۳۴۶۳۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تصاویر جالبی از «سریع و خشن ۸ »

درحالیکه همه ی ما لحظه شماری می کنیم تا ” سریع و خشن ۸ ” ( Fast & Furious ۸ ) را به روی پرده های سینما ببینیم ( بهار آینده ) جزئیات این عنوان یکی پس از دیگری منتشر می شود(!).

وب‌سایت دوفصل: درحالیکه همه ی ما لحظه شماری می کنیم تا " سریع و خشن ۸ " ( Fast & Furious ۸ ) را به روی پرده های سینما ببینیم ( بهار آینده ) جزئیات این عنوان یکی پس از دیگری منتشر می شود(!).

تصاویر جالبی از «سریع و خشن ۸ »

ساخت این فیلم که از ماه مارس ، از Havana و کوبا و Mývatn و ایسلند شروع شد ، و به Cleveland و نیورک و آتلانتا در آمریکا کشیده شد. پس می توان آن را یک سری جهانی دانست که با ستارگان سینما ، ماشین های گران قیمت و صحنه های فوق اکشن فیلمی دیدنی شده است!

با وجود اینکه هنوز نمی دانیم " سریع و خشن ۸ " ( Fast ۸ ) دقیقا کجا اتفاق خواهد افتاد ، زمان آن رسیده که به پیش بینی ها در مورد آن توجه کنیم و برای خبر های آن نیز آماده شویم . بازیگران Vin Diesel, Michelle Rodriguez, Kurt Russell, Dwayne Johnson, Tyrese Gibson, Nathalie Emmanuel, Ludacris و Jason Statham دوباره به این سری باز گشته اند در حالیکه Scott Eastwood, Charlize Theron و Helen Mirren نیز به آنها اضافه شده اند .

طرفداران این سری می توانند پس از خواندن خبرهای بالا ، عکس هایی از ماشین های مختلف که برای طحنه های واقع در Iceland طراحی شده اند را ببینند . این تصاویر در سایت Facebook منتشر شدند : شاید این اتومبیل ها جالب ترین و درعین حال عجیب ترین ماشین های باشند که در این سری دیده اید .

در ادامه شما را به دیدن این تصاویر دعوت میکنیم :

تصاویر جالبی از «سریع و خشن ۸ »

تصاویر جالبی از «سریع و خشن ۸ »

تصاویر جالبی از «سریع و خشن ۸ »

تصاویر جالبی از «سریع و خشن ۸ »

تصاویر جالبی از «سریع و خشن ۸ »

همانطور که میبینید هر کدام از ماشین ها برای یکی از شخصیت های فیلم است . اینطور که مشخص است قرار است شخصیت های Diesel (Dom), Rodriguez (Letty), Ludacris (Tej), Gibson (Roman) و (Johnson (Hobbs را پشت ماشین های برفی در ایسلند ببینیم در حالی که ماشین هایشان برای این آب و هوا آماده اند و شاید قرار است تعقیب و گریزی نیز در راه باشد .

دیگر زمانیکه " سریع و خشن " در مورد رانندگی در خیابان های لس آنجلس بود را سخت می توان به یاد آورد. با هر شماره از این سری که روی پرده می رود ، از آن زمان دور تر میشویم . از مسابقه های اتومبیل گرفته تا دزدی و جاسوسی ؛ این طور که مشخص است در ۳ شماره ی آخری که قرار است از این فیلم بیرون بیاید همه ی این عناصر را با هم خواهیم دید .

Fast ۸ در ۱۷ آپریل ۲۰۱۷ و به دنبال آن Fast and Furious ۹ در ۱۹ آپریل ۲۰۱۹ ، Fast and Furious ۱۰ در ۲ آپریل ۲۰۲۱ به روی پرده خواهد رفت .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج