۳۳۷۶۴۸
۱ نظر
۵۰۳۰
۱ نظر
۵۰۳۰
پ

موتور فراری، بهترین موتور ۸ سيلندر سال

فراری در کنار شرکت‌های خودروسازی نظیر فورد، پورشه، تسلا، آئودی، مرسدس AMG و...، به خاطر ساخت موتور هشت سیلندر توربوشارژر جایزه سال را دریافت کرد.

وب سایت خودروبانک: فراری در کنار شرکت‌های خودروسازی نظیر فورد، پورشه، تسلا، آئودی، مرسدس AMG و...، به خاطر ساخت موتور هشت سیلندر توربوشارژر جایزه سال را دریافت کرد.

موتور فراری، بهترین موتور 8 سيلندر سال

شرکت خودروسازی فراری در سال ۲۰۱۶ میلادی به خاطر تولید موتور ۳.۹ لیتری هشت سیلندر V شکل خود از نوع BiTurbo، جایزه بین المللی برترین موتور سال در محدوده تعیین شده را دریافت کرد. این عنوان هرساله توسط مجله بین المللی فن‌آوری و موتورها ارائه می‌شود که در واقع امسال در گروه موتورهای بین ۳ الی ۴ لیتری، به پیشرانه ساخته شده توسط فراری اعطا شده که بر روی فراری ۴۸۸ GTB، فراری ۴۸۸ اسپایدر و فراری کالیفرنیا T مورد استفاده قرار گرفته است.

بازگشت فراری به فن آوری توربو دوقلو برای موتورهای V۸ باعث ثبت یک رکورد جدید برای موتورهای توربوشارژر شده است که در این پیشرانه برخلاف تمامی موتورهای توربوشارژردار، دیگر شاهد تاخیر در عملکرد توربو نیستیم (تاخیر صفر) و باعث شده تا گشتاور به صورت تدریجی به خروجی موتور تحویل داده شود.

جایزه‌های غیر از فراری هم در محدوده ۱ لیتری‌ها به پیشرانه ۱ لیتری اکوبوست فورد اعطا شده که بر روی فورد فیستا بهترین عملکرد را از خود نشان داده است.

در دسته موتورهای بین ۱ تا ۱.۴ لیتری هم پژو سیتروئن با پیشرانه ۱.۲ لیتری توربوشارژر خطی توانسته جایزه امسال برترین موتورها را به دست آورد و در محدود ۱.۴ تا ۱.۸ لیتری هم موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر بی ‌ام‌ و i۸ به عنوان برترین موتور امسال انتخاب شده است.

در محدوده ۱.۸ تا ۲ لیتری هم شرکت خودروسازی مرسدس بنز و زیر مجموعه آن مرسدس AMG با موتور ۲ لیتری توربوشارژر قرار دارد و در محدوده ۲ تا ۲.۵ هم موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژر آئودی موفق به کسب جایزه شده‌اند. از ۲.۵ تا ۳ لیتری هم موتور شش سیلندر تخت پورشه ۹۱۱ با حجمی ۳ لیتری در راس هرم قرار گرفته است.

در آخر هم موتورهای تسلا مدل S و تسلا مدل X به عنوان سبزترین یا به عبارتی بهتر، پاک‌ترین موتورهای تولیدی در سطح جهان شناخته شده‌اند و جایزه برترین موتور سبز سال به آن‌ها تعلق گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوب بخت

      هرچی باشه به پراید ایران نمی رسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج