۳۷۹۱۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بزرگترین مانیتور اولترا واید دنیا معرفی شد

ال‌جی ، خود را برای پرده‌برداری از دو مانیتور UltraWide جدید با نسبت تصویر ۲۱:۹ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ برلین آماده می‌کند.

وب سایت جی اس ام - سید حسن زاهدی: ال‌جی ، خود را برای پرده‌برداری از دو مانیتور UltraWide جدید با نسبت تصویر ۲۱:۹ در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ برلین آماده می‌کند.
بزرگترین مانیتور اولترا واید دنیا معرفی شد

امروز ال جی دو مدل جدید از مانیتورهای فوق عریض خود در سایزهای ۲۱:۹ اینچی و ۳۸ اینچی را در برلین معرفی کرد.

مدل ۳۸UC۹۹ که با پنل IPS ارائه شده است رزولوشنی برابر با ۱۶۰۰×۳۸۴۰ پیکسل یا همان QHD دارد. این مانیتور مجهز به پورت USB Type-C است. این پورت به کاربر امکان می‌دهد تا محتوا و اطلاعات و همین طور دستگاه‌های دیگری نیز تلفن هوشمند یا لپ‌تاپ به‌طور هم‌زمان متصل شوند. این مانیتور از قابلیت‌هایی برای سفارشی کردن صفحه‌نمایش برخوردار است که تنها با چند کلیک ماوس در دسترس قرار می‌گیرد و تنظیمات رنگ سفارشی‌شده با نرم‌افزار کنترل آسان روی صفحه Onscreen Control و My Display Preset ذخیره شود.

بزرگترین مانیتور اولترا واید دنیا معرفی شد

مدل دیگر ۳۴UC۷۹G است که اولین مانیتور منحنی جهان با فرکانس ۱۴۴ هرتز است و از کنتراست و زاویه دید بسیار بالایی برخوردار است. این مدل مخصوص عاشقان بازی طراحی شده و می‌تواند تجربه لذت بخشی را در هنگام بازی برای کاربر ایجاد کند. این مانیتور ترکیبی از سرعت ریفرش بسیار بالا با کاهش مات شدن حرکات Motion Blur Reduction یک میلی ثانیه‌ای است. مانیتور جدید ال‌جی تصاویر یکپارچه‌ای را در هر زاویه ای نمایش می‌دهد. قابلیت Black Stabilizer کنتراست رنگ فوق‌العاده واضحی دارد و بینندگان می‌توانند سوژه‌های تاریک‌تر که در جاهای دور از تیررس چشم مخفی شده‌اند را شکار کنند. قابلیت Dynamic Action Sync نیز تأخیر ورودی را کاهش می‌دهد تا کاربران بتوانند بدون هیچ درنگی از بازی‌های پرسرعت لذت ببرند.

بزرگترین مانیتور اولترا واید دنیا معرفی شد

و در آخر اینکه قابلیت AMD FreeSync که تجربه بازی روان را بدون شکست تصویر امکان‌پذیر می‌کند برای این مدل در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج