۲۹۸۷۹۵
۲۳ نظر
۵۰۰۵
۲۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سناریوی تلخ دختر ۳۰ ساله برای ازدواج

دخترجوانی که برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پلیس و بازپرس جنایی را فریب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. این دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.

روزنامه شهروند: دخترجوانی که برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پلیس و بازپرس جنایی را فریب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. این دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.

چند روز پیش وقتی دختر جوانی سراسیمه به پلیس مراجعه و از دو متجاوز شکایت کرد، پلیس و بازپرس جنایی نمی‌دانست که با چه ادعای دروغینی روبه‌رو هستند. این دختر ٣٠ساله درحالی که سعی می‌کرد خودش را وحشت‌زده نشان دهد، در شکایت خود به ماموران گفت: «چند وقتی می‌شد که از طریق تلگرام با پسرجوانی آشنا شدم. او می‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. برای همین کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتیم.

بار اول با هم ملاقات کردیم و بعد از آن ارتباطمان بیشتر شد تا جایی که برای بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتیم اما این‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزی داشت. مثل همیشه نبود و حرکات غیرعادی می‌کرد. ما با هم به رستوران رفتیم که متوجه شدم یک شیشه مشروب با خودش آورده است. او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خیلی ترسیده بودم و مخالفت کردم ولی او ناگهان چاقویی از جیبش بیرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل می‌رساند.

سعی کردم مقاومت کنم ولی فایده‌ای نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتی به آن‌جا رسیدیم، دیدم که یکی دیگر از دوستانش هم درخانه است. این دونفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد از آن در خیابان رهایم کردند.» با اعلام این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این رابطه آغاز شد. دختر جوان با راهنمایی‌هایش ماموران پلیس را به متهم اصلی این پرونده نزدیک کرد و درنهایت پسر ١٨ساله خیلی زود در دام پلیس گرفتار شد.

او بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالی‌ که به‌ شدت از دستگیری و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجویی‌ها به ماموران پلیس گفت: «من با این دختر از طریق تلگرام آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم ولی این دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرایط ازدواج را نداشتم، تصمیم گرفتم برای همیشه ارتباطم را با او قطع کنم ولی این دختر اصرار داشت که این ارتباط را تمام نکنیم تا این‌که من به‌طور کل او را از زندگی‌ام حذف کردم. برای همین تصور می‌کنم او برای انتقام دست به چنین کاری زده باشد.» با این اظهارات دخترجوان باز هم بر شکایت خود اصرار داشت.

او درمقابل قاضی سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران نیز بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن ٢٠‌میلیون تومان پول، از این شکایت صرف‌نظر می‌کند. این درحالی بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بی‌گناهی خود داشت. بنابراین قاضی سیفی دستور بررسی ازسوی پزشکی قانونی را صادر کرد تا این‌که درنهایت صبح دیروز این دخترجوان ناگهان شروع به اشک ریختن کرد و در مقابل بازپرس راز یک سناریوی ساختگی را مطرح کرد. او گفت: «من به دروغ چنین شکایتی را مطرح کردم. از آنجایی که عاشق صادق شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم، تصمیم گرفتم از این طریق او را مجبور به چنین کاری کنم.

صادق می‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گریه و التماس کردم، فایده‌ای نداشت. او اصرار بر پایان این رابطه داشت. برای همین من که دیگر راهی برای ازدواج با او نمی‌دیدم، تصمیم گرفتم به دروغ چنین شکایتی را مطرح کنم تا شاید صادق هم کوتاه بیاید و با من ازدواج کند. نمی‌دانستم که موضوع تا این‌جا پیش می‌رود و دست من رو می‌شود.

الان هم از اینکار خیلی پشیمانم.» بنابراین با این اظهارات عجیب دختر جوان، دستور آزادی متهم دستگیر شده، صادر شد اما قاضی سیفی نیز دخترجوان را به مدت ٤ساعت به خاطر فریب ماموران و شکایت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      چه دختر روانی و مریضی بوده.

    • بدون نام

      دلم براش سوخت دختر بيچاره عاشق

    • سنا

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!واقعا که.بعضی دخترا دیگه شورشو در آوردن.30 ساله عاشق پسر 18 ساله!!!!!!!

    • بدون نام

      این دختره ازدواج دوست داشته نه پسررو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نكته خييييلي ظريفي گفتي
        دمت گرم. لايك

      • بدون نام

        اگه ازدواج دوست داشته چرا این همه سال صبر کرده؟

    • بدون نام

      دختر 30 ساله و پسر 18 ساله؟؟!! دیوونه شدن این دخترا!!!!

    • بدون نام

      چقدر مسخره

    • ایرانی

      این دختر کلاش و شیاد باید بازداشت و زندانی شود تا سزای این کار ننگین خود را ببیند
      این کار می توانست باعث شود کار آن جوان به جای باریک کشیده شود
      از جوانان عزیز خواهش می کنم گول این دختران را نخورند و مواظب فریب این ها باشند تا در دام نیافتند

    • محمدرضا

      خدایا مشکل ازدواج همه جوون ها رو بر طرف کن .

    • مسعود

      خداوكيلي معلوم نيست اصلا از زندگيشون اين دخترا چي ميخوان ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جمع نبندين آقاي محترم

    • محمدرضا

      واقعا متاسفم ، مگه من چی نوشتم که کامنتم رو تغکامنتمییر دادید؟؟؟ نوشتم دختر 30 ساله پسر 18 !!!! خدایا مشکل ازدواج جوون ها رو برطرف کن.




      این جمله چرا باید سانسور بشه؟؟؟؟؟؟

    • DAvid

      اون موقع که 18 سالتونه میگیم بیاید ازدواج کنیم میگید نه بعد که دوران ترشیدگیتون میرسه ازدواجی میشید از عجایب اندر احوالات دخترا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعیت محض. دختر یکی از فامیل های ما میگه تا کنکور پزشکی قبول نشم و مدرک دکترا نگیرم به ازدواج فکر هم نمیکنم

    • بدون نام

      همین هفته قبل خبر ازدواج یکی از اقوامو شنیدم - عروس متولد 61 و دوماد متولد 68- خداشاهده راس میگم - توی محضرم اونایی که بودن میگن بسیار راضی و خوشحال بودن.مادر پسر هم همش میگفته من آرزوی دختر داشتم حالا بهش رسیدم .آخه دو تا پسر دارن.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        تعجب نکن اگه واقعا این یک عشق واقعی باشه... من از شوهرم 5سال بزرگترم وعشقمون به هم خیلی زیاده و همسرم عاشق منه. در ضمن عمه مادر شوهرم از شوهرش 16 سال بزرگتره و هنوز مثل دو جوان عاشق و محترم همدیگه را دوست دارن ومیگن قبل از هر چیز باهم دوستن بعد زن و شوهر.

    • بهاره

      شاید اشتباه تایپی بوده یعنی پسر 28 ساله و دختر 30 ساله. چون از این اشتباهات همیشه بوده.
      آخه اصلاً با عقل جور در نمی یاد که دختر 30 ساله یک پسر 18 ساله رو برای ازدواج بخواد و تا این حد که این ماجراها پیش بیاد، عجیبه.

      پاسخ ها

      • احمد

        موافقم.

    • بدون نام

      واقعا جای تعصف داره

      پاسخ ها

      • sara

        غلط املایی وحشتناک شما هم خیلی جای تاسف داره!

    • فرهاد

      همه تان هرچه خواستیدگفتیدولی نگفتیدچرااین دختربیچاره تاکنون ازدواج نکرده ودرآرزوی ازدواج هست مامردهابزگترین نعمت راازخداگرفته ایم ولی بجایه شکرگذاری ازآن سواستفاده میکنیم درسن 50سالگی باهردختری باهرسنی میتوانیم ازدواج کنیم دوم اگربا20دخترهم بوده باشیم میتوانیم تکذیب بکنیم وبه عنوان یه پسرپاک خونه بادخترموردالاقه مان هروقت درهرسنی ازدواج بکنیم جهزیه مان هم همین که پسرهستیم کافیه دختره نگون بخت بایدچشم براه باشه تاکسی زنگ خونه شان روبزنه اگریه مردتوی کوچه آدرس جایی روازش گرفته باشه وفزولباشی محله دیده باشه دیگه این دختربایدمحله روترک کنه وهزاران مورددیگرخداوندابه تمام دختران دم بخت صبروشکیبایی عطاکن وآنهارابه آرزی شان برسان آمین یا رب العالمین

      پاسخ ها

      • وطن

        جامعه باید اصلاح بشه و دیگه مردی حق چنین سوء استفاده ای از مرد بودنش نداشته باشه.
        وقتی انسانیت در امثال چنین مردانی رنگ و بویی نداشته باشه از نسل آینده این مردان چه انتظاری می توان داشت؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج