۳۴۵۸۰۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

انیمیشن «شکارچیان روح» و «هتل ترانسیلوانیا»

مجموعه های جدید، همراه فیلم هایی منتشر می شوند که قرار است طی چند سال آینده روی پرده بزرگ به نمایش دربیایند.

روزنامه بانی فیلم: مجموعه های جدید، همراه فیلم هایی منتشر می شوند که قرار است طی چند سال آینده روی پرده بزرگ به نمایش دربیایند.

به نقل از د رپ، استودیوی سونی پیکچرز انیمیشن (اس پی ای) روز دوشنبه اعلام کرد که در حال ساخت دو مجموعه انیمیشن جدید بر پایه «شکارچیان روح» و «هتل ترانسیلوانیا» است.

انیمیشن «شکارچیان روح» و «هتل ترانسیلوانیا»

کریستین بلسون رییس اس پی ای در بیانیه ای گفت: «ما داریم درجه پروژه های تولیدی مان را بالا می بریم و در عین حال محیطی را خلق می کنیم که در آن بهترین استعدادها می توانند رشد کنند. هدف ما این است که با مجموعه ای گسترده و خاص حضورمان در پس زمینه انیمیشن را بزرگتر کنیم و استراتژی مان برای دسترسی به این امر این است که بگذاریم هنرمندان نیروهای خلاق فیلم ها باشند.»

سریال هتل ترنسیلوانیا قرار است در سال ۲۰۱۷ روی آنتن برود. این سریال تلویزیونی که در همکاری با کُروس انترتینمنت نلوانا تهیه می شود، روی دوران نوجوانی میویس، دختر دراکولا و دوستانش تمرکز می کند. این سریال از شبکه جهانی دیزنی پخش خواهد شد.

«هتل ترانسیلوانیا ۳» که دنباله پرده بزرگ فیلم اصلی سال ۲۰۱۲ است هم روز بیست و یکم سپتامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. سریال «شکارچیان روح: نیروی ماورایی» هم دنیای سینمایی شکارچیان روح را گسترش می دهد و روی نسلی جدید از شکارچیان روح در سال ۲۰۵۰ تمرکز می کند که ارواح سراسر دنیا را با کمک تیم های محلی جمع آوری می کنند. ایوان رایتمن و کمپانی تهیه اش یعنی گوست کُر مسئولیت هدایت خلاقانه این پروژه سونی پیکچرز انیمیشن را بر عهده دارند. انتظار می رود این سریال در سال ۲۰۱۸ روی آنتن برود. از فیلم های دیگر آینده اس پی ای هم می توان به برداشت انیمیشن فیل لرد و کریستوفر میلر از «اسپایدرمن» اشاره کرد که تایید شده روز بیست و یکم دسامبر ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. «فیلم اموجی: خودت را بیان کن» هم ماه آگوست ۲۰۱۷ روی پرده می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج