اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۰۲۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

یک پیراهن برای نمایش ۳ دست لباس

حق با شماست! ظاهر یکنواخت با هیچ قاعده و قانون خوش‌‌پوشی‌ای سازگار نیست. اصلا تنوع در پوشش یک اصل است اما برای رسیدن به این تنوع، خرید تنها گزینه‌ای نیست که پیش‌روی شماست.

یک پیراهن برای نمایش 3 دست لباس

مجله ایده آل : حق با شماست! ظاهر یکنواخت با هیچ قاعده و قانون خوش‌‌پوشی‌ای سازگار نیست. اصلا تنوع در پوشش یک اصل است اما برای رسیدن به این تنوع، خرید تنها گزینه‌ای نیست که پیش‌روی شماست. کافی است کمی سلیقه به خرج دهید و از ترکیب یک لباس، انتخاب‌هایی تازه بسازید یا به قولی یك مدل بخرید و دست‌کم 3 مدل بپوشید! یعنی لباس سیندرلایی داشته باشید که هر بار یک شکل شود.

یک پیراهن برای نمایش 3 دست لباس

انتخاب اصلی شما یک پیراهن مشکی است؛ به همین سادگی که می‌بینید! اما همین پیراهن ساده را می‌توانید در ترکیب‌های مختلف بپوشید؛ به عنوان یک لباس مناسب برای مراسم عصرانه، یک لباس مناسب مجالس رسمی و حتی یک مانتو!مشابه این پیراهن را می‌توانید در نمایندگی‌های دنیس تریکو و با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار تومان پیدا کنید.

یک پیراهن برای نمایش 3 دست لباس

1.تیـپ دورهمی

از پیراهن مشکی ساده‌تان می‌توانید برای حاضر شدن در یک دورهمی دوستانه به صرف عصرانه استفاده کنید. البته با ترکیبی که ما به شما پیشنهاد می‌دهیم. اتفاق مهم در این ترکیب استفاده از شال، کمربند، کیف و کفش ساده اما یکرنگ است؛ آن هم به این دلیل که به کار بستن این ترفند به ظاهر ساده، سبک تازه‌ای به پوشش شما می‌دهد.

۱. برای اینکه از پیراهن مشکی‌تان برای حاضر شدن در یک مهمانی عصر استفاده کنید به یک ژاکت نیاز دارید؛ ژاکت انتخابی شما باید بلند باشد و البته یقه هفت تا پیراهن مشکی‌تان را پشت خودش پنهان نکند. برای انتخاب رنگ این ژاکت، سراغ رنگ‌های روشن بروید تا روی پیراهن مشکی شما خودش را نشان دهد؛ رنگ پیشنهادی ما آبی است. این رنگ برای یک دورهمی دوستانه عصر، انتخاب مناسبی است. این ژاکت را می‌توانید در نمایندگی‌های برند منگو با قیمتی حول و حوش ۱۰۰ هزار تومان پیدا کنید.

۲. در این ترکیب، شما به یک کمربند هم نیاز دارید. البته یک کمربند با عرض کم و کاملا ساده. یادتان باشد دیده‌شدن کمربند را به عهده رنگ آن بگذارید نه پهنای آن! مشابه این کمربند را می‌توانید در میان طراحی‌های درسا و با قیمتی حدود ۳۰ هزار تومان پیدا کنید.

۳. دقت کنید رنگ کفشی که انتخاب می‌کنید با کمربندتان هماهنگ باشد كه رعایت کردن این نکته ظریف نشان می‌دهد شما به جزئیات پوشش اهمیت می‌دهید. این رنگ کفش را می‌توانید در میان نمایندگی‌های نوین چرم پیدا کرده و برای آن چیزی حدود ۲۰۰ هزار تومان هزینه کنید.

۴. در مورد انتخاب کیف باید سراغ مدل‌های کوچک بروید. یادتان باشد کیف‌های بزرگ اصلا انتخاب مناسبی برای حاضر شدن در مهمانی‌ها نیست! لازم به یادآوری نیست که رنگ کیف‌تان هم باید با کمربند و کفش و البته شال‌تان هماهنگ باشد. مشابه این کیف را می‌توانید در نمایندگی‌های چرم مشهد با قیمتی حدود ۱۰۰ هزار تومان پیدا کنید.


۲. یک پیراهن زمستانی

همان پیراهن مشکی ساده را این‌بار می‌توانید به عنوان یک مانتو بپوشید. یک مانتوی مشکی ساده که در قرارهای کاری یا حتی دوستانه به کارتان می‌آید. البته مشروط بر اینکه اسپرت پوشیدن را دوست داشته باشید چون در این ترکیب اصل بر اسپرت‌پوشی است!

1. در این مدل شما به یک شومیز (پیراهن‌یقه مردانه) نیاز دارید. ما برای تاکید بر این انتخاب این مدل بلوز، یک دلیل محکم داریم؛ آن هم اینکه یقه و سرآستین‌های شومیز باید نقش یقه و آستین‌های مانتوی شما را بازی کنند. در مورد رنگ انتخابی شومیزتان آزادید اما ما پیشنهاد می‌کنیم سراغ رنگ‌های گرم بروید. انتخاب این سبک رنگ‌ها به شما کمک می‌کند تا تیرگی پیراهن مشکی‌‌تان را که این بار قرار است نقش مانتو را برای شما بازی کند، معتدل‌‌تر کند.

2. برای اینکه سادگی پیراهن‌تان را که حالا حکم مانتو را برای شما بازی می‌کند برطرف کنید، به یک گردنبند بلند نیاز دارید. این گردنبند ضمن اینکه سبک خاص شما در پوشش را تداعی می‌کند، می‌تواند جای خالی تکه‌دوزی‌ها و برش‌هایی را که در بیشتر مانتو‌ها به کار می‌رود، روی مانتوی شما پر کند. در میان زیورآلات فروشگاه تی‌‌‌تی می‌توانید مشابه این گردنبند را پیدا کرده و برای خرید آن حدود 40 هزارتومان هزینه کنید.

3. در مورد رنگ و مدل کفش انتخابی‌تان کاملا آزادید؛ اما مشروط بر اینکه دور کفش‌های پاشنه بلند را خط بکشید و راحتی کفش را فراموش نکنید! یادتان باشد کفشی که انتخاب می‌کنید باید آنقدر راحت باشد که در پیاده‌روی‌های طولانی هم در آن احساس راحتی کنید. برای همراهی با حال و هوای فصل می‌توانید سراغ نیم‌بوت‌ها بروید. کفش پیشنهادی ما از طراحی‌های خانه چرم بوده و قیمت آن هم چیزی حدود 300 هزار تومان است.

4. این بار باید سراغ کیف‌های بزرگ بروید. چون باید همه وسایل ریز و درشتی که در طول روز ممکن است به کارتان بیاید را در آن جا بدهید. این کیف از طراحی‌های مارال چرم است و برای خرید آن باید چیزی حدود 200 هزار تومان هزینه کنید.


3. کاملا رسمی ظاهر شوید!

این بار می‌خواهیم به شما پیشنهاد کنیم همان پیراهن مشکی ساده را در یک مهمانی رسمی مثلا یک مهمانی شام بپوشیدو اتفاقا خوش‌پوش، موقر و کاملا رسمی هم باشید! نکته مهم در این ترکیب هم ذکاوتی است که شما به‌عنوان یک فرد خوش‌پوش در هماهنگی رنگ کت و کفش‌تان به خرج می‌دهید.

۱. احتمالا در میان لباس‌های شما یک کت که قبلا با دامن یا شلوار هماهنگش می‌پوشیدید، پیدا می‌شود. حالا باید بروید سراغ همان کت؛ این کت دقیقا همان چیزی است که شما برای رسیدن به یک ظاهر موقر نیاز دارید اما اگر قصد خرید دارید یادتان باشد در این ترکیب باید رنگ‌های تیره و مدل‌های ساده را فراموش کنید و اتفاقا سراغ پارچه‌های طرح‌دار با رنگ‌های شاد بروید تا به این ترتیب، سادگی پیراهن مشکی‌تان را پوشش دهید. درمورد مدل کت هم باید سراغ یقه‌ انگلیسی و ترجیحا تک دکمه بروید. این را یادتان باشد نباید دکمه کت را ببندید؛ پس حتی می‌توانید روی کت‌های قدیمی‌تان که در نگاه اول کمی کوچک به نظر می‌آیند حساب کنید!

۲. در این ترکیب اتفاق مهم، هماهنگی رنگ کفش شما با کتی است که می‌پوشید. این هماهنگی به ظاهر ساده، ریزبینی شما در پوشش‌ را نشان می‌دهد. کفش پیشنهادی ما از کفش‌های نوین چرم است و برای خرید آن چیزی حدود ۱۰۰ هزار تومان باید هزینه کنید.

۳. کیفی که انتخاب می‌کنید باید یک کیف کتابی باشد و ترجیحا بدون بند. بهتر است سراغ رنگ‌های براق بروید تا همه‌چیز رسمی‌تر به نظر برسد! کیف پیشنهادی ما را می‌توانید در فروشگاه ‌تی‌تی پیداکرده و بابت آن چیزی حدود ۸۰ هزارتومان هزینه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج