۲۹۷۰۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بنگر: اگر هادی نوروزی بود، صدرنشین بودیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر هادی نوروزی هم اکنون در کنار ما بود ما صدرنشین بودیم.

خبرگزاری فارس: محسن بنگر پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: من به بازیکنان خسته نباشی می‌گویم. موقعیت‌های زیادی در بازی خلق کردیم که می‌توانستیم باز هم به گل برسیم. متاسفانه در دقایق پایانی روی دروازه ما فشار بود اما خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را از آن خود کنیم. در دو بازی اخیر هم حق ما پیروزی بود. کم کم به صدر جدول خواهیم رسید.

وی در مورد رایگان شدن بلیت بازی‌ها گفت: دم باشگاه گرم که چنین کاری را انجام داد. تماشاگران به ما کمک می‌کنند. البته در سایر شهرستان‌ها هم دیده‌ایم که با وجود رایگان شدن بازی‌ها اما دو سه هزار هوادار به ورزشگاه می‌روند. واقعا دست تک تکشان را می‌بوسیم. تیم هم خوب بازی می‌کند که هواداران دلگرم می‌شوند تا به ورزشگاه بیایند.

مدافع پرسپولیس در مورد ادامه روند خوب سرخپوشان گفت: زمانی که ما هفدهم جدول هم بودیم روند یکسانی داشتیم. بازیکنان به خوبی تلاش خود را انجام می‌دهند و روزی دو ساعت تمرین سخت و دشوار دارند. بازیکنان جوان و با استعدادی داریم که می‌توانند خیلی به تیم کمک کنند. فقط من پیرمردم و بقیه ۲۳-۲۴ سال سن دارند که هم حرف گوش هستند هم تاکتیک‌پذیر.

بنگر خاطرنشان کرد: در موفقیت تیم برانکو راس هرم است. او در تمریناتش استمرار دارد. حتی در برهه‌ای ما به سرمربی می‌گفتیم که با این شرایط نمی‌شود ادامه داد اما او به ما امیدواری می‌داد و می‌گفت که تمرینات را به خوبی ادامه دهیم.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه فردا از مقبره هادی نوروزی رونمایی می‌شود، گفت: ما ۱۰-۱۲ بازیکن قصد داریم که به شمال برویم و امیدوارم سالم برسیم. تا فردا در این مراسم شرکت کنیم. هادی همواره کنار ماست. اگر او بود ما هم اکنون صدر جدول بودیم چرا که مهره تاثیرگذاری در تیم بود. هادی هم اتاقی من بود و همیشه در کنار ماست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج