اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۱۱۶۵
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

عکس: اعتراض‌ به معتمدآریا در کاشان

کاوه ابراهیم‌پور (کارگردان فیلم یحیی سکوت نکرد) با اشاره به شرایطی که شب گذشته ( ۴ بهمن ماه) بر وی و فاطمه معتمدآریا گذشته؛ گفت: قرار بود دو شب گذشته (یکشنبه ۴ بهمن ماه) فیلم "یحیی سکوت نکرد" در کاشان به نمایش درآید و بعد از نمایش فیلم؛ با حضور من و فاطمه معتمدآریا (بازیگر اصلی فیلم) نشست نقد و بررسی برگزار شود.

خبرگزاری ایلنا: کاوه ابراهیم‌پور (کارگردان فیلم یحیی سکوت نکرد) با اشاره به شرایطی که بر وی و فاطمه معتمدآریا گذشته؛ گفت: قرار بود دو شب گذشته (یکشنبه ۴ بهمن ماه) فیلم "یحیی سکوت نکرد" در کاشان به نمایش درآید و بعد از نمایش فیلم؛ با حضور من و فاطمه معتمدآریا (بازیگر اصلی فیلم) نشست نقد و بررسی برگزار شود.

وی ادامه داد: هنگامی که می‌خواستیم وارد سالن شویم جمعیتی نزدیک به ۵۰ الی ۶۰ نفر در جلوی در سینما تجمع کرده بودند و با عصبانیت تمام علیه فیلم و خانم معتمدآریا شعار می‌دادند و خواستار خروج ما از شهر بودند. به همین دلیل ما مجبور شدیم از درب پشتی سالن سینما وارد سینما شویم.

وی ادامه داد: زمانی که این گروه خودسر متوجه شدند ما قصد ورود به سالن را داریم؛ به ما حمله کردند و الفاظ به شدت زشت و نادرستی به ما گفتند. آنها به من و خانم معتمدآریا ناسزاهایی می‌گفتند که تاکنون نشنیده‌ بودم اما با کمک نیروی انتظامی سرانجام توانستیم وارد سالن شویم.

ابراهیم‌پور ادامه داد: بعد از نمایش فیلم؛ جلسه نقد و بررسی برگزار شد اما در زمان برگزاری باوجود آنکه جمعیت زیادی در داخل سالن مشتاقانه حضور پیدا کرده ‌بودند، گروه زیادی نیز در بیرون سالن با صدای بلند فحاشی می‌کردند و به شدت تلاش داشتند داخل سالن شده و نظم جلسه را به‌هم بریزند که با درایت نیروی انتظامی و مدیریت آن‌ها این امر رخ نداد.

کارگردان یحیی سکوت نکرد با اشاره به اینکه خطاب بیشتر سخنان معترضین معتمدآریا بود، گفت: فاطمه معتمدآریا پیشنهاد کرد بعد از پایان جلسه نقد و بررسی فیلم؛ سالن تخلیه شود و گروه معترض به داخل سالن بیایند و رودرو با هم گفت‌وگو کنند و وی پاسخ سوالات آن‌ها را بدهد. باوجود آنکه نیروی انتظامی این پیشنهاد را پذیرفت و اعلام کرد که آماده همکاری است؛ گروه معترض پیشنهاد را نپذیرفتند و به اعتراضات خود ادامه داد.

ابراهیم‌پور ادامه داد: بعد از پایان جلسه ما به سختی با همکاری نیروی انتظامی از سالن خارج شدیم و به سرعت به سمت ماشین‌های خود حرکت کردیم. در هنگامی که سوار اتومبیل شده بودیم بازهم دو نفر روی سقف ماشین آمده و قصد داشتند با شکستن شیشه‌ها وارد خودرو شوند که نیروی انتظامی مانع آن‌ها شد. همچنین زمانی که درحال حرکت بودیم تعدادی موتورسوار ما را تعقیب می‌کردند ولی نتوانستند به ما دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد: صدای جیغ، فریاد و فحاشی معترضان در طول برگزاری نشست و همچنین بعد از آن کاملا به گوش می‌رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان کاشان درباره اتفاق پیش آمده برای این گروه از هنرمندان سینما گفت: در سومین جلسه سینمای هنروتجربه کاشان برای نقد فیلم "یحیی سکوت نکرد" کارگران این فیلم مجوز حضور در نشست را داشت. ایشان به همراه خانم فاطمه معتمدآریا (بازیگر فیلم) در جلسه حاضر شده بود.

مصطفی جوادی‌مقدم ادامه داد: وقتی گروهی از معترضان به حضور فاطمه معتمدآریا در جلسه درخواست مناظره را مطرح کردند؛ مقرر شد پس از پایان نقد و بررسی فیلم؛ مناظره برگزار شود اما در پایان جلسه؛ معترضان حاضر به مناظره و گفتگو نشدند.

وی با اشاره به اینکه خانم معتمدآریا بدون هماهنگی مقامات شهری در این جلسه حضور یافته بود و تنها کارگران برای حضور در جلسه مجوز داشته است؛ گفت: نماینده ولی فقیه، امام جمعه کاشان، شورای فرهنگ عمومی شهرستان کاشان و سایر ارگان‌ها با حضور خانم معتمدآریا در نشست مخالف بودند؛ با این وجود ایشان در جلسه حضور یافته بود.

ایلنا در انتهای این گزارش می‌نویسد: رئیس‌ اداره ارشاد شهرستان کاشان درحالی این موضوع را مطرح می‌کند که کارشناسان و خبرگان سینما معتقدند نمایش و نقد و بررسی فیلم "یحیی سکوت نکرد" مجوزهای لازم را در شهر کاشان داشته و هیچ نیازی به دریافت مجوز برای تک تک افراد حاضر در این نشست نبوده است.

تصاویری که می‌بینید در سایت صدای بامداد منتشر شده‌اند.

عکس: اعتراض‌ به معتمدآریا در کاشان

عکس: اعتراض‌ به معتمدآریا در کاشان

عکس: اعتراض‌ به معتمدآریا در کاشان

عکس: اعتراض‌ به معتمدآریا در کاشان

عکس: اعتراض‌ به معتمدآریا در کاشان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا 50 نفر میشن؟
      به خاطر 50 نفر خواهشن اسم مردم کاشان رو رو اینا نگذارید

    • کاربر

      و همچنان بی فرهنگی ادامه دارد.....

    • سلی

      دست از سر مردم بردارن

    • user

      مناظره و گفتگوی رو در رو نیاز به منطق داره که این ها ازش بی بهره هستند

    • سیما

      مگر ایشان چیکارکردن که مورد اعتراض قرارگرفتن

      پاسخ ها

      • فرجاد

        اهانت به حجاب به صورت کشف حجاب در جشنواره های برون مرزی. در اینترنت جست و جو کن پیدا می کنی.

    • سعید

      ای خدا ابروی هرچی ایرانی هست رو میبرین

    • بدون نام

      برید ببینید اینها نصف سواد معتمد آریا یا ابراهیم پور رو دارند؟

    • بدون نام

      برا این عده متاسفم...

    • مهدى ش

      خانم معتمد آريا بازيگر و پيشكسوت سينما هستن و من خودم بازيهاى ايشون رو خيلى دوست دارم ولى متاسفانه ايشون از نظر حجاب و..واقعا وضعيت مناسبى ندارن ، ايشون كمبود سينمايى ايران رو نبود كه واقعا جاى تعجب داره يه بانوى مسلمان اينطور عقيده اى داشته باشه . اميدوارم خدا همه رو به راه راست هدايت كنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به عقاید دیگران احترام بگذارین

    • مهدى ش

      خانم معتمد آريا بازيگر و پيشكسوت سينما هستن و من خودم بازيهاى ايشون رو خيلى دوست دارم ولى متاسفانه ايشون از نظر حجاب و..واقعا وضعيت مناسبى ندارن ، ايشون كمبود سينمايى ايران رو نبود يدونن كه واقعا جاى تعجب داره يه بانوى مسلمان اينطور عقيده اى داشته باشه . اميدوارم خدا همه رو به راه راست هدايت كنه

    • user

      جای تاسف بر ما چنین برخوردی با اهل هنر

    • شاهرخ

      مگر این خانم تبعه کشوری بجز ایرانه که برای حضور در یکی از شهرهای کشورش نیاز به مجوز داشته باشه کدام قانون می تواند خانم معتمد آریا را از حضور در یکی از شهرهای کشورش منع کند, ؟مگر کسی حق دارد یک ایرانی را از حضور در شهری منع کند ومعترض وی شود ,اگر یک بار برای همیشه قانون محکم در برابر این افراد بایستد این گونه مشکلات برای همیشه حل میشود

      پاسخ ها

      • user

        بله باید با خودسری برخورد جدی شود

    • بدون نام

      بی شک به محبوبیت ایشان افزوده میشود

    • علی

      آخه این تصاویرچه ربطی به فحاشی ودرگیری داره لطفاودرصورت امکان عکس های مرتبت به هتاکی به ایشون روبذارید

    • امید

      با سلام . مشخص نیست تا کی قراره بجای دیگران تصمیم بگیریم و حتی نظر بدیم.احترام به عقاید و اصول زندگی دیگران کمترین توقع هم زیستی باآرامش و آسایش هر جامعه ای بحساب میاد. تا کی باید تو این کج فهمی های دیگران شریک باشیم. متاسفم برای خودم با این طرز فکر هم وطنانی که با همدیگر ایران رو تشکیل داده ایم .

    • حسین

      سلام علیکم
      باری متاسفانه در جامعه فرهنگی و با عظمت ایران چگونه است که همیشه گروهی اندک که یک صد هزارم جمعیت منطقه را هم شامل نمی شوند برای منطقه و برای جامعه تعیین تکلیف می کنند!!؟ عجبا که چگونه این افراد که عکس و فیلم و چهره شان همیشه معلوم است،‌هیچگاه برای نهادهای مسئول قابل شناسایی نبوده است؟ و شگفتا این گروه اندک بی ادب چگونه به خود اجازه می دهند به جای دیگران تحکم کنند؟ به راستی پشتوانه این بی ادبان هتاک کدامین قدرت بزرگ مملکت است که این همه جرات خشونت به اینان بخشیده ؟ بار خدایا؛ ظلم ظالمان را به مردمی که جز تو پناهی ندارند ، به خودشان برگردان . بارالها! ما خسته شده ایم از این اقلیت بی ادب، آیا آن قدرت مطلق هستی می پسندد این همه ظلم آشکار را ؟ قطعا ظلمشان به خودشان برخواهد گشت اما خدایا! قصه معتمد آریا ها نیست ، قصه پر غصه تخریب دین است که این جماعت به تعبیر امام علی (ع) که فرمودند :‌ " لبس الاسلام فراً و مغلوبا " به زور می خواهند پوستین واراونه که زشت منظر است را بر اندام دین رحمت و انسانیت بپوشانند. خدایا هر آنکس که تدبیر کننده این زشتیهاست را نابود بفرما/ آمین یا رب العالمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج