۳۴۰۷۵۱
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

مشاور روحانی: دولت فریبکار نیست

مشاور رئیس جمهور گفت: مجموعه شرایط دولت آماده جهش و حرکت ملی است به شرطی که سنگ اندازی نشود.

ایسنا نوشت:مشاور رئیس جمهور گفت: مجموعه شرایط دولت آماده جهش و حرکت ملی است به شرطی که سنگ اندازی نشود.

سید رضا صالحی امیری در همایش بزرگ حامیان دولت تدبیر و امید و حماسه ۲۴ خرداد در رامسر با اشاره به اینکه دولت با همه توان و ظرفیت موفق شد حرکت اساسی را در کشور انجام دهد و اگر آن اقدامات دولت نبود امروز در ناکجا آباد سیر می کردیم، تصریح کرد: با توجه به تخریب و اتهام زنی های در گذشته که از اخلاق و وحدت در آن خبری نبود باید تورم بیش از ۱۰۰درصد راتجربه می کردیم.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به اینکه با ادامه روند گذشته دیگر وحدتی باقی نمانده بود، عنوان کرد: اراده مردم برای تغییر وضعیت موجب شد تا قدرت دولت برای تغییرات ایجاد شود.

اهم اظهارات مشاور رییس جمهوری را در ادامه بخوانید؛

*گردش قدرت در کشور به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر است، افزایش درآمد نفت در سال های گذشته مشهود بود اما تبدیل آن به ۲۵ میلیارد دلار در سال ۹۴ سخت بود با این وجود دولت این شرایط سخت را تحمل و خود را به انتهای سال رساند .

*برخی با تخریب و ناجوانمردانه قضاوت کردن و سلب شادی از مردم راه کج را در پیش می گیرند که اگر امروزه تحریم را ادامه می دادیم در ارتباطات خارجی باید با همه دنیا می جنگیدیم اما دولت موفق شد ۳ حرکت را به طور همزمان انجام دهد.

*دولت در داخل تلاش کرد که شرایط عقلانی جایگزین افراط و تخریب و انتقام شود و به دنبال از بین بردن حاشیه از مسیر توسعه شد و در حوزه گردشگری بین المللی به عنوان یک نقش برتر در جامعه حرکت کرد و کشورهای جهان صف کشیدند و قراردادهای زیادی در حال اجرا است.

*زنجیرهای تحریم پاره شده اند و برای اداره کشور باید راهی طولانی تا رسیدن به مقصد طی شود اما این راه نیازمند ثبات و آرامش و امنیت است تا بتوانیم در داخل کشور سرمایه گذاری ها را افزایش دهیم.

*دولت یازدهم مردم را فریب نمی دهد و دروغ نمی گوید و به دنبال فضاسازی میان جامعه و حاکمیت نیست، دولت بر این باور است با انجام وحدت ملی با منابع حداقل حداکثر مشکلات مردم حل می شود اما عده ای چوب لای چرخ دولت می گذارند و دوست دارند دولت تخریب شود تا به نوعی انتقام جویی کنند، این قشر هر اشکالی را بزرگ کنند تا دولت پاسخگو باشد اما دولت خود را وارد حاشیه نمی کند و به دنبال حل مشکلات اجتماعی مانند طلاق، خشونت، ایدز و فرار از خانواده است.

*دولت بنا دارد در سال جدید شرایط جدیدی را در کشور مهیا کند، برای جمع بندی توسعه کشور باید سرمایه وارد کشور شود و رشد ۷ درصدی تحقق یابد اما باید سالانه ۲۰۰ میلیارد دلار سرمایه وارد کشور شود.

*ما یکدل و یکصدا هستیم و آرزوی ما حل مسائل و مشکلات مردم است و دنبال منافع شخصی نیستیم، فریب و دروغ نداریم و پاکی و صداقت شعار ماست و باید صدای دولت را به مردم رساند و دولت ابزار لازم برای انتقال صدای خود ندارد.

*مجموعه شرایط دولت آماده جهش و حرکت ملی است به شرطی که سنگ اندازی نشود، دولت به اتکای سرمایه اجتماعی راه خود را ادامه می دهد و در سال ۹۲ شعارهایی که در کشور داده شد دولت روحانی همان شعارها را دنبال می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط وعده وفرار به جلو اخه تا کی .هههههههه سال اینده .دیگه بسه .وعده ما خرداد 96ماه نمره دادن به عملکرد دولت.

    • محمود

      دولت حقه باز است خصوصا سخنگو.

    • بدون نام

      کسی نمیگوید دوغ من تروشه بگذارد مردم خودشون قضاوت میکنند

    • بدون نام

      ما تورم چهارصد درصدی را تجربه کردیم وقتی دولت قبل دلار راچهار برابر کرد و دولت فعلی هم ارزش پول ملی را پایین نگه داشت و آرامتر از دولت قبل دلار و ارز را گران کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج