۳۹۰۶۳۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افشای تصویری تازه از شیائومی Mi ۵s

همین چند روز پیش بود که تصویری تازه از گوشی هوشمند شیائومی Mi ۵s را در تک شات دیدید. در آن تصویر، پنل جلویی این گوشی دیده می شد و حالا تصویری جدید بدست آمده که پنل پشتی آن را نیز نمایان کرده است.

وب سایت تک شات: همین چند روز پیش بود که تصویری تازه از گوشی هوشمند شیائومی Mi ۵s را در تک شات دیدید. در آن تصویر، پنل جلویی این گوشی دیده می شد و حالا تصویری جدید بدست آمده که پنل پشتی آن را نیز نمایان کرده است.

افشای تصویری تازه از شیائومی Mi 5s

در حالی که تا پیش از این درباره صحت داشتن تصویری که در روزهای گذشته از این گوشی منتشر شده بود تردید داشتیم، ولی با انتشار تصویری که امروز در اختیار رسانه ها قرار گرفته، می توان نسبت به اعتبار آن اطمینان پیدا کرد. با این اوصاف، به نظر می رسد که دکمه خانگی گرد که در جلوی این گوشی قرار دارد، در واقع اسکنر اثر انگشت گوشی را نیز در خود جای داده است.

این گوشی به تازگی تست بنچمارک آنتوتو را پشت سر گذاشته و طی آن مشخص شده که دارای نمایشگری ۵.۱۵ اینچی با تفکیک پذیری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ با پردازنده چهار هسته ای ۲.۱۵ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ از دیگر ویژگی های مهم این گوشی خواهند بود. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی در دو نوع عرضه می شود. یکی با سه گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی، دیگری با ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به دوربین اصلی شانزده مگاپیکسلی با قابلیت پایدارسازی اپتیکی تصویر، دوربین جلو هشت مگاپیکسلی، اندروید ۶ و شارژ سریع با استفاده از درگاه USB ۳.۰ اشاره کرد. ظرفیت باتری این گوشی نیز ۳۴۹۰ میلی آمپر ساعت اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج