اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۴۹۷۱
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

لیفان X۶۰ از بهمن در خیابان‌ های ایران

مدیرعامل کرمان خودرو گفت: عرضه X۶۰ به بازار از اوایل بهمن امسال آغاز خواهد شد، ضمن اینکه قیمت به صورت رقابتی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل کرمان خودرو گفت: عرضه X۶۰ به بازار از اوایل بهمن امسال آغاز خواهد شد، ضمن اینکه قیمت به صورت رقابتی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

محمدرضا میرعلینقی در حاشیه مراسم رونمایی از لیفان x۶۰ در جمع خبرنگاران گفت: خودروی لیفان X۶۰ تا دی‌‌ماه به تولید انبوه خواهد رسید و از اوایل بهمن‌ماه، عرضه آن در ایران آغاز خواهد شد.

مدیرعامل کرمان‌موتور افزود: در حال حاضر درصد بومی‌سازی خودروی لیفان بین ۱۹ تا ۲۰ درصد است و البته برنامه‌هایی برای خودکفایی در تولید موتور و گیربکس این خودرو در نظر گرفته شده است که در سال آینده اتفاق خواهد افتاد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در بهمن و اسفندماه سال جاری، میزان تولید این خودرو به ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه خواهد رسید. این در حالی است که قیمت به صورت رقابتی تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

همچنین در این مراسم، "مارک تیم‌بر" قائم‌مقام مدیرعامل شرکت لیفان نیز با بیان اینکه فروش این شرکت، در سال گذشته میلادی به هجده میلیارد و ۲۰۰ میلیون یوآن رسیده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون لیفان مقام دوم صادرات خودرو در چین را در اختیار دارد.

این در شرایطی است که سال گذشته، مصولات این شرکت به ۶۰ کشور دنیا صادر شده است که از جمله آن می‌توان به کشور‌های جماهیر شوروی، خاورمیانه و آمریکای لاتین اشاره کرد.

وی اظهار داشت: با آغاز به کار سومین کارخانه تولید خودروهای سواری این شرکت در سال ۲۰۱۵ ظرفیت کلی تولید لیفان به ۴۵۰ هزار دستگاه در سال خواهد رسید، این در شرایطی است که بازار ایران یکی از با اهمیت‌ترین بازار‌ها برای لیفان است و به نوعی، بزرگ‌ترین بازار خاورمیانه با فروش سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اصغر خشکباری

      میشه گفت تنها کسی که برای اولین برا توی شهر و جاده روندمش خودم هستم قبل از تولید دادنش به مجله تخت گاز برای تست فوق العاده خوب بود اگه پول دارید بخریدش

    • majid

      حالا لیفان محصولش کجاست؟؟؟
      چینی آمریکایی اروپایی و ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چینی

    • امیر

      قیمت؟؟

    • Diny1357

      زير٧٥ميليون. نيستش عزيزان
      در ضمن براي ماشيني با وزن ١٤٩٥كيلوگرم موتور١٨٠٠cc
      نميتونه خيلي هيجان انگيز باشه ولي درمجموع بدون احتساب قيمت ٥٥-٦٠ميليون mvm x33محصول بهتريه

    • امین

      دوست عزیز 1330 کیلوگرم می باشد و از x33 خیلی بهتره موتورشم قوی تره چون vvt هست شتابش هم بهتره کیفیتش هم دنیا ت آسمون با اون فرق داره !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج