۳۴۷۴۶۶
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

رحمانی فضلی:

امنیت داخلی ایران در دنیا بی‌نظیر است‌

وزیر کشور با بیان اینکه بسیاری از کارشکنی‌های دشمنان در داخل کشور به‌موقع خنثی شده است، گفت: امروز ثبات امنیت داخلی کشور در دنیا بی‌نظیر است.

خبرگزاری ایسنا: وزیر کشور با بیان اینکه بسیاری از کارشکنی‌های دشمنان در داخل کشور به‌موقع خنثی شده است، گفت: امروز ثبات امنیت داخلی کشور در دنیا بی‌نظیر است.

عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه بارها اراده کردند تا در داخل کشور شورش به‌پا کنند اما موفق نشده‌اند، اظهار کرد: امروز امنیت کشور در منطقه حرف اول را می‌زند.

وی اضافه کرد: با وجود مرز دو هزار و ۵۰۰ کیلومتری در شرق کشور که همسایگان ما تسلطی بر اداره مرزهای خود ندارند، جمهوری اسلامی ایران توانسته با تیزبینی و رشد به‌موقع، امنیت کشور را تامین کند.

وی گفت: امروز در مرزهای غرب کشور داعش حضور دارد و با طرح‌های مختلف در حال کارشکنی است که وزارت کشور به کمک نیروی انتظامی و قوه قضائیه و سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی توانسته امنیت باثباتی را تامین کند.

رحمانی فضلی با بیان اینکه هزینه‌های زیادی برای تامین امنیت کشور می‌دهیم، تصریح کرد: نتیجه این هزینه‌ها سربلندی و بالندگی میوه اسلام است و امروز کشور جانانه در مقابل تروریست ایستاده است.

وزیر کشور با اشاره به شرایط ناامن منطقه، تروریست‌پروری، به صحنه آمدن کشورهایی که قبلا پشت پرده علیه ایران کارشکنی می‌کردند و پرورش فرقه‌های تکفیری و انحرافی، خاطرنشان کرد: با تامین سلاح و کمک‌های مالی دشمنان تلاش در بر هم زدن تخریب چهره اسلام و ناامنی منطقه داشتند اما امروز همین گروهک‌ها بلای جان آنها شده و در اروپا و سایر کشورهای دنیا اقدام به شورش و آشوب می‌کنند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: امروز دنیا متوجه تفاوت اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی شده است.

وی دلیل اصلی ایستادگی جانانه در مقابل تروریست را، همت مردم، رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر دولت دانست و افزود: امروز در سوریه، بحرین، لبنان و عراق درگیری‌ها و نا آرامی‌ها بر سر جنگ احزاب است که ایران اسلامی به کمک مردم از اسلام ناب محمدی در این کشورها حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز موضوعی بدون مشارکت و نقش‌آفرینی ایران در منطقه مطرح نمی‌شود، یادآور شد: آمریکا و اروپایی‌ها به این باور رسیده‌اند که جمهوری اسلامی ایران مدافع اصلی حقوق ملت‌های منطقه و عامل اصلی در برابر مبارزه با تروریست است.

اقتصاد مقاومتی راه حل نجات کشور از رکود است

وزیر کشور در بخشی از سخنان خود با تاکید بر اینکه با منابع نفتی دیگر نمی‌توان کشور را اداره کرد، یادآور شد: نفت با قیمت صد دلار و قیمت ۲۵ دلار دو تجربه را بر جای گذاشت که دیگر برای مدیریت کشور بر منابع نفتی نباید تکیه کرد و اقتصاد مقاومتی راهگشایی جدید برای پایان رکود است.

رحمانی فضلی مشارکت فکری مردم، وارد کردن سرمایه‌های خرد و کلان مردم به بازار، همکاری در تامین منابع الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی را از راهبردهای حل معضلات اقتصادی کشور عنوان کرد.

وی در بخشی از سخنان خود به موضوع برجام، مخالفت صهیونیست‌ها و کارشکنی بسیاری از کشورهای همسایه علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آنها نمی‌خواستند برجام به سرانجام برسد، اما مذاکرات طولانی مسئولان و سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری، این مهم را به سرانجام رسانید.

وی خارج شدن پرونده ایران از شورای امنیت، تنظیم روابط مالی و پایان تحریم‌ها را از موفقیت های برجام عنوان و تاکید کرد: همچنان آمریکا را اهل صالح نمی‌دانیم و دشمنی با اسراییل و آمریکا ادامه دارد؛ زیرا آن‌ها از دشمنی دست برنداشته‌اند و منافع ملی ما را هدف قرار داده‌اند.

وزیر کشور با بیان اینکه اساس تعادل و توازن قدرت ملی وحدت و انسجام است، خاطرنشان کرد: باید با حمایت از دولت، تقویت و افزایش وحدت ملی و پشتیبانی از رهبری در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرد.

رحمانی فضلی دلیل اصلی نا امنی‌های سوریه، عراق، یمن و برخی از کشورهای منطقه را از بین رفتن انسجام و وحدت ملی ذکر کرد و گفت: دشمنان با ساماندهی برنامه‌هایی از جمله موضوع شیعه و سنی و سایر موارد می خواهند وحدت ملت ایران را از بین ببرند.

وی توصیه کرد: هرکسی که نسبت به انقلاب و اسلام دلسوز است، با وحدت و برادری از رخنه و نفوذ دشمن جلوگیری کند.

وی با اشاره به کاهش قیمت نفت به ۲۵ دلار اظهار کرد: در این دوره اوضاع اقتصادی دنیا نابسامان شد و کشوری مانند عربستان از تمام ذخایر نفتی خود استفاده کرد و ارزش پول روسیه ۵۰ درصد کاهش یافت، اما در همین شرایط کشورمان رشد یک درصدی در اقتصاد را تجربه کرد.

رحمانی‌فضلی ثبات اقتصاد را از مسایل مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: با ثبات اقتصاد، وقتی قیمت نفت تغییر کند دیگر واردات و صادرات و ارزش نرخ دستخوش تغییر نمی‌شود.

استان‌ها برای جذب نقدینگی به رقابت بپردازند

وزیر کشور با بیان اینکه در بازار بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی موجود است که باید به مرحله تولید و بهره‌وری برسد، افزود: این فرصت خوبی برای رقابت استان‌ها جهت جذب منابع است.

رحمانی فضلی یادآور شد: در همین زمینه تولید، بعد از برجام بسیاری از کشورهای خارجی خواهان حضور و سرمایه‌گذاری هستند که برخی از مسئولان کشوری با آن موافق نیستند.

وی با بیان اینکه به یک حادثه بزرگ تاریخی در منطقه تبدیل شده‌ایم که با وجود تنوع اقوام،مذاهب، نژادها و شرایط نامتوازن اقتصادی، کشور در آرامش کامل به سر می‌برد، اظهار کرد: قدر دانستن شرایط فعلی، خدمت به نظام است و باید قدر خدمت دولت و مقام معظم رهبری را بدانیم.

وی با بیان اینکه برخی از دوگانگی میان رهبری و رئیس‌جمهوری دم می‌زنند که این موضوع جفای به وحدت ملی است، تصریح کرد: بارها رئیس‌جمهور اعلام کرده است که سرباز کوچک ولایت است و از قبل از انقلاب تاکنون با رهبر معظم انقلاب دوستی و صمیمیت خاصی داشته‌اند که همچنان ادامه دارد.

رحمانی فضلی اضافه کرد: بارها رئیس‌جمهوری به بنده به عنوان مسئول امنیت کشور خاطرنشان کرده‌اند که فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه تمام امور قرار بگیرد.

وی متذکر شد: باید در درگاه خداوند پاسخگو باشیم و همیشه شکرگزار نعمت وجود رهبری حکیم و فرزانه که در تمام پیچ و خم‌ها فرمایشات ایشان راهگشا بوده است.

در این آیین از زحمات سیدعلی اکبر پرویزی قدردانی و محمدرضا صالحی با حکم وزیر کشور به‌عنوان استاندار خراسان شمالی معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین فر

      این امنیت حاصل تلاش سربازان امام زمان وسپاهه

    • آقازاده

      پشتیبان رهبری باشیم . ودر راه ولایت قدم بر داریم . آسیب و رخنه رساندن به ایران و انقلاب اسلامی برای دشمن آشفته خوابی بیش نخواهد بود . به قول امام 'ره' " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد"

    • بدون نام

      ایران از نظر امنیت بی نظیر است

    • بدون نام

      سلام،ازبانیان این کارخصوصا بچه های اطلاعات،عوامل نظامی وانتظامی سپاسگزاریم.

    • بدون نام

      ایران برای همه و در همه جهات امنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج