۳۷۹۶۱۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: جریان «رامین» با «سوشا» فرق دارد

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسأله سوشا مکانی انضباطی بود و با بازیکنی که که قصد ترانسفر شدن به اروپا را داشته تفاوت زیادی دارد.

خبرگزاری میزان: حمید درخشان در مورد شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و صدر نشینی در لیگ گویای این موضوع است. پرسپولیس در صورت ادامه این روند می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد.

وی درخصوص بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس پس از مخالفت‌های مکرر برانکو ایوانکوویچ گفت: با شرایط فعلی تیم پرسپولیس لجبازی با بازیکن کار درستی نیست و فکر نمی‌کنم برانکو هم چنین قصدی داشته باشد. پرسپولیس باید در سه جام به میدان برود و در این راه برای بازیکنان مصدومیت و محرومیت به وجود می‌آید و داشتن نیمکت قوی در چنین شرایطی تاثیر خود را نشان می‌دهد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره مقایسه شرایط سوشا مکانی در دوره سرمربیگری خودش با مسأله رامین رضاییان و واکنشی که سرمربی تیم دراین شرایط باید از خود نشان دهد، تصریح کرد: مسئله سوشا مکانی انضباطی بود و با بازیکنی که که قصد ترانسفر شدن به اروپا را داشته تفاوت زیادی دارد. هر بازیکنی آرزوی بازی در اروپا را دارد و مشکل خاصی در این زمینه نیست. فقط گلایه‌ای به رضاییان و طارمی بابت شیوه جدایی‌شان مطرح بود که این خطا قابل چشم پوشی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فریبا

      خبر گذاری میزان من از درخشان چون زمان دایی به تیم امد وتیم را خرا ب کرد بدم می اید

    • پیر مرد پرسپولیسی

      حمید خان دردوران بازیگری ،فوق العاده بودی ، ولی در عرصه مربیگری رزو مه ای قابل ذکری از شما سراغ ندارم ،بیاد هم ندارم پدیده ای به لیگ معرفی کرده باشی ، البته بجز ان سرمایه ملی،وان تخریبگر بزرگ سوشامکانی که یه تنه قهرمانی را از پرسولیس گرفت وزحمات تیم وبازیکنان را به باد داد ،وحسرت به دل هواداران نشاند ،برادر بزر گوار این قبیل مصاحبه های حاشیه ساز که شما وبعضی پیشکسوتان نظیر امامی فر وشاهرودی انجام می دهید فقط بوی فتنه می دهد ، پیشنهاد می کنم که دست از سر پرسپولیس بردارید وبه زندگیتان بچسبید واز دوران بازنشستگی لذت ببرید . یا حق .

    • رضا

      حاضرم هرچی دارم بدم به این روزنامه نگارا و خبرنگارا تا دیگه از مایلی کهن و درخشان گزارش نگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج