۳۴۹۳۷۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

آدم‌ ربای یک‌ میلیون‌ دلاری به دام افتاد

مردی که جوانی ٢٢ساله را گروگان گرفته و از خانواده او یک‌ میلیون دلار باج خواسته بود، دستگیر و فرد ربوده‌شده نیز آزاد شد.

روزنامه شرق: مردی که جوانی ٢٢ساله را گروگان گرفته و از خانواده او یک‌ میلیون دلار باج خواسته بود، دستگیر و فرد ربوده‌شده نیز آزاد شد. مأموران پلیس آگاهی استان فارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ در جریان وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شمال شیراز قرار گرفتند و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد آدم‌ربایان فردی ٢٢ساله را از مقابل منزلش با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید ربوده و متواری شده‌اند. سردار «احمدعلی گودرزی»، فرمانده انتظامی استان فارس، درباره این پرونده گفت: آدم‌ربایان از طریق خطوط تلفن متفاوت با پدر فرد ربوده‌‌شده، تماس گرفته و در قبال آزادی فرزندش مبلغ یک‌ میلیون دلار باج خواسته بودند.

گودرزی افزود: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در این زمینه آغاز شد تا اینکه درنهایت یک نفر از اعضای باند شناسایی و دستگیر و فرد گروگان که در کوه‌های اطراف شیراز نگهداری می‌شد، آزاد شد و به جمع خانواده بازگشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد، افزود: فرد دستگیرشده فاقد سابقه کیفری است و انگیزه خود از این اقدام را اخاذی از پدر این خانواده اعلام کرده است.

درهمین‌حال پلیس استان تهران نیز به یک ماجرای آدم‌ربایی دیگر خاتمه داد. سرهنگ عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران، دراین‌باره گفت: روز هفتم تیر، گزارشی درباره ربوده‌شدن فردی ۳۵ساله در یکی از مغازه‌های موبایل‌فروشی شهرستان پاکدشت از سوی دو نفر با یک دستگاه پژو پارس به پلیس گزارش شد که با توجه به اهمیت موضوع، دستور ویژه پیگیری سریع پرونده صادر شد و تیمی مجرب بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: شاکی که خود را برادر فرد ربوده‌شده معرفی کرده بود، پس از مراجعه به یگان انتظامی اظهار کرد آدم‌ربایان با وی تماس تلفنی گرفته و خواهان تحویل یک دستگاه لپ‌تاپ و گوشی تلفن همراه برادرم که حاوی تصاویر دخترخاله آنهاست، شدند. این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران پس از بررسی موضوع متوجه منکراتی‌بودن پرونده شدند که در همین رابطه با همکاری شاکی در یک قرار صوری دو متهم اصلی شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس‌پلیس شرق استان تهران اذعان کرد: متهمان در همان لحظات اولیه بازجویی به جرم خود اعتراف کردند و نشانی محل اختفای فرد ربوده‌شده را در یک گاوداری واقع در روستای فیلستان به پلیس دادند و علت اقدام خود را مزاحمت ناموسی این فرد برای دخترخاله خود بیان کردند. ناظری ادامه داد: مأموران بلافاصله فرد ربوده‌شده را در آدرس اعلامی پیدا و وی را به دلیل جراحات ناشی از ضرب‌وجرح، به بیمارستان منتقل کردند. فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان از تشکیل پرونده اولیه و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شایان

      ای دادبیداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج