اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۲۹۲۰۵
۲۰ نظر
۵۰۰۸
۲۰ نظر
۵۰۰۸
پ

فائزه: خطایی نکرده ام و پشیمان نیستم

به رغم انتقادات گسترده از فائزه هاشمی به دلیل دیدار با رهبران فرقه ضاله بهاییت، وی در گفتگویی تصریح کرد: من کار خطایی نکرده‌ام که بخواهم مخفی بماند یا نگران باشم.

خبرگزاری فارس: با آنکه طی روزهای گذشته انتشار عکس‌های فائزه هاشمی در دیدار عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت با انتقادات شدیدی در میان دلسوزان انقلاب با تفکرات مختلف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب همراه شده و حتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این رفتار دخترش گلایه کرده و خواستار جبران وی شده بود، اما فائزه هاشمی امروز در گفتگو با یورونیوز تاکید کرده است که خلافی نکرده‌ و پشیمان نیست.

وی در این مصاحبه به آشنایی‌اش با فریبا کمال‌آبادی در زندان اوین اشاره می‌کند و می‌گوید: من دیدن خانم کمال‌آبادی رفتم به دلیل اینکه هم‌بندی من بود و شش ماه با هم زندگی کردیم و بعد از هشت سال برای پنج روز مرخصی آمده و این دیدار خیلی چیز عادی و معمولی و مسئله پیش‌پاافتاده‌ای است.

فائزه در ادامه مصاحبه می گوید: بارها گفته‌ام من این زندان را خیلی دوست داشتم و بسیار تجربه گران‌بهایی برای من بود. خیلی چیزها آنجا یاد گرفتم، خیلی چیزها را متوجه شدم و این هم یکی از ارتباطاتی بود که آنجا ایجاد شده بود و خود اینها سبب ایجاد این ارتباطات شدند.

هاشمی درباره فشارها و حملاتی که به دلیل این دیدار و انتشار عکس او متوجه او و پدرش شده می‌گوید: آدم دیدن دوست اش می‌رود و موضوع این بود و غیرازاین هم نبود. آقای هاشمی و کلاً ما هم اولین بار نیست تحت فشار قرار می‌گیریم سال‌های قبل را نگاه کنید فشارهای شدیدتر از این هم بوده حالا نمی‌دانم چه نتیجه‌ای می‌گیرند ولی چیز جدیدی نیست. به نظر من یک عکس‌العمل غیرمنطقی است.

خانم هاشمی در پاسخ به این سؤال یورونیوز که انتشار عکس شما علاوه بر فشار و حمله به شما موجی از توهین و اتهام زنی به بهائیان را هم به دنبال داشته و در این مورد چه فکر می‌کنید؟ می‌گوید: آب که از سر گذشت چه یک وجب چه ده وجب. فکر نمی‌کنم فرقی برای آنها [بهائیان] بکند این قضایا و شاید اصلاً بدشان هم نیاید که این‌قدر مطرح باشند.

فائزه هاشمی در ادامه مصاحبه می گوید: موضوع من نسبت به بهایی‌ها، موضوع حقوق بشری است. اینکه ما به‌عنوان دین این گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست. شما ببینید چقدر بچه‌های اصلاح‌طلب داریم که از دانشگاه‌ها اخراج شده‌اند و زندان رفته‌اند به این دلیل که از حکومت انتقاد کرده‌اند. اینها ظلم است در مورد بهایی‌ها هم همین است.

او در پاسخ به این سؤال که برخی از انتشار عکس انتقاد کرده‌اند و معتقدند که نباید عکس شما منتشر می‌شد می‌گوید: الآن دیگر در این دنیای امروزی دست توی دماغتان هم بکنید سایت‌ها منتشر می‌کنند. فقط هم افراد شناخته شده نیستند افراد دیگر هم در شبکه‌های مجازی عکس‌های خانوادگی‌شان را منتشر می‌کنند و این یک مسئله عمومی است اما به کسانی که می گویند نباید عکس منتشر می‌شد و این دیدار مخفی می‌ماند باید بگویم ما عادت به مخفی کاری، تظاهر، ریاکاری و دروغ گفتن نداریم. وقتی هم کاری می‌کنیم اصرار نداریم مخفی بماند. من کار خطایی نکرده‌ام که بخواهم مخفی بماند یا نگران باشم. پرسیدند عکس بگیریم؟ گفتم بگیرید چه اشکالی دارد؟ من کار خطایی نکرده‌ام و عادت هم به مخفی کاری ندارم خانواده ما اصلاً این‌طوری هستند و خیلی‌ها معتقد هستند چوب‌هایی که ما می‌خوریم و هزینه‌هایی که می‌دهیم به خاطر صداقت و سادگی‌مان است که نمی‌توانیم دروغ‌گو باشیم و تظاهر کنیم. الآن هم پشیمان نیستم.

فائزه هاشمی در ادامه مصاحبه می‌‌گوید: این موج هم می‌گذرد من نگران نیستم، نگذشت هم مهم نیست باید هزینه داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد حسین

      جالب ترین قسمت گفت و گو:
      اینکه ما به‌عنوان دین این گونه تبعیض قائل شویم و این‌گونه ظلم بکنیم به بهایی‌ها و سایر گروه‌ها مثل اصلاح‌طلبان درست نیست. شما ببینید چقدر بچه‌های اصلاح‌طلب داریم که از دانشگاه‌ها اخراج شده‌اند و زندان رفته‌اند به این دلیل که از حکومت انتقاد کرده‌اند. اینها ظلم است در مورد بهایی‌ها هم همین است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالبش اینه که بهاییت و اصلاح طلبیو تو یه کفه ترازو گذاشت :)
        غافل از اینکه خیلی فرق داره این دوتا قضیه !!!

    • بدون نام

      حجت‌الاسلام طباطبایی:فائزه هاشمی‌ باید استغفارکند/دوستی با بهائیان گناه کبیره است و باید از ملت ایران و شیعیان عذرخواهی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب

      • سلی

        خود ایت اله عذر خواهی کردن از ملت ؟؟

      • بدون نام

        نظرات منفی مهم نیست مهم صحیح بودن گفتاره مرحبا به شما دوست عزیز

    • Utopia

      در پاراگراف سوم:

      بسیار تجربه گران‌"بهایی" برای من بود!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا را شکر...عاشق ادمهاییم که از دوران سختی شون برای انسان شدنون استفاده میکنن

    • بدون نام

      چقدر صریح و صادق حرف میزنه

    • سامان

      من تجربه شاگردی ایشون رو دارم و ایشون خیلی بزرگوار و انسان دوست هستند

    • بدون نام

      عایشه زمان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حضرت عایشه از بزرگترین زنان تاریخ وهمسر محبوب پیامبر بزرگ ماست .

    • بدون نام

      این یه حرکت کاملا سیاسی ودشمن پسنده حالانمیدونم برخی ازکاربران چه جوری فکرمیکنن که ایشون روتحسین میکنن

    • بدون نام

      عجباباین وفاداری فائزه هاشمی نسبت به بهاییان نفوذیهای اسراییل وانگلیس وامریکادرطی چندصدسال البته ایشان اگردرزندان هم بایک جاسوس هم بند میبود حتما بعدازفراغت به ملاقات جاسوسان هم میرفت مانده ایم تعجب ایشان به پشتوانه پدرش چقدر... دارند/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادم نباید اینقدر با عقده نظر بنویسد !

    • بدون نام

      آقای مشایی در دولت گذشته صحبت از دوستی مردم ایران و اسرائیل میکرد
      انزمان چرا اعتراض نمیشد ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همشون در اصل دوست اسرائیل وامریکا وپولش هستند. دشمنیش فقط واسه ملت فقیر پابرهنه است ... اخه مردم کی میخواهند اینو بفهمند

      • بدون نام

        موضوع حزبی و گرایشی نیست موضوع دینیه
        مگه اینکه امامان ما شیعیان ما را از همنشیینی با بد کاران و گمراهان منع کردند به کرات
        اگر از زبان دین صحبت میکنید باید بدونید در غیاب امام زمانمون متخصصان دین عهده دار مسئولیت ایشونن که این مسئولین این فرقه ساختگیو اصلا قبول ندارند و اونو فرقه ضاله هم میگن فرقه ای که رهبرش در حیفا دفنه و میوه رسیدشو اول خودش میخوره :))) کاملا مشخصه چه فرقه مضحکیه
        ننگ بر این فرقه و حامیانش

    • زهراM

      حافظ میگه:
      آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است: «با دوستان مروت، با دشمنان مدارا»
      دقت کنید گفته آسایش دنیا و آخرت!!!!
      با دشمنان مداراااااااااااااااا، پیشنهاد می کنم همگی تفسیر این مصرع و احادیث و آیات مورد اشاره اون رو بخونید خصوصا تفسیر شهید مطهری رو در این مورد.
      حافظ که میدونید خودش عالم دین بوده:
      عشقت رسد به فریاد ار خود به سان حافظ
      قرآن ز بر بخوانی در چارده روایت

    • سیدامیر

      خانم هاشمی همین بهاییت که توامروز باشون میشینی وبلند میشی .توشبکه منوتو دارن پدرتو .رییس جمهورتو .همه ایرانتو مسخره میکنن .اگه حرفت ازادیه بیان اگه راست میگی برو تو شبکشون درباره هولوکاست حرف بزن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج