۳۳۸۴۷۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پایان سوشا

سوشا مکانی دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس با حکم کمیته اخلاق فدراسیون به مدت ٦ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده است.

روزنامه شهروند: سوشا مکانی دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس با حکم کمیته اخلاق فدراسیون به مدت ٦ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شده است. اتفاقی که شاید باید زودتر از اینها رخ می‌داد . حکم سنگین کمیته انضباطی برای سوشا که در فصل گذشته حواشی زیادی را تجربه کرد، به دلیل نحوه پوشش او در تمرینات پرسپولیس بوده است.

دروازه‌بانی که فصل گذشته با نمایش‌های افتضاح فنی‌اش ضربه‌های زیادی به پرسپولیس زد تا جایی هم که توانست در دریای حاشیه غرق شد. سوشا نقش اول قعرنشینی این تیم در ابتدای لیگ بود و شاید بزرگترین اشتباه برانکو در فصل گذشته حمایت از این دروازه‌بان بود. بالاخره سوشا نتیجه پرحاشیه‌ترین فصل فوتبالی‌اش را دید و حالا باید به رأی محرومیت ٦ماهه‌اش از فوتبال اعتراض کند. سوشا که یکی از سنگین‌ترین پرونده‌های حاشیه‌ای فوتبال ایران در سال‌های اخیر را رقم زد و حتی پایش به زندان اوین هم باز شد، در ادامه فصل با پوشش‌های عجیب و خارج از عرف در محل تمرین پرسپولیس حاضر می‌شد. منتشرشدن عکس‌هایی از او با شلوار طرح باب اسفنجی و تی‌شرت‌هایی با نوشته‌های نامربوط تیر خلاص به پیکر حاشیه‌های سوشا بود و او فقط می‌تواند با تیم‌های خارجی قرارداد ببندد. مکانی درصورت قرارداد بستن با تیم‌های ایرانی باید ٦ماه محرومیت را سپری کند که شاید هم درصورت اعتراض به این رأی محرومیتش کاهش پیدا کند. با توجه به این‌که بعید است تیم‌های ایرانی حاضر به عقد قرارداد با سوشا با چنین شرایطی باشند، احتمالا باید پرونده ادامه فوتبال او ایران را برای همیشه بسته شده بدانیم. بد نیست به همه حاشیه‌های مکانی در سال‌های گذشته اشاره کنیم.

فروردین‌ماه‌ سال ١٣٩٤: سوشا مکانی بعد از آن‌که مطلع شد در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با راه‌آهن قرار ندارد، ضمن پرخاش به حمید درخشان، اردوی پرسپولیس را ترک کرد و حاضر نشد روی نیمکت ذخیره‌ها بنشیند. باشگاه برای مکانی جلسه فوق‌العاده تشکیل داد و ٢٠درصد از رقم قرارداد او را به‌عنوان جریمه کسر کرد. سوشا تا آستانه اخراج از پرسپولیس پیش رفت اما با عذرخواهی از درخشان به تیم برگشت.

اردیبهشت‌ماه ١٣٩٤: بعد از پیروزی پرسپولیس در دربی٨٠، سوشا مکانی به هواداران استقلال عدد ٦ را نشان داد. حنیف عمران‌زاده به این کار او اعتراض کرد و درگیری فیزیکی بین دو بازیکن پیش آمد. آنها با رأی کمیته انضباطی ٣ جلسه از همراهی پرسپولیس و استقلال محروم شدند. به این ترتیب مکانی ٣ بازی اول پرسپولیس در لیگ پانزدهم را از دست داد. سرخپوشان در این ٣ بازی ٨ گل دریافت کردند و فقط یک امتیاز گرفتند.

مردادماه ١٣٩٤: درپایان بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن، سوشا به شکل عجیبی با دوربین برنامه نود درگیر شد. او با پرخاشگری تمام، جملات تندی در نقد بخش آنالیز این برنامه به زبان آورد، هرچند بعدتر ناچار به عذرخواهی و تلطیف فضا شد.

شهریورماه ١٣٩٤: درجریان بازی یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی بین پرسپولیس و ملوان، بعد از اخراج مهدی طارمی، سوشا مکانی هم به‌ خاطر حاشیه‌هایش یک کارت زرد گرفت. او که با این اخطار بازی مرحله بعدی با ملوان را از دست داده بود، به رفتارهای بسیار عجیب و پرخاشگرانه‌ای رو آورد و چیزی نمانده بود از زمین اخراج شود. کمیته انضباطی بعدها سوشا را به خاطر همین حرکات، از یک بازی محروم کرد و او مسابقه با سیاه‌جامگان را از دست داد.

مهرماه ١٣٩٤: پیش از بازی دوستانه ایران و ژاپن، سوشا مکانی در اردوی تیم‌ملی با علیرضا بیرانوند درگیر شد و کار طرفین، به پرتاب نمکدان کشیده شد. از قرار معلوم ابراز تمایل بیرانوند برای حضور در پرسپولیس باعث وقوع این درگیری شده بود. البته این درگیری توسط مسئولان تیم‌ملی تکذیب شد اما بازیکنان می‌گفتند که این اتفاق رخ داده است.

آبان‌ماه ١٣٩٤: بعد از درخشش سیدمهدی رحمتی در دربی٨١ که باعث شد استقلال شکستی سنگین را در دربی تجربه نکند، رضا نورمحمدی و محسن بنگر درمصاحبه‌هایی جداگانه به ستایش از کاپیتان استقلال پرداختند. این مسأله به مذاق سوشا خوش نیامد و او چنان ناخشنودی‌اش را نشان داد که کاپیتان‌های اول و دوم پرسپولیس ناچار شدند به فاصله نیم‌ساعت، دو پست حمایتی از مکانی روی اینستاگرام قرار بدهند و از وی دلجویی کنند وگرنه درگیری بزرگی در تمرین پرسپولیس رخ می‌داد.

آذرماه ١٣٩٤: مکانی به خاطر عدم تسویه‌حساب با مدیر برنامه‌های سابقش از حضور در بازی پرسپولیس و استقلال‌اهواز محروم شد. سوشا همچنین بعد از تساوی با نفت‌تهران، در نزدیکی‌های اتوبوس پرسپولیس با دوربین شبکه خبر درگیر شد که این درگیری با وساطت کریم باقری فیصله پیدا کرد.

دی‌ماه ١٣٩٤: بزرگترین رسوایی اخلاقی در سال‌های اخیر فوتبال ایران توسط سوشا رقم خورد. انتشار تصاویر خصوصی از مکانی دردسرساز شد و باعث شد سوشا را به دادگاه فرهنگ و رسانه احضار کنند. مکانی سپس راهی زندان اوین شد اما پس از چند روز حبس فعلا ماجرا فیصله پیدا کرده است.

اردیبهشت‌ماه ١٣٩٥: همیشه شنیده‌ایم بازیکنان استقلال و پرسپولیس الگوی جوان‌ها هستند. او از ابتدای حضورش در پرسپولیس عکس‌هایی با تیپ‌های عجیب و غریب منتشر کرد که گاهی هم از یک خواننده زیرزمینی الگوبرداری می‌کرد. تیپ‌های عجیب و غریب سوشا تا جایی پیش رفت که او با پوشیدن لباس‌هایی که نوشته‌های نامناسب روی آن بود، بالاخره کمیته اخلاق مجبور شد واکنش نشان دهد. شلوارها و پیراهن‌های نامتناسب و حضور مکانی با شلوارک در محافل عمومی نتیجه‌اش محرومیتی ٦ماهه برای او بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رمضون

      سوشاتو اوج هم دروازه بان خوبی نبود شلوارش هم که ثبت جهانی شد ،بی ظرفیت ،ندیدبدید ،تازه به دوران رسیده

    • بدون نام

      خيلى تيتر نااميدكننده اى زديد!

    • بدون نام

      اقا درست ما یک طرفدار استقلال هستیم ولی پرسپولیس فقط سوشا مکانی نزاشت قهرمان بشه مرد پر حاشیه بدبخت ابروی تیم برد الان معلوم نیست

    • بدون نام

      عالی شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج