرحسين

      کاردرمنزل که دراگهي همشهري فعال هستند همگي دروغ وکلاح برداري به شکل مدرن هستنند

    • خانم

      با عرض سلام و ادب خدمت دوستان بنده به کار خیاطی تا حدودی واردم و تمیز کار میکنم چرخ صنعتی راسته دوز و سردوز دارم علاقه مند به گرفتن سفارشات راسته دوزی در منزل و ساکن کرج هستم لطفا اگر کسی میتواند به من کمک کند و یک شماره تلفن و یا ایمیل بگذارد متشکرم

    • پرهام

      خانمی جوان و مودب با ضامن جهت نگهداری کودک و انجام امور منزل بصورت موقت و روزانه نیازمندیم

    • هدیه

      من دوست دارم از وقتم استفاده مفید کنم.نیاز به راهنمایی تخصصی دارم.هم باهوشم وهم دقیق.درامد خیلی بالا هم مد نظرم نیست.

    • پرهام

      من به یه مراقب کودک جوان با ضامن نیاز دارمجهت یک هفته با حقوق عالی
      09359599999

    • پرهام

      من به یه مراقب کودک جوان با ضامن نیاز دارمجهت یک هفته با حقوق عالی
      09359599999

    • یونس

      من دنبال یه کاریم که ماهی نزدیک دومیلیون یا کمتر درامد داشته باشه...البته در تهران منظورمه..لطفا اگه میشه راهنماییم کنید...من 24سالمه..

    • حسین

      سلام دوستان من وضعیت جسمانیم یکم مشکل داره خودوم سرپرست چهار نفری را ب عهده دارم از دوستان عاجزانه خواهش دارم کاری در منزل سراغ دارین برام معرفی کنید شدیدا مشکل مالی دارم تا از اون طریق خرج زندگیمو دربیاورم درضمن کارای انترنتی زیاد بلد نیستم متشکرم

    • صنم

      سلام بچه ها من دونبال کار تو خونه میگردم تر خدا اگه کاری دارید به من بگید سری دوزی مقنعه خیلی دوست دارم

    • فاطمه غروی

      سلام دنبال کاردرمنزلم تهران ساکن سیدخندان هستم .چرخ خباطی هم دارم شمارم 09371098937

    • محمد رضا پاپی

      سلام من خرم آباد هستم و دوسه تاچرخ ژوکی و زیکزال پنج نخ دارم اون بنده خدا که اگهی زده میگه مقنعه دوزی دارم من حاظرم واسش کارکنم هزینه رفت و برگشت هم باخودم دونه ای هزارهم کمترکارمیکنم لطفا جوابم بده شمارم 09356776435محمد رضاپاپی

    • محمد رضاپاپی ازخرم آباد

      سلام محمد رضاپاپی هستم ازخرم آبادلرستان خرج هفت نفرهم به امام رضابه گردنم هست شغلم خیاطیه اما بیکارم چرخ صنعتی و زیگزال پنج نخ بامیز کار و اطو دارم لطفا بهم کارتیراژبالابدید خانمم هم خیاطی بلده باهم کارکنیم مرسی شمارم 09356776435

    • زبیده

      سلام من میخواهم یه چیزی درست کنم که فکرمیکنم نیاز مردم باشه مدلی هم ازش دارم اما نمیدونم برای ساختنش چکار کنم احتیاج به راهنمایی ادمهایی دارم مثل منن
      کمکم میکنید

    • جلال افغانی

      هر کاری باشه میکنم فقط پول داشته باشه 09197917213

    • شاهرخ

      من 16 سال دارم و خعلی به پول نیاد دارم رشته کامپیوتر هم دارم میخونم چی کار کنم تا یه در امد روزانه داشته باشم

    • محبوبه

      سلام ازتون ممنونم منم خانه داروبیکارم شوهرم سرکارنمیره دنبال کارنمیره خودم دنبال کاردرمنزل

    • الی جون

      داشتن اینهمه بیکار،توو مملکتمون نشوندهنده بی عرضگی مسوولین امر هس،،داشتن اینهمه تحصیل کرده بیکار فاجعه است.

    • سیده زهرارضایی

      باسلام بنده خانه دارم شوهرم بیماری قلبی داره نیازبه باطری داره قلبش،کارهم نمیتونه بکنه ی بچه2ساله هم دارم اونم مریضی قلبی داره2بارعملش کردیم بازم خوب نشده دوسدارم کمکش کنم شوهرماکاردرمنزل میخام کسی سراغ نداره؟

    • م عباسپور

      09394751565 کاردرمنزل یا شیفت عصر لطفا تماس بگیرید

    • شقی

      مهدی جان نکنه اون آدم بیکاره خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟ راستشو بگو دادا

    • صدیقه حسینی

      با سلام. من زنی متاهل و 33 ساله هستم و یک فرزند دارم.من در اشپزی مهارت خاصی دارم . از شما میخواهم به بنده کمک کنید تا بتوانم در منزل کار اشپزی داشته باشم. با تشکر.

    • صاحبه چربقامت

      باسلام من ساکن شهرک مصطفی خمینی هستم وعلاقه مند به کار در منزل کارهای دستی و فکری را تا حد خوب میتوانم انجام بدهم
      لطفا راهنمایی کنید باید چیکار کنم

    • عیسی بیگلو

      سلام ... من خیاطم وی چرخ راسته دوز وی پنج نخ دارم اگه سفارش دوخت سری کار بخواید میتونم بدوزم

    • بدون نام

      سلام من چرخ خیاطی در منزل دارم اگه میشه کار خیاطی بهم بدین در منزل خیاطی کنم در شهر رشت هستم اگه میشه راهنماییم کنین

    • خانم حیدرزاده

      سلام من خیلی نیاز به کاردارم بچه کوچیک دارم نمیتونم بیرون کارکنم چرخ خیاطی دارم به کارای هنری هم فوقلعاده علاقه دارم همینطوراستعداد خواهش میکنم کاری بهم پیشنهادبدید

    • طعمه

      سلام دختر ۱۹ساله هستم از اردبیل دنبال کار درخانه خیاطیم چرخ هم دارم پول کم باشه هم عب نداره ممنونم اگه کسی کمکم کنه

    • طعمه

      منتظرم یکی کمکم کنه

    • شقایق

      من 33ساله و.مجردم
      فوق دیپلم ای تی دارم
      با داشتن 8سال سابقه کار اداری الان بیکار شدم
      واقعا نیاز به کار دارم کلی بدهی دارم
      اگه کاری سراغ دارید خواهشا بهم ایمیل بزنید

    • محمدی

      با سلام و خسته نباشید

      من شاغل هستم,ولی از در آمدی که دارم راضی نیستم دنبال شغلی هستم که بتوانم در منزل انجام دهم,اگر کمک و راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

    • دانش

      سلام
      من دیپلم کامپیوتر دارم .و به شدت نیازمند کار هستم .هر حقوقی باشه مهم نیست.با تشکر.

    • دانش

      کسی میدونه زن چینی کجا هست؟
      میگن خیلی کم توقعه
      مهریه هم نمیخاد

    • بدون نام

      ارمیده توسایتتون افرادی راهت انجام کار استخدام کنید همه نیازه کسب دامداریها حلال دارن فقط حرف و نظربرای جویندگان کار کافی نیست.همه کاری احتیاج دارن که حداقل بتونم درآمدی جهت امرارمعاش داشته باشند.ممنون

    • مهرداد

      من جوان ۲۴ساله هستم بی کار سواد انچنانی هم ندارم دن۷بال کار هستم

    • فریبا خوش اخلاق

      با سلام من لیسانس طراحی لباس با سابقه20سال دوخت لباس زنانه هستم برای راه اندازی وگسترش کارم نیاز به خیاط در منزل و کار روی لباس زنانه در منزل دارم البته در ماه اردیبهشت 95 لازم دارم.

    • بهار

      بچه ها من فردا دارم میرم دوجا واسه کار. یکی اموزش نرم افزار که چشمم اب نمیخوره اوکی شه . یکی جعبه سازی. لیسانسمو دارم میگیرم پایان نامه م مونده ولی . اینطوری نمیشینم اما. هرطور شده سر یه کاری میرم یا کارافرینی میکنم . تا اخر امسال تکلیفمو مشخص میکنم . هنوز درامد واسم مهم نیس چقد باشه همین که بتونم درامد زایی کنم واسم یه دنیا ارزش داره . برام دعا کنید...

    • سمیرا حسن زاده

      من طراح گرافیستم و چهارده سال تجربه کار در چاپخانه دارم و الان حدود یکسال و نیم بخاطر بچه کوچیکی که دارم خونه نشین شدم و یه وقتایی خونه طراحی میکنم اگه کاری تو این زمینه دارید انجام میدم. کاری هست؟

    • رقیه صفری

      سلام.من طراحی سایت بلدم.البته فقط به زبان php و mysql.تا حالا جایی کار نکردم.میخوام توی خونه همیشه بهم کارهای کوچیک برنامه نویسی بخوره.خواهش میکنم کمکم کنیدجدا به کسب درامد نیاز دارم

    • پیمان

      سلام اینجا همگی از بیکار بودنشون میگن یکی نیس یه ایده یه نظر بده ؟ حداقل یه ایده بگید شاید یکی تواناییشو داشت

    • Armin

      سلام من 13سالمه دلم میخواد با اینترنت کار کنم میشه کمکم کنید.

    • fati

      من رشته ام کامپیوتر بوده وتایپم فوق العادس ولی کاراصلا نیست .کمکم کنید

      پاسخ ها

      • زمانی

        اگر تایپتون خوبه به من ایمیل بزنید برای استخدام در یک شرکت دولتی (تایپیست

    • احمد

      یه ژاپنی چند وقت پیش اومده بود ایران وقتی از ماشین پیاده شد و داشت می رفت به سمت هتل دید که یکی داره از داخل سطل اشغال غذا جمع می کنه با تعجب نگاه کرد، چند ایرانی که باهاش بودند پرسیدند چی شده . گفت مگه تو ایران فقیر هم هست ؟!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • غریب تنها

      سلام دوستان من لیسانس علوم تربیتی دارم و ساکن شهریارم همسرم اجازه نمیده بیرون از خونه کار کنم کسی کار در خانه سراغ داره بهم معرفی کنه؟

    • مرین

      سلام.فوق لیسانس حسابداری دارم وبیکارم.6ماه کارکردم ولی سابقه بیمه ندارم. بایدکارکنم به خاطر شرایطم.تدروخدابگید چکارکنم.اراک هستم

    • بدون نام

      من خانه دارم با وقت ازاد زیاد وارد به خیاطی دوست دارم در منزل کار خیاطی انجام بدم چرخ سر دوز و ساده دارم

    • صفدري

      سلام.ترو خدا من ب کار در منزل نیاز دارم خیلی هم .اقای احمدی اگ واقعن کار شماهست بسته بندی حبوبات تروخدا تماس بگیرید منو و شوهرم خیلی قرص داریم.ترو خدا اگ کسی کار بسته بندی در خونه مخاد تماس بگیرید.۰۹۳۸۸۰۳۵۷۱۴

    • حسن

      سلام
      من قبلا مغازه داشتم رفتم سربازی برگشتم پولام کلا تمتم شده الان دنبال شغل میگردم اگه میشه یه راهنمایی به بنده بکنید
      09194555119

    • علی

      من دنبال کار در منزل میگردم سرمایه اولیه برای ایچاد کارم دارم خواهشا راهنمایی کنید

    • سارا

      سلام من قبلا تو خونه لوازم میفروختم اما بنا ب دلایلی الان هیچ پولی ندارم ک بخوام باهاش دست ب کاری بزنم لطفا کمک کنید و لازم ب ذکر که شرایط رفتن بیرون از خونه اصلا ندارم و در کار فروش بسیار قوی هستم

    • بدون نام

      سلام من کار خیاطی بلدم بطور حرفهای میخواهم برای خودم تولید کنم ولی با زار فروطش را نمی شناسم لطفا راهنمایی کنرید

    • ساناز

      آقای احمدی تورو خدا من خیلی نیاز به کاردارم لطفاً بهم ایمیل بزنید

    • زهرازارعی

      باسلام من اهل ارومیه دانشجوی حسابداری یه کاره پاره وقت یاکاردرخانه هستم من قالیبافی بلدم تاحالا چن تا تابلوبافتم ولی باتوجه به شرایط بازار دیگه نمیبافم لطفا برام یه کار خوب معرفی کنین واقعا نیازمند کارم ممنون09147247893

    • سارای

      سلام دوستان اگه کار سراغ دارین به من هم معرفی کنید خیلی احتیاج دارم به کار پدرم به زور خرج مارو میده کار در منزلم قبول میکنم مثل دکمه و کارای ساده قبلا کارمند فروش و منشی بودم ولی الان بیکارم خیلی هم رفتم دنبال کار نبود اگه کسی کار نیمه وقت فروش سراغ داره یا منشیگری بهم ایمیل بده یا شماره بده زنگ بزنم ممنون میشم

    • زهرا

      سلام من خیلی احتیاج به کار دارم ساکن تهران هستم کار در منزل هم باشه انجام میدم لطفا یه کاری پیشنهاد بدید باتشکر

    • مهسا

      سلام.من یه لیسانس زبان دارم.کار ترجمه انجام میدم.پروژه و تحقیق و پاورپوینتم انجام می م.الان اما مهندسی پزشکی میخونم.میتونم راحت متنهای مهندسی رو.ترجمه کنم.

    • بدون نام

      سلام. اگر هنوز نیاز به نیرو دارین ممنون میشم به من ایمیل بزنین

    • دیبا

      سلام من ساکن کرج هستم دنبال یه کلاس خیاطی خوب تو کرج هستم از مبتدی تا پیشرفته چون لیسانس مهندسی دارم وبنا به شرایطی که دارم نتونستم برم سر کار حالا الان این تصمیمو دارم ولی هر چی میگردم تو کرج یه کلاس خیاطی واقعا خوب پیدا نمیکنم خواهش میکنم اگر کسی کلاس خوبی سراغ داره معرفی کنه ممنون

    • زهرا

      باسلام من تو شهراهواز هستم نیاز به کاردرمنزل خودم هستم بچه داری یا بسته بندی باشه قبول میکنم باحقوق بیشترازپانصد،ممنون،

    • زهرا

      من کاره بسته بندی میخوام

    • بدون نام

      سلام من ساکن بومهنم به کارهای تزیینی خیاطی روبان دوزی وغیره علاقه زیادی دارم ازخانمی که در این زمینه مهارت دارن تقاضادارم بهم یاد بدهند البته بادریافت دستمزد خوب وساکن بومهن باشنداگه کسی هست شماره تماس بگذاره ممنون

    • بدون نام

      با سلام وعرض تسلیت ایام شهادت اقا ابا عبدالله الحسین -من لیسانس جهانگردی دارم کجا می تونم کار پیدا کنم میشه لطفا منو راهنمایی کنید . با تشکر

    • صدیق

      سلام من ساکن رشت هستم چرخ صنعتی دارم با سر دوز میخوام تو خونه کار کنم خیلی تنهام در ضمن در زمینه دوخت کیف ساز مهارت دارم اگه کسی میتونه راهنمایی کنه ممنون میشم

    • ریحانه

      سلام.
      لیسانس دارم و دنبال کار بسته بندی یا مقنعه دوزی در اصفهان

    • بدون نام

      لطفا کار بسته بندی حبوبات روبرای مابفرستید یاشماره تماس بدهید ممنون.کرمانشاهی هستم

    • لیلا

      من 7 ساله خیاطی میکنم و بیرون نمیتونم بخاطر بچه ی کوچکم کار کنم اگه تولیدی که کار در منزل بده بود شماره بدید لطفا ممنون:قزوین هستم

    • رامین

      سلام دوستان دنبال یه کارشناس شیمی میگردم البته مدرک و دوره آزمایشگاه داشته باشه حتما . محل کار اصفهانه . هر کی میخواد سریعا اعلام کنه در خدمتم

    • علی

      سلام دوستان بیکارم بدجور حدود ۵۰م سرمایه دارم ولی نمی دونم چه کاری راه بندازیم اگه کسی ایده داره من حاضرم شراکتی کار کنم استان گلستان

    • Roya

      سلام دوستان من بیکارم همسرم با کار بیرون مخالفه من از تو خونه موندن خسته شدم کار تو خونه میتونم انجام بدم کاری سراغ دارین؟؟

    • مهدی

      باسلام
      من هیچ کاری بلد نیستم وواقعا حوصله هیچ کاری را هم ندارم .هیچگونه سرمایه هم ندارم وخیلی هم به پول علاقه مندم
      میشه لطفاًمن را هم راهنمایی فر مایید که چکار کنم تا زود پولدار شم...
      با احترام سپاسگذارم

    • فرهاد

      4ماه بیکارم تو شرکت تزریق پلاستیک 2 سال کار کردک کمی هم جوشکاری بلدم اما بیکارم لطفا منو راهنمایی کنید ممنون

    • ناشناس

      سلام من قبلا خیاط بودم ولی الان بیکار هستم.میخواستم بپرسم چطور میتونم توی خونه یک درآمدی باخیاطی داشته باشم.ممنون میشم اگه یکاری بهم پیشنهاد کنید

    • مریم

      سلام من خیلی خسته شدم ازبیکاری دوست دارم یکارو درامدی داشته باشم ولی بیرون ازخونه هم نمیتونم کار کنم.ب کارای هنری هم علاقه دارم و گلدوزی ساخت پاکت هدیه جعبه دستبندو هم بلدم ولی واقعا نمیدونم چیکارکنم چجوری شروع کنم اگ میشه راهنماییم کنین

    • تسنیم

      سلام لیسانس ادبیاتم و خانه دار خیاطی هم بلدم اگر کسی خیاطی بیرون بر مث راسته دوزی یا مقنعه و امثالهم داره یا بسته بندی ک تو خونه بشه یا ی کاری ک بشه تو خونه انجام داد من تمایل دارم انجام بدم حتی اگه باید آموزش ببینم هم مانعی نیست فقط بعدش کارش تو خونه باشه چون بچه کوچیک دارم قزوین هستم ممنون

    • معصومه

      سلام به همه بزرگواران
      من لیسانس مشاوره هستم، چندساله دنبال کار میگردم ولی بیفایده است، همسرم رو دوسال پیش بخاطر تعدیل نیرو از شرکت حفاری قسمت پیمانکاری بیرون کردن،ایشون هم مرتب دنبال کار هستن ولی بیفایده بوده، مدتی داخل فسفوت کار کردم ولی صاحب کار گفتن فروش کم شده و برام نمیصرفه و اومدم بیرون. وام ازدواج نگرفتیم چون دونفرمون بیکار بودیم و درآمد نداشتیم که قصدبدیم.
      بشدت دنبال کار هستیم، هر کاری باشه مهم نیست چه کار خیاطی،چه بسته بندییا کار در منزل،هرکاری باشه انجام میدم چون حتا چیزی برای خردن نداریم،
      به ناچار صبح من میرم خونه بابام،و همسرم هم میره خونه باباش و شب میاد دنبالم و میاییم خونه خودمون،
      دیگه خجالت میکشیم و چقدر سربار باشیم
      تو رو خدا یکی به دادمون برسه
      بخداوندی خدا دارم دچار افسردگی میشم
      فقط کمکم کنید یه کاری داشته باشم که بتونیم خوراکی و مایحتاج روزانه بخریم

      پاسخ ها

      • برديا

        معصومه خانم سلام وام ازدواجتان را بگيريد 4-5 در صده واونو بگيريد در يه بانكي مطمئن سرمايه گذاري كنيد 15 در صد حداقل مي دن اين جوري 10در صد استفاده داريد

    • پارمیس

      سلام به همه دوستان ارشد دارم دیپلم پرورش قارچ کشت زعفران پرورش زنبور خیاطی تا حدودی گل کریستال بلدم ودیپلم کامپیوتر متأسفانه بیکار هستم ودنبال کار هستم خسته وکلافه شدم

    • نسرین

      اخی چقد اعصابم خورد شد برای جوونای مثل خودم هیچ کس نباید ادامه تحصیل بده به خدا یکی مثل من میره دانشگاه رشته شیمی به این سختی میخونه پدرش درمیاد تازه از خرج و مخارجش هم که بگذریم بعد باهزار تا ارزو میاد از دانشگاه بیرون میبینه اصصصصصصلا کار نیست میشه یه ادم با یه دنیا فکر گوشه خونه حالا باز ما خوبیم یا بابامون یا شوهرامون خرجمون رو میدن خدا به داااااااد پسرا برسه به خدا به چه انگیزه ای زن بگیرن ؟کو کار ؟کو درامد ؟
      بعد باید با فوق لیسانس بشینی گوشه خونه فکر کار خانگی باشی فکر قالی بافی پرورش قارچ و خیاطی و بازاریابی و این کارا باشی اگه ادم میخواست این کارا رو بکنه که مرض نداشت درس بخونه

    • سپهر

      سلام من رشته ام مهندسی مکانیک میخواستم بدون چطوری میتونم کاری رو پیدا کنم چون سابقه کاری ندارم و دانشجو هستم کاری رو میخوام که کنار درسم بتونم هزینه دانشگاه و مخارجم در بیارم متشکر میشم کمکم کنید

    • مستانه

      سلام من هم بیکارم دنبال کسی میگردم باهم از صفر شروع کنیم یه خانم که تو خونه بتونه فروشنده گی بکنه من ساکن شهرستان بانه ام

      پاسخ ها

      • رحمانی

        سلام شما هنوز هم دنبال کسی می گردید که باهاش کار کنید البته من تهرانم.

    • حسینی

      باسلام خدمت دوستان من خانه دارهستم چرخ خیاطی دارم دوختن در حد ساده وراسته دوزی دارم اگه کاری هست ممنون میشم راهنمایی کنید دستجرد زندگی میکنم

    • فاطمه

      با سلام من هم نیاز فوری به کاردر خانه مثل همین بسته بندی دارم .اگر کسی کاری سراغ داره ایمیل بزنه ممنون

    • رجبی

      سلام به همه دوستان که اومدن نظرگذاشتن و رفتن...روی صحبتم به اون دسته ازدوستانیه که ساکن رشت وانزلی هستن البته توهمه شهرهامیشه کارکرد... خانم یاآقافرقیم نداره که دنبال کار ازنوع مشاغل خانگی بادرآمدعالی تماس بگیرن ..باهاشون هماهنگ کنم کاربهشون معرفی کنم..ممنون....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دنبال‌کار‌میگردم.کار‌نیمه‌وقت.

    • زنگنه

      با سلام
      دوستانی که خیاطی بلد هستن چه کار در منزل وچه کار بیرون وساکن کرج هستن پیام بزارن یا ایمیل .
      ممنون

      پاسخ ها

      • نوری

        سلام من دوره نازک دوزی رو گذارندام وبرای خودم وخانواده خیاطی می کنم اگه کاری دراین خصوص دارید اطلاع رسانی کنید.

    • فائزه

      سلام .من ۱۹سالمه و دانشجو ام.دنبال کارم.از کار تو خونه خوشم نمیاد چون همینجوریشم خجالتی ام و دوست دارم یه کاری باشه که با مردم در ارتباط باشم.دوست دارم یه چیزی تولید کنم و خودم بفروشمش.مشکل من فقط خونوادمه چون هی گیر میدن بهم.میگن تو دختری فلانی نباید بیرون بری لولومیخوردت.از من انتظار دارن فقط ازدواج کنم

    • زهره

      سلام من خیاطی بافتنی کار نگین حرارتی کار پاکت سازی و همه جور کار هنری بلدم و هیچ کاری پیدا نمیکنم خواهش میکنم اگه کاری میشناسید بهم معرفی کنید خیلی احتیاج دارم از بی کاری خسته شدم .به پولشم زیاد احتیاج دارم دستم خالیه ممنونم .

    • آذین

      سلام .خانوم 37ساله متاهل هستم.دنبال کار هستم نیمه وقت ..در محدوده مهرشهرو گلشهر..اگه کار در منزل کسی پیشنهاد داره خوشحال میشم.بسته بندی یا هرچی ..

    • ملکزاده

      سلام خانم 35 ساله متاهل هستم دنبال کار در منزل هستم اگر کار در منزل کسی سراغ داره خوشحال میشم خیاطی بسته بندی هنری ِِِِ.... ساکن منطقه 18 هستم شماره تماس

    • سارا گودرزی ساکن اهواز

      مایل به کار بسته بندی در منزل هستم خیلی نیاز دارم به پول

    • زهره

      سلام خانم سبا غفوری .من زهره هستم چرخ هم خونه دارم و حاضرم مقنعه بدید من براتون بدوزم واقعأ دستم خالیه ...... من کرج هستم.

    • ناهید

      باسلام من در حرفه خیاطی مهارت دارم البته من شخصی دوزی انجام میدهم ولی اگر کار خیاطی باشد که در خانه انجام دهم مایل هستم وبه درآمد آن بسیار احتیاج دارم.

    • بدون نام

      سلام من حرفم سنگ کاریه کارنمتونم پیداکنم میش خواهشن کمکم کنین خیلی احتیاج دارم کارخونه یاباغبانی خیلی احتیاجم

    • سینا

      سلام من دنبال ی کار پاره وقتم بعدازظهرها روزانه تسویه باشه لیسانس علوم اجتماعی فرهنگی دارم
      ساکن شهریار

    • نداجیریایی

      سلام من ۲۴سالمه ساکن اندیشه ام دنبال کاردرمنزلم واقعابه پولش احتیاج دارم .کاربسته بندی قبلا انجام دادم ایمیل ندارم لطفا کمکم کنید.

    • جیرایی

      سلام من ۲۴سالمه دنبال کاربسته بندی هستم ساکن اندیشه واقعابه پولش احتیاج دارم لطفااگه کسی کاری سراغ داره به دادمون برسید.

    • bizhan

      سلام
      مهرماه کارشناسی رشته من شروع میشه اما تا اون موقع بیکارم
      خیلی دنبال یه کار با حقوق حداقل۱تومن میگردم
      یه اینترنت سرعت بالا و یه لبتاب گرفتم برا کار در منزل اما هنوز کاری پیدا نکردم
      کسی میتونه کمک کنه?!

    • fati

      سلام
      من همه ی کامنتارو خوندم
      و واقعا میفهمم وضعیت مملکت چقدر داغونه که هممون باید دنبال کار بگردیم
      و یه چیز دیگه اینکه هی میگن خودت کار آفرین باش
      آخه با چه سرمایه و پشتیبانی
      درکل اینکه خودمم شدید برای خرج تحصیلم دنبال کارم
      فقط نمیدونم با این اوضاع اینهمه زندگیه لاکچری توی اینستا کیا هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • مریم

      سلام.خسته نباشید.من کارشناسی ارشد دارم ولی متاسفانه وضعیت کار خیلی خرابه.مدتیه به سرم زده بخاطر مشکلات اقتصادی و خب علاقه شدید به اشپزی،این کار رو در پیش بگیرم چون اشپزیم هم خداییش عالیه ولی خب نمیدونم چطور شروع کنم چون اصلا هم امکان ریسک و ضرر رو ندارم (بخاطر همون مسائل اقتصادی)،ممنون میشم راهنماییم کنید

    • خانم حقیری

      سلام به همه دوستان گلم من گلدوزی باچرخ صنعتی بلدم میخواستم گلدوزی روی پیرهن شلواردامن بلوزورومیزی ووووووووهرچی که بشه روش گلدوزی کردروبلدم یه مدت برای ی تولیدی سراستین مانتوگلدوزی میکردم سرجیب مردونه وهمه چی خلاصه الان اون تولیدی دیگه کارش تعطیل شده ومن الان توخونه بیکارم ونیازمندکارگلدوزی توخونه هستم واینم بگم که هرنمونه باهراندازه ورنگی ک شمابگین سفارش میگیرم ومیدوزم وقیمتش هم هرچی شمابگین قبول میکنم اگه کسی خواست بهم بگه ممنون میشم ازهمه تون

    • مریم

      سلام به دنبال کار بسته بندی در خانه هستم لطفا راهنماییم کنید

    • سمیرا

      سلام دنبال کار توی خونه ام ساکن مهرشهرم وقتم ازاده کار بسته بندی یا خیاطی باشه انجام میدم ممنون میشم کمکم کنید واسه خرید جهیزیم پول لازم دارم

    • شبنم

      سلام خسته نباشید من دیپلم خیاطـــی و نازک دوزی دارم و میخاستم ببینم اگـــر کار خیاطی باشه که در منزل انجـــام بدم لطـــفا در ایـــن مورد راهنماییم کنیـــد ممنــــون میشــــــم .

    • احمد

      سلام من یک کارخانه دارم که تعطیله و بغلش یک هکتار زمین داشتم خاکش شنی و ماسه است و تازه عوض کردم و کود حیوانی گاو و مرغ هم دارم ولی کارخانه از اصفهان حدود ۲۵ کیلومتر دوره و نمیشه هر روز بش سر زد واز طرفی کارخانه نه برق دارد نه آب دارد و نه گاز می خواستم بدونم با همچین زمینی چه کاری میشه کرد درظمن پول هم کم دارم ممنون از سایت خوبتون

    • بدون نام

      سلام خانوم خانه دارستم دنبال کارنیمه وقت درمنزل ازرشت لطفا اگه کسی خواست بامن تماس بگیره ممنونم

    • نیما

      سلام من بیکارم دنبال کار میگردم اگه هست بهم کاری پیشنهاد کنه دیپلم کامپیوتر دارم

      پاسخ ها

      • محمدی

        تماس بگیر۰۹۳۸۲۹۵۷۷۵۱

    • صفری

      سلام عزیزان منم دنبال یه کار که توخونه بتونم انجام بدم هستم کار بسته بندی کارایی که میشه توخونه انجام داد اگه سراغ دارین لطفا خبر بدین ممنون

    • اااااااااا

      من کار نیمه وقت میخوام خوشحال میشم کسی منو جایی معرفی کنه

    • بدون نام

      با این مطلب شما دیگه مشکل بیکاری در مملکت حل شد و هیچ مسئولیتی هم دیگه متوجه دولت نیست. همه چیز آرومه، من چقدر خوشبختم!

    • پریسا

      من ب ی کارتوخونه مث بسته بندی یای چیزی مثل این نیازدارم اماچون ی بچه دارم نیازدارم ک کاراروکسی برام بیاره وببره لطفااگه همچین کاری هست ب من خبربدیدواقعانیازدارم

    • کاردرمنزل میخوام

      کاردرمنزل میخوام ببرونم باشه انجام میدم بصورت نیمه وقت توروخدا معرفی کنید باحقوق اداره کار ممنون میشم

    • ناهید

      سلام من یه زن خانه دارم که یه بچه هم دارم نمیتونم بیرون کار کنم. همه وقتم هم خالیه حوصلم سر رفته نمیدونم چکار کنم کلافه ام میترسم از این همه کلافگی مریض بشم از اشپزی خوشم میاد اگر کاری سراغ دارید که تو خونه انجام. بدم ممنون میشم از شیراز شهر جدید صدرا

    • مینا

      سلام .من کیف چرم میدوزم میخوام یه تولیدی کوچک راه بندازم اما برای خرید چرخ احتیاج به راهنمایی دارم اگه کسی بتونه کمک کنه ممنون میشم یا جایی معرفی کنه که راهنمایی کنن.

    • ایمان

      سلام فقط به من یه کار بدین

    • اعظم جعفری

      سلام من خیلی خیلی نیازبه کاردرمنزل دارم خیلی ممنون میشم

    • مسعود

      با سلام و احترام لطفآ اگه محدودیت ها از ذهنمان بر داریم انسانهای بیکاری وجود خارجی پیدا نمی کنم. با تشکر.

    • آرام

      سلام لطفااگه کسی کاری مثله دوختن مقنعه یابسته بندی یاترجمه تایپ توی تبریز داره بهم معرفی کنه واقعانیازدارم

    • آمره ئی

      سلام من یه مدت دوره خیاطی دیدم و تو تولیدی هم کارکردم الان میخوام برای خودم کار کنم تو خونه لباس کودک و سرویس آشپزخونه میزنم ولی برای فروش مشکل دارم کسی میتونه من رو راهنمایی کنه پیشاپیش از راهنماییتون سپاس گذارم

    • مریم

      سلام من دنبال کار در منزل هستم مروارید دوزی بسته بندی،،قلم زنی روی چوب هم بلدم تاکستانم کمکم کنید احتیاج دارم

    • بدون نام

      سلام کار کار کار واقعا هممون دنبال کاریم بس که بی پولیم

    • الناز

      جویایی سری کار خیاطی در منزل هستم اگه کسی سراغ داره لطفا جواب بده ممنون

    • راحله

      دنبال کاردرمنزل خیاطی میگردم چرخ راسته و زیگزال دارم تقریبا حرفه ای هستم ورامین هستم

    • ماهان

      خیاطی بلد هستم وانجام میدهم سفارش کار در منزل ویا بسته بندی

    • محمدهادی

      سلام.خوبید شما؟یه جوان 30ساله هستم چندین سال قصد دارم ازدواج کنم ولی بخاطر مشکلات مالی نمی توانم ازدواج کنم اگر امکانش هست به من کمک مالی کنید تا ازدواج کنم ممنون.
      ... .متشکرم.الله وکیلی اگر ناچار نبودم این پیام نمیدادم

    • مژگان

      سلام
      وقتی پیامها رو خوندم نا امید بودم نا امیدتر شدم
      انشاالله خدا به همتون کمک کنه برا منم خیلی دعا کنید...

    • نرگس

      سلام.من مدرک خیاطی دارم و خیاطی هم میکنم.همچنین لیسانس مهندسی آی تی هستم.به کامپیوتر هم مسلطم.وجویای کار.خوزستانم.هندیجان

    • کتایون

      خیلی به کار احتیاج دارم دخترم برای زندگی تهرانه و من تنهام اگه ممکنه کمکم کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۰۹۳۹۶۲۶۲۶۰۱

    • بینام

      سلام نیاز به کار در منزل دارم مدرک خیاطی دارم هر نوع دوخت و دوزی میتونم انجام بدم چرم دوزی هم بلدم عروسک نمدی با دست هم بلدم لیسانس طراحی صنعتی ام و طراحی کیف رو خودم میتونم لطفا اگه پیشنهادی هست بگید ممنون

    • بینام

      سلام نیاز به کار در منزل دارم مدرک خیاطی دارم هر نوع دوخت و دوزی میتونم انجام بدم چرم دوزی هم بلدم عروسک نمدی با دست هم بلدم لیسانس طراحی صنعتی ام و طراحی کیف رو خودم میتونم لطفا اگه پیشنهادی هست بگید ممنون

    • Sahel

      sahel:
      اگه دوس داری کاری داشته باشی که وقتی خوابی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۰۹۳۹۶۲۶۲۶۰۱

      • بدون نام

        ۰۹۳۹۶۲۶۲۶۰۱

    • حسين

      سلام من درحدود 20 سال است عكاسي و فيلمبرداري كار ميكنم كسي خواست ميتونم باهاش كار كنم .

    • بدون نام

      سلام من تو نور میشینم اگه کاری هست به من بگید بسته بندی یا خیاطی

    • سارا

      باسلام خانمی هستم خانه دارکه احتیاج به کاردرمنزل دارم,لطفامن راراهنمایی کنیدباتشکر

    • رضا

      سلام خوبی بچه کسی کاردوم توخوزستان سراغ داره

    • زینب

      سلام کسایی که تهران میشینن وبه کار هنری علاقه مند هستن خیابان جمهوری خانم نهضتی آموزش هویه کاری پیشرفته میده .میتونی بعد از آموزش یا برا خودت کار کنی یا تو خونت برا اون کار کنی ودست مزد بگیری.موفق باشین

    • مریم

      سلام من نیاز. به کاردر منزل دارم بستبند باشی انجام میدم

    • طاهری

      سلام من مدرک کارشناسی شیمی دارم،خیاطی،بافندگی،کاربانمد،گلسازی،پرده های تزیینی و.. چندتاکاردیگه بلدم.به شدت به کار و درآمدش نیاز دارم.خیلی خیلی نیاز دارم.

    • Saeideh

      سلام خانم خانه دار هستم لیسانس اقتصاد 23 ساله.دنبال کار خونگی مثل بسته بندی هستم دزفولی هستم

    • هستی

      من کارخیاطی روقبول میکنم خیلی خیلی خیلی خیلی احتیاج دارم لطفا

    • جادوگر

      دوستان عزیز کارمند اداره ای دولتی هستم یک سال و نیم هست که عصرا دنبال کار پاره وقتم اما چه حاصل که زیاد دنبال کار دستگاه کارتخوان رفتم که بیشتر از 200 سیصد بیشتر در نیاوردم ولی پول کرایشم نمیشد منتظر پاسخ دوستانم چکار کنم????.

    • سارا

      باسلام خانمی هستم خانه دار.اطراف شهریار ساکن هستم احتیاج به کاردرمنزل دارم.لطفا من راراهنمایی کنید.باتشکر

    • مهسا

      من کار میخووووام در منزل باشه ، دورکاری باشه که خیلی بهتره، کرمانشاهی هستم، خیلی چیزا بلدم ، ارشد مکانیکم ، فتوشاپ، هلو هم بلدم،بعضی جاها کار کردم به عنوان منشی و کمک حسابدار اما الان بیکارم کرمانشاه کار پیدا نمیتونم بکنم، مادرمم خیاطی بلده، کار با بچهه هارو خیلی دوست دارم، راستش ارزوم اینه تو تهران تو ی موسسه خیریه کار کنم، اما تهران هیچکی رو ندارم ،

    • الهام

      سلام منم فوق دیپلم دارم ی بچه دارم با ی شوهرمعتاد وبیکار براکار بیرون ازخانه همه بهم تعصب دارن راهنماییم کنید چکار کنم خواهشا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۰۹۳۹۶۲۶۲۶۰۱

      • بدون نام

        ۰۹۳۹۶۲۶۲۶۰۱

    • حدیثه

      سلام من دانشجوی فوق دیپلم رشته حسابداری هستم و خیلی دلم میخواد کار کنم اما به خاطر سخت گیری هایی که خانوادم دارن نمیذارن بیرون خونه کار کنم دوست دارم کار در منزل انجام بدم مثل تایپ البته دستگاه چاپگر ندارم منم راهنمایی کنید

      پاسخ ها

      • زهرا

        اگر نمیخوایید از منزل بیایید بیرون باید آنلاین و اینترنتی کار کنید به کافی نتیها و مدارس شهرتون سربزنید و پیشنهاد همکاری بدید شماره تماس و ایمیل یا ایدی تلگرام تون رو بهشون بدید و بگید نیاز به حضورشون نیست فقط عکس بگیرند از متنونشون و براتون ایمیل یا تلگرام کنند. ولی برای بازاریابی اولیه باید به کافی نتیها و مدارس و دانشگاههای محل زندگیتون شماره تماستونو بدید.

    • مریم

      سلام من دانشجویی کارشناس ارشد علوم تربیتی هستم دنباله کارم میشه راهنمایی کنید یه کار مناسب پیدا کنم

    • افصلی

      من یک کار در منزل میخوام با درآمد خوب مسلط به تایپ هستم فوق لیسانس میخوتم و سابقه کار در دفتر بیمه دارم چند سال

    • میترا

      سلام.دنبالی کاری درمنزل هستم بادرامدخوب لطفاپیشنهادبدین.واقعا ازبیکاری وبی پولی خسته شدم

    • محسن

      شیرازیم سی وهشت سالمه ..کسی پیشنهاد شغل با سی میلیونو نداره

    • محسن

      دوستان کسی پیشنهاد شغل با سی میلیون نداره از شیرازم

    • Moayedi

      نمیدونم این افراد برای کجا هستن من.نیاز ب کار راسته دوزی کار با چرخ خیاطی در منزل دارم .هر کاری ک در منزلم انجام بدم ممنون میشم راهنماییم کنید

    • حسین

      من یه کانال محلی آنلاین دارم و دنبال کار میگردم. اگه کسی تبلیغات داره میتوانم تبلیغات کنم

    • بدون نام

      سلام من خانم ۵۰ ساله هستم و۱۵ ساله در چرداق بسته بندی خرما کار می کردم دختر مطلقه ومجرددارم وجویای کار هستم با درامد ساده قانع ایم. مثلا بسته بندی حبوبات تا زندگی کنیم از از همکاری شما سپاسگزاریم.باتشکر.

    • مهدیه انصاری

      منم میخوام یک همچین کارایی رو انجام بدم‌ولی چطوری از کجا

    • محمد

      سلام لطفا راهنمایی ام کنید بیکارم

    • ابی

      سلام۶۰سال سن دارم بعداز۳۰سال خدمت بازنشست شدم حقوقم جوابگوی شش نفر نیست به خاطر سنم خارج از منزل کارنمیدهند کارفنی،نقاشی ساختمان،رانندگی،وقتتونونگیرم راهنمای میخواستم چیکار کنم کمک خرجی برای خانواده داشته باشم ؟ممنون

    • رضایی

      سلام من ۳۵سالمه ی دختر ۶ونیم ساله دارم شوهرم میره سرکاردرمنزل خودم ازنوزادیابچه های ۱ساله نگهداری میکنم اینم شماره ۰۹۰۳۱۶۵۷۰۲۳

    • م

      کار های معماری انجام میدهم در صورت تمایل پیام دهید

    • موسوی

      سلام من در چرم دوزی مهارت دارم ومدرک فنی حرفه ای دارم وکیف های چرم قشنگی رو با دست میدوزم امکانش هست جایی رو برام معرفی کنید ؟که کارشون رو توخونه بتونم انجام بدم

      پاسخ ها

      • موسوی

        فعلا نظری ندارم

    • نیر حسین زاده

      لطف می کنین راهنمایی فرمائید چطور می تونم سفارش کار بسته بندی دستمال کاغذی و مداد رنگی رو بگیرم در ضمن من در تبریز زندگی می کنم

    • سمیه

      سلام من ساکن قژوینم کسی کار در منزل سراغ داره ممنون میشم

    • شیران

      سلام هرکی کار درمنزل میخواد به این شماره تو تلگرام پیام بده هزینه ای هم نداره 09914756939

    • فاطمه

      میخوام کار تایپ بگیرم در خانه انجام بدم مث همون ک توضیحش بالا هست گفتار ب متن؟میشه کمک کنید؟

      پاسخ ها

      • زهرا

        برای تایپ به کافی نتی ها و انتشاراتیهای شهری که ساکن هستید مراجعه کنید ترجیحا نزدیک مدارس یا دانشگاهها سعی کنید طبق تعرفه تایپیستها صفحه ای دوتومن کار کنید 70 به 30 . 70تایپیست برداره 30مغازه دار. از حق تونم کوتاه نیایید

    • مینا

      سلام .کار در منزل سراغ داشتید ب منم بگید ..خسته شدم از بس دنبال کار خونگیم..تا الان چند جور کار در منزل ب قول خودشون شروع کردم نثل ای نوتی رسنو کنتل و شبیه اینا همشون عضو باید بگیرم ..کسی هم عصو نمیشه فقط وقتم هدر میذه..با حقوق کم راضیم فقط پول خودم در بیارم ..اگه سراغ داشتید معرفی کنید فقط بخاطر خدا

    • مینا

      سلام .کار در منزل سراغ داشتید ب منم بگید ..خسته شدم از بس دنبال کار خونگیم..تا الان چند جور کار در منزل ب قول خودشون شروع کردم نثل ای نوتی رسنو کنتل و شبیه اینا همشون عضو باید بگیرم ..کسی هم عصو نمیشه فقط وقتم هدر میذه..با حقوق کم راضیم فقط پول خودم در بیارم ..اگه سراغ داشتید معرفی کنید فقط بخاطر خدا

      پاسخ ها

      • فرشته نجات

        با عرض سلام و ادب

        بله همچین کاری هست
        09104674898

    • محمد حسین متشرعی

      سلام و خسته نباشید
      ببخشید سوالی داشتم می خواستم بدونم این شغل که در وبسایتتون درباره ان نوشته بودید منظورم همون شغلی است که به فایلی صوتی باید گوش کنیم و بعد باید تایپش کنیم را چگونه باید پیدا کنم تا مشغول به کار شوم؟

    • ابراهیمی

      سلام ما خیلی از این کارها رو بلدیم ولی کجا میشه استخدام شد ؛باید کجا ها بریم، مثلا برای کار بصورت دستیار مجازی

    • ابراهیمی

      سلام ما خیلی از این کارها رو بلدیم ولی کجا میشه استخدام شد ؛باید کجا ها بریم، مثلا برای کار بصورت دستیار مجازی

    • soraya

      سلام
      من تازز درسم تموم شده ، لیسانس کامپیوتر هستم خیلی به کار احتیاج دارم تروخداااااا یه کار بهم معرفی کنید تو تهران

    • رسولیان

      سلام من دنبال کار میکردم چون الان به مدت دو ماه که شوهرم بیکار دنبال کار در خانه میکردم لطفا بدون اینکه مسخرم کنید کمکم کنید من خیاطی بلد نیستم بعد من در تهران زندگی میکنم

      پاسخ ها

      • فرشته نجات

        سلام خانم رسولیان
        مسخره چرا?
        نیازی نیست به خیاطی
        کار درمنزل هرجای ایران باشید هست
        فقط به یک گوشی هوشمند احتیاج دارید
        09104674898
        با تشکر

    • آنیس

      سلام من در همدان زندگی می کنم ویه پسر هفت ساله هم دارم و شدیدا نیاز به کار دارم تحصیلات ندارم به خاطر همین دنبال کار در منزلم مثل بسته بندی و... اگر کاری سراغ دارین بگین شمارو به خدا

    • مهسا

      من نیاز به کار دارم تو منزل

    • Korosh

      سلام میخواستم بدونم فیلم گذاشتن در یوتوب بعد تو ایران چه جوری پرداخت دارن درآمدو

    • هدیه

      سلام عروسک های روسی درست میکنم تو خونه اگ کسی میشناسین ک معتبره ساکن کرمانشاهم شهرای دیگم قبول میکنم و میتونم ک بفرستم بهم معرفی کنین ب این آیدی پیام بدین برای کار ممنون
      arayeshi_man@

    • حسن بلالی خسروشاهی

      سلام
      کلا به کار بسته بندی خیلی علاقمندم اگه کارافرینی هست که کار و امکانات بسته بندی بدهد اماده همکاری بوده و مشکل نفر هم ندارم.
      با تشکر

    • سمیه

      سلام من چرخکار م چرخ صنعتی از همه نو دارم ولی کار ندارم تورو خداا میشه راهنماییم کنین

    • میلاد

      من 26 سالمه از گیلان دیگه به آخر رسیدم مشگل بد مالی دارم هرکاری هم کردم کار پیدا کنم نتونستم فکر نکنم بتونم زیاد زیر این فشار زیاد طاقت بیارم خیلی وقته هم اعتیادپیدا کردم خواهش می کنم بعضی ها قضاوت نکنین که راه اشتباه رفتی یا اینکه واسه نداشتن کار نباید سمت اعتیاد می رفتی کسی از زندگی من خبر نداره من سمت چیزی نرفتم شاید هرکدومتون جای من بودین تا الان زنده نبودین خیلی ها مثل من هستن الانم چیزی زیادی نمونده خودم بکشم خلاص کنم چون هرکاری کردم نشد

    • kiani

      سلام. بنده درموسسه ایران تایپیست به عنوان تایپیست بودم. ولی آخرش پول تایپ هایی که انجام دادم رو بهم ندادن. کار و زحمتشو ما انجام میدیم و پولشو موسسه ها میبرن. آخرشم دزدی میکنن.
      برای کسب درامد به هرجایی اعتماد نکنید.

    • دلی

      سلام ببخشید من یه مدته دنبال کارم ولی هیچ کاری نیس.میشه راهنماییم کنین در ضمن خانوم هستم یه شغلی بگین که اداره ش زیاد سخت نباشه.اگه کسی کع شرکتی چیزی هم داره بخواد تو شهرستان هم نمایندگی بزنه من هستم

    • مژگان

      سلام من دنبال کار بسته بندی در خانه هستم متاهل دارای دو فرزند هستم از شهرستان چالوس

    • سویل

      سلام وقت بخیر
      من در رشته خیاطی تخصص دارم و قبلا مزون و اموزشگاه خیاطی داشتم ولی دیگه میخوام بصورت اینترنتی در زمینه تخصص خودم کاری راه بندازم چرخ خیاطی و تجهیزات هم دارم و دنبال ایده هستم ممنون میشم راهنمایی بفرماید.

    • سارا

      سلام من دنبال کادرمنزل هستم ،مثل کارواسه تولیدی لباس ،ممنون میشم راهنماییم کنید .

    • 7

      منم بیکارم، خدایا مشکل جمیع مسمانان و را حل کن

    • بیکار

      دنبال کار میگردم بیکار هستم لطفا راهنماییم کنید کجا میتونم کار پیدا کنم

    • سایه

      اینایی که گفتین تو ایرانه ؟!!!!!

    • مهدی

      ازسال 1391تاآخرسال 1397تقریبا همه این مردم بیکارکه تواین سایت دنبال کار میگردن اینجا هیچ خبری نیست وقتتون و اینجا هدر ندید تواین قبر هیچ مرده ای نیست .ناامید نشید هیچوقت ناامید شیطان هستش توکل کنید به خدا .خداخودش کمکمون کنه.منم یه بچه 10ماهه دارم و الان بیکارم ولی ناامید نمیشم هیچوقت .09360707470

    • شکیلا

      ی کاری تو خونه باشه برای دختر ۱۵ ساله خیلی دوست دارم

    • فرشته نجات

      سلام با بیکاری خداحافظی کنید
      جدی میگم
      چه مرد چه زن هر کجای ایران
      فقط بایک گوشی هوشمند دسترسی به اینترنت داشتن حساب بانک صادرات به شماره بنده عبارت جذب رو پیامک کنید.

    • فرشته نجات

      09104674898

      چند بار فرستادم شماره روامیدوارم ایندفعه ثبت بشه

    • فرشته نجات

      09104674898

      چند بار فرستادم شماره روامیدوارم ایندفعه ثبت بشه

    • فرشته نجات

      09104674898

      چند بار فرستادم شماره روامیدوارم ایندفعه ثبت بشه

    • فرشته نجات

      09104674898

      چند بار فرستادم شماره روامیدوارم ایندفعه ثبت بشه

    • فرشته نجات

      09104674898

      چند بار فرستادم شماره روامیدوارم ایندفعه ثبت بشه

    • فرشته نجات

      جذب در شرکت آی تی حضور مجازی
      همه سنین
      زن و مرد
      بصورت تمام وقت یا پاره وقت
      دسترسی به گوشی تلفن هوشمند
      در هر جای ایران عزیز
      عبارت جذب رو به این شماره پیامک کنید
      09104674898

    • بدون نام

      من کارشناس پرستاری هستم و۵۰سالمه. دنبال کار می گردم. مدتی از کار فاصله گرفتم. کاردرمنزل یا،......

    • مهسا

      من اهل کرمانشاهم چند جا کار کردم ،کار با هلو بلدم ، کمک حسابدار بودم ، ادمین بودم ، کار تحقیقاتی کردم ، ارشد ماشین الات دارم ، به کار تولید علاقه دارم اینم شمارمه 09391820857, اگه کسی تولیدی یا کاری سراغ داره تو کرمانشاه ممنون میشم خبرم کنه

      پاسخ ها

      • رضا

        منم کار با سیب رو بلدم ولی منم بیکارم

    • متین

      من اهل دورود لرستانم
      کارشناس ارشد مهندسی مکانیک گرایش طراحی کاربردی
      واسه من چه کارایی هست.
      استعداد بسیار بالایی دارم
      ضریب هوشی بالا
      باپشتکار
      09394021585
      بیکارم بیکار
      متاهل
      وضع خرابه

    • بدون نام

      سلام من به یک کار خونه گی نیاز دارم خیاطی هم بلدم کیف پارچه ای هم دوخت رو بلدم میشه برای من هم یه کار پیدا کنید

      پاسخ ها

      • فرشته

        سلام برای خیاطی باید بدونیم اهل کجایی
        ولی کار در منزل رو اگه با گوشی بلدی کار کنی مهم نیست کجا باشی
        بهم پیام بده راهنماییت کنم
        09104674898

    • بدون نام

      سلام من به یک کار خونه گی نیاز دارم خیاطی هم بلدم کیف پارچه ای هم دوخت رو بلدم میشه برای من هم یه کار پیدا کنید

    • فاطمه

      منم ۲۰ سالمه سابقه ی فروشندگی دارم۵ ماه و توی ارایشگاه هم کار می کردم دستیار بودم کار تایپ هم گفتار به متن رو انجام دادم اگر کسی کاری سراغ داره بگه لطفا کار در خانه بود که چه بهتر

    • علیرضا

      سلام روزتون بخیر
      دنبال کار در منزل میگردم
      کم خرج و تضمینی باشه
      چقدر پول خرج کردم به هیچ جا نرسید
      لطفا راهنمایی کنید

    • ناشناس

      چرت وپرت .....
      چند سال بیکارم دولتی و خصوصی اوتیسم ناشنوا معروف شده اند متاسفم

    • صادق

      سلام
      لیسانس زیست شناسی دارم.خدمت هم تموم شده.به کارهای هنر دستی سنتی. و مدرن علاقه دارم و استعداد خوبی دارم.لطفا یه کار خوب معرفی کنید

    • راد

      شیراز زندگی میکنم نیارمند کار در منزل هستم توروخدا راهنماییم کنید اخه درامد همسرم یه تومن هست با بچه بیرون خونه نمیتونم کار کنم خواهش میکنم راهنمایم کنید حق یارتون

    • محمدهادی

      سلام ریس جمهور،من دیگه از زندگی سیر شدم توی ۳۰سالگی چون ،نه مدرک لیسانس و کارت پایان خدمت بدردم نخورد،بیکار شدم پول نان هم ندارم، چند روز با این وضع اقتصاد و گرانی مصالح ساختمانی،کارگری هم نیست،نه دیگه آرزو ازدواج دارم نه خانه و ماشین دار شدن،
      فقط کمکم کن شاغلم بشم یا بیشتر از این گرسنگی نکشم.هادی قربانی هستم.دیگه روانی شدم بس به هیچ هدفم نرسیدم.ممنون

    • کیسان پاکدل

      من بیکار هستم دنبال کار میگردم

    • Mobina

      سلام من ۲۰سالمه ومتاهلم تو خونه خیلی بیکارم اگه میشه کار تایپ دارین من انجام میدم هم تایپ فارسی هم تایپ انگلیسی گفتار به متنم انجام میدم وهمین طور پاورپوینت عکس بچه هارم میتونم فتوشاپ کنم کارای نمدیم انجام میدم ولی اینجا نمیتونم بفروشم لطفا شما یکاری واسم جورکنید ڪل اینترنتم گشتم نتونستم کارپیداکنم ممنون میشم یکاری واسم جورکنید

    • م. گ از تهران.

      میخواستم بسته بندی حبوبات در منزل رو انجام بدم. لطفاً راهنمایی بفرمایید.

    • طاهره

      سلام من دنبال کار خوب در منزل هستم,از نظر وضع مالی ضعیفم,بادوبچه نمی تونم بیرون کار کنم

    • یاسین

      این چرندیات که نوشتید به درد ایران نمیخوره، بعدش هم نفس کشیدن و خوابیدن و نشستن تو اتاق رو هم بنویسید!!!

      فقط میخواید یه بازدیدی بخورید ها

    • سلاله

      برای کاردرمنزل مثل دکوپاژ روی شیشه دنبال کسی میگردم که بتونم برای این کار ازش سفارش بگیرم خواهشن راهنماییم کنید

    • رویا

      در امد شوهرم خیلی ضعیفه وبااین گرونی همیشه تا وسط ماه نشده کم میاریم محل زندگیمون شماله کارای دستی مثل دکمه دوزی.نمد دوزی وبسته بندی خشکبار وحتی انواع سبزی جات مخصوص شمال مثل دلار ..بلدم میشه راهنمایبم کنید یه درامدی توخونه داشته باشم که کمک خرج زندگی مون شم .خیلی نیاز به کار دارم

      پاسخ ها

      • بهار حاتمی

        سلام رویای عزیز، احسنت بر شما که به فکر زندگیتون هستید
        اگر دنبال کار در منزل می‌گردید به این شماره تو واتساپ پیام بدید؛ دقت داشته باشید که این کار، کار با گوشی هست که شما در منزلتون انجام میدید..

    • مهدیه ریاضت

      خانوم هستم بادوپسرخردسال بدلیل مشکلات زندگی قادر به کار بیرون نیستم صاحب خونه جوابم کرده همسرم اعتیاد داره خواهش کار بسته بندی میتونم ۶ ساعت درروز انجام بدم خواهش به پول نیاز دارم پسرم شیرخشک وپشک میخواد ندارم میشه برای رضای خداکند کنید.ممنون میشم ازتون

    • زهرا

      سلام ازاراک دلیجان مزاحم میشم برایه بسته بندی500تومنی حبوباتتون توروخداکمک کنیدشوهرم درآمدزیادی نداره میخوام برای خودموبچم کارکنم خواش میکنم باهام تماس بگیرین برای کاربسته بندیتون باشماره09190532876

    • زهرا

      آقایه احمدی برای بسته بندی لطف کنین تماس بگیرین شدیدآنیازمندم شماره نذاشتین تاباهاتون تماس گرفت.اگرکاردوخت دکمه وکاریک توخونه بشه انجام داد مایلم ممنون09190532876

    • زهرا

      آقایه احمدی برای بسته بندی لطف کنین تماس بگیرین شدیدآنیازمندم شماره نذاشتین تاباهاتون تماس گرفت.اگرکاردوخت دکمه وکاریک توخونه بشه انجام داد مایلم ممنون09190532876

    • سحر

      سلام لطفاراجب کاربسته بندی حبوبات اطلاعات بیشترشماره تلفن بزاریدتاتماس بگیریم ممنون.راجب کاردکمه دوزیوازاین قبیل بسته بندی ک برایه شهرستانهاارسال میشه هم اطلاعات بدین ممنون میشم.محتاج هستم ب کارواقعآ

    • مجید

      شما را بخدا اینقدر دلتون را به شغلهای سنتی خوش نکنید هیچ وقت شما را به رویا و هدف هاتون نمیرسونند الان دوره اینترنت باید از این پدیده پول دربیارید

    • fjcj1995g@gmail.com

      سلام دوستانی که بیکار هستند یا دنبال یه شغل دیگه هستند بهشون پیشنهاد میدم اگه واقعا توان و انگیزه لازم رو دارند و میخان که پیشرفت کنند یه کار تجاری تو اینترنت میشه انجامش داد. هر کس خواست می تونه با من تماس بگیره با این شماره تا راهنماییشون کنم
      0912-0-602-682

    • nasim

      سلام من کار بافتنی مثل شال و کلاه انجام میدم چیزای دیگ هم میتونم میشه یه جایی رو بهم معرفی کنید که بتونم ازش سفارش بگیرم و درآمدی پیدا کنم ؟؟؟. نام

    • ایرج

      سلام بهمه دوستان، مطالب شما را خوندم. واقعا بسیار محزون شدم، امید تان را به. حمایت. کننده واقعی خداوند متعال از دست ندید، یاد یک. حدیث پیامبر اسلام. ص. افتادم، می فرماید. اگر می خواهید گرسنه نمانید یک صنعت یاد بگیرد، تا جوان هستید یک صنعت یاد بگیرید،مثلا تعمیرات موبایل، کار خوب و راحتییه مثلا. مجسمه سازی توی شهر ما اکثرشون وضع بسیار خوبی دارند و غیره...

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • امینی

      اگر دنبال یک کار پاره وقت بدون سرمایه و با درآمد میلیونی هستید برای شما یک پیشنهاد خیلی خوب داریم. برای این کار فقط باید در طول روز چند ساعت برای بازاریابی تلفنی وقت بگذارید .اگر دوست دارید بازاریاب گروه آموزشی ما در شهر خودتون بشید به شماره 09376685733 درتلگرام یا واتساپ پیام بدید تا شرایط همکاری رو براتون ارسال کنم.

    • ایدا

      سلام دنبال کار در منزلم کار خیاطی کمی بلدم بسته بندی هم باشه انجام میدم

    • بدون نام

      با سلام من یه خانم خاندار ۳۴ ساله هستم کیف و کفش چرمی میدوزم که همشون هم کار دست هستش انواع کیف و کفش زنانه و مردانه ولی متاسفانه کسی ماها را حمایت نمیکنه...مکانی واسه عرضه نداریم

    • بدون نام

      یه عده ای اصلا معلوم نیست هدفشون از رای منفی چی بوده؟!! یه نفر گفته من لیسانس مدیریت دارم بیکارم ، همه بهش رای منفی دادند؟! خوب یعنی چه؟ همه تحصیل کرده ها بیکارن دیگه راست میگن. بعضی گفتن تو مردی واسه خودت برو کار پیدا کن!! فکر میکنن کار در خانه فقط مربوط به زنان است؟! تا زمانی که جامعه ما درگیر این افکار کوته بینانه است همین اش است و همین کاسه؟! کارنیست کار نمیدن کارگری هم آشنابازیه! کار تو شرکتها صبح تا شب کارگری بکنی میگن ۱۷۰۰ میدیم.

    • سحر

      سلام من فوق دیپلم نقاشی خوندم خیلی دوست دارم تو خونه کار داشته باشم

    • یلدا

      سلام من علاقه مند به تایپ فایل صوتی و گویندگی فایل های صوتی هستم لطفا راهنمایی کنید چطور می توانم این شغلرا داشته باشم

      پاسخ ها

      • مصطفی

        سایت های فریلنسری برید و تواناییهاتونو اونجا بنویسین مثل گویندگی تایپ و ... بهتون پیشنهاد کار میشه

    • سلیمی

      سلام خسته نباشید من دنبال یه کار بسته بندی یا موروارید در منزل میخوام انجام بدم و لصفا کمکم کنید مادرم مریضه پول ندارم ممنون

    • بدون نام

      سلام خواهش می کنم کسی کار سراغ داره بهمون کمک کنه شوهرم بیکاره زندگی خیلی سخته حد عقل خودم کاری داشته باشم تا بتونم خرج دخترمو بکشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام من دراصفهان ساکن هستم توراخدااگه کاربسته بندی یاازاین جورکارادرمنزل سراغ داریدراهنماییم کنیدخیلی وقته دنبال کاردرمنزل میگردم خیلی به این کاراحتیاج دارم اخه شوهرم پارسال چهارتاازانگشتای دستش قطع شدیه نیروی شرکتی خدماتی هستش که براش بااین شرایت کارکردن سخته خداخیرتون بده اگه کاری هست به منم بگیدممنون میشم

    • فاطمه

      س به یک کار در منزل بسته بندی مواد غذایی نیاز دارم لطفا از مشهد

    • ناهید رحمانی

      سلام من احتیاج به کار توخونه دارم حالا هر کاری خیاطی ام بلدم چرخ هم دارم از استان مرکزی

    • نیازمند

      سلام من نیاز من یک کار درمنزل هستم سرپرست بچه نوزادمم،درامدیم ندارم،بخاطر بچم جایی نمیتونم برکاربرم کسیم ندارم برام نگهش داره سرمایه هم ندارم خواهش میکنم کار بسته بندی یا....از اینجور کارا باشه بهم معرفی کنید،ممنون میشم
      آی دی تل:Joiayekar@

    • masiha9597@

      سلام ازهمدان هستم به علت مشکلات مالی وفشارزندگی همسرم منو ترک کرده الان هم بیکارم همه تا ۱۱ اردیبهشت موعد خونمون تموم میشه وباید تخلیه کنیم با پیش ۱۰ تومن نمیتونم حتی یه لونه گنجشک اجاره کنم .تو رو خدا اگه کسی کار خوب میتونه برام پیدا کنه کمک کنه بقران ثواب داره هیچ کسم ندارم فقط کار میخوام برای خونم توکل کردم به خدا .لیسانس دارم

    • امیر

      این دولت وحکومت چه بلایی سرمون اورده جرات حرف زدنم نداریم.بقول شاهین نجفی ادای زنده هارو درمیاریم

    • پونه

      سلام. پروژه های ترجمه، تایپ (همه متون)، ویرایش پایان نامه و پاورپوینت رو انجام میدم

    • فاطمه

      سلام دنبال کاردر منزلم قالیبافی بلدم

    • فاطمه

      من شغلم بافتنی هستم دنبال کار میگردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج