۳۷۶۵۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اطلاع رسانی تروریسمی به مردم کویت

دولت کویت طرحی را در دستور کار دارد که بر اساس آن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی وسیعی میان مردم این کشور در زمینه مقابله با تروریسم و تفکرات و رویکرد های افراط گرایانه و تندرو صورت گیرد و قرار است در راستای اجرای آن وزارتخانه های دفاع و اوقاف و همچنین نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات لازم را صورت دهند.

خبرگزاری ایرنا: دولت کویت طرحی را در دستور کار دارد که بر اساس آن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی وسیعی میان مردم این کشور در زمینه مقابله با تروریسم و تفکرات و رویکرد های افراط گرایانه و تندرو صورت گیرد و قرار است در راستای اجرای آن وزارتخانه های دفاع و اوقاف و همچنین نهادهای امنیتی و انتظامی اقدامات لازم را صورت دهند.
جرای این طرح با توجه به اهمیت و حساسیت و ارتباط مستقیم آن با امنیت ملی کویت به وزارت دفاع سپرده شده و قرار است مسئولان ذیربط با همکاری نیروهای نظامی و وزارت اوقاف در راستای تبلیغ رویکرد اعتدالی از دین و مقابله با تفکر تروریستی و افراطی برنامه های خود را اجرایی نمایند.
بر این اساس عبدالعزیز الریس، مشاور وزارت دفاع کویت خواستار آگاهی بخشی به مردم در زمینه ابعاد مختلف مبارزه با تروریسم و نشر افکار افراطی و مقابله با آن در فضای مجازی شده و اتخاذ راهکاری در این زمینه را امری مهم دانسته است.

استفاده از فضای مجازی در کویت وضعیت مطلوب و آزادانه ای را داشته و شهروندان این کشور از فعال ترین مشترکان شبکه تویتر در خاورمیانه به حساب می آیند که این مساله به نوبه خود چالش های امنیتی فضای سایبری را برای دولت افزایش می دهد.

نهادهای امنیتی کویت در پی حوادث خرابکارانه و تروریستی متعدد در عراق و عربستان سعودی طی ماه های اخیر نگرانی های شدیدی را از نفوذ و حضور عناصر تکفیری داعش در کشورشان دارند، بویژه آنکه هزاران تن از مردم این کشور به صورت مستمر در رفت و آمد به عربستان سعودی هستند.

بر اساس آماری که اخیرا از سوی وزارت کشور کویت اعلام شده در حال حاضر بیش از پنجاه شهروند کویتی حامی داعش و با افکار تندرو در این کشور شناسایی شده اند و این افراد بدون آنکه دستگیر شوند تحت مراقبت نیروهای امنیتی زندگی روزمره خود را می گذرانند.

طی هفته های اخیر نیز دو مورد از افراد وابسته به گروه تروریستی داعش شناسایی و دستگیر شده اند؛ در یکی از این موارد برنامه متقنی در راستای انفجار مسجد زین العابدین(ع) وجود داشته و یک زن فیلیپینی که در پوشش خدمتکار در کویت حضور داشته برای انجام این عملیات تنها در انتظار کمربند انفجاری بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لایک به کویت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج