۳۰۳۴۸۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آیفون ۴ اینچی این شکلی خواهد بود

شرکت اپل در نظر دارد تا گوشی جدیدی را وارد بازار کند که نمایشگر ۴ اینچی خواهد داشت. با توجه به تصاویری که جدیدا از رندر این دستگاه منتشر شده، می‌توان متوجه شد که آیفون ۴ اینچی احتمالا چه شکلی خواهد داشت. این رندرها توسط یک کاربر طراحی شده‌اند.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: شرکت اپل در نظر دارد تا گوشی جدیدی را وارد بازار کند که نمایشگر ۴ اینچی خواهد داشت. با توجه به تصاویری که جدیدا از رندر این دستگاه منتشر شده، می‌توان متوجه شد که آیفون ۴ اینچی احتمالا چه شکلی خواهد داشت. این رندرها توسط یک کاربر طراحی شده‌اند.

آیفون 4 اینچی این شکلی خواهد بود

مدتی پیش خبر تولید یک آیفون ۴ اینچی منتشر شده بود و گرچه اپل اطلاعاتی درباره‌ی سخت‌افزار و ویژگی‌های این گوشی عرضه نمی‌کرد، اما منابع غیررسمی پیوسته شایعه‌هایی در مورد پردازنده، دوربین، تنوع رنگی، بازار و زمان عرضه‌ی آن منتشر کردند. گفته می‌شود که این گوشی جدید به نام آیفون SE راهی بازار خواهد شد.

با توجه به این‌که تا حالا مشخص نبود آیا طراحی ظاهر این گوشی شبیه به آیفون ۶ است یا آیفون ۵، تصاویر رندرهای جدید اطلاعات خوبی دراین‌باره در اختیار ما قرار می‌دهند. این رندرها را شخصی به نام «مارتین هاجک» (Martin Hajek) بر اساس طرح‌های شماتیکی که تا این لحظه درباره‌ی آیفون ۴ اینچی منتشر شده بود، اجرا کرده.

مارتین بر این اساس کلا ۳ طرح ارایه داده و احتمال می‌دهد که آیفون ۴ اینچی شبیه به یکی از این سه شکل باشد؛ طرح اول که بر اساس شایعه‌های منتشر شده روی سایت ۳to۵Mac انجام شده، خیلی شبیه به آیفون ۵ است. گزینه‌ی دوم که در وسط تصویر مشاهده می‌شود، بر اساس خبرهایی است که OnLeaks@ منتشر کرده و یک طرح هیبریدی را نشان می‌دهد که یک بخش‌هایی از آن شبیه به آیفون ۵ است و حاشیه‌های منحنی‌اش هم شبیه به آیفون ۶ است. مدل سمت راست از روی اطلاعات مندرج در Curved Labs طراحی شده که نشان می‌دهد آیفون ۴ اینچی نمونه‌ی کوچک‌تر همان آیفون ۶ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج