۳۴۵۴۰۰
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

مظلومی: به افشارزاده گفتم اگر پول ندارید چطور بازیکن جذب می‌کنید؟

سرمربی پیشین تیم استقلال گفت: متأسفانه عده‌ای از آقایان که به من و قلعه‌نویی خیانت کردند، همین حالا هم در استقلال حضور دارند و به منصوریان هم خیانت خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: کانون هواداران باشگاه استقلال امشب در یکی از رستوران‌های تهران مراسم تقدیر از مظلومی برگزار کرد، قرار بود در این مراسم چند بازیکن فصل گذشته استقلال هم حضور داشته باشند، اما هیچ‌کدام به این مراسم نیامدند.

نکته جالب‌توجه اینجا بود که وقتی حسن روشن، پرویز مظلومی را دید، سالن را ترک کرد و حتی کار به‌جایی رسید که این دو نفر خیلی بی‌تفاوت از کنار همدیگر عبور کرده و درنهایت مظلومی در سالن حضور پیدا کرد.

پرویز مظلومی هنگامی‌که در میان هواداران و لیدرهای استقلال نشسته بود دقایقی در مقابل آنها به سخنرانی پرداخت. مظلومی خطاب به آنها گفت: متأسفانه به من در استقلال خیانت کردند، همان آقایانی که در بازی معروف ۳ بر ۲ مقابل پرسپولیس به من خیانت کرده بودند، حالا هم در این باشگاه حضور دارند.

وی افزود: اینها از نظر من نامردی است. وقتی در اواسط فصل بارها خواستم که پول کرار را بدهند این کار را انجام ندادند تا این بازیکن به هم بریزد و تیم را دچار مشکل کند. آنها می‌توانستند پول کرار را بدهند، ولی این کار را انجام ندادند.

سرمربی فصل گذشته استقلال در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: متأسفانه آقایانی که به من خیانت کردند همین الان هم در استقلال هستند و همان‌طور که به قلعه‌نویی خیانت کرده بودند، مطمئن باشید به منصوریان هم خیانت کرده و همین بلا را بر سرش می‌آورند.

وی که با حالتی ناراحت و صدایی بلند صحبت می‌کرد گفت: خیلی حرف‌ها در دلم هست که همه اینها را با خودم نگه می‌دارم و تا آن دنیا به کسی نمی‌گویم و مطمئن باشید برخی آقایان را به خدا واگذار می‌کنم.

مظلومی در پایان گفت: امروز به باشگاه رفتم و افشارزاده را دیدم و به او گفتم پولم را بدهید که او پاسخ داد فعلاً پولی نداریم، اما به شما پرداخت می‌کنیم که من هم گفتم اگر پول ندارید، چطور بازیکن جذب می‌کنید؟

مظلومی در پایان گفت: متأسفانه اتفاقاتی در استقلال رخ داد که من را آزرده‌خاطر کرد اما مطمئن باشید نقاب از چهره آقایان برداشته خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه قرارنیست خودزنی بکنید ،لنگیا ذوق میکنن ،استقلال وهمهٔ تیمای لیگ برترهمیشه پول دارن فقط پرسپولیسه که همیشه بوی گدایی میده

    • اس اس

      دست از سر استقلال بردار و حاشیه درست نکن لطفا برو پی کارت

    • بدون نام

      خو راست میگه دیگه

    • بدون نام

      پولشو بدید بنده خدا کلی زحمت کشیده گناه داره این تا آخر عمرش باید کابوس ایمون زاید و 4تای دقت کنید 4تای 95 ببینه پرررررررررویز توهم کابوس استقلالیا یی پولشششششو بدید

    • فرزاد

      پرویز خان درست میگوید نقشه زمین زدن پرویز از جذب نکردن نکونام پول ندادن به کرار شروع شد.اخرش هم به تیم صدر جدول فحاشی وحیا کن رها کن گفتن که هدایت شده بود حالاهم میخوان باوعده دادن رضایت بگیرن وپوبشو هاپولی کنن...

    • علی

      کسی به تو تیم دسته دو هم ننیداد التماس میکردی سرمربی استقلال شی مجانی یادت رفت

    • سید

      آقای بمان وقت را بگیر حق گرفتنی است همان آقای که سالن را ترک کرد آدمی بود که تا دیروز به همه فحش میداد .شما را که دیده خجالت کشیده و روی ماندن نداشته گفتم .پول از پدر ومادر هم واجب تره نمونش جلو چشمت بود دیشب پس بخاطر خانواده ات حقت را بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج