adexo3
۳۲۵۴۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فـال روزانه ۹۱/۰۶/۳۱

فـال روزانه  91/06/31

فال روزانه متولدین فروردین

مشکل مالی دارید؟ نگران نباشید. دیگر چیزی نمانده تا پولی که منتظرش بودید به دستتان برسد.

پیش بینی روابط شما: یادتان باشد اعتماد رکن اساسی یک رابطه است، پس شک و بدبینی را از خود دور کنید و به طرف مقابل اطمینان کنید. مطمئن باشید که او لیاقتش را دارد.

پیش بینی شغل شما: اگرچه از موقعیت کنونی خود رضایت نسبی دارید ولی مطمئنا در آینده به فکر ایجاد تغییر خواهید افتاد. هرچند با توجه به شرایط فعلی شما، این رضایت طبیعی به نظر می رسد.
فال روزانه متولدین اردبیه شت

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده از لحاظ سلامتی به مشکل برخورده اید، هرگز بی تفاوت از کنار آن نگذرید. فراموش نکنید سلامتی بزرگ ترین نعمت خداوند است.

پیش بینی روابط شما: با اعضای خانواده و فامیل به خوبی ارتباط برقرار خواهید کرد و اگر قبلاً با چیزی مخالفت می کردند امروز موافقت خود را اعلام می کنند. هرچند باز احتیاط شرط عقل است.

پیش بینی شغل شما: تجارب گذشته شما کمک شایانی به موفقیتتان خواهد کرد. در واقع مهارت و تجربه است که به کمک شما خواهد آمد، نه آنچه که به طور نظری آموخته اید.

فال روزانه متولدین خرداد

مخارج غیرضروری مهم ترین چیزی هستند که در حال حاضر با آن روبرو هستید و باید آنها را تحت کنترل درآورید.

پیش بینی روابط شما: امروز احساس می کنید رابطه تان با کسی که دوستش دارید محکم تر و معنادار تر از قبل شده است. آنچه در گذشته اتفاق افتاده است این رابطه را به سمت و سویی دیگر برده و آن را تقویت کرده است.

پیش بینی شغل شما: قرار نیست همه موقعیت هایی که به آنها امیدوار هستید به طور منطقی پیش بیایند بلکه بسیاری از آنها از منبعی غیرمنتظره خواهند آمد. پس امیدوار باشید.
فال روزانه متولدی ن تیر

دلیلی وجود ندارد همیشه از نیازها و خواسته های خود بگذرید. لازم است وقت بیشتری را به خود اختصاص بدهید و فعالیت های موردعلاقه تان را با جدیت بیشتری دنبال کنید.

پیش بینی روابط شما:گرچه اخیرا تحت فشار و استرس بوده اید و با یکی از عزیزانتان مشاجره داشته اید، امروز اوضاع آرام تر شده و اگر عصبانیتی وجود داشته کم کم رفع شده است.

پیش بینی شغل شما: انرژی ای که از دیگران دریافت می کنید تاثیر زیادی بر بازده کاریتان دارد. پس سعی کنید با کسانی در ارتباط باشید که مثبت اندیش هستند و به شما انرژی مثبت می دهند.

فال روزانه متولدین مرداد به نظر می رسد که برنامه ریزی هایتان درست از آب درآمده و جواب می دهد. اگر همین طور ادامه دهید همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود و به هدفتان می رسید.

پیش بینی روابط شما: دیگران شما را آنطور که هستید نمی پذیرند؟ بسیار خب شاید لازم باشد شما هم با آنها کنار بیایید و تغییراتی در رویه تان ایجاد کنید. به هرحال همه چیز باید دوطرفه باشد.

پیش بینی شغل شما: به هدف بزرگی فکر کنید که در سر دارید. واقعا ارزش سختی ها و مشکلات را دارد؟ اگر جوابتان مثبت است پس ادامه بدهید و نا امید نشوید.
فال روزانه متولدین شهریور

امروز به دیدار کسی می روید که دوستش دارید و برایتان اهمیت دارد. وقتی برای کارهای جانبی و سرگرم کننده پیدا خواهید کرد.

پیش بینی روابط شما: برخلاف آنچه پیش بینی می کرده اید به چیزی یا کسی وابسته شده اید که در مورد آن هنوز شک دارید. در واقع هنوز برای شناخت آن نیاز به زمان دارید پس در مورد پذیرفتن یا نپذیرفتن آن فعلا تصمیمی نگیرید.

پیش بینی شغل شما: امروز فقط استراحت کنید و فکر کار را از سرتان بیرون نگه دارید. به هرحال کمی تفریح و استراحت هم لازم دارید تا کار خود را با انرژی بیشتری شروع کنید.

فال روزانه متولدین مهر
اگر نخواهید کاری را انجام دهید هیچ کس نمی تواند مجبورتان کند. اما یادتان باشد سرسختی گاهی کار دست ما آدم ها می دهد. همفکری و مشورت را فراموش نکنید.

پیش بینی روابط شما: امروز مکالمات جالبی با دیگران خواهید داشت، فقط مراقب باشید کار به غیبت و بدگویی کشانده نشود! شما که با غیبت مخالفید به دیگران تذکر بدهید.

پیش بینی شغل شما: امروز استراحت و تفریح را به کار ترجیح خواهید داد ولی باز ناچارید یک ساعتی را صرف امور کاری کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز بهتر است بر نیازهای فیزیکی خود تمرکز کنید. خوب بخوابید و تغذیه نماسب را فراموش نکنید. اگر توانستید یک برنامه پیاده روی یا ورزش سبک در برنامه روزانه خود بگنجانید.

پیش بینی روابط شما: در مسائل عاطفی انعطاف پذیر تر باشید و اینقدر سخت نگیرید. اگر بعضی حساسیت هایتان را کمتر نکنید، این روابط را در معرض خطر جدی قرار خواهید داد.

پیش بینی شغل شما: توصیه های دیگران را حتما به کار بگیرید. قبل از رد یک عقیده یا پیشنهاد به آن فکر کنید. با ایجاد تنوع در کار انگیزه کافی را در خود به وجود آورید.
فال روزانه متولدین آذر

خرج کوچکی پیش آمده که ناچار باید آن را بپردازید اما تا آخر این ماه پول خوبی به دستتان خواهد رسید. مراقب باشید ولخرجی نکنید.

پیش بینی روابط شما: شاید خودتان این حقیقت را ندانید ولی واقعیت این است که وجود شما برای بسیاری از دوستان مایه دلگرمی و آرامش است. افراد از بودن با شا لذت می برند چراکه احساس می کنند وقتی با شما هستند می توانند خودشان باشند.

پیش بینی شغل شما: در زمینه ای که فعالیت می کنید بسیار با استعداد و البته با انگیزه هستید چون آن را عاقلانه انتخاب کرده اید. همین امر به موفقیت هرچه بیشتر شما کمک خواهد کرد.
فال روزانه متولدین دی

چیزهایی وجود دارند که در گذشته نه چندان دور خاطر شما را می آزردند. اما تصمیم گرفته اید دیگر به آنها اهمیت ندهید و ذهنتان را از آنها منحرف کنید. این بهترین تصمیمی است که می توانستید بگیرید.

پیش بینی روابط شما: برای حفظ آرامش رابطه عاشقانه خود هرکاری می کنید. حتی از نیازها و خواسته های خود می گذرید تا آرامش رابطه تان حفظ شود و مشاجره دیگری پیش نیاید. شاید این بهترین راهکاری باشد که می توانید در پیش بگیرید.

پیش بینی شغل شما: چیزی در مورد شغل شما نگرانتان می کند. شاید درآمد آن کافی نیست، اما شما می توانید شغل دومی برای خود دست و پا کنید. توانایی و استعداد شما بر هیچ کس پوشیده نیست.

فال روزانه متولدین ب همن

امروز احساس سرزندگی و نشاط می کنید، آنقدر انرژی دارید که ممکن است خودتان را خسته و فرسوده کنید. امروز روی عادات سالم خود بیشتر کار کنید.

پیش بینی روابط شما: کسی هست که احساس می کنید جلوی راه شما سنگ می اندازد یا کارشکنی می کند. ضمن اینکه قبلا جواب دندان شکنی هم به او داده اید. به همین میزان بسنده کنید و کدورت ها را بیشتر نکنید.

پیش بینی شغل شما: شما مسیر خود را از قبل تعیین کرده اید، اما اینکه چگونه این مسیر را بپیمایید و کیفیت آن چگونه باشد چیزی است که به مرور زمان مشخص می شود.

فال روزانه متولدین اسفند

مشکلات مالی شما به زودی حل و فصل می شود. از جایی که فکرش را هم نمی کردید پول خوبی به دستتان می رسد اما لازم است به خوبی از آن استفاده کنید.

پیش بینی روابط شما: شما خوشبخت هستید چون اعضای خانواده بسیار دوستتان دارند و به خوشبختی شما علاقمندند. قدر آنها را بدانید و همیشه به فکر جبران خوبی هایی باشید که در حقتان می کنند.

پیش بینی شغل شما: دوست دارید شغلتان را عوض کنید ولی جراتش را ندارید. توصیه می شود فعلا دست نگه دارید. هر تصمیم عجولانه می تواند شما را پشیمان کند.




فـال روزانه  91/06/31
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرزو

      عالی بودمرسی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        این فال ها همه اش الکی است.

    • بدون نام

      سلام؛فال امروز جي شد؟‏!‏

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج