۴۰۳۰۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدیدترین سنسور سونی در دوربین Oppo R۹s

اوپو دعوتنامه مراسم معرفی جدیدترین گوشی هوشمندش را ارسال کرده است. اوپو آر ۹ اس قرار است گوشی میان‌رده سطح بالا با دوربینی قدرتمند باشد.

وب سایت جی اس ام - امین بهره‌مند: اوپو دعوتنامه مراسم معرفی جدیدترین گوشی هوشمندش را ارسال کرده است. اوپو آر ۹ اس قرار است گوشی میان‌رده سطح بالا با دوربینی قدرتمند باشد.
جدیدترین سنسور سونی در دوربین Oppo R9s

اوپو شاید در کشور ما به اندازه هوآوی و شیائومی مشهور نباشد، اما در کشور چین یکی از برترین و موفق‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند است. این شرکت دعوتنامه مراسم معرفی از جدیدترین گوشی هوشمندش، Oppo R۹s، را ارسال کرده است. این مراسم در تاریخ ۲۸ مهر و در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود. البته به لطف تصاویر افشاشده و همچنین تبلیغ تلویزیونی که پیش از رونمایی محصول در چین پخش شد، تقریبا همه چیز را در مورد این گوشی می‌دانیم.
جدیدترین سنسور سونی در دوربین Oppo R9s

آر۹اس از تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. باتری این محصول نسبت به باتری اوپو آر۹، با ۲۵۸۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت، قدرتمندتر است و توانایی ذخیره ۳۰۱۰ میلی‌آمپرساعت در خود را دارد. علاوه بر این گوشی جدید اوپو به تکنولوژی شارژ سریع این شرکت موسوم به VOOC مجهز است. این تکنولوژی، که در MWC ۲۰۱۶ رونمایی شد، قادر است در ۱۵ دقیقه گوشی شما را کاملا شارژ کند. اندازه نمایشگر این گوشی ۵.۵ اینچ است و رزولوشن فول‌ اچ‌دی را به نمایش درمی‌آورد. با این مشخصات سخت‌افزاری Oppo R۹s را می‌توان یک میان‌رده سطح بالا دانست.

اما ویژگی جالب توجه آر۹اس برخورداری از دو دوربین اصلی و سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم f/۱.۷ است. این گوشی جزو اولین محصولاتی است که از سنسور Sony IMX۳۹۸ استفاده می‌کنند. گرچه اطلاعات زیادی از این سنسور نداریم، واضح است که قدرتمندتر از سنسور IMX۳۰۰ سونی است که در گوشی‌های پرچم‌دار سری اکسپریا استفاده شده و اگر گوشی هوشمندی به گونه‌ای طراحی شده باشد که بتواند نهایت استفاده را از آن بکند، مطمئنا مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در تبلیغی تلویزیونی که پیش از این برای این محصول پخش شده است، نمایی از R۹s Plus نیز می‌بینیم، اما در دعوتنامه ارسالی اوپو اثری از این گوشی به چشم نمی‌خورد. ممکن است آر۹اس پلاس در زمان دیگری با مشخصات سخت‌افزاری کاملا متفاوت معرفی شود و یا شاید اوپو هر دو نسخه را با هم معرفی کند، به گونه‌ای که مشخصات سخت‌افزاری دو محصول با هم برابر باشد و تنها در اندازه و کیفیت صفحه‌نمایش با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج