اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۳۳۶۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خواندنی های امروز رسانه های ایران

خواندنی های امروز رسانه های ایران را در زیر می خوانید:

گزارش برترین ها از آن چه که امروز در رسانه های ایرانی قابل توجه به نظر می رسد:

حمله ی روزنامه جوان به فیلم ۵۰ کیلو آلبالو:

چرا و چگونه اين فيلم‌ها پروانه ساخت و مهم‌تر از آن پروانه نمايش مي‌گيرند؟ آيا مديراني كه به اين فيلم‌ها اجازه ساخت و نمايش مي‌دهند از حساسيت‌هاي جامعه روي يك سري از موضوعات بي‌اطلاع هستند يا برداشت و ديدگاه‌هاي خاصي در خصوص اين فيلم‌ها دارند؟

احمد غلامی در شرق نوشت:

دولت احمدی‌نژاد شرکت سهامی بزرگی بود که منافع آن بین برخی وزرا، اعضای مجلس و حامیان نزدیک، تقسيم می‌شد و به‌همین‌دلیل بعد از پایان هشت سال دوره او به‌گفته وزیر اقتصاد، بدهکاری به ارث‌رسیده از دولت سابق بالغ بر ٥٠٠ هزار میلیارد تومان است

حجاریان در گفت و گو با شرق:

آقاي جنتي بعد از ثبت‌نام كانديداها به اين موضوع كه تعداد زيادي براي نامزدي در انتخابات ثبت‌نام كرده بودند انتقاد كرده و آن را داراي ابهام خوانده بود و حتي مي‌گفتند توطئه‌اي پشت اين داستان وجود دارد. در حالي كه ابهام يا توطئه‌اي وجود نداشته است، وقتي احمدي‌نژاد مي‌تواند رييس‌جمهور شود عده زيادي هم پيش خود فكر مي‌كنند كه مي‌توانند نماينده مجلس باشند. در واقع پست‌ها در نظام ارزان شده است و هر كسي هم مي‌خواهد نماينده مجلس شود، به قول عرب‌ها مناصب رخيص شده‌اند.

کریم ارغنده پور در شرق خوبی و بدی کلینتون و ترامپ را بررسی کرده است:

هیلاری در جناح راست حزب دموکرات است درنتیجه او نسبت به اوباما سیاست‌های سخت‌گیرانه‌تری علیه ما دارد و به اسرائیل نزدیک‌تر است. هیلاری نماینده بخش بوروکراتِ قدرت‌مدارِ حزب دموکرات است که گرایش راست‌تر دارد و نسبت به تغییرات مقاوم‌تر است. در عین حال ترامپ هم یک تاجر بادشده و خودمحور و نادان است. خطر ترامپ از این زاویه می‌تواند در پاره‌ای موقعیت‌های خاص، فوق‌العاده بالا باشد. به این ترتیب هر دو اینها کم‌خطر نیستند. چشم‌انداز آینده مناسبات چندان روشن و امیدوار‌کننده نیست. راه مواجهه مناسب با شرایط خارجی سخت‌تر فقط کاهش شکاف‌های داخلی و افزایش همگرایی‌هاي بیشتر است

کیهان می گوید:

شرکت شاپرک تهیه و نصب یکی از نرم‌افزارهای حیاتی امنیتی که به‌منظور شناسایی و کشف تقلب در شبکه پرداخت الکترونیکی کشور است را به شرکت آمریکایی SAS برو‌ن‌سپاری کرده است

ابولفضل جلیلی در گفت و گو با وطن امروز از خجالت «ابد و یک روز» در آمده:

«ابد و یک روز» را هم ندیدم اما آنونس آن را دیدم و مطمئنم اگر من آن را می‌ساختم، مجوز نمی‌گرفت! چرا که در این فیلم آدم‌هایی شیک را آوردند و با گریم و به شکلی تصنعی به دنبال نشان دادن بدبختی آنها هستند!

مصطفی داننده از تغییر جایگاه حداد عادل خبر می دهد:

حداد عادل می‌خواهد تمام مخالفان را زیر یک چتر جمع کند و با اهداف مشخص برجام را مورد هدف قرار بدهند. البته برجام کوبی های او به شدت دیگران نیست و به نظر می رسد در گام دوم می‌خواهد فردی از مخالفان را برای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در سال ۹۴ آماده کند.

یادداشت روزنامه جمهوری اسلامی در مورد ۲ میلیارد جنجالی این روزها:

مجموعه‌ای از منازعاتی است که عموماً به فروع ماجرای دو میلیارد دلار مربوط می‌شود درحالی که روش صحیح اینست که همه با تمام توان و امکانات بر اصل ماجرا یعنی غارتگری آمریکا متمرکز شوند برای جلوگیری از این دزدی بین‌المللی همه به دولت کمک نمایند.

زیانبارترین کار اینست که در چنین شرایطی هر کس به بخشی از فروعات ماجرا که خود می‌پسندد یا به نفع خود و گروه خود می‌داند بچسبد و دعواهای تبلیغاتی که همگی ریشه سیاسی دارند ادامه یابد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج