۳۲۲۵۱۹
۱۹ نظر
۵۰۰۸
۱۹ نظر
۵۰۰۸
پ

جلیلی: قصد بِتن‌ ریزی ایمان ملت را دارند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا روزی آرام می‌گیرد که هسته انرژی کشور یعنی ایمان و خداباوری ملت را بتن‌ریزی کند، اظهار داشت: هدف آمریکا از چنین اقدامی متوقف کردن پیشرفت‌های مستقل و تحرک‌های بالنده دانشمندان ایران اسلامی است.

خبرگزاری تسنیم: دکتر سعید جلیلی در اجتماع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: هدف اصلی آمریکا انرژی هسته‌ای نیست بلکه هسته انرژی ایران، ایمان و خداباوری است.

وی با بیان اینکه هدف برجام‌های ۲ و ۳ آمریکا آن است تا از انرژی هسته‌ای به هسته انرژی کشور برسد تصریح کرد: آنان در نظر دارند ایمانی را که پیشرفت و تعالی یک ملت را رقم می‌زند، بخشکانند.

وی افزود: همه کسانی که ادعای دفاع از حقوق و منافع ملت را دارند و می‌گویند ماهیت رفتار آمریکا هنوز خصمانه است، نباید با افتخار اعلام کنند که با این تعریف ما همه تندرو هستیم و اجازه ندهند آمریکا در بین صفوف ملت رخنه ایجاد کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با هشدار اینکه خطر بزرگ آن است که چشمه خودباوری را بخشکانند و این بزرگتر از آن است که جامی را بشکنند یا بر جامی سنگ بزنند، بیان کرد: ترور تفکر استقلال خواهانه، به‌مانند ترور صدها و هزاران دانشمندی است که در این پایگاه فکری ساخته شده و رشد یافته‌اند.

جلیلی گفت: از نظر اوباما کسی تندرو نیست که منابع قدرت جمهوری اسلامی را کاهش می‌دهد، از نظر وی آنچه مانع دست‌اندازی آمریکا به حقوق، منافع و ارزش‌های یک ملت شود تندروی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا روزی آرام می‌گیرد که هسته انرژی کشور یعنی ایمان و خداباوری ملت را بتن‌ریزی کند، اظهار داشت: هدف آمریکا از چنین اقدامی متوقف کردن پیشرفت‌های مستقل و تحرک‌های بالنده دانشمندان ایران اسلامی است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه رفتار آمریکا در برجام اثبات گزاره مهم انقلاب اسلامی مبنی بر شیطان بزرگ بودن آمریکا است، تصریح کرد: خطر بزرگ آن است که چشمه خودباوری دانشمندان کشور را بخشکانند.

جلیلی با یادآوری اینکه تجارت و معامله‌ای سودمند است که به اصل سرمایه ضرر نرسد، اضافه کرد: اگر اصل سرمایه حفظ شود می‌توان با اتکا به آن سود برد چرا که اصل سرمایه ما روحیه شهادت طلبی است و با هر شهید بر اصل سرمایه یعنی روحیه شهادت طلبی اضافه می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام "شهدای ما هزینه‌هایی بودند که تقدیم کردیم" متذکر شد: مهمتر از ترور دانشمندان هسته‌ای حرکت آمریکا برای ترور اندیشه خودباوری و خداباوری است.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: ترور تفکر استقلال خواهانه، به‌مانند ترور صدها و هزاران دانشمندی است که در این پایگاه فکری رشد یافته‌اند و اگر این پایگاه از دست برود، شبیه آن است که هزاران دانشمند خدوم که می‌توانند پیشرفت درون‌زای کشور را تضمین کنند از بین برود.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: دشمنی آمریکا با تفکر اسلام ناب محمدی است که موجب پیشرفت و بالندگی ملتهاست.

جلیلی با اشاره به اینکه آمریکا مخالف داعش نیست، گفت: پرچم سیاه داعش که نشانه اسلام آمریکایی است بوی مرگ و مرگ‌اندیشی می‌دهد و آمریکا از پرچم لا اله الا الله ایران نگران است چون این پرچم پیشرفت، بالندگی و تعالی را نوید می‌دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر "هجمه همه‌جانبه دشمنان نشانه پیشرفت ما و استیصال آمریکا است" تصریح کرد: صرف بودن جمهوری اسلامی که پیشتاز پیشرفت در منطقه است، آمریکا را به چالش می‌کشاند.

جلیلی اظهار داشت: ما در فعالیت‌های بین المللی واحدهای مختلفی مانند واحدهای سیاسی، قدرت و علم را دارا هستیم و این مناسبات را با ۳۰۰ کشور به‌جز رژیم صهیونیستی نامشروع انجام می‌دهیم و از رابطه سیاسی سازنده همه کشورها استقبال می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه در این روابط نیز یک استثنا وجود دارد آن هم دولت آمریکا است، افزود: در عرصه بین المللی از جنگ جهانی دوم تاکنون شاهد هستیم که آمریکا تحت عنوان مناسبات بین المللی می‌خواهد خودرا به جهان تحمیل کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه در همه عرصه‌ها رفتارهای استکباری از آمریکا دیده می‌شود بیان کرد: انقلاب اسلامی پدیده‌ای بود که می‌گفت "چه‌کسی این حق را به آنها داده؟" و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سر داد تا کسی نتواند برای مسائل کوچک و بزرگ و حتی تحقیقاتی او حد و مرز تعیین کند.

جلیلی افزود: امروز دعوای ایران و آمریکا بر سر یک موضوع خاص مانند هسته‌ای نیست بلکه دعوا سر تمدنی است که ایران تشکیل داده که شعار آزادی خواهی و استقلال خواهی را سر می‌دهد و در این راه و نگاه مقاوم ایستاده است.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا با پدیده و شجره طیبه روبه‌رو شده که نتوانسته نه‌تنها جلوی آن را بگیرد بلکه هر روز شاهد رشد آثار و دستاوردهای نظام و انقلاب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      رشد و اثار و دستاورد را لطفا بفرمایید ما متوجه شویم در کدام زمینه است که این همه بیکار و معتاد و طلاق گرفته و کارتون خواب داریم

    • بدون نام

      خدا رو شکر که رای نیاوردید. فقط همین

    • بدون نام

      سیاستمدار انسان‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند: ابزار و دشمن. یعنی فقط یک طبقه را می‌شناسند و آن هم دشمن است....
      فردریش نیچه

    • بدون نام

      چه تمدنی هم شکل گرفته واقعا! تو پارکینگ بیمارستان مرد به زن و خودش شلیک میکنه . بخیه بچه بی پول کشیده میشه . تا عصبانی میشن اسید پاشی میکنن .حیوان آزاری میکنن وام به جوون نمیدن میلیاردیشو بی ضامن بدون بازگشت به چند نفر میدن. شغل و بازرگانی انحصاری و رانتی شده آمریکا الان خیلی حسودی میکنه حتما به ایران !!

    • جوان ایرانی

      سرزمین پیشرفت ها انقدر طرفدار داره که از همه دنیا و ایران بخوان برن . فعلا شما استعداد و وقت ما رو بتن ریزی کردین داره هدر میره همه چیز

    • user

      باور اگر محکم باشد هیچ کسی نمی تواند ان را سست کند

    • بدون نام

      آقای جلیلی پیشرفت و تعالی ملت را شما و هم فکرانتان نابود کردید و می کنید نه کشور های دیگر

    • بدون نام

      ایمانم رو کسی گرفت که نا عدالتی کرددر همه مسائل در دادن امکانات و سرمایه تا الان هر اداره ای رفتیم کاری داشتیم یه آمریکایی توش نبوده که به اعتقادم راه و ربط پیدا کنه

    • بدون نام

      بتن را شما ریختید رو ایمان ملت.......

    • ارشین

      من نمیدونم چرا تو اینقدر حرص میخوری،،،،،نتونستی و نشد در زمان تو،،،،،،،اگه یه کم خوشروتر بودی شاید میشد و اهل گفتگو،،،،
      ده تا مثل شما یه قرن کشور رو می بره عقب و همش دوست دارن مردم زجر بکشن

    • بدون نام

      اصطلاح بتن ریزی را برای تقابل با صحبت سیمان ریزی روی آقای صالحی به کار میبرند. چقدر حقیر

    • بدون نام

      مگه میشه ایمان را با بتون مسدود کرد ؟!!! ..خخخ کاش حداقل به اندازه مردم عادی ایمان داشتین تا بفهمین که ایمان در دل ادمهاست نه در زبانشان!!

    • حامد

      جناب جلیلی ملت ایران جواب نه بزرگی به شما و سیاست های شما و همفکرانتون دادند . به جای عصبانیت و فرافکنی به این فکر کنید که چرا ملت شما را نمیخواهند . و من الله توفیق .

    • امیرعطا

      دقیقا همینطوره، که اگر غیر این بود چه دلیلی داشت آمریکا روی کوچکترین تحرکات ما اینقدر حساس باشه، کشور ما به لطف داشتن جوونای باایمان و محکم و تحصیلکرده علیرغم همه ی مشکلات و سنگ اندازی ها راه پیشرفت برای خودش باز کرده وگرچه آهسته ولی پیوسته داره این روند ادامه میده
      دوستان ، اینقدر بدبین نباشید لطفا
      همه ی جوونا دختروپسرای بیکار و بی هدف که دغدغه ای جز توجه و رسیدگی افراطی به ظاهرشون و پرسه زدن تو خیابون ندارند نیستند!

    • اسفناج

      حالا چى شده رفتين تو كار فراودهاى بتنى سيمانى بلوك ماله كلنگ اجر
      حالا كارى كنين تا مصالح ساختمونى بكشه بالا...

    • آنتی دلواپس

      چخبر از کلاسای فلسفه ؟؟؟

    • بدون نام

      کشور سوئد یا ژاپن جزو بی دین ترین کشورها هستند ولی پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستند ' دین و مذهب ربطی به پیشرفت کشورها نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایییییییییییییییک

    • علی

      بتون نیست اشتباه به عرض رسوندن. قصدشون آجر کردن نون یه عده کاسبه. بلا نسبت شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج