۳۰۲۷۵۰
۵۶۸۷
۵۶۸۷
پ

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟

برای علاقمندان به محیط زیست و حیات وحش چند مکان سفر انتخاب کرده ایم. مکان های زیبایی که همین اسفند ماه میتوانید آنها را ببینید، و آب و هوای مطبوعی خواهند داشت.

وب سایت گردالی: برای علاقمندان به محیط زیست و حیات وحش چند مکان سفر انتخاب کرده ایم. مکان های زیبایی که همین اسفند ماه میتوانید آنها را ببینید، و آب و هوای مطبوعی خواهند داشت. بخصوص که اسفندماه هنوز پرندگان مهاجر سفر نکرده اند.

دشت ناز: دشت ناز منطقه ای در شمال شرقی ساری است. پناهگاه حیات وحش این دشت، مرکز اصلی تکثیر در اسارت گونه ی درآستانه انقراض گوزن زرد ایرانی است. دشت ناز برای علاقمندان به طبیعت منطقه ای جذاب است. گردشگران با مجوز از سازمان محیط زیست میتوانند از این منطقه دیدن کنند و از تماشای گوزن زرد، قرقاول، شوکا و گربه ی جنگلی لذت ببرند.

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟


جزیره شیدور: پناهگاه حیات وحش جزیره شیدور در استان هرمزگان واقع شده است. این جزیره ی غیرمسکونی مامن پرستوها، مارها، لاک پشتهای دریایی، حواصیل و بسیاری پرندگان دیگر است. چشم اندازهای بدیع این جزیره مکان مناسبی برای طبیعت دوستان و عکاسان است. البته بازدید از این جزیره نیز به مجوز احتیاج دارد.(البته گرفتن مجوز بسیار کار ساده ایست و وقتی از شما نمیگیرد. نکته ی مهم اینست که وسایل شکار و ماهیگیری همراه نداشته باشید)

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟


انگوران: پناهگاه حیات وحش انگوران در زنجان قرار دارد و مکان زندگی قوچ و میش ارمنی، آهو، پرندگان شکاری و روباه است. این منطقه ی روستایی به خاطر پوشش گیاهی اش بسیار دیدنی است و مکان های گردشگری زیادی دارد.

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟


تالاب شادگان: این تالاب که در استان خوزستان واقع شده است ثبت جهانی شده است و یکی از تالابهای مهم ایران است. پرندگان مهاجر زیادی دراین تالاب وجود دارند. همچنین ماهی های مختلف و البته مهم ترین پستاندار این تالاب، دلفین است. این پناهگاه محل مناسبی برای طبیعت دوستان است.

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟


پناهگاه حیات وحش درانجیر و نی باز: این پناهگاه در یزد قرار دارد که درآن یوزپلنگ آسیایی نیز مشاهده شده است. این منطقه با پوشش گیاهی خاص و دارا بودن گونه های مختلف پلنگ، یوزپلنگ، پرندگان مختلف و روباه، مکان مناسبی برای بازدید طبیعت گردان میباشد.

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟

در ماه اسفند به کجا سفر کنیم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج