۳۸۹۵۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس

به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم قطعی گرفته تا محصولات خود را کاملا دوستدار محیط زیست روانه بازار کند. به همین منظور هم، این کمپانی خودروسازی اواخر ماه جاری میلادی از طرح مفهومی خودوی الکتریکی خود در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی خواهد کرد.

وب سایت تک شات: به نظر می رسد که فولکس واگن تصمیم قطعی گرفته تا محصولات خود را کاملا دوستدار محیط زیست روانه بازار کند. به همین منظور هم، این کمپانی خودروسازی اواخر ماه جاری میلادی از طرح مفهومی خودوی الکتریکی خود در نمایشگاه اتومبیل پاریس رونمایی خواهد کرد.

نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس

حالا در اقدامی پیش از رونمایی رسمی، این خودروسازی آلمانی سه تصویر تبلیغاتی از این خودروی مفهومی خود منتشر کرده است تا هم حس کنجکاوی علاقمندان را برانگیزد و هم تا حدودی خبرهای مربوط به خودروی الکتریکی شورولت، Bolt EV، را از رونق بیاندازد.

بدون شک این طرح مفهومی هم از شکل و شمایل کلاسیک فولکس واگن و همان شکل گرد هاچ بک برخورداراست. البته این نمونه بیشتر نمایشی است و شاید خودرویی که در نهایت به خط تولید می رسد از شکل دیگری برخوردار باشد.

در هر حال، این خودرو بر پلتفرم جدید فولکس واگن طراحی شده و از نام رمز MEB برخوردار است. بنابراین با وجودیکه طراحی خارجی آن کمی از آنچه در چند سال آینده در نمایشگاه ها دیده خواهد شد عریض تر است، شکل و طراحی آن در مجموع به واقعیت نزدیک است.

نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس


حالا با توجه به این تصاویر تبلیغاتی متوجه چه مشخصاتی می شویم که ممکن است در نهایت به خط تولید نرسند؟ خب، شاید یکی از آنها پورت شارژ تعبیه شده در قسمت پشتی بالای این هاچ بک باشد. مورد دیگر احتمالا چراغ های جلوی لانه زنبوری LED هستند که به علت بالا بودن قیمت کنار گذاشته خواهند شد.

نخستین تصاویر از خودروی الکتریکی فولکس

فولکس واگن هیچ تصویری از داخل این خودرو منتشر نکرده است، اما بر اساس آنچه در خودروی مفهومی BUDD-e در CES ۲۰۱۶ دیده بودیم، می توانیم به استفاده از فناوری های متعدد در داخل این خودرو مطمئن شویم. البته اینها همه در حد گمانه زنی هستند و باید تا ۲۹ سپتامبر، ۸ مهر و آغاز نمایشگاه خودرو پاریس منتظر بمانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج