۳۵۶۱۸۰
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

سر بریدن پسربچه ۱۰ ساله در سوریه

ویدئویی که به تازگی در اینترنت منتشر شده گروهی از مخالفان مسلح دولت سوریه را نشان می‌دهد که یک پسر بچه‌ را &#۰۳۹;سر می‌برند&#۰۳۹;.

بی بی سی: ویدئویی که به تازگی در اینترنت منتشر شده گروهی از مخالفان مسلح دولت سوریه را نشان می‌دهد که یک پسر بچه‌ را 'سر می‌برند'.

در این ویدئو پنج مرد دیده می‌شوند که یک پسربچه وحشت‌زده را که حدودا ۱۰ ساله به نظر می‌رسد، در عقب یک کامیون مورد ضرب و شتم قرار می دهند. سپس یکی از مردان موهای پسربچه را می‌کشد و دقایقی بعد همان مرد ظاهرا سر پسربچه را از تنش جدا می‌کند.

شبه‌نظامیان 'جنبش نورالدین زنکی' که یک گروه شورشی مخالف دولت است، عاملان این قتل معرفی شده‌اند.

آن طور که در ویدئو عنوان شده شورشیان این پسربچه را 'یک مبارز فلسطینی حامی دولت بشار اسد' خوانده‌اند.

بنابر گزارش‌ها این واقعه در حوالی حندرات، واقع در شمال شهر حلب، روی داده است؛ منطقه‌ای که در آن درگیری‌های شدیدی میان نیروهای دولتی و شورشیان در جریان است.

در این منطقه همچنین یکی از اردوگاه‌های غیر رسمی آوراگان فلسطینی واقع شده است، اردوگاه عین الطال، تا پیش از شروع جنگ داخلی در سوریه، میزبان حدود ۷ هزار آواره فلسطینی بود، اما از سال ۲۰۱۳ و همزمان با اوج گرفتن درگیری‌ها در حلب، ساکنان آن بی‌جا شده‌اند.

در چند هفته اخیر، نیروهای ارتش سوریه بارها تلاش کرده‌اند که شورشیان را از حندرات عقب برانند و بدین ترتیب آخرین راه ارتباطی به شرق حلب که هنوز در کنترل مخالفان مسلح دولت است را قطع کنند.
انتشار ویدئو هولناک از سربریدن کودک 10ساله در سوریهبنابر گزارش‌ها این واقعه در حوالی حندرات، واقع در شمال شهر حلب، روی داده است

پسربچه‌ای که در این ویدئو دیده می‌شود در شبکه‌های اجتماعی با نام 'عبدالله عیسی' شناسایی شده است.

یکی از مردانی که در این ویدئو دیده می‌شود 'عبدالله عیسی' را عضو گروه 'لواء قدس' معرفی می‌کند؛ گروهی متشکل از شبه‌نظامیان فلسطینی- سوری حامی دولت سوریه‌ که از سال ۲۰۱۳ در حومه حلب وارد جنگ‌های داخلی شده است.

عنب بلدی، وبسایت نزدیک به مخالفان بشار اسد از یکی از مسئولان سیاسی 'جنبش نورالدین زنکی' نقل کرده که محتوای ویدئوی منتشر شده تحت بررسی است و چنانچه هر کدام از اعضای این گروه مرتکب جرمی شده باشد به 'دادگاه نظامی' ارجاع داده خواهد شد.

این وبسایت همچنین به نقل از یکی از مشاوران حقوقی ارتش آزاد سوریه (که مورد حمایت آمریکا و کشورهای غربی است) نوشته مسببان این واقعه باید پاسخگوی اعمال‌شان باشند.

سازمان عفو بین‌الملل اخیرا گزارشی از تخلفات شبه‌نظامیان 'جنبش نورالدین زنکی' منتشر کرده که در آن به اعمالی چون آدم ربایی و شکنجه اشاره شده است.

بنابر گزارش‌ها 'جنبش نورالدین زنکی' از آمریکا، بریتانیا، فرانسه و دیگر حامیان غربی مخالفان دولت بشار اسد، کمک‌های مالی و تسلیحاتی دریافت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای خدا نابودتان کند. تفکر شما چیه؟ اخه با یک بچه 10 ساله؟!! اینا چه جانورای هستند.
      حقیقتا باید عده ای جامعه شناس و روانشناس بررسی کنند علت وقوع این همه جنایت که در طول تاریخ در خاورمیانه وجود داشته و دارد چیست؟ اشکال کار کجاست؟

    • بدون نام

      خدایا این مردم بیگناه رو نجاتشون بده

    • ملیکا

      سیاست کثیف دولتمردان خاور میانه فقط یزای حفظ قدرت چه بروز این مردم بیچاره آورده

    • بدون نام

      خدا کنه قیامت بشه ...
      زمین از جهنم بدتر شده...
      بهشتیا هم دارن تو جهنم میسوزن...

    • بهرام

      جانوران وحشی . کثافتهای زنا زاده گان . فکر میکنید جای خدا را خواهید گرفت . نجس تر از نجسها اینو بدونید اخر عمرتونه و به زودی به درک واصل میشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج