۳۳۸۵۰۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: برای رقابت به استقلال برگشتم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: سال‌هایی كه جوان و بی‌تجربه بودم، گذشت. حالا باتجربه و پخته‌تر شدم و می‌خواهم برای اثبات خودم رقابت کنم.

خبرگزاری میزان: سید حسین حسینی در مورد بازگشت به تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال را دوست دارم و این تیم، تیم محبوب من است. در دو سالی كه در ملوان بودم تلاش كردم عملكردم طوری باشد كه به عنوان یک دروازه‌بان فیكس به استقلال برگردم.

وی ادامه داد: به هرحال شرایط به گونه‌ای پیش رفت كه سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان اول است. با این وجود به خاطر آشنایی با علیرضا منصوریان كه در تیم امید روی من نظر مثبت داشت و به خاطر‌ استقلال دوباره آبی‌پوش شدم تا با مهدی رحمتی رقابت كنم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: من «سید حسین» دو سال پیش نیستم. سال‌هایی كه جوان و بی‌تجربه بودم، گذشت. حالا باتجربه و پخته‌تر شدم و می‌خواهم برای اثبات خودم رقابت کنم. نگرانی من به خاطر تیم ملی بود كه اگر بازی نكنم، ممکن است دعوت نشوم اما باشگاه به هیچ وجه اجازه نداد جدا شوم.

حسینی با اشاره به اینکه در دو هفته ابتدایی لیگ برتر شانزدهم به خاطر محرومیت رحمتی، درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: دو سال پیش كه از استقلال جدا شدم، دو بازی انجام دادم كه یكی در جام حذفی و دیگری در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان بود. در این دو بازی خدا را شكر با آنكه جوان‌تر و كم‌تجربه‌تر بودم به قدری خوب كار كردم كه هواداران از عملكردم راضی بودند.

وی در مورد احتمال برگزاری دربی پایتخت در دو هفته اول لیگ برتر گفت: دعا می‌كنم دربی در دو هفته ابتدایی لیگ برگزار شود که من درون دروازه استقلال قرار دارم چون حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت. عده‌ای می‌گویند من مقابل پرسپولیس خوب گل می‌خورم اما باید بگویم آن بازی ۲-یک اتفاقی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeid4

      داش سيد حسين تو از رحمتي سرتري وآينده استقلال دست توست

    • امید

      امسال فیکس هستی!خخخخ

    • جلال حاجی پور

      -آقای منصوریان شجاعی روبگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج