۳۳۸۰۵۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تکنولوژی های شگفت آور هلیکوپتر آپاچی

آپاچی مدل AH-۶۴E آخرین مدل این جنگنده ی آمریکایی است که یکی از مهمترین امکانات آن دسترسی به تصاویر دریافتی هواپیماهای بدون سرنشین اطراف و کنترل از راه دور آن هاست.

zoomit.ir -سینا اشتری: هلیکوپتر های آپاچی حدود ۳۰ سال است که در ارتش آمریکا مورد استفاده قرار می گیرند، و بدیهی است که آپاچی امروز فوق العاده به روزتر و دارای قابلیت های بیشتری نسبت به نمونه ۳۰ سال پیش است.

تکنولوژی های شگفت آور هلیکوپتر آپاچی

آپاچی مدل AH-۶۴E آخرین مدل این جنگنده آمریکایی است که یکی از مهمترین امکانات آن دسترسی به تصاویر دریافتی هواپیماهای بدون سرنشین اطراف و کنترل از راه دور آن هاست، این ویژگی تا به حال در نیروی هوایی ارتش آمریکا به کار گرفته نشده است و بیشتر شبیه به تخیل به کار رفته در بازی های کامپیوتری می باشد تا حقیقت ! به هر حال باور بکنید و یا خیر امروز هلیکوپتر های آپاچی می توانند هواپیماهاو پهپاد های بدون سرنشین منطقه را به کنترل خود در آورند و از تصاویر دوربین های آنها برای شناسایی و دنبال کردن هدف خود استفاده نمایند این فناوری جدید هلیکوپتر های آپاچی هم اکنون در جنگنده های آمریکایی مستقر در افغنستان مورد استفاده قرار گرفته اند.

کلنل جف هگر مسئول برنامه تحقیق و توسعه هلیکوپتر های آپاچی ارتش آمریکا در این باره می گوید :"امروز هلیکوپتر های آپاچی ما می توانند قبل از شروع عملیات خود تصاویر پهپاد ها و هواپیماهای بدون سرنشین فعال در شعاع ۱۰۰ کیلومتری خود را رصد کنند و علاوه بر شناسایی هدف خود می توانند کنترل هواپیماها و پهپاد های اطراف را به دست گرفته و اهداف را در صورت حرکت دنبال کند."

گفتنی است که پیشتر از این شاهد به کارگیری سیستمی مشابه در نیروی دریایی آمریکا بودیم، این سیستم ناو های جنگی را قادر می ساخت که به اطلاعات و تصاویر زنده جنگنده های با و بدون سرنشین و نیز پهپاد ها دسترسی داشته باشند، آپاچی جدید و یا AH-۶۴E علاوه بر این ویژگی تغییرات بنیادی دیگری را تجربه کرده است، پیشرانه جدید و قوی تری بر روی آن نصب شده، پره های آن به کل تغییر کرده و در ساخت بدنه آن از آلیاژ های متفاوتی با نسخه پیشین استفاده شده است که این تغییرات جدید باعث ایجاد قدرت بیشتر و نیز افزایش مانور پذیری در آن شده است.

ارتش آمریکا در حال حاضر تعداد محدودی از این مدل جدید آپاچی را در اختیار دارد و قرار بر این است که تا سال ۲۰۲۵ ۶۹۰ فروند از این جنگنده به تولید و بهره برداری برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • قاسم نظري

      چیزیکه امروزه بقول ناقل خبرخیالی دربازیهای کامپیوتری بیش نیست چطورشدیهودرامروز غیرازبحقیقت پیوستنش بلکه به گذشته برگشته داده شد !! این ادعاخودش نیازبه جواب پس دادن ؟ فقط هدف نقل خبرهای فوق نیروی 100% استفاده ازمغزکه علم به ان نرسیده ما آنرا ادعاکنیم وربطش به گذشته هم بدهیم ؟ واقعا این خبر بجز دروغ خیالی بیش نیست .
      ای خبرسازی که اینگونه خبرهای فوق تخیلی میسازین اگرچنین ادعاهای حقیقت داشته باشد آمریکا بعداز نزدیک به یک قرن میتونست قاتل ریس جمهورش جان کندی شناسای کند نه تاکنون اخبترکتعلقه را درابهامات وتخیلات مانندخبرفوق التخیلی حضرتعالی منتقل کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج