اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۳۲۶۲۹
۵ نظر
۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۱۴
پ

تقاضای پخش هر شب معمای شاه

عبدالرضا اکبری گفت: سریال «معمای شاه» برای اینکه بتواند در بین تماشاگران موفق باشد و امتیازاتی را که داشت به خوبی نمایان کند، باید هر شب از تلویزیون پخش می‌شد که متاسفانه این رویکرد محقق نشد.

خبرگزاری ایکنا: عبدالرضا اکبری گفت: سریال «معمای شاه» برای اینکه بتواند در بین تماشاگران موفق باشد و امتیازاتی را که داشت به خوبی نمایان کند، باید هر شب از تلویزیون پخش می‌شد که متاسفانه این رویکرد محقق نشد.

تقاضای پخش هر شب معمای شاه

این بازیگر سریال «معمای شاه» در گفت‌وگو با ما درباره تجربه حضورش در این کار تلویزیونی توضیح داد: وقتی که به این پروژه دعوت شدم، کارگردان از من سؤال کرد تا چه حد با شخصیت تیمسار زاهدی که قرار بود نقشش را بازی کنم، آشنا هستم؟ من نیز به وی پاسخ دادم که تا حدودی با تاریخ معاصر آشنا هستم، ولی با این وجود کتاب‌هایی در اختیارم قرار گرفت تا بهتر با این شخصیت آشنا شوم. با این توضیحات کارم را در این مجموعه آغاز کردم. البته من نیز قبل از این که بازی در کار را قبول کنم از فیلمساز سؤال کردم چرا برای این کار انتخاب شدم؟ وی نیز پاسخ داد که شباهت‌های ظاهری دلیل اولیه برای پیشنهاد نقش‌ها به بازیگران «معمای شاه» است.

وی در پاسخ به اینکه چرا تا این اندازه از این سریال در مطبوعات انتقاد می‌شود؟ این گونه پاسخ داد: این نکته را نمی‌توان کتمان کرد فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن به تاریخ انقلاب پرداخته می‌شود ممکن است حواشی بسیاری داشته باشد، چون ممکن است افرادی وجود داشته باشند که آن تاریخ را دیده باشند. برای همین اظهارنظرها پیرامون این دست موضوعات متفاوت است. این اتفاق به نوعی برای «معمای شاه» روی داده و به نظرم همین عامل، دلیلی بوده تا کار با مخالفت و نقد عده‌ای مواجه شود.

این بازیگر ادامه داد: احساس شخصی من این است که این سریال باید هر شب از سیما پخش می‌شد، چون هفته‌ای یک بار پخش، شاید برای چنین کارهایی مناسب نباشد، ولی اگر روزانه سریال روی آنتن می‌رفت تماشاگر آن را بهتر می‌پذیرفت، البته این نکته وجود دارد که حواشی به وجود آمده هیچ ربطی به کیفیت سریال ندارد، چون انصافاً این سریال به لحاظ طراحی صحنه و لباس، دکور و… نمره بسیار خوبی دارد، ولیکن اگر هر شب روی آنتن می‌رفت امتیازات سریال بهتر دیده می‌شد.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: به نظر من «معمای شاه» از پشتوانه بسیار خوب علمی سود برده است، همچنین مشاوران تاریخی که برای این کار انتخاب شده‌اند، همگی جزء چهره‌های برجسته علم تاریخ هستند. با این توضیح اگر کسانی باز هم فکر می‌کنند که در این سریال نگاهی منصفانه به تاریخ نشده، پیشنهاد می‌کنم خود به تاریخ رجوع کنند تا بهتر با واقعیت آشنا شوند. در این زمینه نیز خاطرات حسین فردوست می‌تواند کمک‌های بسیاری به علاقه‌مندان در این حوزه بکند. وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به اینکه در صفحات اجتماعی بازیگران این سریال، برخی بازدیدکنندگان کلمات رکیک به عنوان پیام می‌گذارند،‌ گفت: این قبیل رفتارها به هیچ وجه در فرهنگ ملی و دینی ما پسندیده شمرده نمی‌شود، چون ما همگی مسلمان هستیم و باید اخلاقیات را محترم بشماریم، پس چگونه در صفحه شخصی بازیگری که تنها کارش را انجام داده کلمات رکیک می‌گذاریم؟! مطلب دیگر اینکه چنین افرادی را باز هم به تاریخ ارجاع می‌دهم، زیرا باید خود در این زمینه مطالعه کنند تا بدانند آنچه در این سریال بیان شده مطابق واقعیت بوده است.

اکبری در انتهاتصریح کرد: متاسفانه این سریال تا حد زیادی قربانی غرض‌ورزی‌های شخصی افراد شد، چون حداقل من به عنوان کسی که سال‌هاست در تلویزیون و سینما فعالیت کرده، می‌گویم این مجموعه به لحاظ فنی، استانداردهای بالایی دارد، پتانسیلی که منتقدان کار حتی نمی‌خواهند به آن اعتراف کنند، هر چند معتقدم این کار در نهایت خواهد توانست تاثیرگذاری لازم خود را روی مخاطبان داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حيف از پولي که خرجش شد!!!

    • بدون نام

      همش دروغه ؟

    • بدون نام

      سریالهایی که هفته ای یه بارپخش میشه موردبی توجه ای مخاطب قرارمیگیره ،راستی مگه این سریال هنوزم پخش میشه؟

    • بدون نام

      با اون هزینه میشد کلی کار مثبت انجام داد

    • ممد

      اکبری حرص نخور. دوغتو بخور خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج