اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۱۱۲۱۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیشنهاد وسوسه‌ انگیز ریاض به سرمربی رم

سران فدراسیون فوتبال عربستان به جذب اسپالتی سرمربی رم تمایل دارند و حاضر هستند که برای جذب این مربی موفق بالاترین رقم تاریخ خود را به او پیشنهاد دهند.

خبرگزاری ایسنا: فوتبال عربستان مدتها است که در آسیا با بحران مواجه شده است. حتی مربیان بزرگی چون فرانک رایکارد هم نتوانستند با تیم ملی فوتبال عربستان نتایج خوبی به دست آوردند و این تیم حتی نتوانست به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ راه پیدا کند که این بزرگ ترین ناکامی در تاریخ فوتبال عربستان بود.

سعودیها برای بازگشت به روزهای اوج خود به سراغ فان مارویک سرمربی سرشناس هلندی رفتند که سابقه نایب قهرمانی با تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی ۲۰۱۰ را در کارنامه داشت اما این مربی باتجربه هم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و خبرهای زیادی درباره احتمال اخراج او به گوش می رسد.

رسانه های سعودی اعلام کردند که سران فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال جذب اسپالتی سرمربی رم هستند و حاضر هستند برای جذب این مربی باتجربه و بزرگ رقم بسیار بالایی را پرداخت کنند.

روزنامه السبق عربستان نوشت که فدراسیون فوتبال این کشور حاضر است تا اسپالتی را با رقمی که بالاترین میزان در تاریخ فوتبال عربستان است جذب کند. این درحالی است که رئیس فدراسیون تاکید کرد که هیچ مذاکره ای با سرمربی رم نداشته است.

اسپالتی در نیم فصل دوم رقابت های سری A هدایت رم را برعهده گرفت و تا الان تیم او متحمل شکست نشده است بلکه با پیروزهای پیاپی که به دست آورده است این شانس را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج